Strona 19 z 267 PierwszyPierwszy ... 917181920212969119 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 181 do 190 z 2664

Wątek: Dyskusja ogólna o Total War: Warhammer

  1. #181
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    No wiesz, wszystkich ras nie mogliśmy oczekiwać, jak choćby Lizardmenów, bo to już osobny kontynent. Ja osobiście liczyłem, że powstanie coś na kształt Call of WWarhammer z jego frakcjami plus kilka jeszcze. A tymczasem dostaliśmy coś na kształt ochłapów, którymi mamy się zadowolić. Pewnie grę poprawią fani tego uniwersum, ale podobnie jak Ty liczyłem na coś więcej. Seria Total War jest kultowa wśród strategii, ale czy mi się wydaje, czy też twórcy zadowalają się odcinając kupony od pierwszych TW?
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  2. #182
    Asuryan
    Gość
    Ogry, Elfy, Skaveni i Lizardmeni mają być w DLC. Mnie jak na razie boli brak Bretonni. Niepokoją mnie również elfy, bo wygląda na to że będą jedną frakcją. A leśne i wysokie powinny być odrębnymi. Z Imperium jako jednej frakcji się cieszę, to nie jest wiek trzech cesarzy by dawać oddzielnie prowincje jako frakcje. Krasnoludów Chaosu od dawien dawna nie ma w bitewniaku. Arabii i Estalii nigdy nie było. Chaos prawdopodobnie będzie jako niegrywalna frakcja (jedna jak najbardziej, ale tylko za czasów inwazji Archaona).

  3. #183
    Chłop
    Dołączył
    Sep 2013
    Postów
    20
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    W ogóle wiadomo coś kiedy będzie możliwa premiera gry? :d

  4. #184
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Na razie nie, ale można spekulować koniec tego roku/2016'sty

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  5. #185
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    No dobrze, ale każda prowincja była praktycznie osobnym państwem rządzonym przez elektora ,który wystawiał swoje armie. Więc moim zdaniem powinniśmy mieć podział na prowincje. Podobnie powinno być w przepadku Bretonii, gdzie mielibyśmy podział na księstwa.
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  6. #186
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Lecz w trakcie jakiejś poważniejszej wojny łączą armie w jedną (tu mam na myśli okres wojen z hrabiami wampirów i wojnę Magnusa z Asavar Kulem), a przynajmniej tak to wygląda, pewnie stąd te połączenie. Skoro tak, to ciekawe, czy każde duże miasto (stolica księstwa danego + Carroburg) będą mieć unikatowe jednostki rodem z V edycji armybooka.


    EDIT: Nie wykluczajmy Zwierzoludzi i Bretonnii, bo może nam CA sprawić niespodziankę i ją da.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  7. #187
    Szambelan Awatar Il Duce
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    7 688
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    163
    Otrzymał 384 podziękowań w 264 postach
    Bardzo obawiam się że gra będzie oparta na end of times. Jeśli tak to nawet pomimo mojej ogromnej sympatii do tego świata gry nie kupię.


    Edit: A co do unikatowych jednostek z całą pewnością nie liczyłbym na to. Demigryfy wskazują że bazą jednostek będzie najnowszy AB do Imperium.

  8. #188
    Cześnik Awatar ares354
    Dołączył
    Feb 2015
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    227
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 13 podziękowań w 11 postach
    Cytat Zamieszczone przez _yourself_ Zobacz posta
    Bardzo obawiam się że gra będzie oparta na end of times. Jeśli tak to nawet pomimo mojej ogromnej sympatii do tego świata gry nie kupię.


    Edit: A co do unikatowych jednostek z całą pewnością nie liczyłbym na to. Demigryfy wskazują że bazą jednostek będzie najnowszy AB do Imperium.
    Jeśli tak to będzie tylko 6 ras, w co wątpię, patrząc że total war zawsze miał spore mapy za wyjątkiem Shoguna. Nic nie wiemy, na jakim okresie się twórcy opierają, więc można tylko spekulować. Osobiście wolałbym zróżnicowanie, nawet pod kątem naginania kanonicznych wydarzeń, by ta gra żyła i miała wsparcie dla sceny moderskiej, bo to grzebie Rome i Attyle, brak realnego moddowania jaki ma Medieval 2

  9. #189
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez _yourself_ Zobacz posta
    Bardzo obawiam się że gra będzie oparta na end of times. Jeśli tak to nawet pomimo mojej ogromnej sympatii do tego świata gry nie kupię.


    Edit: A co do unikatowych jednostek z całą pewnością nie liczyłbym na to. Demigryfy wskazują że bazą jednostek będzie najnowszy AB do Imperium.
    Co do 8 edycji - możesz mieć rację, ale ciekawi mnie jedno. Skoro w 8 edycji wampiry z Sylvanii, Królowie Grobowców i wampiry z Lahmii zostały nazwane Tworem Nagasha to czemu właśnie Nagash nie włada? Raczej będzie to taki misz masz 7 i 8 edycji.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  10. #190
    Stara Gwardia Awatar nazgool
    Dołączył
    Sep 2009
    Lokalizacja
    Warszawa/Koszalin
    Postów
    898
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    108
    Otrzymał 134 podziękowań w 72 postach
    Pisałem o tym w kwietniu
    Doczytałem dwie dodatkowe informacje od CA i wygląda to tak.

    Te dwa osobne duże dodatki które to mają tworzyć cała trylogię będą wnosić do gry nowe rasy i ich nowych lordów i nowe fragmenty mapy. Będzie można w nie grać osobno bądź złożyć w całość z poprzednimi (tak to przynajmniej zrozumiałem)
    Akcja gry rozgrywa się przed "End Times"
    To nie będzie gra osadzona w realiach Końca Czasu.
    I te wszystkie informacje pochodzą od Willa z CA z tematu na TWC więc można je traktować jako oficjalne. Aha i CA nie będzie wspierać modów ze względu na zapisy licencji z GW. Nie jest tylko jasne czy gra będzie niemodlowalna czy też CA nie wypuści żadnych narzędzi wspierających modowanie ale coś tam będzie można podziałać. Może od tego czasu coś tam udało im się wyjaśnić.

Strona 19 z 267 PierwszyPierwszy ... 917181920212969119 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •