Strona 20 z 267 PierwszyPierwszy ... 1018192021223070120 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 191 do 200 z 2664

Wątek: Dyskusja ogólna o Total War: Warhammer

  1. #191
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Im więcej dowiaduje się o nowej produkcji studia CA, tym mniejszą mam ochotę by w przyszłością ją kupić. No bo cóż dostaniemy na dzień dobry?
    - grę zapewne w cenie 120-160 zł oferującą nam:
    - nowy świat
    - cztery frakcje na starcie
    - rozbudowany system gospodarki
    - zapewne możliwość zarządzania poszczególnymi prowincjami
    - jednostki latające

    Dodatkowo w przyszłości dostaniemy jeżeli zakupimy kilka nowych frakcji... Teraz się okazuje, że nie będą istnieć narzędzie dla ludzi tworzących modyfikację. Pewne frakcje nie będą istnieć bo nie ma do nich AB :/ Wkrótce się okaże, że świat Warhammer to zaledwie kilka frakcji :/ do tego dziwnie złączonych ze sobą. Jeżeli nowa produkcja ma oferować tylko tyle lub aż tyle według twórców to wolę się skusić gorszą grafiką, lewitującymi bestiami nad ziemią, niekiedy wywaleniem do pulpitu, ale za to mam bogatszy i ciekawszy moim zdaniem świat Młotka odwzorowany w Call of Warhammer.
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  2. #192
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Podobnie jak przy romku z każdą nową informacją maleje mój zapał. Do tego po wczorajszym antyku gdzie doświadczyłem komba silnikowego i niedorzeczności z nim związanych mówię nie. Bez nowego silnika tego nie kupię.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  3. #193
    Stara Gwardia Awatar nazgool
    Dołączył
    Sep 2009
    Lokalizacja
    Warszawa/Koszalin
    Postów
    898
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    108
    Otrzymał 134 podziękowań w 72 postach

  4. #194
    Łowczy
    Dołączył
    Aug 2014
    Postów
    158
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    9
    Otrzymał 29 podziękowań w 23 postach
    Cytat Zamieszczone przez chochlik20 Zobacz posta
    Im więcej dowiaduje się o nowej produkcji studia CA, tym mniejszą mam ochotę by w przyszłością ją kupić. No bo cóż dostaniemy na dzień dobry?
    - grę zapewne w cenie 120-160 zł oferującą nam:
    - nowy świat
    - cztery frakcje na starcie
    - rozbudowany system gospodarki
    - zapewne możliwość zarządzania poszczególnymi prowincjami
    - jednostki latające

    Dodatkowo w przyszłości dostaniemy jeżeli zakupimy kilka nowych frakcji... Teraz się okazuje, że nie będą istnieć narzędzie dla ludzi tworzących modyfikację. Pewne frakcje nie będą istnieć bo nie ma do nich AB :/ Wkrótce się okaże, że świat Warhammer to zaledwie kilka frakcji :/ do tego dziwnie złączonych ze sobą. Jeżeli nowa produkcja ma oferować tylko tyle lub aż tyle według twórców to wolę się skusić gorszą grafiką, lewitującymi bestiami nad ziemią, niekiedy wywaleniem do pulpitu, ale za to mam bogatszy i ciekawszy moim zdaniem świat Młotka odwzorowany w Call of Warhammer.
    Zapomniałeś o magii oraz herosach na polu bitwy.

    Nie wiem co wy macie z tymi grywalnymi frakcjami. Pod względem zróżnicowania te 4 frakcje to więcej niż wszystkie frakcje z Shoguna 2 razem wzięte. Poza tym to oczywiste, że wraz z wychodzeniem kolejnych dodatków i DLC liczba frakcji zrówna się z liczbą obowiązujących podręczników. Nie liczy się ilość tylko jakość:

    Na wspomnianej prezentacji pojawili się warrior priest i witch hunter, ale w pełnej wersji możemy liczyć na liczniejsze grono. A choć wybierzemy z raptem czterech stron konfliktu, twórcy zapewniają, że każdą z nich będzie się grało zupełnie inaczej (przykładowo orkowie nie będą pobierać podatków ani babrać się w mikroekonomii, ale fualejonować podobnie do barbarzyńskich hord w Attyli).
    - CD ACTION

    Trudno mi zrozumieć jak można nie doceniać tego, że chcą pójść w jakość i odwzorować to, że praktycznie na samym wstępie otrzymamy prawdopodobnie 3 unikalne systemy funkcjonowania nacji - klasyczny model imperialno-krasnoludzki (farmy, drogi, porty, koszary), model barbarzyńsko-nomadyczny zielonoskórych oraz zapewne osobny model gospodarczy dla umarlaków. Zapewne także chaos z zapowiadanego dodatku będzie się jakoś wyróżniał.

    Każda nacja będzie miała unikalnych agentów-bohaterów, którzy prawdopodobnie będą działali zarówno jako agenci jak i jako jednostki na polu bitwy. Nie będzie jednego typu "szpiega" czy "dyplomaty" dla wszystkich. DLa mnie bomba.

    Będą przedmioty magiczne - kolejna rzecz, która mnie bardzo cieszy. Będzie trochę jak w Herosach III

    Wolę, aby zrobili 4 nacje porządnie, niż kolejnego Medievala II czy Shoguna II z inną mapą i innymi jednostkami, z miastami orków, którzy rozbudowują sobie kolejne poziomy farm czy chaosem dbającym o handel. Fantastyczne uniwersum wymaga kompleksowego podejścia. Te frakcje funkcjonują zupełnie inaczej i dobrze, że ta gra została podzielona na samym wstępie na podstawkę i kolejne DLC. Poziom złożoności w stosunku do jakiekokolwiek okresu historycznego jest znacznie większy.
    "********* ***** ********** ******, *************" - Zbigniew Stonoga (cenzura na prośbę moderacji )

  5. #195
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Nie wiem co wy macie z tymi grywalnymi frakcjami.
    W skrócie. Wyobraź sobie medka3 gdzie będą tylko dwie nacje: Katolicy z Papierzem jako głową państwa i Muzłuman. Protestantów i Prawosławie w przyszłych dodatkach. Tak ja widzę te cztery nacje.
    Podstawowy problem jest taki że tam w obrębie jednej rasy jest dużo nacji które często tłuka się między sobą.

    Druga sprawa to indywidualne podejście do TW. Ja uwielbiam małymi państwami podbijać te większe lub odwracać historie. Np. Kartagina spalić Rzym czy Polską dokonać rozbioru Niemiec.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  6. #196
    Łowczy
    Dołączył
    Aug 2014
    Postów
    158
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    9
    Otrzymał 29 podziękowań w 23 postach
    Ja tam jestem mega-optymistą. Spełnia się moje marzenie z dzieciństwa. Mniej więcej w czasie, gdy wychodził Shogun I zaczynałem swoją przygodę z figurkami i już wtedy pomyślałem sobie, ze byłoby fajnie gdyby wyszedł Warhammer Total War. Wiedziałem też, że prędzej czy później taka gra wyjdzie - wydało mi się to naturalne. Można powiedzieć, że czekam na gierkę od 15 lat.

    Przesuwając figurki po stole często myślałem sobie o tym, że fajnie byłoby to rozegrać także na poziomie strategicznym - gdzie bitwy byłyby efektem działań na mapie kampanii. Z różnych względów idea taka była niestety niemożliwa do realizacji. I nagle niemożliwe stanie się możliwe, tyle że na ekranie komputera. Podoba mi się taka wizja kampanii online dobro vs zło. Zawsze chciałem bronić Imperium przed Chaosem albo zaatakować Ulthuan Dark Elfami - stoczyć epicką kampanię z szeregiem bitew. Naprawdę cieszę się, że to będzie możliwe Za żadną grę nie dałbym więcej niż 50 zł, ale za Warha jak zrobią go na poziomie Shoguna II dałbym i 500 zł

    Cytat Zamieszczone przez ituriel32 Zobacz posta
    W skrócie. Wyobraź sobie medka3 gdzie będą tylko dwie nacje: Katolicy z Papierzem jako głową państwa i Muzłuman. Protestantów i Prawosławie w przyszłych dodatkach. Tak ja widzę te cztery nacje.
    Podstawowy problem jest taki że tam w obrębie jednej rasy jest dużo nacji które często tłuka się między sobą.

    Druga sprawa to indywidualne podejście do TW. Ja uwielbiam małymi państwami podbijać te większe lub odwracać historie. Np. Kartagina spalić Rzym czy Polską dokonać rozbioru Niemiec.
    Ale przecież tutaj masz 4 grywalne nacje na starcie, a nie 2. W kolejnych dodatkach nacji będzie znacznie więcej.

    Niegrywalnych frakcji będzie więcej i założę się, że część niegrywalnych frakcji to będą jakieś klany czy plemiona orków i goblinów - więc myślę, ze jak najbardziej niektóre nacje będą się tłukły między sobą tj. grywalni zieloni gracza vs inne, niegrywalne klany zielonych. Chaos z kolejnych DLC pewnie też będzie się między sobą tłukł.

    Dla uproszczenia Krasnoludy oraz Imperium będą funkcjonowały jako pojedyncze państwa - ale czy to źle?

    Ja się cieszę, że dają na wstępie tak mało nacji bo to oznacza, że połowę mapy będzie zajmowało Imperium i że będzie ono dobrze odwzorowane geograficznie (podobnie jak i same nacje grywalne). Gdyby powiedzieli, że wydają wszystko na raz i cały świat Warhammera łącznie z Lustrią to przed oczyma miałbym mapę z Empire, gdzie Francja była jedną prowincją, tak jak Hiszpania. Masakra. A tak przynajmniej będzie szczegółowo - no i będzie potencjał do tego, aby w jakimś modzie faktycznie rozbić Imperium na prowincje. Też chętnie zagrałbym małą nacją - Hochlandem albo Nordlandem

    Proszę nie dublować postów w krótkim odstępie czasu, używaj edycji
    Sadam86
    "********* ***** ********** ******, *************" - Zbigniew Stonoga (cenzura na prośbę moderacji )

  7. #197
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez Jan z Czarnolasu Zobacz posta

    Dla uproszczenia Krasnoludy oraz Imperium będą funkcjonowały jako pojedyncze państwa - ale czy to źle?
    Nie, o ile będzie można nagle zerwać ten 2000-letni sojusz z Krasnoludami władając wojskiem Karla.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  8. #198
    Podkomorzy
    Dołączył
    Jan 2013
    Postów
    1 790
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    271
    Otrzymał 153 podziękowań w 108 postach
    Po co zrywać sojusz?
    Mój poprzedni nick to Adrian15o

  9. #199
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez Andrij Marszałek Zobacz posta
    Po co zrywać sojusz?
    A choćby po to, że nie każdy chce bawić się w przyjaźnie z krasnoludami, niektórzy wolą zmiażdżyć ich Imperialną pięścią

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  10. #200
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Cytat Zamieszczone przez Jan z Czarnolasu Zobacz posta
    Zapomniałeś o magii oraz herosach na polu bitwy.

    Nie wiem co wy macie z tymi grywalnymi frakcjami. Pod względem zróżnicowania te 4 frakcje to więcej niż wszystkie frakcje z Shoguna 2 razem wzięte. Poza tym to oczywiste, że wraz z wychodzeniem kolejnych dodatków i DLC liczba frakcji zrówna się z liczbą obowiązujących podręczników. Nie liczy się ilość tylko jakość:

    Na wspomnianej prezentacji pojawili się warrior priest i witch hunter, ale w pełnej wersji możemy liczyć na liczniejsze grono. A choć wybierzemy z raptem czterech stron konfliktu, twórcy zapewniają, że każdą z nich będzie się grało zupełnie inaczej (przykładowo orkowie nie będą pobierać podatków ani babrać się w mikroekonomii, ale fualejonować podobnie do barbarzyńskich hord w Attyli).
    - CD ACTION

    Trudno mi zrozumieć jak można nie doceniać tego, że chcą pójść w jakość i odwzorować to, że praktycznie na samym wstępie otrzymamy prawdopodobnie 3 unikalne systemy funkcjonowania nacji - klasyczny model imperialno-krasnoludzki (farmy, drogi, porty, koszary), model barbarzyńsko-nomadyczny zielonoskórych oraz zapewne osobny model gospodarczy dla umarlaków. Zapewne także chaos z zapowiadanego dodatku będzie się jakoś wyróżniał.

    Każda nacja będzie miała unikalnych agentów-bohaterów, którzy prawdopodobnie będą działali zarówno jako agenci jak i jako jednostki na polu bitwy. Nie będzie jednego typu "szpiega" czy "dyplomaty" dla wszystkich. DLa mnie bomba.

    Będą przedmioty magiczne - kolejna rzecz, która mnie bardzo cieszy. Będzie trochę jak w Herosach III

    Wolę, aby zrobili 4 nacje porządnie, niż kolejnego Medievala II czy Shoguna II z inną mapą i innymi jednostkami, z miastami orków, którzy rozbudowują sobie kolejne poziomy farm czy chaosem dbającym o handel. Fantastyczne uniwersum wymaga kompleksowego podejścia. Te frakcje funkcjonują zupełnie inaczej i dobrze, że ta gra została podzielona na samym wstępie na podstawkę i kolejne DLC. Poziom złożoności w stosunku do jakiekokolwiek okresu historycznego jest znacznie większy.
    Ta gra zaczyna już mi powoli przypominać Warhammer: Mark of Chaos, która o ile dobrze pamiętam nie cieszyła się wielką popularnością wśród graczy. Magia na polu walki - ok, ładne wybuchy i fajerwerki masakrujące oddziały - mamy to już odwzorowane w modzie. Herosi? Dostaniemy dowódcę, który będzie miał do wyboru kilka różnych ataków, oczywiście pewnie ograniczą możliwość ich wykorzystania albo dadzą pasek z energią/maną... Czy co tam wymyśla.
    Powiedz co mi po jakości? Gra będzie kosztować pewnie jakieś 120-160 zł, za kolejne dodatki lub DLC trzeba będzie zapłacić, a po podliczeniu wszystkich kosztów związanych z tą grą okaże się, że gracz wybuli pewnie ze 300 złoty jak nie więcej na grę, która początkowo przypomina demo.
    Co mi po zróżnicowanym systemie ekonomii? Ten tytuł pokazuje tylko, że potencjalny jej kupiec mocno złapie się za kieszeń, by urozmaicić sobie rozrywkę. I oto całą ekonomia.
    Im więcej się dowiaduję tym bardziej mnie ten tytuł przeraża, bo wychodzi na to, że staje się on jakąś hybrydą, gry RPG z rozwojem postaci, strategii z bitwami oraz symulatorem ekonomii...

    Znalazłem taką oto zapowiedz:
    Być może na zbliżających się wielkimi krokami targach E3 2015 zobaczymy pierwszy zwiastun ze scenami bezpośrednio z gry. Total War: Warhammer ma bowiem pojawić się na konferencji PC Gaming Show 16 czerwca o godzinie 2:00 czasu polskiego.
    http://pclab.pl/news64196.html
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

Strona 20 z 267 PierwszyPierwszy ... 1018192021223070120 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •