Strona 21 z 267 PierwszyPierwszy ... 1119202122233171121 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 201 do 210 z 2664

Wątek: Dyskusja ogólna o Total War: Warhammer

  1. #201
    Łowczy
    Dołączył
    Aug 2014
    Postów
    158
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    9
    Otrzymał 29 podziękowań w 23 postach
    Chyba nie rozumiesz idei magii w tego rodzaju grach. W dotychczas wydanych modach magia siłą rzeczy była oparta na mechanice jednostek strzeleckich - była rodzajem strzelania. W rzeczywistości warhammerowa magia to przede wszystkim czary wzmacniające własne jednostki lub osłabiające jednostki wroga, przyśpieszenia, teleportacje oddziałów, wskrzeszanie nieumarłych, magiczne bariery, ochrona przed pociskami, obniżanie morale itd. itp. Więc niestety już na samym początku Twój post traci kontakt z rzeczywistością. Sama anihilacja oddziałów także odbywa się na różne sposoby - są zaklęcia dobre na słabe oddziały, są zaklęcia dobre na oddziały zakute w zbroje itd. Są zaklęcia, które mogą sprawić, ze cały oddział zacznie uciekać albo wprost przeciwnie - będzie walczył do ostatniego żołnierza.

    Jeśli włączysz sobie gierkę Dark Omen to tam masz namiastkę takiej właśnie magii.

    Co do herosów - dla mnie Warhammer bez herosów nie istnieje i myślę, że będę miał fun z bohatera ze statystykami, przedmiotami i paskiem many. Ale to kwestia gustu.

    Nie rozumiem zarzutu pt. "Mark of Chaos". Mi to zupełnie nie przypomina tej gry.

    Nie rozumiem także zarzutu dot. hybrydowości gry. To chyba dobrze, że w gra łączy elementy różnych gatunków. Przecież już w Shogunie II mieliśmy rozwój postaci - tutaj różnica będzie taka, że dojdą przedmioty magiczne.

    Jeśli Cię nie stać albo uważasz, że produkt nie będzie wart tej ceny to przecież będziesz mógł sobie poczekać na przecenę. Za żadną część serii nie dałem więcej niż 50 zł. Raz udało mi się nawet kilka dni po premierze kupić za tyle NTW od recenzenta z pewnego portalu, który napisał recenzję bez instalowania gry jedynie na podstawie zagranicznych tekstów

    Cytat Zamieszczone przez chochlik20 Zobacz posta
    Ta gra zaczyna już mi powoli przypominać Warhammer: Mark of Chaos, która o ile dobrze pamiętam nie cieszyła się wielką popularnością wśród graczy. Magia na polu walki - ok, ładne wybuchy i fajerwerki masakrujące oddziały - mamy to już odwzorowane w modzie. Herosi? Dostaniemy dowódcę, który będzie miał do wyboru kilka różnych ataków, oczywiście pewnie ograniczą możliwość ich wykorzystania albo dadzą pasek z energią/maną... Czy co tam wymyśla.
    Powiedz co mi po jakości? Gra będzie kosztować pewnie jakieś 120-160 zł, za kolejne dodatki lub DLC trzeba będzie zapłacić, a po podliczeniu wszystkich kosztów związanych z tą grą okaże się, że gracz wybuli pewnie ze 300 złoty jak nie więcej na grę, która początkowo przypomina demo.
    Co mi po zróżnicowanym systemie ekonomii? Ten tytuł pokazuje tylko, że potencjalny jej kupiec mocno złapie się za kieszeń, by urozmaicić sobie rozrywkę. I oto całą ekonomia.
    Im więcej się dowiaduję tym bardziej mnie ten tytuł przeraża, bo wychodzi na to, że staje się on jakąś hybrydą, gry RPG z rozwojem postaci, strategii z bitwami oraz symulatorem ekonomii...

    Znalazłem taką oto zapowiedz:

    http://pclab.pl/news64196.html
    "********* ***** ********** ******, *************" - Zbigniew Stonoga (cenzura na prośbę moderacji )

  2. #202
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Wg mnie nawet nie chodzi o odwzorowanie gry na 100% ze światem stworzonym przez GW, a raczej o dodanie nacji. Czemu w ogóle GW i CA nie mogą być litościwi dla graczy i nie dodadzą Kislevu (nawet z 4-6 edycji armybooków), Psów Wojny (w tym jako Tileę), Marienburg czy Bretonnię? Przecież nawet Rosjanie tworzący CoW nie mają z tym problemu. Do tego te łączenie Elfów Wysokich i Mrocznych w jedno. Nie mogą odejść od bujnej wyobraźni Matt Warda i olać jego głupie EoT? Przecież to nie trudne...

    EDIT: Jeszcze lepiej - Tomb Kings, Chaos i Zwierzoludzie. Jak to połączą to mogą sobie tę grę wsadzić... Nie po to kupuje się grę, by dostać to, czego każdy gracz oczekuje, a nie ma tego potem w grze. Tym bardziej, że wszystko, co Matt Ward zrobił i ta cała 8 edycja mimo paru malutkich plusów jest z palca wyssana i np. przeze mnie nie uznawana. Poważnie, to już fanowski twór jak ten o Estalii czy o Albionie jest dużo lepszy.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  3. #203
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Tu nie chodzi czy mnie stać czy też nie w tym momencie lub w przyszłości. Chodzi o to, że CA leci w kulki z graczami zapatrzeni na rosnące cyferki na ich kontach w dniu wydania gry. Pierwsze serie TW nie miały czegoś w rodzaju kilku frakcji a resztę dostaniesz w przyszłości jak zakupisz. W Romie czy Medivalu 2 mogłeś albo odblokować ręcznie wszystkie frakcje, albo też przejść kampanię i je dostać. Oczywiście nie wszystkie. Dla mnie gra, która oferuje na starcie 4 nacje to jest demo i wygląda na to, że CA robiąc tak chce zobaczyć czy gra się sprzeda w ogóle. Jeżeli nie pod znakiem zapytania staną płatne rozszerzenia, które mało kto może zakupić. A wówczas Ci co kupili zostaną z czterema nacjami i bez widoków ma mody.
    Znam się trochę na fantastyce, więc nie musisz mi tłumaczyć co i jak z magią
    Co do reszty - to dziwi mnie, że nie zgadzasz się z porównaniem do "Mark of Chaos" skoro być może skopiują stamtąd system bohaterów i przedmiotów.
    Ja np. wolałbym się skupić na prowadzeniu armii do boju, a nie zabawie z ekonomiką i cechami postaci. No cóż każdy jest inny. Być może utkwiłem w nieprzewidywalności jaką znaliśmy z Romy i Medivala 2.

    Edit - jeżeli twórcy chcą się skupić tylko na AB, bo licencja nie pozwala na co innego to gratuluję. Bo nagle gracze i fani odkryją, że świat Młotka skurczył się do czterech - sześciu frakcji, z których kilka będzie połączonych w dziwnych konfiguracjach.
    A co do Rosjan - to mają chłopaki rozmach i tyle, wiedzą też czego gracz oczekuje i im to dają nie patrząc zbytnio na AB.
    Ostatnio edytowane przez chochlik20 ; 05-06-2015 o 16:35 Powód: literówka
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  4. #204
    Łowczy
    Dołączył
    Aug 2014
    Postów
    158
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    9
    Otrzymał 29 podziękowań w 23 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    Wg mnie nawet nie chodzi o odwzorowanie gry na 100% ze światem stworzonym przez GW, a raczej o dodanie nacji. Czemu w ogóle GW i CA nie mogą być litościwi dla graczy i nie dodadzą Kislevu (nawet z 4-6 edycji armybooków), Psów Wojny (w tym jako Tileę), Marienburg czy Bretonnię? Przecież nawet Rosjanie tworzący CoW nie mają z tym problemu. Do tego te łączenie Elfów Wysokich i Mrocznych w jedno. Nie mogą odejść od bujnej wyobraźni Matt Warda i olać jego głupie EoT? Przecież to nie trudne...
    1. Skąd informacje, że Wysokie i Mroczne Elfy będą jedną nacją? Przecież to absurd.

    2. Było już mówione wielokrotnie, że gra nie będzie oparta na EoT. Akcja będzie miała miejsce wcześniej.

    3. Skąd wiesz, że nacje te (Kislev, Tilea, Bretonia) nie będą dostępne w kolejnych dwóch dużych dodatkach albo w pomniejszych DLC?

    Zresztą. Osobiście i tak będę liczył na talent modderów, którzy naprawią wszelkie niedoróbki i pododają to czego brakuje. Sam chętnie wziąłbym udział w jakimś projekcie.
    "********* ***** ********** ******, *************" - Zbigniew Stonoga (cenzura na prośbę moderacji )

  5. #205
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Cytat Zamieszczone przez Jan z Czarnolasu Zobacz posta

    Zresztą. Osobiście i tak będę liczył na talent modderów, którzy naprawią wszelkie niedoróbki i pododają to czego brakuje. Sam chętnie wziąłbym udział w jakimś projekcie.
    Chyba nie zwróciłeś na to uwagi:

    Cytat Zamieszczone przez nazgool Zobacz posta
    To nie będzie gra osadzona w realiach Końca Czasu.
    I te wszystkie informacje pochodzą od Willa z CA z tematu na TWC więc można je traktować jako oficjalne. Aha i CA nie będzie wspierać modów ze względu na zapisy licencji z GW. Nie jest tylko jasne czy gra będzie niemodlowalna czy też CA nie wypuści żadnych narzędzi wspierających modowanie ale coś tam będzie można podziałać. Może od tego czasu coś tam udało im się wyjaśnić.
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  6. #206
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez Jan z Czarnolasu Zobacz posta
    1. Skąd informacje, że Wysokie i Mroczne Elfy będą jedną nacją? Przecież to absurd.

    2. Było już mówione wielokrotnie, że gra nie będzie oparta na EoT. Akcja będzie miała miejsce wcześniej.

    3. Skąd wiesz, że nacje te (Kislev, Tilea, Bretonia) nie będą dostępne w kolejnych dwóch dużych dodatkach albo w pomniejszych DLC?

    Zresztą. Osobiście i tak będę liczył na talent modderów, którzy naprawią wszelkie niedoróbki i pododają to czego brakuje. Sam chętnie wziąłbym udział w jakimś projekcie.
    1. Skoro zapowiedzieli, że w jednym z dodatków będzie nacja Elfów, a biorąc pod uwagę wydarzenia z EoT, to wszystko jest możliwe.
    2. To nie lepiej cofnąć się do 7 edycji i dać Sztorm Chaosu, a nie za przeproszeniem głupoty Matta i jego głupie EoT?
    3. Wyraźnie pisał Will, że będzie łącznie może 8 nacji. Biorąc pod uwagę, ile łącznie nacji jest + te, których kontynuację zakończono (tak, mam na myśli Slannów, Kislev, Krasnoludy Chaosu i Tileę (Dogs of War)) mamy... 16-17 nacji. Poważnie, CA i GW w kulki sobie lecą z graczami.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  7. #207
    Łowczy
    Dołączył
    Aug 2014
    Postów
    158
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    9
    Otrzymał 29 podziękowań w 23 postach
    Cytat Zamieszczone przez chochlik20 Zobacz posta
    Tu nie chodzi czy mnie stać czy też nie w tym momencie lub w przyszłości. Chodzi o to, że CA leci w kulki z graczami zapatrzeni na rosnące cyferki na ich kontach w dniu wydania gry. Pierwsze serie TW nie miały czegoś w rodzaju kilku frakcji a resztę dostaniesz w przyszłości jak zakupisz. W Romie czy Medivalu 2 mogłeś albo odblokować ręcznie wszystkie frakcje, albo też przejść kampanię i je dostać. Oczywiście nie wszystkie. Dla mnie gra, która oferuje na starcie 4 nacje to jest demo i wygląda na to, że CA robiąc tak chce zobaczyć czy gra się sprzeda w ogóle. Jeżeli nie pod znakiem zapytania staną płatne rozszerzenia, które mało kto może zakupić. A wówczas Ci co kupili zostaną z czterema nacjami i bez widoków ma mody.
    Znam się trochę na fantastyce, więc nie musisz mi tłumaczyć co i jak z magią
    Co do reszty - to dziwi mnie, że nie zgadzasz się z porównaniem do "Mark of Chaos" skoro być może skopiują stamtąd system bohaterów i przedmiotów.
    Ja np. wolałbym się skupić na prowadzeniu armii do boju, a nie zabawie z ekonomiką i cechami postaci. No cóż każdy jest inny. Być może utkwiłem w nieprzewidywalności jaką znaliśmy z Romy i Medivala 2.

    Edit - jeżeli twórcy chcą się skupić tylko na AB, bo licencja nie pozwala na co innego to gratuluję. Bo nagle gracze i fani odkryją, że świat Młotka skurczył się do czterech - sześciu frakcji, z których kilka będzie połączonych w dziwnych konfiguracjach.
    A co do Rosjan - to mają chłopaki rozmach i tyle, wiedzą też czego gracz oczekuje i mi to dają nie patrząc zbytnio na AB.
    Za czasów RTW i MTW2 steam był niszą - dzisiaj rynek jest inny. Steam pozwala na wygodną sprzedaż gry w kawałkach. Przecież nie tylko seria Total War tak teraz wygląda. Jeśli ktoś chce kasę za nową jednostkę tj. kilka tekstur + statystyki to jest to irytujące, ale nie widzę problemu z płaceniem za DLC z nowymi nacjami, nową mapą, nowymi jednostkami, budynkami itd.

    Według mnie nie ma co narzekać na ceny. Około 2000 roku prawie wszystkie gry kosztowały równowartość dzisiejszych 220 zł (ówczesne 150 zł). Dzisiaj nowe gry (poza jakimiś wyjątkami) kosztują jakieś 150 zł, a ich cena szybko spada -po roku do 50 zł, a potem nawet do 29-39 zł.

    Trudno mi się zgodzić ze stwierdzeniem, ze kopiują coś z Mark of Chaos skoro rozwój bohaterów i przedmioty to coś co było już w Herosach III. Zresztą to jest Warhammer Fantasy - bohaterowie z magicznymi przedmiotami to kwintesencja tego systemu bitewnego. Nie wiem czego Ty oczekujesz, ale ja oczekuje gry, która odwzorowuje realia fabularne świata oraz na ile to możliwe te bitewniakowe. Nie chcę tutaj Medievala II po implementacji smoków i firebali bo to już mam w Call of Warhammer albo w Third Age. To ma być coś więcej. Chcę sobie pograć wampirem, rozwijać go, zdobywać przedmioty, wyżynać miasta, zakładać cmentarze, wskrzeszać ogromne armie zombich, toczyć nocne bitwy przy świetle dwóch księżyców - nie chcę zakładać miast, siać zboża. Ekonomia wampirów winna być ograniczona do minimum. Powinni administrować terytorium, ale na innej zasadzie niż nacje ludzi. Chciałbym zagrać chaosem - i tu również chciałbym, aby kampania była oparta całkowicie na walce. Rozwój nacji powinien być oderwany od infrastruktury zajętych terytoriów. Siła nacji powinna być uzależniona od wygranych bitew, zdobytego złota, doświadczenia, przedmiotów, wpływów chaosu w Imperium, łaski Mrocznych Potęg. Wojownicy chaosu nie rekrutują się w "ulepszonych koszarach". Chaos nie zajmuje miast - chaos je plądruje, niszczy, dewastuje, zrównuje z ziemią.

    Ten cały mechanizm musi zostać odwzorowany. Każdy kto ocenia grę na podstawie pierwszych tekstów o niej winien mieć na względzie, że w tych realiach nie da się zrobić jakiegoś jednego modelu rozwojowego dla wszystkich nacji tak jak ma to miejsce w praktycznie każdej części serii poza Atyllą i Inwazją Barbarzyńców, gdzie implementowano system hordy. Zwierzoludzie, Wojownicy chaosu, Demony Chaosu, Wampiry, Zielonoskórzy, Skaveni, Leśne Elfy to nacje, które funkcjonują na innych zasadach niż klasyczne nacje typu Imperium, Wysokie Elfy czy Krasnoludy.

    Myślę, ze dobre odwzorowanie nacji jest trudniejsze niż odwzorowanie nacji historycznych. Nie można zrównywać 1 nacji warhammerowskiej z 1 nacją w NTW, MTW 2, STW 2 czy nawet RTW 2. Opracowanie budynków, jednostek, agentów, czarów, przedmiotów - to cała masa roboty. Może być i 8 nacji - jeśli będą dobrze dopracowane to dla mnie będzie super.

    Chociaż mam nadzieję, że będą to raczej kręgi kulturowe i np. niektóre nacje zostaną rozbite na księstwa/plemiona/klany itd.
    "********* ***** ********** ******, *************" - Zbigniew Stonoga (cenzura na prośbę moderacji )

  8. #208
    Asuryan
    Gość
    To mają być nie tyle kręgi kulturowe, co rasy.

  9. #209
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Cytat Zamieszczone przez Jan z Czarnolasu Zobacz posta
    Za czasów RTW i MTW2 steam był niszą - dzisiaj rynek jest inny. Steam pozwala na wygodną sprzedaż gry w kawałkach. Przecież nie tylko seria Total War tak teraz wygląda. Jeśli ktoś chce kasę za nową jednostkę tj. kilka tekstur + statystyki to jest to irytujące, ale nie widzę problemu z płaceniem za DLC z nowymi nacjami, nową mapą, nowymi jednostkami, budynkami itd.

    Według mnie nie ma co narzekać na ceny. Około 2000 roku prawie wszystkie gry kosztowały równowartość dzisiejszych 220 zł (ówczesne 150 zł). Dzisiaj nowe gry (poza jakimiś wyjątkami) kosztują jakieś 150 zł, a ich cena szybko spada -po roku do 50 zł, a potem nawet do 29-39 zł.

    Trudno mi się zgodzić ze stwierdzeniem, ze kopiują coś z Mark of Chaos skoro rozwój bohaterów i przedmioty to coś co było już w Herosach III. Zresztą to jest Warhammer Fantasy - bohaterowie z magicznymi przedmiotami to kwintesencja tego systemu bitewnego. Nie wiem czego Ty oczekujesz, ale ja oczekuje gry, która odwzorowuje realia fabularne świata oraz na ile to możliwe te bitewniakowe. Nie chcę tutaj Medievala II po implementacji smoków i firebali bo to już mam w Call of Warhammer albo w Third Age. To ma być coś więcej. Chcę sobie pograć wampirem, rozwijać go, zdobywać przedmioty, wyżynać miasta, zakładać cmentarze, wskrzeszać ogromne armie zombich, toczyć nocne bitwy przy świetle dwóch księżyców - nie chcę zakładać miast, siać zboża. Ekonomia wampirów winna być ograniczona do minimum. Powinni administrować terytorium, ale na innej zasadzie niż nacje ludzi. Chciałbym zagrać chaosem - i tu również chciałbym, aby kampania była oparta całkowicie na walce. Rozwój nacji powinien być oderwany od infrastruktury zajętych terytoriów. Siła nacji powinna być uzależniona od wygranych bitew, zdobytego złota, doświadczenia, przedmiotów, wpływów chaosu w Imperium, łaski Mrocznych Potęg. Wojownicy chaosu nie rekrutują się w "ulepszonych koszarach". Chaos nie zajmuje miast - chaos je plądruje, niszczy, dewastuje, zrównuje z ziemią.

    Ten cały mechanizm musi zostać odwzorowany. Każdy kto ocenia grę na podstawie pierwszych tekstów o niej winien mieć na względzie, że w tych realiach nie da się zrobić jakiegoś jednego modelu rozwojowego dla wszystkich nacji tak jak ma to miejsce w praktycznie każdej części serii poza Atyllą i Inwazją Barbarzyńców, gdzie implementowano system hordy. Zwierzoludzie, Wojownicy chaosu, Demony Chaosu, Wampiry, Zielonoskórzy, Skaveni, Leśne Elfy to nacje, które funkcjonują na innych zasadach niż klasyczne nacje typu Imperium, Wysokie Elfy czy Krasnoludy.

    Myślę, ze dobre odwzorowanie nacji jest trudniejsze niż odwzorowanie nacji historycznych. Nie można zrównywać 1 nacji warhammerowskiej z 1 nacją w NTW, MTW 2, STW 2 czy nawet RTW 2. Opracowanie budynków, jednostek, agentów, czarów, przedmiotów - to cała masa roboty. Może być i 8 nacji - jeśli będą dobrze dopracowane to dla mnie będzie super.

    Chociaż mam nadzieję, że będą to raczej kręgi kulturowe i np. niektóre nacje zostaną rozbite na księstwa/plemiona/klany itd.
    Ja zdaję sobie sprawę, że dzisiejszy rynek gier jest inny, ale sprzedaż gry po kawałku jest jak dla mnie skandalem, bo kupując ją za pierwszym razem dostoję nie pełny produkt. Ja to tak odczuwam. O ile można było się spodziewać rozszerzeń do Romy II czy też innego TW, to w tym przypadku kupiec może się sparzyć. CA wypuszczając na rynek nowy tytuł oparty na nieznanym większości świecie sprawdza czy on się sprzeda. Pewnie dla tego dostajemy tak naprawdę 4 frakcję i mglistą zapowiedz kolejnych. Jak sprzedaż osiągnie jakiś tam pułap i będą zadowalające zyski to być może gracz dostanie rozszerzenia. A coś mi się wydaje, że nowy tytuł nie podbije rynku. Wystarczy zobaczyć ile osób wypowiada się w tym dziale, i porównać co było jak pojawiły się na wieść o Rome II TW. Wystarczy też poczytać komentarze pod artykułami - wiele osób sądziło, że nowy tytuł nawiązuje do świata Warhammera dziejące się w kosmosie. Na Twoim miejscu nie liczył by na ogromne możliwości w grze bo pewnie skupią się na wybranych kwestiach, a a reszta może pojawić się w rozszerzeniach jak gra się sprzeda.

    Co do odwzorowania nacji - sorry, ale CA znana jest z ahistorycznego podejścia do tematu, więc nie liczyłbym, aby nacje z tej odsłony były odzwierciedlone wiernie. Przy produkcji tej gry zatrudnili nawet konsultantów, którzy mieli i pomagać. Jednak ja widać po pierwszych informacjach nie jest zbyt ciekawie. Podobno mają połączyć wysokie i leśne elfy w jedną całość, więc pewnie Chaos też okaże się jedną nacją. Zresztą wydaje mi się, że też połączyli orki i nocne gobliny jako jedną całość skoro ma się pojawić olbrzymi pająk z wieżą łuczniczą na grzbiecie. Więc nie licz na to, że dostaniesz idealnie odwzorowany świat.

    Jak przeczytałem, że CA ma wydać Warhammer: Total War to się ucieszyłem i sądziłem, że dostaniemy coś na kształt Call of Warhammer, tyle, że z lepszą grafiką, bogatszym i większym światem. A tymczasem mamy jego mały wycinek. Dla mega fana tego uniwersum ta zapowiedz to spełnienie marzeń, ale nie dla mnie.
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  10. Użytkownicy którzy uznali post chochlik20 za przydatny:


  11. #210
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez chochlik20 Zobacz posta
    Zresztą wydaje mi się, że też połączyli orki i nocne gobliny jako jedną całość skoro ma się pojawić olbrzymi pająk z wieżą łuczniczą na grzbiecie. Więc nie licz na to, że dostaniesz idealnie odwzorowany świat.
    Nie całkiem - w 8 edycji armybooków są olbrzymie pająki jako mounty - proponuję poczytać to: http://1d4chan.org/wiki/Warhammer/Ta...ns#Green_skins

    Jeśli wejdziesz w Warhammer/Tactics to masz kilkadziesiąt różnych army-booków oficjalnych. Wygląda więc na to, że 8 nacji to chyba w grze będzie.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

Strona 21 z 267 PierwszyPierwszy ... 1119202122233171121 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •