Strona 23 z 267 PierwszyPierwszy ... 1321222324253373123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 221 do 230 z 2664

Wątek: Dyskusja ogólna o Total War: Warhammer

  1. #221
    Łowczy
    Dołączył
    Aug 2014
    Postów
    158
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    9
    Otrzymał 29 podziękowań w 23 postach
    Cytat Zamieszczone przez chochlik20 Zobacz posta
    Ja zdaję sobie sprawę, że dzisiejszy rynek gier jest inny, ale sprzedaż gry po kawałku jest jak dla mnie skandalem, bo kupując ją za pierwszym razem dostoję nie pełny produkt. Ja to tak odczuwam. O ile można było się spodziewać rozszerzeń do Romy II czy też innego TW, to w tym przypadku kupiec może się sparzyć. CA wypuszczając na rynek nowy tytuł oparty na nieznanym większości świecie sprawdza czy on się sprzeda. Pewnie dla tego dostajemy tak naprawdę 4 frakcję i mglistą zapowiedz kolejnych. Jak sprzedaż osiągnie jakiś tam pułap i będą zadowalające zyski to być może gracz dostanie rozszerzenia. A coś mi się wydaje, że nowy tytuł nie podbije rynku. Wystarczy zobaczyć ile osób wypowiada się w tym dziale, i porównać co było jak pojawiły się na wieść o Rome II TW. Wystarczy też poczytać komentarze pod artykułami - wiele osób sądziło, że nowy tytuł nawiązuje do świata Warhammera dziejące się w kosmosie. Na Twoim miejscu nie liczył by na ogromne możliwości w grze bo pewnie skupią się na wybranych kwestiach, a a reszta może pojawić się w rozszerzeniach jak gra się sprzeda.

    Co do odwzorowania nacji - sorry, ale CA znana jest z ahistorycznego podejścia do tematu, więc nie liczyłbym, aby nacje z tej odsłony były odzwierciedlone wiernie. Przy produkcji tej gry zatrudnili nawet konsultantów, którzy mieli i pomagać. Jednak ja widać po pierwszych informacjach nie jest zbyt ciekawie. Podobno mają połączyć wysokie i leśne elfy w jedną całość, więc pewnie Chaos też okaże się jedną nacją. Zresztą wydaje mi się, że też połączyli orki i nocne gobliny jako jedną całość skoro ma się pojawić olbrzymi pająk z wieżą łuczniczą na grzbiecie. Więc nie licz na to, że dostaniesz idealnie odwzorowany świat.

    Jak przeczytałem, że CA ma wydać Warhammer: Total War to się ucieszyłem i sądziłem, że dostaniemy coś na kształt Call of Warhammer, tyle, że z lepszą grafiką, bogatszym i większym światem. A tymczasem mamy jego mały wycinek. Dla mega fana tego uniwersum ta zapowiedz to spełnienie marzeń, ale nie dla mnie.
    Dotychczasowym targetem serii Total War były osoby zainteresowane w jakimś stopniu historią. Może 1/3 z nich zainteresuje także gra w klimatach fantasy. Targetem nowej odsłony serii są przede wszystkim ludzie, których na tym forum nie ma. Osoby zainteresowane fantastyką, fani warhammera. Sam znam osoby, które w nic nie grają, ale deklarują zakup nowego kompa specjalnie pod WTW. Rynek dla tej gry zapewnią byli i obecni gracze bitewniaka, warhammerowi rpgowcy, miłośnicy fantastyki. Takich osób jest multum. O rynek i marketingowy sukces bym się nie martwił.
    Ostatnio edytowane przez Asuryan ; 06-06-2015 o 18:05
    "********* ***** ********** ******, *************" - Zbigniew Stonoga (cenzura na prośbę moderacji )

  2. #222
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Czytałem oficjalny armybook-a a propo orków i goblinów plus parę innych. Uprzedzam, że nie zastanawiałem się, która to wersja najnowsza czy też jakaś starsza, bo mnie to nie interesowało. Interesuje mnie natomiast samo odwzorowanie świata, jego ras, historii, bohaterów itd. Sam widzisz, że termin "nieumarli" odnosi się do różnych istot oraz nacji, ale nikt nie łączy ich w jedną całość. Podobnie zresztą jak elfów. Dla mnie jako fana fantastyki wyodrębnienie Nocnych Goblinów jako osobnej nacji w grze wpłynęłoby pozytywnie na świat młotka i na samą rozgrywkę. W modzie mamy najazdy Nocnych Goblinów na nasze miasta, mamy ich jako osobną nację (można nią grać w obecnej wersji, wystarczy dodać nowe frakcje do grywalnych!). Nie są oni zbyt wymagającym przeciwnikiem, ale utrudniają nam grę. I moim zdaniem Nocne Gobliny powinny być traktowane jako osobna nacja.

    Cytat Zamieszczone przez Jan z Czarnolasu Zobacz posta
    Dotychczasowym targetem serii Total War były osoby zainteresowane w jakimś stopniu historią. Może 1/3 z nich zainteresuje także gra w klimatach fantasy. Targetem nowej odsłony serii są przede wszystkim ludzie, których na tym forum nie ma. Osoby zainteresowane fantastyką, fani warhammera. Sam znam osoby, które w nic nie grają, ale deklarują zakup nowego kompa specjalnie pod WTW. Rynek dla tej gry zapewnią byli i obecni gracze bitewniaka, warhammerowi rpgowcy, miłośnicy fantastyki. Takich osób jest multum. O rynek i marketingowy sukces bym się nie martwił.
    Powiem tak - pożyjemy zobaczymy. Jak będzie dobra reklama, bo można przeczytać mega achy autorów reporterzy na ten temat to gra się sprzeda. Jednak nie sądzę, by był to jakiś kolosalny wynik. Zresztą wystarczy zobaczyć, że większość modów stanowią te oparte na historii, a te w klimatach fantasy można policzyć na palcach dwóch rąk. Rynek obfituje w gry fantasy, więc chyba tylko dopisek TW przyciągnie ludzi.
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  3. #223
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Twoim zdaniem.
    GW ma zupełnie inne zdanie, gdyż to niejako oni tworzą te uniwersum, będzie jak oni to zrobili i my nic z tym nie zrobimy. Ewentualnie jeśli będzie cień szansy na wydanie sprzętu dla modderów to będzie można sobie polecieć wodzą fantazji jak twórca fanowskich - Matthias Elliasson czy jak Matt Ward i zrobić po swojemu. Póki co jest jak jest i cieszę się z tego - w końcu ma być zgodne z oryginalną twórczością GW, a nie z wymysłami fanów uniwersum

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  4. #224
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    Twoim zdaniem.
    GW ma zupełnie inne zdanie, gdyż to niejako oni tworzą te uniwersum, będzie jak oni to zrobili i my nic z tym nie zrobimy. Ewentualnie jeśli będzie cień szansy na wydanie sprzętu dla modderów to będzie można sobie polecieć wodzą fantazji jak twórca fanowskich - Matthias Elliasson czy jak Matt Ward i zrobić po swojemu. Póki co jest jak jest i cieszę się z tego - w końcu ma być zgodne z oryginalną twórczością GW, a nie z wymysłami fanów uniwersum
    Ech, tu nie chodzi o to czy ja chcę mieć fanowskie nacje, tylko bogactwo świata a nie jego pomniejszenie, bo tak wymyślili ludzie z firmy. A pod tym względem - bogactwa uniwersum - to Warhammer się chowa jeżeli mam porównać go do świata Zapomnianych Krain. Zresztą sam biadoliłeś, że nie ma oficjalnych AB takich nacji jak choćby Estalia, więc nie wypominaj mi, że chciałbym zobaczyć Nocne Gobliny jako odrębną frakcję. Zresztą o ile się nie mylę, nie ma też już nowszych AB Krasnoludów Chaosu, więc to znaczy, że jako nacja już nie istnieją?
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  5. #225
    Podkomorzy
    Dołączył
    Jan 2013
    Postów
    1 790
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    271
    Otrzymał 153 podziękowań w 108 postach
    Arroyo nie spinaj się tak już o tą zgodność z GW bo przeczysz sam sobie.
    Mój poprzedni nick to Adrian15o

  6. #226
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    To akurat prawda, że żałuję, że kilka nacji w Starym Świecie brakuje. Skoro zakończyli Krasnoludy Chaosu to oznaczało to najprawdopodobniej, że nie były zbyt klimatyczne dla uniwersum, bądź były za mało popularne. Samo Kislev było cienkie w bitewniaku, dlatego zakończono na szóstej edycji. Sama Bretonnia ma 6 edycję armybooków, ale nadal jest dystrybuowana. Skoro nie ma jednak tych nacji, to oznacza tyle, że Games Workshop woli balansować aktualną edycję poprzez wydanie kolejnej. Aktualnie stoją na EoT, o którym nie chce mi się gadać, bo to stek herezji samego Matta.

    Arroyo nie spinaj się tak już o tą zgodność z GW bo przeczysz sam sobie.

    A temu panu podziękujemy...

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  7. #227
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Kończąc już powoli tą dyskusję, mam wrażenie jak czytam Twoje posty Arroyo, że GW ogranicza świat Warhammera, bo coś się nie sprzedaje tak jak oni tego chcą. Nie ma zysków nie ma nacji... Moim zdaniem takie podejście jest krzywdzące dla samego universum, które jest najmroczniejszym chyba znanym mi światem fantasy. Fani dostają nowe AB starych frakcji, które się sprzedają a w nim parę nowych jednostek(?). No cóż niedługo według GW świat Warhammer to będzie 7-8 nacji(?), bo tyle się sprzedaje. To są tylko moje odczucia, być może mylne. Nie będę się spierał na ten temat.
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  8. #228
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez chochlik20 Zobacz posta
    Kończąc już powoli tą dyskusję, mam wrażenie jak czytam Twoje posty Arroyo, że GW ogranicza świat Warhammera, bo coś się nie sprzedaje tak jak oni tego chcą. Nie ma zysków nie ma nacji... Moim zdaniem takie podejście jest krzywdzące dla samego universum, które jest najmroczniejszym chyba znanym mi światem fantasy. Fani dostają nowe AB starych frakcji, które się sprzedają a w nim parę nowych jednostek(?). No cóż niedługo według GW świat Warhammer to będzie 7-8 nacji(?), bo tyle się sprzedaje. To są tylko moje odczucia, być może mylne. Nie będę się spierał na ten temat.
    I właśnie mi o to chodzi, gdy mówiłem, czemu tamte nacje skończyły być sprzedawane. To zależy też od tego, co wypichcą twórcy scenariuszy Póki co jest bodajże sprzedawanych 15 nacji.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  9. #229
    Podkomorzy
    Dołączył
    Jan 2013
    Postów
    1 790
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    271
    Otrzymał 153 podziękowań w 108 postach
    Przeczysz bo przeczysz patrząc na to z innej strony
    W grze powinny być nacje odrębne od siebie jak np: Nocne gobliny od Orków. Co z tego że mają jeden AB. Gra ma odwzrorować uniwersum a nie figurkowego bitewniaka.
    Mój poprzedni nick to Adrian15o

  10. #230
    Asuryan
    Gość
    Cytat Zamieszczone przez Jan z Czarnolasu Zobacz posta
    Targetem nowej odsłony serii są przede wszystkim ludzie, których na tym forum nie ma. Osoby zainteresowane fantastyką, fani warhammera.
    Ależ jak najbardziej na tym forum są takie osoby. Zainteresowanie historią w niczym nie koliduje z zainteresowaniem fantasy.

    Ja tam akurat się ciesze, że nie będzie to coś na kształt Call of Warhammer. Jeśli chodzi o świat Warhammera, jestem purystą.

Strona 23 z 267 PierwszyPierwszy ... 1321222324253373123 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •