Strona 24 z 267 PierwszyPierwszy ... 1422232425263474124 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 231 do 240 z 2664

Wątek: Dyskusja ogólna o Total War: Warhammer

  1. #231
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Ja tam lubię jak wszystkiego jest dużo. W takim Mark of chaos (czy jak to się nazywało) robiłem armie opartą na goblinach a Orków olałem.

    Powinno być dokładnie napisane o którą edycje oparta będzie ta gra (ja wolę te starsze). A tak to ludzie się tylko denerwują i spinają.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  2. #232
    Łowczy
    Dołączył
    Aug 2014
    Postów
    158
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    9
    Otrzymał 29 podziękowań w 23 postach
    Prawda jest taka, ze nie ma obecnie fantastycznego uniwersum, który bardziej by się nadawał na podstawę gry z serii Total War. Obojętnie ile będzie nacji, dla mnie najważniejsze jest to, aby cała mechanika gry była dopracowana, aby gra oferowała mechanicznie wiele możliwości - liczę między innymi na dobrze rozwinięty system agentów np. kultystów zakładających w miastach mroczne kulty, destabilizujące Imperium, kontrakcje Łowców Czarownic. Liczę także na dobrze rozwiązany system magii - wzbogacający grę, a nie doprowadzający do irytacji. Wiele rzeczy naprawią, wzbogacą, urozmaicą i ulepszą jak zwykle modderzy.

    Cena dla mnie nie gra większej roli. Niech sobie to wydają choćby i w 10 częściach. Grunt, aby było najważniejsze DLC "Blood & Gore".

    Mi wystarczy, aby były Imperium, Krasnoludy, Zieloni, Nieumarli, cztery frakcje chaosu - po jednej dla każdego boga, Skaveni, Bretonia i Leśne Elfy - to jest 8 nacji. Ktoś tutaj pisał, że tyle właśnie będzie nacji w WTW. Obstawiałbym, że tak to właśnie będzie wyglądało. Zakres podstawki jest już znany. Pierwszy dodatek to zapewne będą bogowie chaosu i rozszerzenie mapy na północ, a drugi (tak obstawiam) to zachód tj. Bretonia, Loren i Skavenblight. I w ten sposób uzyskalibyśmy prawie cały Stary Świat. Wyjdzie jakiś mod, który podzieli Imperium, Bretonię oraz Krasnoludy na mniejsze państewka w tym Kislev wydzielony z Imperium, zielonych na kilka klanów o różnym charakterze (np. Nocnych Goblinów) i będzie się działo. Byle tylko było dużo miejsca na mapie, gdzie to wszystko da się pomieścić. Z Dogs of War zrobi się najemników dla armii ludzi i krasnoludów.

    Do pełni szczęścia przyjąłbym jeszcze dodatkową kampanię obejmującą inwazję Mrocznych Elfów na Ulthuan w stylu Cezara w Galii. Ale jest ryzyko, że ich nie będzie o ile to info o 8 nacjach jest pewne.

    O Jaszczurkach, Tomb Kings oraz Ograch możemy zapomnieć, ale mi akurat nie żal tych ras bo ich nie lubię.

    Też z Warhammerem jest taki problem, że o ile większość nacji jest skupiona +/- w jednym miejscu to reszta jest porozrzucana po mapie. I tutaj pojawia się syndrom Empire. Jeśli mam wybierać między całym światem albo przynajmniej jego kawałkiem obejmującym Lustrię, Naggaroth i Stary Świat, w którym Imperium to 3 prowincje na krzyż, a mapą ograniczającą się do Starego Świata to wybieram to drugie - wolę mniejszy obszar, krótszy zakres czasowy, aby gra była bardziej szczegółowa np. aby w Imperium było dużo prowincji i miast, aby było dużo Karaków krasnoludzkich itd.
    "********* ***** ********** ******, *************" - Zbigniew Stonoga (cenzura na prośbę moderacji )

  3. #233
    Asuryan
    Gość
    Imperium, Krasnoludy, Zieloni i Nieumarli mają być w podstawce. Chaos zapewne będzie niegrywalny.
    Elfy (nie wiadomo jakie), Skaveni, Ogry i Lizardmeni mają być w dwóch dużych DLC. Co nie znaczy, że w kolejnych DLC nie może być np Bretonni i Ulthuanu (jeśli w pierwszym DLC będzie Loren), bo dodatki z nowymi rasami maja łączyć się z podstawką i rozszerzać jej mapę.

  4. #234
    Łowczy
    Dołączył
    Aug 2014
    Postów
    158
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    9
    Otrzymał 29 podziękowań w 23 postach
    Cytat Zamieszczone przez Asuryan Zobacz posta
    Imperium, Krasnoludy, Zieloni i Nieumarli mają być w podstawce. Chaos zapewne będzie niegrywalny.
    Elfy (nie wiadomo jakie), Skaveni, Ogry i Lizardmeni mają być w dwóch dużych DLC. Co nie znaczy, że w kolejnych DLC nie może być np Bretonni i Ulthuanu (jeśli w pierwszym DLC będzie Loren), bo dodatki z nowymi rasami maja łączyć się z podstawką i rozszerzać jej mapę.
    Skąd to info?

    Tak na logikę - przy tak szczupłej liczbie nacji, Lizardmeni powinny być ostatnią nacją w kolejce.
    "********* ***** ********** ******, *************" - Zbigniew Stonoga (cenzura na prośbę moderacji )

  5. #235
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Skąd info o nacjach? TWC się kłania.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  6. #236
    Asuryan
    Gość
    Chociazby stąd.
    Cytat Zamieszczone przez nazgool Zobacz posta
    Doczytałem dwie dodatkowe informacje od CA i wygląda to tak.

    Te dwa osobne duże dodatki które to mają tworzyć cała trylogię będą wnosić do gry nowe rasy i ich nowych lordów i nowe fragmenty mapy. Będzie można w nie grać osobno bądź złożyć w całość z poprzednimi (tak to przynajmniej zrozumiałem)
    Akcja gry rozgrywa się przed "End Times"
    Ale gdzieś dorwałem informację po angielsku nawet jaka rasa z jaką będzie w parze w danym dodatku, pewno na TWC, tylko nie mogę teraz tego znaleźć.
    http://www.rockpapershotgun.com/2015...ammer-trailer/
    they mention that there’ll be “two further standalone instalments and additional content packs”, which should calm the nerves of aggrieved Skaven, Ogre Kingdoms, Lizardmen and Elf fans.

  7. #237
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez Andrij Marszałek Zobacz posta
    Przeczysz bo przeczysz patrząc na to z innej strony
    W grze powinny być nacje odrębne od siebie jak np: Nocne gobliny od Orków. Co z tego że mają jeden AB. Gra ma odwzrorować uniwersum a nie figurkowego bitewniaka.
    Chyba nie rozumiesz polityki GW, oni chcą, by CA zrobiła to na podstawie bitewniaka, a skoro przerabiają figurki na jednostki to sam widzisz. I nie, nie powinny, to nie my decydujemy, co mają robić. Dostaniemy to, co dostaniemy i tyle

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  8. #238
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    Chyba nie rozumiesz polityki GW, oni chcą, by CA zrobiła to na podstawie bitewniaka, a skoro przerabiają figurki na jednostki to sam widzisz. I nie, nie powinny, to nie my decydujemy, co mają robić. Dostaniemy to, co dostaniemy i tyle
    To, że nie my decydujemy co powinni robić, to mogliby chociaż raz posłuchać co gracze chcieliby dostać i ujrzeć.

    Cytat Zamieszczone przez Jan z Czarnolasu Zobacz posta
    Prawda jest taka, ze nie ma obecnie fantastycznego uniwersum, który bardziej by się nadawał na podstawę gry z serii Total War.
    Jest i do tego chyba bardziej znany od Warhammer - Świat Zapomnianych Krain - Forgotten Realms. Jednak cieszę się, że nie wzięli się za niego, bo by mnie chyba krew zalała jakby go spartolili.
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  9. #239
    Podkomorzy
    Dołączył
    Jan 2013
    Postów
    1 790
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    271
    Otrzymał 153 podziękowań w 108 postach
    Arroyo - i dlatego wolę Call of Warhammer za oddanie uniwersum i fajne fanowskie dodatki.
    Mój poprzedni nick to Adrian15o

  10. Użytkownicy którzy uznali post Andrij Marszałek za przydatny:


  11. #240
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez Andrij Marszałek Zobacz posta
    Arroyo - i dlatego wolę Call of Warhammer za oddanie uniwersum i fajne fanowskie dodatki.
    Fanowskie twory (tzn. armybooki tamte) są do kitu - głównie poprzez fałszowanie obrazu oryginalnej historii poprzez dodanie wydarzeń, które nie mają miejsca w oryginale. Dlatego czekam na to, co CA zrobi. Poza tym nie chcę sobie psuć ulubionego uniwersum tworami, które nie mają miejsca w oryginale. Co prawda w CoW gram dużo, ale jest parę elementów, które mnie w modzie wkurza. O ile Kislev jest w 100% zgodny z 4,5 i 6 edycją armybooków, to wymysłu związanego z Księstwami Granicznymi nie wybaczę - lepiej by było zrobić z tego baronie wygnanych wodzów. Poza tym Krasnoludy Chaosu są strasznie słabe (mają parę jednostek tylko swoich)... brakuje mi w CoW trochę nacji, co w sumie jest prawdą, ale takie dodawanie nacji jak Estalia, którym brakuje oficjalnych armii to trochę wymysł na siłę (chyba, że skomponują armię fanowską z oryginalną historią kraju).

    EDIT: Więc skończcie gadać, że fanowskie są dobre, bo fałszują historię oryginału, zamiast tego przeczytajcie rulebooki z drugiej edycji, późniejsze oraz książki z II Edycji Warhammer Fantasy Roleplay Na pewno lepsze i zgodne z kanonem serii.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

Strona 24 z 267 PierwszyPierwszy ... 1422232425263474124 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •