Strona 27 z 267 PierwszyPierwszy ... 1725262728293777127 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 261 do 270 z 2664

Wątek: Dyskusja ogólna o Total War: Warhammer

  1. #261
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Hehehe. A ja w sumie od początku przedkładałem 40000 nad fantastyczne (EoT to dla mnie całkowite nieporozumienie). Ja chcę grę Warhammera podobną do roma2. Czyli taką gdzie jakimś Janem Paskudnym dziedzicem Zadupia będę mógł wypowiedzieć posłuszeństwo (zerwać sojusz/lenno) imperium. A następnie w bronić się przed ich zbrojną odpowiedzią. Aż w reszcie w którejś bitwie złapię samego Imperatora i utopię go w gnojówce...

    Dla jasności zerwanie sojusze ludzie-krasnoludki przez SI jest nie do przyjęcia.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  2. #262
    Łowczy
    Dołączył
    Aug 2014
    Postów
    158
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    9
    Otrzymał 29 podziękowań w 23 postach
    ituriel32

    Ja liczę bardziej na coś w rodzaju Third Age, Inwazji Barbarzyńców Rzymem albo Atilla Total War też Rzymem.

    Czyli obrona Częstochowy.

    Najpierw Imperium przed inwazją Nieumarłych i Krasnoludów przed inwazją Zielonych, a w dodatku przed wielką inwazją Chaosu. Oczekuje, gry w której zwycięstwo będzie megatrudne.
    "********* ***** ********** ******, *************" - Zbigniew Stonoga (cenzura na prośbę moderacji )

  3. #263
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Nie sądzę by aż tak daleki zabrnęli w czasie, wydaje mi się, że gra rozpocznie się w tym samym okresie co Call of Warhammer. Będzie najazd Grimgora Żelaznoskórego, a później najazd połączonego Chaosu.
    Mnie tak zastanawiają dwie rzeczy:
    - Orki + gobliny - zostaną one w jakiś sposób podzielone na plemiona czy też dostaniemy ich jako jedną całość
    - Bohaterowie/generałowie - tu się niepokoję - zdarzało mi się, że przy pomocy tylko kilku generałów rozbijałem liczniejsze armię, a w tej odsłonie dodatkowo będą oni dysponować magią. Czy w takim razie jeden taki gościo nie rozwali swoim czarem pół wrogiej armii?
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  4. #264
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    chochliku, a czytałeś na gry-online o ograniczeniach w sferze magii i wichrach magii?
    Co do Orków i Goblinów, to będzie 1 nacja na pewno, raczej wątpię, by pod wodzą Grimgora nie było niektórych plemion.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  5. #265
    Stolnik Awatar Piner
    Dołączył
    Oct 2014
    Lokalizacja
    Warszawa
    Postów
    840
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    316
    Otrzymał 124 podziękowań w 97 postach
    Ciekawi mnie jak będzie wyglądała kwestia generałów? Jak w Mark of Chaos będą walczyć pojedynczo czy będą mieli przypisanych gwardzistów?
    Nie Talleyrand,napatrz się pan,nasłuchaj i nawąchaj aż do mdłości.Żeby pertraktować o pokoju,trzeba znać jego cenę.- Napoleon ( film z 2002 roku)

    - Czy to wystarczy?
    - Nie. Ale widok jest wspaniały
    .- (Napoleon 2002) Napoleon obserwujący początek wielkiej szarzy pod Eylau.

  6. #266
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Ja strzelam, że raczej to drugie - chyba nawet w regimentach w figurkowym Warhu dowódcy są w regimencie

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  7. #267
    Łowczy
    Dołączył
    Aug 2014
    Postów
    158
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    9
    Otrzymał 29 podziękowań w 23 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    Ja strzelam, że raczej to drugie - chyba nawet w regimentach w figurkowym Warhu dowódcy są w regimencie
    W wahu jest tak jak sobie generała ustawisz. Może być w regimencie, a może być poza nim.

    Według mnie najlepiej by było gdyby dowódcy poza magami musieli chodzić w oddziałach, ale jednocześnie aby mogli być przed bitwą przenoszeni dowolnie między oddziałami.
    "********* ***** ********** ******, *************" - Zbigniew Stonoga (cenzura na prośbę moderacji )

  8. #268
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    chochliku, a czytałeś na gry-online o ograniczeniach w sferze magii i wichrach magii?
    Co do Orków i Goblinów, to będzie 1 nacja na pewno, raczej wątpię, by pod wodzą Grimgora nie było niektórych plemion.
    Aj, nie zrozumiałeś o co mi chodziło. Obawiam się, aby nie przesadzili z obrażeniami od czarów. Dobrze trafiony strzał z armaty lub machiny oblężniczej w skupisko jednostek potrafił wykosić nieźle wrogów - było to kilka procent, tutaj mamy dysponować naprawdę potężnymi czarami. Przypomnij sobie, że czarodzieje czy też szamani w Call-u robili sieczkę z oddziałów wroga. Jak twórcy przesadzą, to bitwę wygramy praktycznie jednym czarem, reszta to będzie rzeźnia tych co przeżyli. I gdzie tu zabawa? Pytanie też czy będzie jakiś limit bohaterów dysponujących czarami w armii, np. jeden na armię. Kolejną kwestią jest śmierć takiego bohatera. Mam nadzieje, że nie rozwiążą tego w takie sposób, że każdy generał będzie mógł w razie czego nauczyć się jakiś tam czarów.
    Zresztą jak mogłem nie czytać skoro sam to wrzuciłem?
    A co od punktów, gdzie będzie można uzupełniać energię - boje się sytuacji w ,której co turę taka "studia i jej zasoby się odnowią". Wtedy wystarczy stanąć tam armią z bohaterem i czekać aż nadciągnie wróg.
    A propo orków - no cóż silnik Medivala nie pozwalał twórcom na rozbicie orków na plemiona, tu mam nadzieje, że dojdzie do ich rozbicia i kierując głównym plemieniem na drodze podbojów czy też orczej dyplomacji "walenie aż przestanie się ruszać ich wódz" grając orkami gracz będzie mógł doprowadzić do zjednoczenia wszystkich plemion.
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  9. #269
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    No dobra, ale wątpię, by zaczęli robić tak zabawę z czarami jak Rosjanie w CoW'ie - pewnie będą takie kule ognia jak w Wiedźminie 2 lub w Mark of Chaos, choć nie można wykluczyć czarów obszarowych

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  10. #270
    Łowczy
    Dołączył
    Aug 2014
    Postów
    158
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    9
    Otrzymał 29 podziękowań w 23 postach
    Jestem w sumie ciekaw jak ostatecznie rozwiążą problem bohaterów. To dość skomplikowane zagadnienie.

    W Warhammerze za moich czasów (i chyba teraz też) było to rozwiązane tak, ze bohaterowie dzielili się na dwie kategorie: Lordów i Herosów. Lordowie byli tymi najsilniejszymi bohaterami (tylko w bardzo dużych armiach można mieć więcej niż 1 lorda), a Herosi pomniejszymi (występują w większej liczbie).

    Każda kategoria obejmuje kilka typów bohaterów. Na ogół dwa podstawowe typy bohaterów obecne w obu kategoriach to bohater do walki (w różnych armiach pod różnymi nazwami np. "highborn" jako lord a "noble" jako heros u mrocznych elfów) oraz bohater czarujący (pod różnymi nazwami np. archmage - mage u ludzi) - wyjątkiem są krasnoludy, które nie czarują. Poza tym różne nacje mają własne klasy bohaterów w tych kategoriach np. w kategorii herosów występują: beastmasterzy (mroczne elfy), inżynierowie (krasnoludy i bodajże imperium chyba też), łowcy czarownic (imperium), kowale run (krasnoludy), asasyni (mroczne elfy i skaveni) itd. Każda klasa specjalizuje się w innej działce.

    Bohaterowie mają własne statystyki, można im dokupywać magiczny ekwipunek, a na ogół także coś do ujeżdżania - konia, pegaza, mantykorę, gryfa, a nawet smoka.

    W czasie bitwy bohaterowie mogą chadzać samopas albo przyłączyć się do regimentu, z tym że pieszy bohater nie może przyłączyć się do oddziału kawalerii, a bohater na pegazie czy smoku w ogóle do żadnego oddziału.

    No i teraz pytanie - jak to rozwiążą?

    Oczywiste jest to, ze bohaterowie na potworach jak np. Karl Franz będą osobnymi jednostkami. Czarodzieje także będą chodzić samopas.

    A co z resztą? Czy zwyczajny Kapitan armii Imperium na koniu będzie miał własną obstawę czy będzie jeździł sam mając możliwość przyłączenia się do oddziału rycerzy albo zmiany środka lokomocji między bitwami?
    "********* ***** ********** ******, *************" - Zbigniew Stonoga (cenzura na prośbę moderacji )

Strona 27 z 267 PierwszyPierwszy ... 1725262728293777127 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •