Strona 41 z 267 PierwszyPierwszy ... 3139404142435191141 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 401 do 410 z 2664

Wątek: Dyskusja ogólna o Total War: Warhammer

  1. #401
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Totalna beznadzieja... poprzedni filmik mi się nawet spodobał, ale ten po kilku minutach sprawia, że mam ochotę go wyłączyć. Trolle poruszają się tak jakby coś im się w tyłki wrzynają, orkowie mają praktycznie ten sam model tarczy. W ogóle animacja wyglądają tak jakby silnik gry byłby za słaby i nie dawał sobie z nią rady.
    Goblin to chyba tak naprawdę kula armatnia, rajtarnia wygląda jakby strzelała fajerwerkami, czar goblina nie powala w ogólne, podczas szarży wygląda jakby przed samym uderzeniem jednostki zwalniały.
    Zwróciliście uwagę na flagi nad oddziałami? Nie jest to godło żadnej imperialnej prowincji tylko szabla lub pistolet w zależności z jakim oddziałem mamy do czynienia...
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  2. #402
    Podkomorzy Awatar Dagorad
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    1 877
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    5
    Otrzymał 87 podziękowań w 65 postach
    Medieval 2 miał lepsze animacje walki wręcz niż nowe części TW? Albo nie grałeś w nowe części albo sobie żartujesz. Wiem że można sentymentalnie patrzeć na gre ale bez przesady.
    A co ma do tego sentyment? W Medka II co prawda z modami ale co jakiś czas wciąż gram, w nowe części też grałem. Sentyment nie ma więc tu nic do rzeczy. Kuleje to jak jednostki szarżują, jak zaczynają walkę, jak potrafią stać i nic nie robić itd. W nowych grach często twórcy pokazują nowe animacje które dobrze wyglądają jak ustawią pojedyncze jednostki przeciw sobie, jak się zaczyna jednak prawdziwa zbiorowa walka to tego nie widać. Medek II też ma swoje błędy oczywiście, latające jednostki itd., jak zaczyna się walka to jednak jednostki walczą. W nowych grach potrafią stać i czekać, co jakiś czas jedynie odpali się jakaś sekwencja. W każdej nowej grze (oprócz Napoleona) przyglądałem się walce wręcz, szarży itd. i w każdym wypadku byłem zawiedziony. Widać co prawda postęp w stosunku do Empire i Rome I co pewnie istotne biorąc pod uwagę, że twórcy jadą na jednym silniku i Medek II był tworzony na uboczu. W ogólnym rozrachunku postępu jednak nie ma wcale albo jest wręcz regres. No ale twórcy stworzyli sobie maszynkę do wydawania szybko kolejnych części więc to nic dziwnego.

  3. #403
    Pan Koala Awatar Shay Ruan
    Dołączył
    Dec 2012
    Lokalizacja
    Afryka, pierwsze drzewo z prawej
    Postów
    1 666
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    189
    Otrzymał 126 podziękowań w 91 postach
    No ja się u mnie nie spotkałem z czymś takim że jednostki stoją i nie walczą. Jasne, że część oczekuje na walke ale to chyba normalne. Podczas bitew przecież wszyscy nie łamali szyku i nie rzucali się na hura każdy na każdego.

    "Nie jest umarłym ten, który spoczywa wiekami, nawet śmierć może umrzeć wraz z dziwnymi eonami"


  4. #404
    Cześnik
    Dołączył
    Feb 2011
    Postów
    228
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    3
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    A więc to jest ten "wielki, super, pro, uber, over 9000" nowy TW...
    - kawaleria po zderzeniu z jednostkami się zatrzymuje na nich.. nawet na ŁUCZNIKACH którzy mają TYLKO leciutki łuk, i brak nawet pseudu zbroi zrobione z skór...
    - jednostki strzeleckie, to widać znowu CHŁOPI którym dano łuk chwile przed bitwą, bo nie potrafią strzelać (tak to jest, jak usunięto u łuczników statystykę "Celność" która była w Shogunie 2 i była zbawieniem)
    - mechanika starć melee.. 'nudna', i GŁUPIA jak but. Smok zaatakował środek oddziałów strzeleckich? Niech cały oddział zmienia uzbrojenie na miecze odrazu.. walić to ze nie wiedzą jak z nich korzystać..
    - co jeśli jest wróg który ma duze gabaryty? Niech walczy przeciw niemu 1-3 żołnierzy, pozostałych KILKUNASTU którzy go otaczają, niech sie przyglądają...
    - a wale dalsze pisanie, bo kolejny CRAP sie zapowiada tyle że w ładniej otoczce.
    A bym zapomniał... nagrali demo które ma promować grę.. jeżeli kamerę ustawili na bardziej otwarty teren, "czuć" lagi.. wiec jeżeli do promowania gry, nie potrafili złożyć kompa aby uciągnął gre, to szansa na dobrą / względną, optymalizacje można pomarzyć.
    Ciekawi mnie tylko kiedy fanboje zaczną szczekać, że to normalne bo to Alpha... śmiech na stali z takich ludzi.

    Upominam o kulturę w trakcie dyskusji. Wyzywanie dyskutantów świadczy tylko o Twoim poziomie. Shay

  5. #405
    Podkomorzy Awatar Dagorad
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    1 877
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    5
    Otrzymał 87 podziękowań w 65 postach
    No ja się u mnie nie spotkałem z czymś takim że jednostki stoją i nie walczą. Jasne, że część oczekuje na walke ale to chyba normalne. Podczas bitew przecież wszyscy nie łamali szyku i nie rzucali się na hura każdy na każdego.
    To mamy widać inne doświadczenia/spostrzeżenia. Żeby nie było w Medku II też zdarza się, że "frontowe" (bo o nie mi chodzi) jednostki nie walczą tylko stoją. Z moich obserwacji wynika, że zarówno w Medku II jak i w nowych częściach dużo częściej zdarza się to w przypadku kawalerii niż piechoty. Ogólnie mam jednak wrażenie, że w Medku II błąd ten występował w mniejszej skali. Próbowałem znaleźć jakieś filmiki na potwierdzenie mych słów, te które są w necie pokazują jednak zazwyczaj całe pole bitwy, a nie z bliska jednostki walczące w zwarciu. Tak czy siak to mało istotne, w końcu to temat o Warhammerze.

    Póki co wyraźnie widać chyba błąd z biernością jednostek "dużych": https://youtu.be/ZKPw86ivR7A?t=595 , jak takich błędów nie usuną to będą pewnie mocno irytujące. Mody do Medka II pokazują, że wkurzyć mogą za równo duże jednostki które z jakiegoś powodu nie walczą jak powinny (biernie pozwalają się okładać), jak i "małe" które nie atakują większych "masą". Póki co wydaje mi się, że oba te błędy wystąpiły w tej bitwie. No ale akurat w tym wypadku logiczne jest zrzucenie tego na błędy wersji alpha, w końcu to jakaś nowość w serii.

  6. #406
    Chłop Awatar Sm0ku
    Dołączył
    May 2014
    Postów
    13
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 1 podziękowanie w 1 poście
    Nono... widzę, że hejt wycieka każdym otworem. Mi osobiście też parę rzeczy się nie podobało jak np. kaczkowaty chód trolli czy goblin siejący zniszczenie jak imperialne działo, ale bez przesady nie jest tak źle jak można wyczytać w postach wyżej.
    Pierwsze sprawa braku godła księstwa w flagach nad oddziałami, ok ale po co ci ono skoro po barwach widać wyraźnie(i po obecności imperatora), że jest to księstwo Rekilandu.
    Druga sprawa czyli hejt na walkę jednostek i szarża kawalerii, powiedzmy sobie szczerze w każdym TW wygląda to nierealistycznie i jakoś tak niemrawo. Zresztą czy ktoś tu z obecnych może się pochwalić, że widział prawdziwe starcie armii czy szarże konnicy wbijającą się w piechotę aby powiedzieć jak to powinno wyglądać? Raczej nie. Twórcy starają się to jak najbardziej urealnić co moim skromnym zdaniem z każdą częścią wygląda coraz lepiej.

    Poza tym powinniśmy skupić się też na plusach jak np. jeźdźcy na demigryfach i ich animacja która wygląda naprawdę super.

  7. Użytkownicy którzy uznali post Sm0ku za przydatny:


  8. #407
    Chłop
    Dołączył
    Jul 2015
    Lokalizacja
    Polska
    Postów
    6
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    3
    Otrzymał 1 podziękowanie w 1 poście
    Większość jak widzę jest zawiedziona filmem, więc skupię się na plusach:
    1. Różnorodność jednostek - banał wynikający z charakterystyki uniwersum, jednak nie zmienia to faktu, że jedna, dwie frakcje będzie miała bardziej zróżnicowane jednostki niż każdy poprzedni TW
    2. Magia - według mnie jest dobrze ustawiona, jesteśmy w stanie wyciąć nią jeden, dwa oddziały lecz nie całą armię, jak dla mnie taki właśnie balans powinien być.
    3. Animacje - owszem większość animacji się powtarza jednak CA samo mówi, że materiał pochodzi z wczesnej wersji gry i animacje ulegną jeszcze zmianom, poza tym spodobał mi się bardzo pająk pod koniec (owszem ludzie go otaczający stali jak kołki, ale sam pająk nieźle wyglądał), demigryfy (sam moment ataku akurat był słaby, ale deweloper sam mówił, że postarają się to zmienić, a w biegu moim zdaniem wyglądają fantastycznie), trolle owszem brzydko chodzą, ale widziałeś kiedyś trolla na żywo? Myślę, że ta animacja jest zamierzona.
    Tak czy siak dostaniemy pewnie produkt z masą bugów i błędów, nie zmienia to jednak faktu, że będzie to najlepsza gra komputerowa z tego uniwersum.
    Ostatnio edytowane przez Phoenix ; 30-07-2015 o 21:00

  9. Użytkownicy którzy uznali post Phoenix za przydatny:


  10. #408
    Podczaszy Awatar Memnon[pl]
    Dołączył
    Aug 2009
    Lokalizacja
    Myślenice
    Postów
    618
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    46
    Otrzymał 85 podziękowań w 52 postach
    Cytat Zamieszczone przez Sm0ku Zobacz posta
    Nono... widzę, że hejt wycieka każdym otworem.
    Druga sprawa czyli hejt na walkę jednostek i szarża kawalerii, powiedzmy sobie szczerze w każdym TW wygląda to nierealistycznie i jakoś tak niemrawo. Zresztą czy ktoś tu z obecnych może się pochwalić, że widział prawdziwe starcie armii czy szarże konnicy wbijającą się w piechotę aby powiedzieć jak to powinno wyglądać? Raczej nie. .
    Widzialem duzo lepsza szarze kawaleri-XIII wiek mianowicie-tam szarza jazdy wyglada zdecydowanie lepiej.
    A po drugie to nie hejt-po prostu ludzie mowia co im sie nie podoba-kazdy ma prawo do wyrazania swoich opini-a ze wiekszosci sie bitwa nie spodobala to i widac komentarze.
    Ludzie nie czepiaja sie o byle glupoty(jak np kolor butow) tylko raczej o dosyc wazne aspekty gry( np.zdecydowanie nadmierna biernoc jednostek) ...
    pzdr
    Kiedy życie Cię nie pieści,podnieś głowę w górę i zaciśnij pięści

  11. #409
    Wojski Awatar jmj06pl
    Dołączył
    Oct 2013
    Lokalizacja
    Poznań
    Postów
    71
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    8
    Otrzymał 21 podziękowań w 12 postach

    Tym chciałbym zwrócić uwagę że to jest naprawdę bardzo wczesne stadium gry i często w ogóle nie pokazuje się filmików z takiej wersji, jak już to z wersji alpha czy w ogóle z bety dopiero. Chcieli pokazać że już coś mają, coś się już ulęgło i zaczyna być stabilne.
    Teraz co do poniektórych zarzutów. Kogoś zdenerwowało że arkebuzerzy (muszkieterzy) nie strzelają, czekają grzecznie aż oddziały wręcz się wykrwawią. Zadam w takim razie pytanie. Czy oni mieli strzelać w własnych kolegów czy jak? skoro stoją przed nimi inne sojusznicze oddziały to raczej głupio by pakowały swoim w plecy przy okazji może trafiając kilku wrogów. (mnie denerwowało że co w poniektórych strategiach strzelcy ładowali radośnie w plecy swoim byleby dawać ognia do wroga, Rome 1 miał chyba ten problem z procarzami np).
    Ktoś napisał że kawaleria czekała w lesie nie uderzyła z flanki. No cóż, jak tam widziałem że kawaleria demigryphów i ciężka jazda uderzyła na wroga z tego lasku prosto w bok, zaś nie zaszarżowała rajtaria, bo z zgodnie taktyką ona najpierw strzelała karkolem a potem szła do szarży. Choć akurat tutaj to dla mnie są strzelcy konni nie rajtaria bo muszkiety mają a nie pistolety. Tak naprawdę to rzadko kiedy mieli muszkiety, używali pistoletów, wiem ktoś mi może zarzucić że autor sobie tak wymyślił wszak to fantasy (ja wcześniej tego broniłem) ale akurat w tym przypadku przenosi się konkretne formacje z historii i z premedytacją używa się tak jak one walczyły.
    Co do stania, nie atakowania, to mnie się wydaje że twórcy chcieli po prostu pokazać jak najwięcej dużych jednostek i co one robią, także zbyt szybko ich zaciukać nie można było, choć jak się spojrzy na nie jeden film fantasy czy też zwykłej akcji to nie raz widać jak główny bohater okłada co się da a przeciwnicy mimo że w kupie to po kolei podchodzą
    Co do szarży to naprawdę nie ukrywajmy w którym to totalu była ona dobra? Mnie tam zawsze śmieszyły te rozrzucane czasem na kilometr postacie jakby nic nie ważyli a koń (owszem wiem pęd, siła, masa ale bez przesady) był niczym czołg lub samochód przy czym nawet przy wypadkach samochodów ludzie nie zawsze że tak powiem "fruwają". Tutaj w tak wczesnej wersji po prostu nie zaimplementowali roztrącania piechoty i tyle. Poczekajmy na wyższe wersje, jeśli tam tego nie będzie, to wtedy należy się zacząć bać.
    Co do chodu trolli to mi się wydaje że one właśnie przy swej wielkości miały raczej taki kaczkowaty nieco chód, no jeszcze ważne było czy aby przed bitwą nie były czymś zaprawione
    Ja z osądem ruchów postaci itp, poczekam na wyższą wersję niż pre-alpha która tak naprawdę bardzo wielu animacji nie ma, jest uboga by trzymała stabilność, jeśli w wyższych wersja nie będzie poprawy to wtedy będzie źle. Lecz jak powiedziałem na to jeszcze poczekam.
    "Czyż nie wydaje się wam, że mam powód do płaczu, jeżeli Aleksander będąc w moim wieku panował już nad tylu ludami, a ja nie dokonałem jeszcze ani jednego sławnego czynu?" - Gajusz Juliusz Cezar

  12. Następujących 3 użytkowników podziękowało jmj06pl za ten post:


  13. #410
    Chłop Awatar Sm0ku
    Dołączył
    May 2014
    Postów
    13
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 1 podziękowanie w 1 poście
    Cytat Zamieszczone przez Memnon[pl] Zobacz posta
    Widzialem duzo lepsza szarze kawaleri-XIII wiek mianowicie-tam szarza jazdy wyglada zdecydowanie lepiej.
    A po drugie to nie hejt-po prostu ludzie mowia co im sie nie podoba-kazdy ma prawo do wyrazania swoich opini-a ze wiekszosci sie bitwa nie spodobala to i widac komentarze.
    Ludzie nie czepiaja sie o byle glupoty(jak np kolor butow) tylko raczej o dosyc wazne aspekty gry( np.zdecydowanie nadmierna biernoc jednostek) ...
    pzdr
    Moim zdaniem jest różnica między konstruktywną krytyką oraz wyrażaniem opinii a zwyczajnym marudzeniem które można zauważyć w niektórych postach.

Strona 41 z 267 PierwszyPierwszy ... 3139404142435191141 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •