Strona 42 z 267 PierwszyPierwszy ... 3240414243445292142 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 411 do 420 z 2664

Wątek: Dyskusja ogólna o Total War: Warhammer

  1. #411
    Chłop
    Dołączył
    Jul 2013
    Postów
    15
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Po co najpierw pokazują na maksa oskryptowany i piękny In-Engine trailer gdzie Demigryfy kładą orków jak na ciężką kawalerię przystało, po prostu dużo się dzieje, a następnie pokazują brzydki, niewyraźny i lagujący chłam gdzie jazda zatrzymuje się od razu po dotknięciu wroga zamiast zmieść go impetem szarży. Poza tym to wszystko wygląda słabo, badziewne wybuchy, smugi za strzałami i kulami (WTF), orkowie skaczący jak małpy, jakieś latające i eksplodujące gnomy (brakuje jeszcze okrzyku Allahu Akbar ). Ogólnie to fizyka wymaga opracowania od podstaw. Wiadomo, to dopiero pre-alpha, ale skoro teraz podstawowe rzeczy są niedopracowane to znając CA nie będą też w dniu premiery i nigdy bo przecież trzeba wydać 1000 nowych przemalowanych jednostek i frakcji jako DLC.

  2. #412
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Mi się podobały te olbrzymy. Po co im maczuga skoro się "schylają by zjadać" wroga, zamiast tłuc ich tą pałą...

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  3. #413
    Cześnik
    Dołączył
    Sep 2014
    Lokalizacja
    Wrocław
    Postów
    209
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    46
    Otrzymał 25 podziękowań w 19 postach
    Od jakiegoś czasu coraz bardziej ciekawi mnie ta część. O uniwersum nie wiem prawie nic i na dodatek nie lubię fantasy. Ale mam nadzieję na huragan świeżości po tej części i duże zmiany w tych historycznych total warach. Całą bitwę oglądałem z otwartą gębą i nieźle się bawiłem (szczególnie ta katapulta). No ale widzę tutaj hejt, nie jak pisano konstruktywną krytykę, ale HEJT. Każdy wyraża swoją opinię, w porządku, ale to już jest czepianie się na siłę.
    Zacznijmy od tego, że wg. mnie tego typu bitwy są w pełni reżyserowane! Są zrobione tak by po kolei można było pokazywać poszczególne elementy i to tu widać. To dla tego jednostki jakby kolejno wchodzą do bitwy a kawaleria w lesie nie wykorzystuje w pełni efektu zaskoczenia (tak poza tym pewnie po kilka razy to nagrywali by idealnie pokazać odpowiednie starcia itp.). Szarże kawalerii w TW zawsze wyglądają pokracznie, choć jest faktycznie coraz lepiej. Dla mnie nie tyle liczą się straty w ich wyniku ale to jak bardzo są w stanie wbić się we wroga. Pod tym względem Medek 2 kuleje, a mistrzowski jest Shogun 2 (tak jestem jego fanatykiem) i ew. Rome 2. Posłuchajcie co mówią podczas szarży tych... no takich zwierzątek: jedną z rzeczy, nad którymi wciąż pracujemy, jest impet szarż kawaleryjskich, będzie on znacznie brutalniejszy (mniej więcej). Czyli na razie wygląda jak wygląda, a będzie lepiej. To tyle w kwestii szarż.

    Co do starć piechoty... o matko... jak czytałem te komentarze o "stojących" i nie walczących jednostkach, słabej walce w zwarciu i generalnie uwstecznianiu tego elementu w nowszych częściach względem Medka 2... chyba na prawdę nie graliście w nowsze TW albo macie nieustanne bugi. Wiem, że czasem widać stojącego żołnierza w ogniu walki, ciosy wymierzone w powietrze czy jakieś tam babole, niestety ale przy takich rozmiarach bitew to się może zdarzać, trudno. Ale halo, czy przyglądaliście się starciom samurajów w Shogun 2? Najpiękniejsze, przerysowane, niemal teatralne starcia (znowu fanatyzm, ale uzasadniony)! W Rome 2 animacje też są ładne. No a to że walczy pierwsza czy druga linia a reszta z tyłu stoi, no to sorry, ale jak inaczej wyobrażaliście sobie starcia dwóch grup To normalne że walczą ci, którzy mają kontakt z wrogiem, inaczej się nie da. W tym filmiku wygląda to całkiem całkiem. Oczywiście wygląd jednostek dla kogoś kto nie ma do czynienia z fantasy jest po prostu przepiękny! Niesamowita różnorodność, piękne wykonanie, szczegółowość. Ruchy jednostek mi się strasznie spodobały, nie wiem jak powinny się te stworki ruszać ale dla mnie bomba. Ta magia też mi się podoba, fajnie że jest potężna, przy odpowiednich ograniczeniach wcale nie powinna być OP. Jednostki latające wprowadzają coś nowego, wygląda to bardzo ciekawie.

    Generalnie gra wygląda ładnie. Widać że nawet na ich maszynkach przy widoku na całe pole bitwy, w środku bitwy czy przy masie efektów cząsteczkowych, gra ma zmułki, trochę przycina, aż boję się o wymagania. No ale przede wszystkim musimy pamiętać, że to WCZESNA ALPHA!!! Do premiery gry jeszcze dużo czasu, więc teraz o jakiejś optymalizacji, dopracowaniu animacji czy innych elementów nie ma co mówić! I tak zachowali się fair pokazując to co mają w tak efektowny sposób, zaznaczając że jeszcze są elementy które cały czas są dopracowywane i dlatego wyglądają tu słabo. Być może i ta część będzie wymagała półrocznych wakacji na patche, no ale cóż... przetrzymamy.

  4. #414
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Jedyne co mi się spodobało to informacja z 8 minuty o bohaterach (agentach) na filmiku pokazali chyba kapłana, że po dołączeniu do armii walczą i są potężnymi jednostkami.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  5. #415
    Asuryan
    Gość
    Ja najbardziej jestem zawiedziony z ukazania szarż kawalerii. Trolle też raczej nie powinny być w grupach tylko jako pojedyncze modele. Gdzie głupota trolli i animozja zielonych?

    Ale ogólnie nie jest tak źle jak bałem się, że będzie po przeczytaniu komentarzy innych

  6. #416
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Cytat Zamieszczone przez Asuryan Zobacz posta
    Ja najbardziej jestem zawiedziony z ukazania szarż kawalerii. Trolle też raczej nie powinny być w grupach tylko jako pojedyncze modele. Gdzie głupota trolli i animozja zielonych?
    Trolle to w ogóle zmasakrowały oddział w który uderzyły właśnie przez tą swoją liczebność.

    Ciekawy jestem czy ktoś zwrócił uwagę na oddział imperialnej ciężkiej kawalerii - 6 min. - tuż przed samym uderzeniem konie nagle wyskakują w powietrze jakby istniała tam niewidzialna przeszkoda. Orki skaczą w powietrze, ale nie doskakują już do oddziału. Takich szczegółów jest masa. Cały filmik i to co do tej pory zrobili i pokazali wygląda jakby się spieszyli i chcieli wydać grę jak najprędzej bez względu na bugi i niedociągnięcia. A później ściągaj kolejne patche, które to naprawią. Oczywiście najwięksi fani będąc żyć nadzieją, że później będzie lepiej (kto wie), ale ja nie żywię takich uczuć. Filmik bardziej kojarzy mi się z grą, która miała wyjść lata temu, a nie teraz, gdy w gry pod względem grafiki mamy tak odpicowane.
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  7. #417
    Podkomorzy
    Dołączył
    Jan 2013
    Postów
    1 790
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    271
    Otrzymał 153 podziękowań w 108 postach
    Hmm.
    Film dosyć ciekawy. W zasadzie dla mnie wszystko ok oprócz szarż kawalerii, niezniszczalnej wiwerny i oddziałów trolli. Ta bitwa to tylko bitwa pokazowa więc hejt na ruchy jednostek jest zupełnie nieuzasadniony...
    Parę też osób zapomniało że jest to Pre Alpha i dużo ma zostać jeszcze poprawione
    Mój poprzedni nick to Adrian15o

  8. Użytkownicy którzy uznali post Andrij Marszałek za przydatny:


  9. #418
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Ma zostać poprawione, ok. Nie zapominajmy jednak, że ten filmik skierowany był nie tylko do
    - fanów Total War-a
    - fanów Warhammera
    , ale do całego grona graczy. Ja zamiast pokazanej na szybko tej pre-alphy wolałbym zobaczyć naprawdę coś ładnego, dobrze zrobionego co sprawi, że zacznę myśleć nad wymianą sprzętu. Tymczasem studio co jakiś czas raczy nas "ochłapami". Coś tam robimy, jeżeli się martwicie jak nam idzie to pokażemy Wam to i owo. Gracze nie wykładają kasy na jej tworzenie, tylko mają ją kupić. A takie rzeczy mają zachęcać a nie zniechęcać. Po drugie CA to nie studiu, które powstało w tym roku czy w poprzednim, ale od wielu lat wydaje gry z serii TW. Szarży kawalerii nie animują po raz pierwszy, podobnie jak ruchów jednostek, fajerwerków z muszkietów. Po firmie, która wydała tyle tytułów spodziewałem się czegoś więcej.
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  10. #419
    Podkomorzy
    Dołączył
    Jan 2013
    Postów
    1 790
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    271
    Otrzymał 153 podziękowań w 108 postach
    Ja jestem zadowolony. Czemu znowu zaczynacie wałkować ten sam temat. Pamiętacie hejt na Attyle przed premierą czy choćby na Wrath of Sparta. Gdzie jest teraz ten hejt?
    Możemy sobie pluć na CA tutaj a i tak większość graczy będzie zadowolona z produktu tak czy siak więc skończcie z tą póki co bezsensowną krytyką.
    Mój poprzedni nick to Adrian15o

  11. #420
    Szambelan Awatar Il Duce
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    7 688
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    163
    Otrzymał 384 podziękowań w 264 postach
    Film nie był tragiczny,najgorsze oczywiście szarże,magia jest w porządku,strzelcy niestety nic nie robią artyleria również nie uczyniła nic godnego uwagi a kilka celnych strzałów z takich dział powinno wgnieść dajmy na to pająka w ziemię. Animacje walki na każdym szczeblu są ubogie ale jestem pewien że ulegną znacznemu poszerzeniu i w finalnej wersji gry będą dużo ciekawsze.
    Keep your friends rich and your enemies rich and wait to find out which is which.

Strona 42 z 267 PierwszyPierwszy ... 3240414243445292142 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •