Strona 49 z 57 PierwszyPierwszy ... 394748495051 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 481 do 490 z 562

Wątek: Wiedźmin 3: Dziki Gon[spoilery]

  1. #481
    Podczaszy Awatar Henryk5pio
    Dołączył
    Feb 2014
    Postów
    686
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    29
    Otrzymał 52 podziękowań w 39 postach
    EliminatorT, a idziesz w szermierce w szybkie ciosy czy potężne? Widziałem na YT filmik jak koleś zadawał jakiemuś gryfowi ponad 28k obrażeń i ubił go od strzała - ale on szedł w potężne, chociaż potem miał jak na mój gust problemy z czerwonymi strażnikami w Novigradzie... Ale miał jakiś dekokt dający 100% szans na wejście krytyka. Natomiast inny gość zrobił postać pod alchemię i nie wiem jakim cudem nabił 35k HP sobie...
    "Aby pisać historię, trzeba być więcej niż człowiekiem, ponieważ autor trzymający pióro wielkiego sędziego powinien być wolny od wszelkich uprzedzeń, interesów lub próżności." - Napoleon Bonaparte

  2. #482
    Pan Koala Awatar Shay Ruan
    Dołączył
    Dec 2012
    Lokalizacja
    Afryka, pierwsze drzewo z prawej
    Postów
    1 666
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    189
    Otrzymał 126 podziękowań w 91 postach
    Henryk, taka gra to głupota po prostu, traci się całą przyjemność. A co do Imleritha to czuje kłamstewko bo on zawsze wchodzi w drugą fazę ataku. Taki skrypt.

    "Nie jest umarłym ten, który spoczywa wiekami, nawet śmierć może umrzeć wraz z dziwnymi eonami"


  3. #483
    Podczaszy Awatar Henryk5pio
    Dołączył
    Feb 2014
    Postów
    686
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    29
    Otrzymał 52 podziękowań w 39 postach
    @Shay Ruan Mówisz o tym od krytyków, czy tym od alchemii?
    "Aby pisać historię, trzeba być więcej niż człowiekiem, ponieważ autor trzymający pióro wielkiego sędziego powinien być wolny od wszelkich uprzedzeń, interesów lub próżności." - Napoleon Bonaparte

  4. #484
    Podczaszy
    Dołączył
    Dec 2010
    Postów
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    62
    Otrzymał 35 podziękowań w 30 postach
    Szybkie ciosy mają ten plus, że można je tak szybko zadawać, że paskudztwo nie zdąży nawet zadać jednego ciosu.

    Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
    Stary nick: Drakensang

  5. #485
    Podkomorzy Awatar Wonsz
    Dołączył
    Jul 2012
    Lokalizacja
    Kattegat
    Postów
    1 718
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    237
    Otrzymał 88 podziękowań w 64 postach
    Shay, mówię prawdę! cały czas byłem tuż przy nim, bo nie używałem turlania tylko uniki tuż przy nim. Idę w obydwa, mam dwa w pełnie rozwinięte drzewka silnych i szybkich. A w alchemii, to na zmniejszenie zatrucia, oraz czas trwania eliksirów.

    Być może miał 35k hp, bo się nałykał odwarów (jest perk że każdy daje tam chyba z 500żywotności) i zmniejszył ich toksycznoć(też perkiem)
    "Liczko ma gładkie i mowę kwiecistą
    Czarci ten pomiot z naturą nieczystą
    Życzenia Twe spełni zawsze z ochotą
    Da Ci brylanty i srebro i złoto
    Lecz kiedy przyjdzie odebrać swe długi
    Skończą się śmiechy, serdeczność, przysługi
    W pęta Cię weźmie zabierze bogactwo
    Byś cierpiał katusze, aż gwiazdy zgasną"


  6. #486
    Podczaszy Awatar Henryk5pio
    Dołączył
    Feb 2014
    Postów
    686
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    29
    Otrzymał 52 podziękowań w 39 postach
    @EliminatorT, a po jakim czasie od zażycia odwaru etc. znika nam to dodane HP? I jak to jest z tym zatruwaniem? Bo nie rozumiem tego za bardzo, wiem, że są oleje na miecz oraz eliksiry i odwary do picia...
    "Aby pisać historię, trzeba być więcej niż człowiekiem, ponieważ autor trzymający pióro wielkiego sędziego powinien być wolny od wszelkich uprzedzeń, interesów lub próżności." - Napoleon Bonaparte

  7. #487
    Podkomorzy Awatar Wonsz
    Dołączył
    Jul 2012
    Lokalizacja
    Kattegat
    Postów
    1 718
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    237
    Otrzymał 88 podziękowań w 64 postach
    Do końca efektu odwaru.
    "Liczko ma gładkie i mowę kwiecistą
    Czarci ten pomiot z naturą nieczystą
    Życzenia Twe spełni zawsze z ochotą
    Da Ci brylanty i srebro i złoto
    Lecz kiedy przyjdzie odebrać swe długi
    Skończą się śmiechy, serdeczność, przysługi
    W pęta Cię weźmie zabierze bogactwo
    Byś cierpiał katusze, aż gwiazdy zgasną"


  8. #488
    Podczaszy Awatar Janek
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    771
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    35
    Otrzymał 35 podziękowań w 26 postach
    Skończyłem dzisiaj - GOG pokazuje 84,5h na liczniku. DAO chyba coś koło 90h mi zajął, ale trzeba przyznać, że tam pod koniec się już strasznie męczyłem i zaciskałem zęby, żeby skończyć. W W3 żałowałem, że już koniec. Wykonałem wszystkie zadania poboczne, nie wyłowiłem tylko części skrzyni na Skellige, bo mnie znudziło nurkowanie za nimi.
    Dla przypomnienia obejrzałem sobie też dziś filmiki z gameplayu W1 i W2. Jedynak wygląda na dzisiejsze standardy koszmarnie (zwłaszcza chód Geralta - jak moonwalk Jacksona ), W2 się broni, choć jako że w 3kę grałem z włączonym hairworks i jak zobaczyłem teksturę fryzury z W2 to mnie odrzuciło. Ale W3 jest chyba w tej chwili najwyższym osiągnięciem w dziedzinie. Widać, też z CDP nagrał naprawdę dużo materiału z motion capture, bo animacje zarówno ludzi i potworów są bez zarzutu. Swoją drogą różnorodność potworów jest też ogromna (chociaż i tak najwięcej jest utopców ).
    Co do samej gry to jeden z najlepszych RPG w jakie grałem - śmiało stawiam go w jednym rzędzie z BG, Morrowindem czy KotORem zarówno fabularnie jak i gameplayowo. Myślę też, że Betheshda powinna się wiele nauczyć jak się robi dobre gry z otwartym światem, bo Skyrim przy W3 wypada bardzo blado.
    Niektórzy narzekają, że w W2 była lepsza fabuła, ale moim zdaniem była po prostu inna. W2 to wielka polityka, W3 to opowieść o dorastaniu tak naprawdę.

    Są oczywiście wady, że wymienię kilka:
    - zupełny brak level scallingu, w związku z tym w wielu miejscach raz że nie ma wyzwania, dwa że jako nagrodę dostaje się zupełne rupiecie (np.
    Spoiler: 
    Kiedy Crach an Craite z wielkim bólem serca daje nam swój legendarny miecz przodków - podniosła cutescenka i w moim przypadku dostałem rupiecia, którego sprzedałem w sklepie za rogiem
    ). Mogliby zrobić jak w Fallout 3, że przeciwnicy są w jakimś zakresie leveli od bohatera - a nie, że wyskakujemy na 35 levelu na potwora z lvl 3 (kończyłem grę na lvlu 35-tym i
    Spoiler: 
    końcowa walka z Eredinem była tak prosta, że można było ziewać - zwłaszcza jego ataki mi zdejmowały po 2% HP może, także nie specjalnie się trzeba było bronić - to więcej się namęczyłem, żeby zatłuc pierwszego utopca jakiego spotkałem w grze
    , w zasadzie gra była wyzwaniem do 5 levelu, a później do jakiegoś 15 trzeba było uważać, bo było wiele miejsc gdzie siedziały silne stwory a powyżej, to już tylko z rzadka się trafiało jakiegoś przypakowanego stwora z 30 levelu,
    - nieprzemyślany crafting - niby jest mnóstwo rzeczy do wykonania, ale co z tego skoro liczą się tylko wiedźmińskie zestawy (szkoda, że nie ma chociaż jakiegoś bonusa za noszenie kompletu z jednej szkoły),
    - taki sobie system rozwoju bohatera - Redzi w każdej grze zrobili inny system awansu i w żadnej niestety nie był jakiś wybitny,
    - zadanie ze śledztwami były za proste (PPM->idź po śladach->zatłucz),
    - zasypanie Skellige skrzyniami do wyłowienia - jeszcze w dodatku trzeba do nich było płynąć niekiedy abstrakcyjnie daleko, tylko po to żeby znaleźć kawałki skóry i jakiś nawet niemagiczny miecz,
    - zbyt ograniczone strefy działania przeciwników, przez co po przekroczeniu niewidzialnej linii nas olewają,
    - i jeszcze trochę pomniejszych rzeczy.

    Ale w BG czy tam innym KotORze też było masę denerwujących rzeczy a grało się wyśmienicie i tu jest podobnie. Aż, szkoda że to już ostatnia część a Cyberpunk 2077 pewnie dopiero za kilka lat.

  9. #489
    Podczaszy
    Dołączył
    Dec 2010
    Postów
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    62
    Otrzymał 35 podziękowań w 30 postach
    Co do tych przeciwników to wejdź na chwile do ich umysłu i pomyśl jak ty byś się zachował. Potwór za daleko od gniazda nie odejdzie, bo boi się o młode albo jaja; żołnierz nie odejdzie daleko od posterunku bo dostanie opieprz od sierżanta.

    Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
    Stary nick: Drakensang

  10. #490
    Stolnik Awatar HellVard
    Dołączył
    Jul 2010
    Postów
    1 156
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    95
    Otrzymał 158 podziękowań w 102 postach
    A nie dostanie żołnierz opieprzu od sierżanta za puszczenie wroga wolno? W3 ma wciąż sporo niedoróbek, nie wiecie czy są jeszcze planowane jakieś patche? Może przy premierze tych dwóch dużych dodatków?

Strona 49 z 57 PierwszyPierwszy ... 394748495051 ... OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Wiedźmin 1
    By Haller in forum Wiedźmin
    Odpowiedzi: 257
    Ostatni post / autor: 12-01-2018, 09:20
  2. Wiedźmin - Modyfikacje
    By Salvo in forum Wiedźmin
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 21-12-2016, 23:44
  3. Słonie,płonące DZIKI,psy bojowe.
    By Fallen in forum Rome: Total War
    Odpowiedzi: 71
    Ostatni post / autor: 21-05-2014, 20:29
  4. Wiedźmin 1 vs. Wiedźmin 2
    By Salvo in forum Wiedźmin
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 01-07-2013, 07:37
  5. Wiedźmin: Versus
    By Belfer in forum Wiedźmin
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 08-08-2011, 17:33

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •