Strona 60 z 267 PierwszyPierwszy ... 1050585960616270110160 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 591 do 600 z 2664

Wątek: Dyskusja ogólna o Total War: Warhammer

  1. #591
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    Jest i będzie, ale po Burzy Chaosu Kislev jest nieźle poburzone.
    Ale istnieje, caryca żyje, Erengrad i Kislev nie zostały chyba zniszczone a poprowadzenie słabego państwa o dużym potencjale i znów doprowadzenie go świetności przyniosłoby niejednemu frajdę.

    Prawda jest jednak taka, że gra Kislevem na tej mapie nie ma sensu, bo zostaje tylko walka z Orkami, ewentualnie z Ogrami z dodatku. Nie będzie Norski, Chaosu na płn., krasnoludów Chaosu, Nocnych Goblinów, zwierzoludzi, więc liczba przeciwników będzie strasznie mała a i gra przy tym nie będzie obfitować w walki.
    Mam nadzieje, że w końcu CA ujawni mapę, bo póki co spodziewam się dziwnej figury geometrycznej.
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  2. #592
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    O ile się nie mylę to Erengrad nie istnieje, zostało spustoszone przez Norsmenów.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  3. #593
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    O ile się nie mylę to Erengrad nie istnieje, zostało spustoszone przez Norsmenów.
    Nie znalazłem nic na ten temat, jedynie taką wzmiankę

    Na północy Erengradu znajdowały się kopalnie soli. Po Burzy Chaosu nie ma stamtąd żadnych wieści. Dodatkowo kniahini nie może sobie pozwolić na trwonienie wojska i dlatego przez jakiś czas żaden oddział nie pojedzie na niebezpieczną północ w celu sprawdzenia stanu tamtejszych terenów. Chociaż z drugiej strony ludzie mówią, że do takiej sytuacji przyczynił się Aleksiej Makarev, młody porucznik wojsk, które wyruszyły z Kisleva na pomoc Erengradowi. Kniahini Sofija, Roppsmenka jest szczerze zakochana z wzajemnością w Aleksieju, potomku Gospodarów. Najprawdopodobniej właśnie to uczucie odwraca wzrok młodej władczyni na południe, w kierunku ukochanego. Źle się dzieje, gdyż z północy niedawno nadeszli uciekinierzy z tamtejszych wiosek, którzy w szale zwrócili się przeciwko swoim.
    Aby żeglarzom było łatwiej orientować się pośród wód niebezpiecznego nabrzeża, postawiono linię latarni, które mają ostrzegać przed niebezpiecznymi skałami. Jak dotąd cały system ostrzegania działał dobrze, jednak po Burzy Chaosu spora część latarni na północy prowincji została zniszczona, a pieniędzy brakuje na wszystko. W związku z tym nie zostaną one zbyt szybko odbudowane.
    http://www.drachenfels.pl/modules.ph...rticle&sid=385

    Na innych stronach znalazłem info, że Erengrad jest drugim, co do wielkości portem po Marienburgu, więc nawet jeżeli zostałby zniszczony, to zapewne odbudowano go ze względu na jego położenie i wcześniejsze dochody.
    W modzie mamy inwazję Norsmenów, więc być może takie zdarzenie miało miejsce, o ile to nie wymysł twórców by urozmaicić grę.

    Znalazłem jeszcze wzmiankę o tym, że Erengrad został zniszczony w czasie inwazji Archaona, ale powoli podnosił się z kolan - http://bibliotheque-imperiale.com/index.php/Erengrad
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  4. #594
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    The first days of the siege has resulted in massive waves sent against the city walls, as well as continuous bombardment from an array of Chaos Hell-Cannons. In response to these attacks, skilled archers from a variety of Ungol tribes unleashed volley after volley of steel-tipped arrows against the advancing hordes, with cannon batteries unleashing barrages of ammunition, destroying droves of men with every shot. Not wanting his back exposed to the Kislevites the Everchosen thusly ordered a portion of his forces under the leadership of D'aggron the Exalted to lay siege to the city of Praag, and to continue on to the capital city of Kislev itself.For nearly six days the combat continued until finally Archaon demanded that the city was to fall by the seventh day. The battle began with another volley of hell-fire from a multitude of Chaos artillery. Screaming hell-fire exploded from the maw of the infernal machine, streaking over the teeming mass of Northmen that filled the plains around the doomed city of Erengrad. Even from their location, the horde could see great destruction being brought around the city, huge infernos gripping the buildings while great masonry tumble over like sand against a wave. After the murderous volley of Chaos fire was spent, the Chaos horde used their secondary artillery of catapults to launch massive boulders of warpstone into the city streets, spewing uncontrollable green lightning all around the districts. Soon after, war drums were sounded in perfect unison as immense siege towers were brought up, hauled by massive shaggy beasts, pushing or crushing aside those that got in their way. The drum tempo began to grow higher and higher, as hundreds of ironclad warriors and fur covered barbarians marched in formation towards the city. Sorcerers and cloaked shamans of all kind began chanting their blasphemous language and called down lighting to smite their foes on the battlements. Hundreds of misshapen creatures marched beside the warriors only to be greeted by a muderous volley of arrows which struck them by the hundreds.
    Finally, the horde once more swept against the city walls, crushing aside their fellows in a mass rush to come to grip with the enemy, climbing the steep walls with improvised grappling hooks. They were soon greeted with a shower of rocks and arrows killing many outright, but the massive chains these marauders carried allowed their comrades to climb the steep slopes and made breaches in several sections of the city. In response, massive arrays of cannon batteries began booming their ammunition amongst the teeming mass of the Northmen horde, ploughing through rank after rank of Chaos warriors. Finally the siege towers reached the walls of the city intact, unleashing packs of beserking marauders against the frightened besiegers. Many towers fell, and many more were crushed under the splintering crash of the infernal contraption, each killing as many men as every volley shot by the Kislevites.
    The besieged fought on savagely, more out of fear then courage, but such was the overwhelming power of the Chaos host that they eventually faltered. The Everchosen then ordered in the infernal battering ram, Gharl Mortez, to tear through the northern gate. After a full hour of hammering, the ram bested the city entrance. With an ear splintering crack the ram burst through the north gate, unleashing the armies surging in through the gap.
    As the fighting continues, the Chaos worshippers parted as they saw their dreaded leader ride towards the doomed city with baleful eyes. The Everchosen cared not for this city, it merely stood in his way towards destiny. As he drew closer to the gate, a hail of arrows struck the Everchosen in a futile attempt to end his life, yet a man like Archaon could not be killed by mere mortal weapons and the arrows simply shatter against the unholy armor of Morkar. As he entered through the gate, he bore witness to a gruesome battle taking place where man and beast fought each other to the death. All around him bodies laid mangled and broken. The presence of such a dreaded figure on the battlefield was too much for the remaining defenders and they fled in terror through the streets of the battered city. Suddenly, a unit of Noble Kislevite horsemen crashed through the remains of the northern gate into the armies on the blood-soaked plains. They battled past monsters and men, almost breaking through the enemy ranks. But as the horsemen crushed a platoon of Gors, the ground beneath them imploded, leaving many of the Kislev horses dead. From the darkness came a cadre of black-armoured dwarfs, marks of evil on their axes and shields.
    Soon after, in the distance war horns roared as it signaled the Norse-ships making successful landfalls in the harbour ports. The Coastal batteries that were facing seaward are roaring to life, trying desperately to sink the ships before more made landfall. Every shot fire came with a splintering crash as the cannonball wreaked havoc upon the flimsy vessel, yet there were far too many to sink. The fearsome Norsemen all disembarked upon the harbor and one by one the coastal batteries were silence by a wave of bodies overwhelming the crew of the cannons.
    Archaon gazed around him, he saw the battered buildings surrounding him, his armies pillaging the riches of the city, as the last few futile resistance were being crushed as he watched. His steed pawed the ground anxious to join in the slaughter. The mighty Chaos Lord could feel the pleasure of the gods as they looked down upon him and could feel their approval swelling him with power. His legion streamed over the uncontested walls, and many more poured forth through the broken shattered gate, seeking out the last remnants of defense to quench their thirst for blood. The city was ablaze, it's intensity the strongest in the ports where the Norscans landed and broken the last vestige of the defenders courage. Soon this would happen to every single city in the Old World, soon Archaon knew his long and hard journey would finally come to an end.
    Biorąc pod uwagę to, że End Times nadchodzi nieubłaganie, nie ma szans na przetrwanie Kislevu niestety.

    EDIT: Żeby nie było, nie uznaję EoT za kanon, ale skoro GW obrało taki żenujący krok...

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  5. #595
    Asuryan
    Gość
    Mi bardziej brakuje Bretonni, nawet w we wzmiankach o przyszłych DLC...

  6. #596
    Chłop Awatar sebus12321
    Dołączył
    Feb 2010
    Lokalizacja
    ...
    Postów
    26
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Jeden z największych atutów Warhammera czyli ogromne zróżnicowanie frakcji i ich przedstawicieli prawdopodobnie zostanie pominięte niestety, lub możliwe, że po prostu w następnych grach w tym uniwersum, południowe rejony mapki zostaną dodane, ale to mi się nie podoba ponieważ znowu nawalą 100 prowincji na zbyt mało zróżnicowanym rejonie i będzie to nudne jak cholera, wolałbym jedną porządną mapke z troche większymi prowincjami, ale za to bardziej zróżnicowanymi. Tak czy inaczej mapki jeszcze nie widzieliśmy więc na szczęście można mieć jeszcze nadzieje na to, na co każdy liczy.
    "Historia będzie dla mnie łaskawa, ponieważ zamierzam ją napisać."

  7. #597
    Podkomorzy
    Dołączył
    Jan 2013
    Postów
    1 790
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    271
    Otrzymał 153 podziękowań w 108 postach
    Inwazję Norsmenów w cow 1.5.1?
    Mój poprzedni nick to Adrian15o

  8. #598
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Tak. Po ataku Chaosu na Praag mamy event o ataku rebeliantów złożonych z samych Norsmenów (składają się na tą armię Żelazne Dziewice, Wielorybnicy, Huskarlowie i Wojownicy z Norski bodajże).

    Wróćmy jednak do dyskusji o Total War: Warhammer, bo trochę odbiegamy od tematu, przelewając na 1 stronę modyfikację do Medka 2

    Odsyłam tutaj: http://www.gram.pl/artykul/2015/09/1...gralismy.shtml

    A tu filmik
    Ostatnio edytowane przez Arroyo ; 16-09-2015 o 16:46

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  9. Następujących 2 użytkowników podziękowało Arroyo za ten post:


  10. #599
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Cytat Zamieszczone przez sebus12321 Zobacz posta
    Jeden z największych atutów Warhammera czyli ogromne zróżnicowanie frakcji i ich przedstawicieli prawdopodobnie zostanie pominięte niestety, lub możliwe, że po prostu w następnych grach w tym uniwersum, południowe rejony mapki zostaną dodane, ale to mi się nie podoba ponieważ znowu nawalą 100 prowincji na zbyt mało zróżnicowanym rejonie i będzie to nudne jak cholera, wolałbym jedną porządną mapke z troche większymi prowincjami, ale za to bardziej zróżnicowanymi. Tak czy inaczej mapki jeszcze nie widzieliśmy więc na szczęście można mieć jeszcze nadzieje na to, na co każdy liczy.
    Sam sobie przeczysz. Z jednej strony piszesz o zróżnicowaniu frakcji z drugiej zaś strony boisz się o tereny. Przy tym co wiemy, czyli liczba frakcji na starcie mapa nie powinna być duża i ograniczy się pewno do najważniejszych miast i osad.
    Ja liczyłem na większą liczbę frakcji na starcie i większe zróżnicowanie, ale jak widać się nie doczekam, bo licencja i GW :/

    Nawiązując jednak do nowych informacji - podoba mi się AI bitewne - wykorzystanie kawalerii oraz fakt, że żyrokoptery mogą atakować z powietrza. Co spowodowało u mnie skrzywienie - ogień i jego animację oraz fakt, że traktujemy graczy jak dzieci. Paluszkiem trzeba wskazać, jak dana jednostka walczy :/
    A, co już wywołało u mnie szok?

    Możliwe ma być na przykład, choć piekielnie trudne do osiągnięcia, nawet zawarcie sojuszu między krasnoludami, a zielonymi.
    Wielka Księga Uraz podarła się z rozpaczy...
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  11. Następujących 2 użytkowników podziękowało chochlik20 za ten post:


  12. #600
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Chochliku, warto zwrócić uwagę, że to będzie piekielnie trudne. Zwłaszcza, że i tak zapewne któraś z nacji w końcu szybko zerwie sojusz. A tym bardziej, że nie kojarzę żadnego sojuszu Orków z Krasnoludami.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

Strona 60 z 267 PierwszyPierwszy ... 1050585960616270110160 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •