Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy ... 4567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 61

Wątek: [DLC] The Empires of Sand - Culture Pack

  1. #51
    Troublemaker Awatar Nezahualcoyotl
    Dołączył
    Aug 2009
    Lokalizacja
    Hidden Castle
    Postów
    6 638
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    373
    Otrzymał 893 podziękowań w 599 postach




    In quexquichcauh maniz camanahuatl ayc pollihuiz yn iteno yn itauhca in Mexico-Tenochtitlan


    Jeśli avek to tylko z Indianką!
    *************************
    https://www.youtube.com/channel/UCo3...6M-C3c_Wc_57BQ

    *************************
    Był czas kiedy osobnika owego zwano @zajac.





  2. Użytkownicy którzy uznali post Nezahualcoyotl za przydatny:


  3. #52
    Chłop Awatar Hipno
    Dołączył
    Apr 2015
    Lokalizacja
    Leszno
    Postów
    26
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    6
    Otrzymał 3 podziękowań w 3 postach
    a jak u Was wyglądają polskie napisy ? bo u mnie sporo brakuje ich, ale głównie w misjach, opisie nacji, i opisie budynku.

  4. #53
    Podkomorzy Awatar Chaak
    Dołączył
    May 2011
    Postów
    1 844
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    262
    Otrzymał 254 podziękowań w 191 postach
    Skoro DLC już jest, to teraz najważniejsze pytanie do posiadaczy. Jak wypadają koniki w nowych frakcjach?

    寧我負人,毋人負我。
    曹操

  5. #54
    Chłop
    Dołączył
    Aug 2015
    Postów
    8
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 2 podziękowań w 2 postach
    Witam,

    Stworzylem maly przegladac jednostek z kazdej dostepnej frakcji z tego dlc. Zalaczam poznizej:

    Aksum:
    https://www.youtube.com/watch?v=iox5lgg0jTo

    Tanukhids:
    https://www.youtube.com/watch?v=T130KDW5f-E

    Himyar:
    https://www.youtube.com/watch?v=nnFiQ3YAvqQ

    Lakhmids:
    https://www.youtube.com/watch?v=59gyD8jylC8

  6. Użytkownicy którzy uznali post Markiz za przydatny:


  7. #55
    Zbanowany
    Dołączył
    Nov 2014
    Postów
    13
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Cytat Zamieszczone przez KLAssurbanipal Zobacz posta
    Nie rozumiem narzekających na to DLC. Przecież te frakcje są prawie ludziom nieznane i praktycznie niezwiązane z upadkiem Rzymu. Oczywiste jest, że w podstawowych frakcjach by ich nie było. Epoka Attyli to głównie Rzym, Germanie (Goci, Frankowie, Wandalowie itp.), Sasanidzi, Hunowie i Sarmaci. Takie frakcje są normalnie w grze. Nie widzę powodu do narzekania na dodatkowo płatne frakcje pustynne oddalone tysiące km od wędrówki ludu. Mnie wkurza jeśli DLC obejmuje coś co powinno być podstawce np. Sparta, Ateny, Epir w Rome 2. Ale frakcje takie jak Cymmeria, Kolchida z Rome 2 czy owe pustynne z Attyli to wg mnie taki smaczek, frakcje laikowi nieznane i mogą wg mnie być jak najbardziej dodatkowo płatne. Gra stałymi frakcjami moze się po kilku miesiącach graczom nudzić i takie frakcje mniej znane są super urozmaiceniem.
    CENZURA.Sorry za szczerosc ale tamta czesc swiata bardziej pasuje pod dark age/sredniowiecze niz pod epoke wedrowki ludow.I wiadomo: dopiero VII wiek araby wchodza na karty histori w sposob znaczacy.Sam dodatek o Belizariuszu moim zdaniem nie bardzo sie kwalifikuje merytorycznie do zagadnienia tytulu gry.Mam dosc konserwatywne poglady odnosnie periodyzacji dziejow:gra Attila powinna dotyczyc samego momentu pojawiania sie hunow na stepach czarnomorskich w latach 70_tych IV stulecia a konczac na latach 60 nastepnego.To co prezentuja tworcy CA jest duzym uproszczeniem tematycznym i splycaniem historii.No chyba, ze panowie traktuja dosc umownie wedrowki ludow i postac samego Attyli, z tym zwiazana.Wobec tego gra powinna sie konczyc na XI w, na czasach normanskich w Anglii.

  8. #56
    Holy Father Awatar Volomir
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    3 433
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    173
    Otrzymał 265 podziękowań w 166 postach
    Ale co Ty gadasz? Przecież to wszystko jest umowne! Gra miała podtrzymać tradycję dodatków-nowych serii skupionych na postaciach historycznych. Co i tak było pretekstem do dania nam dużej mapy i rozwałki różnymi nacjami i tyle. Równie dobrze mogliby walnąć DLC z wczesnym średniowieczem i nadal byłoby to spoko. Nie ma tu ani uproszczenia czy spłycania historii. Dostajemy sandboxa dziejącego się w danym okresie na danej mapie i tyle. To nie symulator wędrówki ludów.

  9. Następujących 2 użytkowników podziękowało Volomir za ten post:


  10. #57
    Zbanowany
    Dołączył
    Nov 2014
    Postów
    13
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Cytat Zamieszczone przez Volomir Zobacz posta
    Ale co Ty gadasz? Przecież to wszystko jest umowne! Gra miała podtrzymać tradycję dodatków-nowych serii skupionych na postaciach historycznych. Co i tak było pretekstem do dania nam dużej mapy i rozwałki różnymi nacjami i tyle. Równie dobrze mogliby walnąć DLC z wczesnym średniowieczem i nadal byłoby to spoko. Nie ma tu ani uproszczenia czy spłycania historii. Dostajemy sandboxa dziejącego się w danym okresie na danej mapie i tyle. To nie symulator wędrówki ludów.
    Nonsens.Nikt nie oczekuje tu symulatora bo to w ogole inny typ gier.To miala byc strategia historyczna dziejaca sie w danym okresie...A co wychodzi?
    Fantasy i alternatywa.A po co masz dziesiatki modow na twcenter?
    Z takim podejsciem do tematu to juz lepiej grac w EU z Paradoxu lub Wiedzmina.Po grze ktora ma byc synteza strategii i oprawy graficznej oczekiwalo by sie przenajmniej merytorycznej poprawnosci.To tak jak ogladac filmy historyczne dziejace sie w renesansie z bronia i uniformami z II wojny swiatowej.Poziom z roku na rok coraz nizszy

  11. #58
    Holy Father Awatar Volomir
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    3 433
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    173
    Otrzymał 265 podziękowań w 166 postach
    Masz rację! Twoja wypowiedz to nonsens Baaaardzo przesadzasz i koloryzujesz. Owszem TW nigdy nie były przesadnie historyczne, ale znowu bez przesady! Mówię tutaj przede wszystkim o tym co widzimy podczas bitwy, bo to że CA daje nam mniej istotne nacje to raczej dobrze. Można skosztować trochę egzotyki.
    Fantasy i alternatywa? Fantasy trochę jest w uzbrojeniu, jednostkach, ale alternatywa? Przecież w tej grze o alternatywe własnie chodzi! To był zawsze cel TW! Nie powtarzanie historii (chociaż i to jest możliwe) ale tworzenie jej nowej wersji.

    Poza tym to nadal strategia dziejąca się w danym okresie historyczny, a nie dokument historyczny. Ja również mam sporo zarzutów jeśli chodzi o "moje" nacje ale nie przeszkadza mi to cieszyć się z odwracania biegu historii.

  12. Użytkownicy którzy uznali post Volomir za przydatny:


  13. #59
    Zbanowany
    Dołączył
    Nov 2014
    Postów
    13
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Cytat Zamieszczone przez Volomir Zobacz posta
    Masz rację! Twoja wypowiedz to nonsens Baaaardzo przesadzasz i koloryzujesz. Owszem TW nigdy nie były przesadnie historyczne, ale znowu bez przesady! Mówię tutaj przede wszystkim o tym co widzimy podczas bitwy, bo to że CA daje nam mniej istotne nacje to raczej dobrze. Można skosztować trochę egzotyki.
    Fantasy i alternatywa? Fantasy trochę jest w uzbrojeniu, jednostkach, ale alternatywa? Przecież w tej grze o alternatywe własnie chodzi! To był zawsze cel TW! Nie powtarzanie historii (chociaż i to jest możliwe) ale tworzenie jej nowej wersji.

    Poza tym to nadal strategia dziejąca się w danym okresie historyczny, a nie dokument historyczny. Ja również mam sporo zarzutów jeśli chodzi o "moje" nacje ale nie przeszkadza mi to cieszyć się z odwracania biegu historii.

    Spadaj na drzewo albo niech sasiad ci wytlumaczy, ze nie kazdego rajcuje grafika i alternatywa jak germanie w Egipcie albo wikingowie w Afryce.
    Po to robi sie rozne modyfikacje by oddaly mniej lub bardziej realizm historyczny.Jak tego nie ogarniasz to znajdz sobie kogos innego z ktorym wymienisz pare nieproduktywnych slow.JA do twojego poziomu, sorry ale sie nie znize.

  14. #60
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Oczekujesz realizmu historycznego i brak alternatyw, dobrze zrozumiałem? Wteedy taka gra byłaby nudna. Właśnie o to chodzi, by gra się podobała i by AI myślało, co robi. Skoro Germanie nagle pojawili się w Egipcie, to wyraźnie AI coś kierowało, by tam być.

    Ale to już dyskusja bardziej do Dyskusji Ogólnej o TW: Attila, a nie tu. Zatem lepiej skończmy offtop.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy ... 4567 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •