Strona 65 z 267 PierwszyPierwszy ... 1555636465666775115165 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 641 do 650 z 2664

Wątek: Dyskusja ogólna o Total War: Warhammer

  1. #641
    Cześnik Awatar ares354
    Dołączył
    Feb 2015
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    227
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 13 podziękowań w 11 postach
    Ja nie kumam polityki GW. Uśmiercili WFB poprzez End Times i dali Age of Sigmar. Teraz zezwolili na tworzenie gry w klimatach i na zasadach wraz z postaciami kluczowymi dla WFB przez CA. Jest część ludzi która do świata Warhammera dostała się przez moda, inni przez kolegę, inni sami grają figurkami etc. Jeśli nowi poprzez nowego TW napalą się na WFB to ich czeka niespodzianka. Bo AOS to już nie WFB >? zgadzam się?. Tam już są inne zasady, historia etc. Tu widać z mapy, postaci, starą edycje 8. I tu się pojawia moje pytanie, jaki to ma sens?. Chyba że któryś tam dodatek da nam Space Marine z młotkami, no bo byli tak bardzo potrzebni w tym świecie. Jeśli się ktoś orientuje, to czy w End Times Thorgrim Grudgebearer ginie?, bo wydaje mi się że tak, tak gdzieś czytałem, więc skoro gra nawiązuje do czasów przez wydarzeniami End Times, to o czym ona będzie opowiadać. Będzie kampania na miarę tych z Rome II. Czy może cofną czas. To będzie 5 bogów Chaosu czy 4. To już jest tak zagmatwane że ja nie wiem. Jasne rozgrywka wygląda jak z Rome II i jest słabo. Nigdy nie lubiłem tam bitew, no ale do czasu zagrania poczekam na ostateczny werdykt. AI, najlepsze w historii serii miał Medieval 1. Szkoda że teraz gry są dla wszystkich, ponieważ zbyt trudna gra się nie sprzeda. No i ciekawy jestem jakie dadzą nam frakcje w następnych dodatkach?

  2. #642
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Nie wiem czy podoba mi się to info. Gubernatorowie, lordowie i herosi jako agenci na tak, ale ci elitarni lordowie już tak nie bardzo.

    Jak dobrze zrozumiałem mają oni dawać ogólne modyfikacje frakcji (jak rody w republikach w rome2), unikalne umiejętności bitewne (jak np. Cezar w r2), technologie (tu nic konkretnego nie powiedzieli, więc może jakieś jednostki?) i unikalny ekwipunek zdobywane przez specjalne misje fabularne.
    Dlaczego mi się to nie podoba? Bo dla mnie to kosmetyka (bonusy nacji w Rome2 liczą się tylko na samym początku rozgrywki)... ponieważ i tak będę dowodzić całą nacją np. krasnoludami i pod kontrolą będę mieć te same miasta i armie. Co innego jak po wybraniu konkretnego lorda (nowi w dlc) zaczynało by się z innymi ziemiami i dopiero w trakcie kampanii po wykonaniu misji fabularnych uzyskiwało by się kontrolę nad całością.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  3. #643
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez ares354 Zobacz posta
    Ja nie kumam polityki GW. Uśmiercili WFB poprzez End Times i dali Age of Sigmar. Teraz zezwolili na tworzenie gry w klimatach i na zasadach wraz z postaciami kluczowymi dla WFB przez CA. Jest część ludzi która do świata Warhammera dostała się przez moda, inni przez kolegę, inni sami grają figurkami etc. Jeśli nowi poprzez nowego TW napalą się na WFB to ich czeka niespodzianka. Bo AOS to już nie WFB >? zgadzam się?. Tam już są inne zasady, historia etc. Tu widać z mapy, postaci, starą edycje 8. I tu się pojawia moje pytanie, jaki to ma sens?. Chyba że któryś tam dodatek da nam Space Marine z młotkami, no bo byli tak bardzo potrzebni w tym świecie. Jeśli się ktoś orientuje, to czy w End Times Thorgrim Grudgebearer ginie?, bo wydaje mi się że tak, tak gdzieś czytałem, więc skoro gra nawiązuje do czasów przez wydarzeniami End Times, to o czym ona będzie opowiadać. Będzie kampania na miarę tych z Rome II. Czy może cofną czas. To będzie 5 bogów Chaosu czy 4. To już jest tak zagmatwane że ja nie wiem. Jasne rozgrywka wygląda jak z Rome II i jest słabo. Nigdy nie lubiłem tam bitew, no ale do czasu zagrania poczekam na ostateczny werdykt. AI, najlepsze w historii serii miał Medieval 1. Szkoda że teraz gry są dla wszystkich, ponieważ zbyt trudna gra się nie sprzeda. No i ciekawy jestem jakie dadzą nam frakcje w następnych dodatkach?
    Tak właściwie sytuacja wygląda tak. Oficjalnie WFB skończyło się na Końcu Czasów (którego nie uznaję) i na evencie zwanym Wiekiem Sigmara (którego też nie uznaję). Grę robią na 8 edycji, zatem prawdopodobnie nie ujrzymy grywalnych Krasnoludów Chaosu, Kislevu i Tilei. Sprawą dyskusyjną jest Bretonnia i Zwierzoludzie - dlaczego? Wg gry bitewnej te nacje skończyły swą "egzystencję" (jeśli można tak nazwać brak AB 8 edycji) kolejno w szóstej edycji i siódmej. Żeby nie wprowadzić w błąd - ich figurki są nadal sprzedawane.
    Akcja jest przed Końcem Czasu, ale na pewno po Sztormie Chaosu. Więc sytuacja wygląda tak, że rasy zbroją się na "ostatnią" wielką wojnę z Archaonem, który siedzi sobie bezpiecznie w Mosiężnej Twierdzy wewnątrz Imperium. Bogów aktualnie (jeśli do Bogów Chaosu nie uznamy Hashuta i Rogatego Szczura) mamy 4: Khorne'a, Nurgle'a, Slaanesha i Tzeentcha.
    Co do dodatków: oficjalnie potwierdzono 4 rasy. Są to Elfy (liczę na sensowny rozdział nacji na Leśne, Mroczne i Wysokie) oraz Jaszczury i Ogry oraz Skaveni. Dyskusyjną sprawą jest obecność takich ras grywalnych: Słudzy Chaosu, Królowie Grobowców, Bretonnia i wspomniane 2/3 ras Elfów.

    Odniosę się jeszcze co do sprawy Wielkich Lordów - głów narodu a'la dowódcy w Attyli przy menu kampanii. Prawdopodobnie chcą nam urozmaicić grę tymi 4 nacjami tym, że mamy do wyboru dwóch lordów. Wg mnie jest to nawet dobry pomysł, bo prawdopodobnie każdy z nich będzie mieć swoje wady i zalety. To raz. Dwa to ciekawi mnie, kto w takim razie u Orków, Imperium i Wampirów będzie. Bo ja uważam tak:
    Imperium - Teogonista Volkmar
    Orkowie - Gorbad Żelaznoszpony, albo Goblin Skarsnik
    Wampiry - Krell, Lord Śmierci (były czempion Chaosu)

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  4. #644
    Cześnik Awatar ares354
    Dołączył
    Feb 2015
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    227
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 13 podziękowań w 11 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    Tak właściwie sytuacja wygląda tak. Oficjalnie WFB skończyło się na Końcu Czasów (którego nie uznaję) i na evencie zwanym Wiekiem Sigmara (którego też nie uznaję). Grę robią na 8 edycji, zatem prawdopodobnie nie ujrzymy grywalnych Krasnoludów Chaosu, Kislevu i Tilei. Sprawą dyskusyjną jest Bretonnia i Zwierzoludzie - dlaczego? Wg gry bitewnej te nacje skończyły swą "egzystencję" (jeśli można tak nazwać brak AB 8 edycji) kolejno w szóstej edycji i siódmej. Żeby nie wprowadzić w błąd - ich figurki są nadal sprzedawane.
    Akcja jest przed Końcem Czasu, ale na pewno po Sztormie Chaosu. Więc sytuacja wygląda tak, że rasy zbroją się na "ostatnią" wielką wojnę z Archaonem, który siedzi sobie bezpiecznie w Mosiężnej Twierdzy wewnątrz Imperium. Bogów aktualnie (jeśli do Bogów Chaosu nie uznamy Hashuta i Rogatego Szczura) mamy 4: Khorne'a, Nurgle'a, Slaanesha i Tzeentcha.
    Co do dodatków: oficjalnie potwierdzono 4 rasy. Są to Elfy (liczę na sensowny rozdział nacji na Leśne, Mroczne i Wysokie) oraz Jaszczury i Ogry oraz Skaveni. Dyskusyjną sprawą jest obecność takich ras grywalnych: Słudzy Chaosu, Królowie Grobowców, Bretonnia i wspomniane 2/3 ras Elfów.

    Odniosę się jeszcze co do sprawy Wielkich Lordów - głów narodu a'la dowódcy w Attyli przy menu kampanii. Prawdopodobnie chcą nam urozmaicić grę tymi 4 nacjami tym, że mamy do wyboru dwóch lordów. Wg mnie jest to nawet dobry pomysł, bo prawdopodobnie każdy z nich będzie mieć swoje wady i zalety. To raz. Dwa to ciekawi mnie, kto w takim razie u Orków, Imperium i Wampirów będzie. Bo ja uważam tak:
    Imperium - Teogonista Volkmar
    Orkowie - Gorbad Żelaznoszpony, albo Goblin Skarsnik
    Wampiry - Krell, Lord Śmierci (były czempion Chaosu)
    No tak, tylko że Kislev skończył swoją egzystencje wraz z krasnalami Chaosu na edycji szóstej. Ale gdzieś czytałem że do czasu pojawienia się End Times, kanonicznymi wydarzeniami był Storm of Chaos, gdzie jednak zjednoczone siły Imperium, Bretonii i Kislevu, plus ktoś tam, starły się z Chaosem. Nie jestem dobry w tym, bo dopiero zgłębiam wiedzę na ten temat. Więc jeśli ma się opierać na 8 edycji to masz racje, Kislev nie ma racji bytu. Tylko że w linii Szturmu Choasu Kislev coś tam odegrał. Więc może jako Najemnicy, lub AOR, mogli by zagościć w armii Imperium, w co wątpię. Jeśli jednak oficjalnie 8 edycja wyzionęła ducha wraz z 2015 rokiem, to czy CA nie ma pewniej swobody, jakimi nacjami się pobawimy?. Jeśli gra nie idzie linią End Times, to Elfy muszą być oddzielnie, ale z drugiej strony twórcy nam zafundują to co GW że elfy widzą zagrożenie ze strony Archona połączą siły mimo nienawiść między sobą.

    No dobra a co z Tomb Kings, są oficjalnie w 8 edycji, i mimo wszystko jest Chaos. Było by to bardzo dziwne gdyby gra komputerowa, która czerpie ze świata WFB nie dała nam Bretonii, Chaosu. Dla mnie Chaos jest podstawą by się pojawił. Może nie jako pierwszy ale żeby był. Bo mi się wydaje że gra będzie taka jak Rome II. Są tam specjalne kampanie z historycznymi postaciami, no i jest piaskownica ze wszystkimi. Bardzo by mi to pasowało, ale jak będzie nie wiem.

    Ostatnie pytanie, czy w Imperium zagoszczą Zakony Rycerskie >? Bo jak wiadomo imperium będzie zjednoczone, ale czy to oznacza brak tego typu jednostek?

  5. #645
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez ares354 Zobacz posta
    No tak, tylko że Kislev skończył swoją egzystencje wraz z krasnalami Chaosu na edycji szóstej. Ale gdzieś czytałem że do czasu pojawienia się End Times, kanonicznymi wydarzeniami był Storm of Chaos, gdzie jednak zjednoczone siły Imperium, Bretonii i Kislevu, plus ktoś tam, starły się z Chaosem. Nie jestem dobry w tym, bo dopiero zgłębiam wiedzę na ten temat. Więc jeśli ma się opierać na 8 edycji to masz racje, Kislev nie ma racji bytu. Tylko że w linii Szturmu Choasu Kislev coś tam odegrał. Więc może jako Najemnicy, lub AOR, mogli by zagościć w armii Imperium, w co wątpię. Jeśli jednak oficjalnie 8 edycja wyzionęła ducha wraz z 2015 rokiem, to czy CA nie ma pewniej swobody, jakimi nacjami się pobawimy?. Jeśli gra nie idzie linią End Times, to Elfy muszą być oddzielnie, ale z drugiej strony twórcy nam zafundują to co GW że elfy widzą zagrożenie ze strony Archona połączą siły mimo nienawiść między sobą.

    No dobra a co z Tomb Kings, są oficjalnie w 8 edycji, i mimo wszystko jest Chaos. Było by to bardzo dziwne gdyby gra komputerowa, która czerpie ze świata WFB nie dała nam Bretonii, Chaosu. Dla mnie Chaos jest podstawą by się pojawił. Może nie jako pierwszy ale żeby był. Bo mi się wydaje że gra będzie taka jak Rome II. Są tam specjalne kampanie z historycznymi postaciami, no i jest piaskownica ze wszystkimi. Bardzo by mi to pasowało, ale jak będzie nie wiem.

    Ostatnie pytanie, czy w Imperium zagoszczą Zakony Rycerskie >? Bo jak wiadomo imperium będzie zjednoczone, ale czy to oznacza brak tego typu jednostek?
    Krasnoludy Chaosu oficjalnie skończyły figurkową egzystencję w 4 edycji, czyli wtedy, gdy się pojawili. Kislev natomiast w 6 edycji miał swobodny "suplement", a w 4 i 5 bodaj edycji był częścią armii Imperium wraz z Niziołkami. Co dalej - Kislev się powoli odbudowuje, co nie znaczy, że będzie grywalny, wręcz przeciwnie - dopóki jakieś info o DLC z nimi się nie pojawi, to można pomarzyć.
    Póki co nacje grywalne to Krasnoludy, Imperium, Orkowie i Wampiry.
    Co dalej? Taka zasadnicza różnica - Warhammer Fantasy to uniwersum fantasy, a WFB (Warhammer Fantasy Battle) to gra figurkowa. Stwierdziłeś
    Było by to bardzo dziwne gdyby gra komputerowa, która czerpie ze świata WFB nie dała nam Bretonii, Chaosu. Dla mnie Chaos jest podstawą by się pojawił.

    No tu trochę bym polemizował - otóż skoro czerpie ze świata WFB, a dokładnie z aktualnej edycji, to oczywiście, będą te nacje (można dać Bretonnię, bo nadal się sprzedaje), co mówisz, ale nie będą póki co grywalne. No wiesz, $$.
    Elfy - w End Times jest sztuczne do bólu połączenie Wysokich i Mrocznych Elfów i dziwne tłumaczenie, że tak "naprawdę" Malekith miał być Królem Feniksem. Skoro mówią, że w DLC będą Elfy, to to jest spory problem w rozumieniu, bo nie sprecyzowali.
    Zakonów rycerskich, jak wiele razy w tym dziale mówiłem, są 4, można ewentualnie wcisnąć jeźdźców demigryfów jako zapychacz, czyli 5 zakon i pojawią się w grze pewnie, jak i widoczni na jednym z filmików Rycerze Reiklandu.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  6. #646
    Cześnik Awatar ares354
    Dołączył
    Feb 2015
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    227
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 13 podziękowań w 11 postach
    Ja nie dyskutuje o tym co pierwsze będzie grywalne. Przyjmuje do wiadomości że są to 4 ogłoszone rasy. Potem te w dodatkach. Raczej chciałbym potwierdzenia od CA że prócz kampanii, będzie się można pobawić każdą rasą jaką zaimplementują do gry. Może mam zbyt wysokie wymagania. Bo sam wiesz, jako fan serii total war że historyczność i regiony dla CA są wybiórcze. Prosty przykład, Med 2 i brak naszych sąsiadów Czechów jako państwa etc. Z jednej strony czerpią z 8 edycji, ale przy tworzeniu w dodatku Elfów, to muszą się postarać o 3 rasy, inaczej wyglądające i pewnie walką się będą wyróżniać.

    Tylko widzisz dla mnie to przede wszystkim gra komputerowa która czerpie, bądź jest na licencji WFB edycji 8. I jako iż jest to gra może ona wiele naginać. Jak by nie było, ona już nagina, bo idzie inną linią czasową. Dlatego uważam że w DLC, bądź w dodatkach powinni dać najwięcej ras, przynajmniej do piaskownicy. Tak samo jak CA naginało średniowiecze, mimo opierania się na potwierdzonych i historycznych wydarzeniach, twórcy mogą do woli naginać pewne rzeczy. Jakoś sobie nie wyobrażam Zwierzoludzi jako grywalnej rasy, bo to raczej niemożliwe. Ale jako plage takich potworów z lasów już jak najbardziej. Cóż dopiero po ukazaniu się gry, dowiemy się jaka będzie polityka DLC. No w końcu w historycznym Rome II, państwa miasta greckie były dodatkiem do gry a nie jego częścią

  7. #647
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez ares354 Zobacz posta
    Ja nie dyskutuje o tym co pierwsze będzie grywalne. Przyjmuje do wiadomości że są to 4 ogłoszone rasy. Potem te w dodatkach. Raczej chciałbym potwierdzenia od CA że prócz kampanii, będzie się można pobawić każdą rasą jaką zaimplementują do gry. Może mam zbyt wysokie wymagania. Bo sam wiesz, jako fan serii total war że historyczność i regiony dla CA są wybiórcze. Prosty przykład, Med 2 i brak naszych sąsiadów Czechów jako państwa etc. Z jednej strony czerpią z 8 edycji, ale przy tworzeniu w dodatku Elfów, to muszą się postarać o 3 rasy, inaczej wyglądające i pewnie walką się będą wyróżniać.

    Tylko widzisz dla mnie to przede wszystkim gra komputerowa która czerpie, bądź jest na licencji WFB edycji 8. I jako iż jest to gra może ona wiele naginać. Jak by nie było, ona już nagina, bo idzie inną linią czasową. Dlatego uważam że w DLC, bądź w dodatkach powinni dać najwięcej ras, przynajmniej do piaskownicy. Tak samo jak CA naginało średniowiecze, mimo opierania się na potwierdzonych i historycznych wydarzeniach, twórcy mogą do woli naginać pewne rzeczy. Jakoś sobie nie wyobrażam Zwierzoludzi jako grywalnej rasy, bo to raczej niemożliwe. Ale jako plage takich potworów z lasów już jak najbardziej. Cóż dopiero po ukazaniu się gry, dowiemy się jaka będzie polityka DLC. No w końcu w historycznym Rome II, państwa miasta greckie były dodatkiem do gry a nie jego częścią
    Chodzi o to, że Zwierzoludzie w 7 edycji doczekali się swojego AB i był tam podany konkretny rejon ich występowania - wystarczy dać ich jako hordę, niczym Hunów w Attyli i mamy konkret. To raz, a dwa - będzie można nimi grać sobie (rasami ogłoszonymi jako grywalne), od razu mówię, narzędzi modderskich brak, więc o modach konkretnych jak dodanie grywalnych nacji możecie sobie pomarzyć. Po drugie - zależy, co rozumiesz przez słowo "Najwięcej ras" - bo jeśli chodzi Ci o Estalię, Arabię, Amazonki czy Cathay, to raczej od razu można o tym zapomnieć, skoro działa na licencji GW.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  8. #648
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Ja tam mam trochę złe przeczucia po zapowiedzi tych legendarnych lordów (przywódców znaczy się), ponieważ wyobrażam sobie zjednoczone Elfy a do wyboru jako LL będzie Malekith lub Król Feniks.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  9. #649
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Oby lepiej tak nie było. Choć jedno mnie zastanawia - DE mieliby na bank Malekitha, albo Morathi. A Leśne Elfy Oriona bądź Drychę. Zastanawia mnie jednak, kto byłby zastępcą Finubara.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  10. #650
    Asuryan
    Gość
    Chociażby książę Tyrion lub Wieczna Królowa.

Strona 65 z 267 PierwszyPierwszy ... 1555636465666775115165 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •