Strona 106 z 267 PierwszyPierwszy ... 65696104105106107108116156206 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 051 do 1 060 z 2664

Wątek: Dyskusja ogólna o Total War: Warhammer

  1. #1051
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Przeczytaj mój opis profilu na Steam. W większości gram jednak kampanie multiplayer, ale ostatnio czasu nie mam na kontynuowanie jakiejkolwiek. Ja w każdym bądź razie uważam za absurd to, że nie pozwala mi gra na podbój każdego nawet, jeśli pozbędę się innych zagrożeń.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  2. #1052
    Podkomorzy
    Dołączył
    Jan 2013
    Postów
    1 790
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    271
    Otrzymał 153 podziękowań w 108 postach
    Teraz to sobie możesz nie grać. Musisz przyznać że większość kampanii nuży po dłuższym okresie gry. Tego argumentu nie obalisz a zrobienie kampanii bardziej liniową powinno nas bardziej przykuć do monitora bo o to tu chyba chodzi.. A co tego zdobywania miast to możesz uznawać to za absurd ale mi jako wiernemu fanowi nie będzie to przeszkadzać. Wam też nie powinno.
    Mój poprzedni nick to Adrian15o

  3. #1053
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez Andrij Marszałek Zobacz posta
    Wam też nie powinno.
    Sorry, ale taki Wiedźmin (cała seria) miał sporo różnych zakończeń. Nie nudziło to nigdy, tak samo jak kampanie w Total War (swoją drogą dokładnie, nudzić to może do bólu powtarzalność błędów przez AI, dlatego jako jedyną sensowną opcję w Total War uważam kampanie multiplayer w trybie twarzą w twarz i bitwy multiplayer). Gdyż były nieliniowe i mogłeś wszystkie ukończyć na różne sposoby. Np. Epirem mogłeś uderzyć na zachód i podporządkować sobie go cały. Zresztą.... i tak w TW: Warhammer będę grać jeśli już to Wampirami lub Orkami.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  4. #1054
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    Co do CoW to się tam nie upieram, bo tam AI nie mogło atakować swych sojuszników, a tu jednak jak zapewne widziałeś/słyszałeś na filmiku od Temera było mówione, że Krasnoludy mogą zaatakować Ciebie i podbić Cię, ale w drugą stronę tak nie działa, więc nie uważam, że to jest normalne, tylko jest to idiotyzm twórców. Coś jeszcze?
    Dodam więcej - uważam, że podział na 2 te tryby na pewno byłoby ciekawszym pomysłem by zarówno trafić w fanów Warhammera i wyeliminować te bzdury z atakami Krasnoludów na Imperium i odwrotnie i narzucić im wieczny sojusz, ale i trafić w fanów TW, którzy pragną wolnej amerykanki, czyli "klik i robisz, co chcesz".
    Ja mam nadzieję, że CA pójdzie po rozum do głowy, a GW uprze się przy trwałym sojuszu, bo jest to nowość w TW. Nie będzie jednak takiej rzeczy o jakiej piszesz, ale jak wcześniej pisałem zapewne chcieli urozmaicić grę, bo liczba wrogów, a przez to trudność kampanii będzie zbyt mała i/lub jest to ukłon w stronę graczy multi.

    Sorry, ale narzekanie na trwały sojusz mnie śmieszy Ile jest narzekań na dyplomację i sojuszników gotowych w najmniej spodziewanym momencie wbić Ci nóż w plecy? Gdyby sytuację przenieść do moda i zniszczyć sojusze ile ludzi (w tym ja) płakałoby, że nie da się grać, bo zaraz ktoś nowy Cię atakuje? Może właśnie czas odejść od utartego schematu lub zmodyfikować dyplomację? Trwałe sojusze lub możliwość wypowiedzenia wojny w pewnych okolicznościach?

    Gra ma być zgodna z światem Młotka, bo jest na licencji GW, a jeżeli GW się uprze to będziesz miał trwały sojusz. I ta mantra przewija się przez całą tą dyskusję. Stąd zapowiedź, że gry nie będzie można samemu modyfikować, nie będzie nacji znanych fanom i opisanych przez nich, nie będzie innych nacji, których oficjalne podręczniki skończyły się dawno temu. Wcześniej to ja narzekałem i słyszałem, że tam musi być .... (wstawić odpowiednie słowa) i nic nie da się z tym zrobić. Teraz proponuję się zastanowić czy gra będzie tak dobra i odpowiadać w pełni waszym wymaganiom jak sądzicie.
    Ostatnio edytowane przez chochlik20 ; 06-12-2015 o 10:02
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  5. #1055
    Podkomorzy
    Dołączył
    Jan 2013
    Postów
    1 790
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    271
    Otrzymał 153 podziękowań w 108 postach
    To jak nie lubisz kampanii singlowych to po co się wypowiadasz w sprawach które dotyczą głównie ich...
    W kampanii multi ustawienie twarzą twarz imperium vs krasnoludy nie powinno sprawiać problemu.
    Mój poprzedni nick to Adrian15o

  6. #1056
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez Andrij Marszałek Zobacz posta
    To jak nie lubisz kampanii singlowych to po co się wypowiadasz w sprawach które dotyczą głównie ich...
    W kampanii multi ustawienie twarzą twarz imperium vs krasnoludy nie powinno sprawiać problemu.
    Ponieważ mogę się wypowiedzieć, nikt nie broni tego nikomu. Właśnie się obawiam, że kampanie multi będą spaprane. Co mnie bardzo zaboli. A chcę je widzieć w starym dobrym schemacie - każdy przeciw sobie.

    Chochliku, każdy Ci tłumaczy - w materiałach, które ujawniono wyraźnie widać, że Krasnoludy mogą nam (Imperium) wojnę wypowiedzieć. Problem jest taki, że ani oni nam, ani my im nie możemy zabrać miast pod własność. To jest złe i głupie, nie to, że w ogóle jest wojna z Krasnoludami możliwa. Z drugiej strony jednak chcę też tego, by CA dała 2 różne tryby kampanii singleplayer.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  7. #1057
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta

    Chochliku, każdy Ci tłumaczy - w materiałach, które ujawniono wyraźnie widać, że Krasnoludy mogą nam (Imperium) wojnę wypowiedzieć. Problem jest taki, że ani oni nam, ani my im nie możemy zabrać miast pod własność. To jest złe i głupie, nie to, że w ogóle jest wojna z Krasnoludami możliwa. Z drugiej strony jednak chcę też tego, by CA dała 2 różne tryby kampanii singleplayer.
    Co odpisałem?
    Ja mam nadzieję, że CA pójdzie po rozum do głowy, a GW uprze się przy trwałym sojuszu, bo jest to nowość w TW. Nie będzie jednak takiej rzeczy o jakiej piszesz, ale jak wcześniej pisałem zapewne chcieli urozmaicić grę, bo liczba wrogów, a przez to trudność kampanii będzie zbyt mała i/lub jest to ukłon w stronę graczy multi.

    Póki, co nie wydano jeszcze gry, a do premiery jest jeszcze trochę czasu i to zniknie. Pomiędzy tym, co zapowiedzieli, a tym co wydadzą może się jeszcze wiele zmienić.
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  8. #1058
    Sara Temer
    Gość
    Przypominam, że grę robi CA, więc nie rozumiem tego mówienia "do premiery może się jeszcze dużo zmienić"... Czy w przypadku Rome II się zmieniło?

  9. Następujących 2 użytkowników podziękowało Sara Temer za ten post:


  10. #1059
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Cytat Zamieszczone przez Temer Zobacz posta
    Przypominam, że grę robi CA, więc nie rozumiem tego mówienia "do premiery może się jeszcze dużo zmienić"... Czy w przypadku Rome II się zmieniło?
    Jak się nie śledziło informacji na temat nowych części, bo nie interesowały lub nie przypadły do gustu, to ciężko odpowiedzieć mi na to pytanie jednak postaram się jej udzielić - nadzieja umiera ostatnia! a mam nadzieje, bo CA nigdy nie robiło TW na licencji.
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  11. #1060
    Konny falangita rakietowy
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    1 176
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    231
    Otrzymał 168 podziękowań w 115 postach
    Cytat Zamieszczone przez Andrij Marszałek Zobacz posta
    Sandbox jest może i fajny na pierwszy rzut oka. Ale gdzieś w 100 turze zaczynamy się nudzić. Nie ma żadnych atrakcji w stylu misji(darujmy sobie misję z Attyli i Rome :/) czy fabularnej kampanii. To właśnie ta otwartość i nieliniowość, której bronicie jest zgubna dla marki bo po prostu kampania po dłuższym czasie zaczyna być nudna. Przyznaj się Arroyo ile kampanii ukończyłeś . Jeśli rozwiążę problem nudy w późniejszym etapie rozgrywki za cenę niemożności wykonana absurdalnych ruchów to ja jestem na tak.
    Absurdalnym ruchem jest to że sojusz będzie można zerwać ale nie będzie można podbić Krasnoludów. O to tu się tylko rozchodzi. To tak jak by w hearts of iron gdy grałem Francją i po pokonaniu Niemiec i ZSRR wypowiedziałem wojnę dawnym aliantom nie mógł podbić wielkiej Brytanii bo mamy sojusz od 19 wieku, za przeproszeniem gówno mnie to obchodzi. I total war i w hearts of iron są pewną symulacją prowadzenia państwa a w polityce liczy się interes twojego państwa a nie moralność "bo mamy sojusz od 2000 lat". Ten sojusz ma sens na początku kampanii ale gdy pokonamy wszystkich przeciwników i zostaną tylko Krasnoludy to ten sojusz traci racje bytu. Interesem imperium bedzie podbic bogate i nowoczesne miasta Krasnoludów a nie utrzymywać niepotrzebny sojusz bo tak wypada. I to podsumowuje całą tą dyskusje o tym durnym pomyśle CA

Strona 106 z 267 PierwszyPierwszy ... 65696104105106107108116156206 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •