Strona 113 z 267 PierwszyPierwszy ... 1363103111112113114115123163213 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 121 do 1 130 z 2664

Wątek: Dyskusja ogólna o Total War: Warhammer

  1. #1121
    Szambelan Awatar Il Duce
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    7 688
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    163
    Otrzymał 384 podziękowań w 264 postach
    Nie znam się tak jak na jednostkach imperium ale na pierwszy rzut oka nie widzę żadnych poważnych braków ,mogli by tylko dać jakiegoś bohatera zabójców po za tym przywódcą frakcji.

  2. #1122
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Roster mi się podoba, ale jednak wolałbym trzeciego lorda legendarnego np. Bugmana ze swoim piwem, albo Gotreka

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  3. #1123
    sadam86
    Gość
    Nie jest źle, ale wyczuwam unit pack DLC

  4. #1124
    Podkomorzy
    Dołączył
    Jan 2013
    Postów
    1 790
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    271
    Otrzymał 153 podziękowań w 108 postach
    Hmm. Przejrzałem i nie widzę kowadła zagłady a więc jeden brak jest. Więc z magii run nici :/
    Mój poprzedni nick to Adrian15o

  5. #1125
    Podkomorzy Awatar Chaak
    Dołączył
    May 2011
    Postów
    1 844
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    262
    Otrzymał 254 podziękowań w 191 postach
    Jest poważny brak. Nie ma Rulelordów i Runepriestów.

    寧我負人,毋人負我。
    曹操

  6. #1126
    Łowczy Awatar Klierowski
    Dołączył
    Oct 2009
    Postów
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 3 podziękowań w 2 postach
    Żenada...mało tego, pewnie dlc, nie wiem jak wy ale mnie ich polityka już wykańcza.

  7. #1127
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    I znowu to samo :/ podobne jednostki różniące się tylko bronią :/
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  8. #1128
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez chochlik20 Zobacz posta
    I znowu to samo :/ podobne jednostki różniące się tylko bronią :/
    Czyli tak, jak w bitewniaku. Jest dobrze, nie wiem, po co narzekania...
    Inaczej może - pytanie w Twoją stronę, liczę, że na nie odpowiesz. Czytałeś może jakiegokolwiek Armybooka i zerkałeś na listę wojsk i przede wszystkim na ostatnie strony z uzbrojeniem jednostek? Zauważysz zapewne, że takich włóczników można uzbroić, opancerzyć i dać im np. chorągiew. Tym samym zmienia się ich siła i są "unowocześnioną wersją" poprzednika - są ogólnie bardziej przydatni. Problemem jest raczej to, że zrezygnowano z tych i owych jednostek, niźli różnice w uzbrojeniu. Według mnie będzie to tak jakby rozwinięcie jako nast. tier jednostki (coś, co w Attyli wprowadzili i niestety krótko mówiąc nie pykło).

    EDIT: Swoją drogą samo to, że są zmiany w uzbrojeniu zachęcają mnie do wprowadzenia w opisach jednostek również ich przedmiotów i zmian w uzbrojeniu

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  9. #1129
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Czytałem, ale ostatnie strony dość pobieżnie, bo bardziej ciekawiła mnie sama historia nacji. Wkurza mnie tworzenie dwóch takich samych jednostek różniących się jedynie uzbrojeniem lub jego częścią. Jaki jest tego sens? Gdyby byłoby to odwzorowane w drzewku technologii nie ma sprawy, ale jeżeli będzie tak, że istnieją dwie jednostki w systemie koszar to jestem zawiedziony.
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  10. #1130
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez chochlik20 Zobacz posta
    Czytałem, ale ostatnie strony dość pobieżnie, bo bardziej ciekawiła mnie sama historia nacji. Wkurza mnie tworzenie dwóch takich samych jednostek różniących się jedynie uzbrojeniem lub jego częścią. Jaki jest tego sens? Gdyby byłoby to odwzorowane w drzewku technologii nie ma sprawy, ale jeżeli będzie tak, że istnieją dwie jednostki w systemie koszar to jestem zawiedziony.
    W bitewniaku ma to taki sens, że jednostki z silniejszą, lepszą bronią są więcej warte - mają więcej pkt. Według mnie jest to dobre i liczę, że będzie to podzielone na tiery.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

Strona 113 z 267 PierwszyPierwszy ... 1363103111112113114115123163213 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •