Strona 118 z 267 PierwszyPierwszy ... 1868108116117118119120128168218 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 171 do 1 180 z 2664

Wątek: Dyskusja ogólna o Total War: Warhammer

  1. #1171
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Cytat Zamieszczone przez Asuryan Zobacz posta
    Powinny być, w końcu Norsi jakoś na wiking muszą mieć możliwość wyruszać. A i pływać dookoła Starego Świata powinna być możliwość.
    Skoro inna firma(?) na licencje na bitwy morskie, to rozumiem przez to, że ma też licencje na wzory okrętów - ich wygląd, sposób walki itp. A skoro tak, to jak CA i GW zdołają to obejść?
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  2. #1172
    Asuryan
    Gość
    Man O'War to tez gra GW (tak samo jak Warhammer Quest, Blood Bowl, Mordheim - także z akcją dziejącą się w tym uniwersum). Po prostu widocznie CA kupiła prawa do odwzorowania tylko Warhammer Fantasy Battle, a nie na obydwu gier. Z tego co wiem to GW pozbyło się tylko licencji do RPG-a.

  3. #1173
    Wojski
    Dołączył
    Oct 2015
    Postów
    77
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    10
    Otrzymał 13 podziękowań w 13 postach
    Uwielbiam bitwy morskie w stylu Empire/Napoleon. Był bym super szczęśliwy gdyby zrobili całą grę opartą na bitwach morskich. Mimo to, nadal uważam, że w warhammerze nie ma to sensu i by się nie sprawdziło - może się to zmienić z nadejściem dodatków. W obecnej sytuacji gdy mamy tylko stary świat marynarka będzie odgrywać znikomą rolę - po prostu szkoda czasu, pieniędzy, zasobów żeby implementować te bitwy.

  4. #1174
    Łowczy
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    103
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 4 podziękowań w 4 postach
    Przy okazji czytania FAQ do tego moda http://www.twcenter.net/forums/showt...eral-questions
    Napotkałem się na info że Warhammer nie będzie moddowany, CA już podało do informacji że do gry nie będzie można zaimplementować żadnych modów?

  5. #1175
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Cytat Zamieszczone przez Godlike Zobacz posta
    Przy okazji czytania FAQ do tego moda http://www.twcenter.net/forums/showt...eral-questions
    Napotkałem się na info że Warhammer nie będzie moddowany, CA już podało do informacji że do gry nie będzie można zaimplementować żadnych modów?
    Bo to prawda. Zero modów, zero wsparcia dla moderów, zero jakiejkolwiek własnoręcznej modyfikacji gry, a to ze względu na fakt, że gra powstaje na licencji GW, która postanowiła strzec swojego dziecka przed złymi graczami, którzy mogli by poprawić to, co zostało ich zdaniem popsute przez CA.
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  6. #1176
    Łowczy
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    103
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 4 podziękowań w 4 postach
    Ale lipa Czyli pewnie można będzie liczyć tylko na jakieś mody graficzne no ale coż pewnie i tak kupie ale chyba jednak nie w pre orderze tak jak pierwotnie planowałem.

  7. #1177
    Szambelan Awatar K A M 2150
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Gdańsk
    Postów
    2 061
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    12
    Otrzymał 52 podziękowań w 45 postach
    Nie będzie zakazu modowania, tylko nie będzie wsparcia dla modderów, które gwoli ścisłości było dopiero na jakimś poziomie od Rome 2, a ja sam nigdy i tak z programów CA nigdy nie korzystałem. Zresztą najpopularniejsze mody do serii total war powstały bez wsparcia od CA. Na co przekłada się brak wsparcia? Nie będzie warsztatu steam ani menadżera modów steam, nie będzie programów do edycji map i muzyki. Statystyki jednostek, efekty na mapie kampanii, tworzenie jednostek zapewne pozostaną po staremu, czyli jakiś dobry użytkownik wyda kolejną edycję PFM i spółki, a mody same się posypią.
    Ostatnio edytowane przez K A M 2150 ; 18-05-2016 o 14:56

  8. Użytkownicy którzy uznali post K A M 2150 za przydatny:


  9. #1178
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Podoba mi się nowy wygląd rozbudowy miasta - co prawda krok w tył do R2, ale mi pasuje on:

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  10. Użytkownicy którzy uznali post Arroyo za przydatny:


  11. #1179
    sadam86
    Gość
    Ikonki fajne i dość klimatyczne, choć wolałbym ujrzeć takie drzewko dla Wampirów

  12. #1180
    Podczaszy
    Dołączył
    Dec 2010
    Postów
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    62
    Otrzymał 35 podziękowań w 30 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    Podoba mi się nowy wygląd rozbudowy miasta - co prawda krok w tył do R2, ale mi pasuje on:
    Niby krok w tył, ale dla mnie wygląda dużo lepiej niż drzewko R2. Jest bardziej czytelne i też bardziej nastrój/charakter rasy widać. Ikonki jednostek jakie można rekrutować przy koszarach są strzałem w dziesiątkę.

    Wysłane z mojego SM-T815 przy użyciu Tapatalka
    Stary nick: Drakensang

Strona 118 z 267 PierwszyPierwszy ... 1868108116117118119120128168218 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •