Przepis na idealną kawę:
Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.
Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.
Księga XVI
Man O'War to tez gra GW (tak samo jak Warhammer Quest, Blood Bowl, Mordheim - także z akcją dziejącą się w tym uniwersum). Po prostu widocznie CA kupiła prawa do odwzorowania tylko Warhammer Fantasy Battle, a nie na obydwu gier. Z tego co wiem to GW pozbyło się tylko licencji do RPG-a.
Uwielbiam bitwy morskie w stylu Empire/Napoleon. Był bym super szczęśliwy gdyby zrobili całą grę opartą na bitwach morskich. Mimo to, nadal uważam, że w warhammerze nie ma to sensu i by się nie sprawdziło - może się to zmienić z nadejściem dodatków. W obecnej sytuacji gdy mamy tylko stary świat marynarka będzie odgrywać znikomą rolę - po prostu szkoda czasu, pieniędzy, zasobów żeby implementować te bitwy.
Przy okazji czytania FAQ do tego moda http://www.twcenter.net/forums/showt...eral-questions
Napotkałem się na info że Warhammer nie będzie moddowany, CA już podało do informacji że do gry nie będzie można zaimplementować żadnych modów?
Bo to prawda. Zero modów, zero wsparcia dla moderów, zero jakiejkolwiek własnoręcznej modyfikacji gry, a to ze względu na fakt, że gra powstaje na licencji GW, która postanowiła strzec swojego dziecka przed złymi graczami, którzy mogli by poprawić to, co zostało ich zdaniem popsute przez CA.
Przepis na idealną kawę:
Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.
Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.
Księga XVI
Ale lipaCzyli pewnie można będzie liczyć tylko na jakieś mody graficzne no ale coż pewnie i tak kupie ale chyba jednak nie w pre orderze tak jak pierwotnie planowałem.
Nie będzie zakazu modowania, tylko nie będzie wsparcia dla modderów, które gwoli ścisłości było dopiero na jakimś poziomie od Rome 2, a ja sam nigdy i tak z programów CA nigdy nie korzystałem. Zresztą najpopularniejsze mody do serii total war powstały bez wsparcia od CA. Na co przekłada się brak wsparcia? Nie będzie warsztatu steam ani menadżera modów steam, nie będzie programów do edycji map i muzyki. Statystyki jednostek, efekty na mapie kampanii, tworzenie jednostek zapewne pozostaną po staremu, czyli jakiś dobry użytkownik wyda kolejną edycję PFM i spółki, a mody same się posypią.
Ostatnio edytowane przez K A M 2150 ; 18-05-2016 o 14:56
Podoba mi się nowy wygląd rozbudowy miasta - co prawda krok w tył do R2, ale mi pasuje on:
![]()
Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
"Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo
Ikonki fajne i dość klimatyczne, choć wolałbym ujrzeć takie drzewko dla Wampirów![]()
Stary nick: Drakensang