Strona 120 z 267 PierwszyPierwszy ... 2070110118119120121122130170220 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 191 do 1 200 z 2664

Wątek: Dyskusja ogólna o Total War: Warhammer

  1. #1191
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    Sorry, jak dla mnie dużą różnicą jest zrobienie oficjalnych Armybooków (gdzie wszystko jest spójnie ze sobą posklejane i jest wierne lore), a zrobienie Fanowskich, gdzie jest więcej błędów i kolizji z lore niż gdziekolwiek indziej.
    Fanowskie muszą być w 100% zgodne, ale gra choć licencjonowana już być nie musi


    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    Przypominam Ci, że nie przeszkadzało Ci o dziwo to, że nie można spalić/podbić miast Krasnoludów i odwrotnie przez Imperium, a teraz czepiasz się takich "baboli"... Jak Ci to przeszkadza to prosta odpowiedź - nie kupuj. CA nie będzie bolało to, że jeden gracz nie kupi ich "dzieła".
    Proponuję wróć do moich postów, przeczytaj je raz jeszcze nim zacznie mi coś przypominać.
    Pisałem już kiedyś, że gry nie kupie ani przed premierą, ani w jej trakcie, a być może zrobię za parę miechów jak opadną emocję związane z nią i okaże się, że warto wydać kasę.
    Przeszkadza mi i mam prawo wypowiedzieć i sformować swoje własne zdanie, które coś mi się wydaje zaczyna Tobie przeszkadzać, bo śmiem krytykować najnowsze dzieło. Dla mnie nie liczy się tylko, aby ono było, ale także, by jakoś to wszystko wyglądało.

    Zresztą teraz widząc tereny "Imperium" odpowiedz sobie czemu nie dodali innych zakonów rycerskich tylko te dwa.
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  2. #1192
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez chochlik20 Zobacz posta
    Fanowskie muszą być w 100% zgodne, ale gra choć licencjonowana już być nie musi
    Zresztą teraz widząc tereny "Imperium" odpowiedz sobie czemu nie dodali innych zakonów rycerskich tylko te dwa.
    Odpowiedź prosta - znajomość 8 edycji i Dziedzictwa Sigmara się kłania. 8 edycja jak i Dziedzictwo Sigmara dzieją się po Burzy Chaosu - tak samo jak gra. 8 edycja usunęła zakony rycerskie na rzecz dwóch: Gwardii Reiklandu i Rycerzy Wewnętrznego Kręgu na demigryfach. Więc jeśli nawet po kryjomu próbujesz mi zarzucić hipokryzję to proponuję 2 razy się zastanowić nim zaczniesz coś skrobać, zgoda?
    Co do pierwszego zdania natomiast - licencjonowana musi też być zgodna. Póki co źle nie jest - skoro Imperium tj. Reiklandem będziemy musieli zjednoczyć sobie Imperium pod berłem Karla to mi fakt grania tylko Reiklandem póki co nie przeszkadza i wg mnie każdemu większemu znawcy Warhammer Fantasy nie winno to przeszkadzać.
    Dlatego też jak sadam napisał - przerywamy tu dyskusję i kończymy na tym, że nikt sobie hipokryzji zarzucać nie będzie.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  3. #1193
    sadam86
    Gość
    Tylko się nie pozabijajcie bo gdzie ja znajdę dwóch nowych moderatorów

  4. #1194
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Nikt noży nikt wyciągnął i przynajmniej ja takiego zamiaru nie mam
    Zamiast się gniewać Arroyo przypominam, że CA i tak już mocno namieszało w tym universum tworząc rzeczy nie tylko niestworzone ile rzeczy, które ciężko jest zaakceptować i które ciężko jest nawet wyjaśnić logicznymi argumentami - czemu tak się stało. W ogóle odnoszę wrażenia, że kolejne edycje będą miały za zadanie tylko usuwać i usuwać, aż Młotek stanie się swoim cieniem i do tego mocno wypaczonym przez twórców, gdzie bogatość świata zostanie zastąpiono biedą bo tak łatwiej i prościej.
    Co, do zakonów - nic Ci tam nie zarzucałem , sam napisałeś w innym temacie, że boli Cię ich brak, podobnie jak innych jednostek.
    W ogóle nie odniosłeś się do mojego argumentu na temat rozwijania się frakcji kierowanych przez komputer. Wiem, że będziesz grał kampanie multi, ale zastanów się, co się stanie, gdy inny gracz będzie kierował Sylvania czy Imperium. Przecież bez większych trudności rozwinie swoją frakcję, bo komp nie sprosta rzeczywistemu graczowi.
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  5. #1195
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Ekhem... kłania się Legendarny Poziom Trudności. AI tam tak nie głupieje i jest w miarę lepsze od zwyczajnego. Nic się nie stanie, bo może być tak, że drugi gracz to noob. Bo jeśli mam zamiar grać kampanię multiplayer to nie w co-opie, a zwyczajnie przeciwko sobie.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  6. #1196
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    Ekhem... kłania się Legendarny Poziom Trudności. AI tam tak nie głupieje i jest w miarę lepsze od zwyczajnego. Nic się nie stanie, bo może być tak, że drugi gracz to noob. Bo jeśli mam zamiar grać kampanię multiplayer to nie w co-opie, a zwyczajnie przeciwko sobie.
    Jest wiele różnych możliwości, ale nie każdy wybierze ten poziom. Każdy kto miał już styczność w TW pewnie bez problemu sobie poradzi, chociaż ten tytuł jest bardziej skierowany do fanów serii, więc pewnie natrafisz na kogoś takiego.
    Przy okazji - przypominał, że stanąłem na Empire, więc nie wiem jak później rozwinęło się AI. Więc mam prawo walnąć jakąś bzdurę.
    I, aby nie było, że jestem tylko krytyczny - to drzewko budowli mi się podoba bo jest przejrzyste

    Wracając do tematu o mapie - albo mi się wydaje, albo rzeki będą żeglowne, bo strasznie wcieli tam mapę

    Spoiler: 



    A po drugie, to gdzie będzie startował Chaos
    Ostatnio edytowane przez sadam86 ; 22-12-2015 o 18:41
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  7. #1197
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Jak to gdzie? Na Pustkowiach Chaosu - odsyłam do portalu, gdzie jakiś czas temu pojawiło się info w ogóle o kampanii w TW Warhammer. Co do Reiku, Talabeku i Stiru - jak miałyby być nieżeglowne, skoro wzdłuż rzek jest sporo portów? Wg mnie za to mają małego plusa, ale plusa.
    Ostatnio edytowane przez sadam86 ; 22-12-2015 o 18:41

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  8. #1198
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    Jak to gdzie? Na Pustkowiach Chaosu - odsyłam do portalu, gdzie jakiś czas temu pojawiło się info w ogóle o kampanii w TW Warhammer. Co do Reiku, Talabeku i Stiru - jak miałyby być niepływalne, skoro wzdłuż rzek jest sporo portów? Wg mnie za to mają małego plusa, ale plusa.
    To, gdzie Chaos jest to ja wiem. Chodzi mi, że fajnie by było, gdyby armie Chaosu były też na ziemiach płn. ziemiach Imperium skoro jest to już po inwazji. Taka dodatkowa trudność w grze.
    Tu też mają u mnie plusa za rzeki.
    He he nagły desant wroga za naszymi liniami dzięki rzece
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  9. #1199
    Asuryan
    Gość
    Cytat Zamieszczone przez chochlik20 Zobacz posta
    podobno miały być do wyboru 4 frakcje krasnoludów, a wygląda na to, że mamy jedną.
    Nie wiem gdzie słyszałeś taką plotkę o 4 frakcjach krasnoludów. W oficjalnym bitewniaku jest tylko jedna (były dwie do trzeciej edycji). Dla "wysokiego króla" ta lokalizacja startowa jest ok, ale dla drugiego z możliwych legendarnych przywódców krasnoludów (króla - zabójcy) całkowicie błędna. Tak samo jeśli chodzi o zielonoskórych - prawidłowa dla herszta orków, błędna dla orczego proroka. Z Imperium jest tak jak myślałem przy rosterze - zaczynamy tylko Reiklandem... Jeśli chodzi o wampirów, tez jest jak jak przewidywałem - nie powinni się nazywać wampirzy hrabiowie, a ród Carsteinów.

  10. #1200
    Łowczy
    Dołączył
    Oct 2015
    Postów
    126
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    10
    Otrzymał 15 podziękowań w 10 postach
    700px-Map.jpg

    Mapę wklejam celowo, nie po to, żeby zaśmiecać.

    Widzę problem z tymi pozycjami startowymi i już mówię dlaczego. Pewne frakcje mają od razu luz na starcie, a drugie od razu pod górę, czyli analogicznie Imperium i Krasnoludy. Po pierwsze dystans dzielący Imperium od pozostałych graczy konfliktu. Wygląda mi to trochę na taką sytuację z IIWŚ. Imperium jak Stany Zjednoczone w bezpiecznej odległości od całego konfliktu i pozostałe trzy frakcje (nie liczę Chaosu) w ciasnej, ogarniętej wojną Europie. No i obawiam się, że Krasnoludy mogą odegrać tu rolę Polski umiejscowione między Rosją a Niemcami. Zamiarem deweloperów było pewnie stworzenie dwóch wzajemnie nienawidzących się par, czyli Imperium vs Wampiry i Krasnoludy vs Orkowie. Problem zaczyna się jednak wtedy, gdy podstawimy pod te nacje żywych graczy i Wampir dojdzie do wniosku, że bardziej jednak ma ochotę błyskawicznie uderzyć na Krasnoludów. I tym sposobem gracz kontrolujący Krasnoludów będzie miał Wampiry od północy i Orków od południa. W praktyce oznacza to tyle, że Krasnolud ma przesrane i jest zdany na decyzję AI czy ma możliwość wygrać. Ktoś mógłby powiedzieć, że przecież to samo tyczy się innych nacji, ale nie mogę się zgodzić. W przypadku Wampirów gracz może być niemal pewien, że Orki kontrolowane przez AI uderzą na Krasnoludów (wcale się zresztą nie zdziwię, jak CA doda taki skrypt), tak więc Krasnolud nie może iść na wojnę totalną z Wampirami bez pozostawienia jakiejś straży na południu. Imperium też może się czuć bezpieczne z racji odległości, zaś Orki po prostu muszą przeć na północ.
    Ktoś może powiedzieć, że przykładam zbyt dużą uwagę do początkowego rozstawienia nacji. Witając się z Wami wspomniałem, że jestem graczem planszówkowym i nie byłbym sobą nie podając takiego przykładu.

    got2nd.jpg
    Postaram się jak najkrócej to opisać.
    To początkowe ustawienie sześciu rodów w drugiej edycji planszówkowej Gry o Tron. Biali zaczynają bezpiecznie na północy, Czarni mogą iść na Białych lub Czerwonych, Czerwoni są na środku, Żółci zaczynają bezpiecznie na wschodzie, a Pomarańczowi i Zieloni na południu. W teorii każdy ród ma szanse na wygraną. W praktyce wśród osób potrafiących już w to grać Czerwoni mają może z 5% szans na wygraną, tylko wtedy jeśli sąsiedzi rzucą się sobie do gardeł i zapomną o ich istnieniu. Czerwony, żeby się rozwijać musi atakować. Zaatakuje Czarnych, to tę słabość wykorzystają Żółci i/albo Zieloni. Zaatakuje Zielonych - zaraz będzie miał desant z morza przez Czarnych. Itd. Itd. Z reguły wygrywają gracze zaczynający na obrzeżach mapy, którzy potrafią zwlekać z poważną wojną, aż już biedą zbyt silni dla osłabionych wojną sąsiadów.
    Tak po fakcie, nie wiem czy był sens to opisywać , ale jeśli CA nie będzie chciało zrobić lekkiej i głupiutkiej gry, to będzie musiało wytężyć pracę. Przykładowo takie Imperium powinno być nękane przez jakieś neutralne wojska, albo zaczynać z bardzo nędznymi siłami, zaś Krasnoludy powinni zaczynać z armią, która odstraszy napastników. Ale z drugiej strony to daje przewagę Krasnoludom, którzy będą mogli na pałę iść z kimś na wojnę wiedząc o swojej militarnej przewadze. I to takie gdybanie przez bardzo asymetryczne rozłożenie punktów startowych. Domyślam się, że to się wyklaruje i 5 razy odmieni (albo pogłębi?) jak dojdą kolejne rasy, ale póki co obawiam się , że mogę mieć rację. Mam też świadomość, że musieli się rpzecież trzymać faktó, tj. podręcznikó Warhammerowych, ale wtedy może trzeba było wybrać inne nacje na start? Jako doświadczony już planszówkowicz muszę powiedzieć, że punkty startowe po 10 partiach w zasadzie już automatyzują nasze pierwsze ruchy i prowadzą do wybierania strategii optymalnej. Jest też planszówka Chaos w Starym Świecie (tak, ten CHAOS i w tym STARYM ŚWIECIE) gdzie zaczynamy z pustą mapą, a gracze w kolejności wybierają swoje pola startowe. Kolejność jest stała - zaczyna Khorne, czyli najbardziej agresywne bóśtwo, a pozostali w zależności od swoich celów będą rozkłądali swoje wojska jak najdalej od niego i innych graczy, lub tak by realizować jakieś cele. I tu jest logika, bo gdyby było odwrotnie to gracz kontrolujący najlepsze wojska, czyli Khorna ustawiałby się najbliżej najsłabszej rasy (Slaanesh i Tzeentch).

  11. Użytkownicy którzy uznali post Aryann za przydatny:


Strona 120 z 267 PierwszyPierwszy ... 2070110118119120121122130170220 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •