Strona 122 z 267 PierwszyPierwszy ... 2272112120121122123124132172222 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 211 do 1 220 z 2664

Wątek: Dyskusja ogólna o Total War: Warhammer

  1. #1211
    Łowczy
    Dołączył
    Aug 2014
    Postów
    158
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    9
    Otrzymał 29 podziękowań w 23 postach
    Cytat Zamieszczone przez Asuryan Zobacz posta
    Tak jak stwierdziłeś, Imperium to kwestia gustu. Po Inwazji Archaona wg lore Karl Franz jest jednak nadal cesarzem całego Imperium. Owszem, inne prowincje mogą być na skraju buntu/separacji, szczególnie północne, ale powinno zaczynać się jako całość. Oczywiście tylko w przypadku rozpoczęcia gry cesarzem. Start przywódcą szkół magii powinien wyglądać tak jak dała to CA, tylko ze startowym Altdorfem.
    Co do Wampirów, po prostu marzy się mi, by móc zagrać nie tylko von Carsteinami, ale także Lahmiami czy Krwawymi Smokami. Nie chciał byś móc ujrzeć czegoś takiego podczas bitwy:
    Spoiler: 

    W przypadku krasnoludów, lokacja startowa jest dobra tylko dla Thorgrima. Weź jednak pod uwagę, że władca Karaz-a-Karak, to high king, w odróżnieniu od pozostałych władców twierdz. Dodatkowo Twierdza Zabójców, w której króluje Ungrim, leży w Górach Krańca Świata na wysokości Sylvanii.
    Co do orków, znów startowa pozycja na południu jest dobra tylko dla jednego legendarnego lorda. Drugi powinien zaczynać na północy.
    No pewnie, że chciałbym wypróbować grę wszystkimi rodzinami wampirów. Ale jednocześnie chciałbym, aby Krwawe Smoki, Lahmianki i Carsteinowie byli oddzielnymi rodzinami i oddzielnymi krajami, bo jakieś jedno wampirze państwo nie miałoby uzasadnienia ani w lore, ani w minimalnym poziomie realizmu, bo trudno sobie wyobrazić skuteczne rządy nad krajem złożonym z kilku porozrzucanych po świecie skrawków. Podobnie bym widział sprawę w przypadku zielonoskórych. Jedynie Krasnoludy jak na mój gust mogłyby być zjednoczone.

    Co do Imperium to myślę, że ta gra wykreuje jakiś swój własny fluff i da się uzasadnić zarówno podzielone, jak i zjednoczone Imperium. Myślę, że ta pierwsza opcja jest ciekawsza, bo będzie można zbudować kraj niejako od podstaw. Wywalczyć coś, aby potem próbować bronić tego co stworzyliśmy przed zniszczeniem. Taka dwuetapowa konstrukcja gry zdaje się być ciekawsza. Osobiście podoba mi się taka wizja rozwoju gospodarki, poszerzania terytoriów, szkolenia agentów i dowódców, ulepszania oddziałów w sytuacji gdy ma to jakiś cel, którym jest obrona przed nieuchronną inwazją sił zła w bliżej nieokreślonej przyszłości.

    Też same wojny domowe między ludźmi w chwili zagrożenia najazdem sił zła, zwiększą dramaturgię kampanii
    "********* ***** ********** ******, *************" - Zbigniew Stonoga (cenzura na prośbę moderacji )

  2. #1212
    Asuryan
    Gość
    Wszystko to można dokonać zgodnie z lore:

    1 Gra Imperium. W przypadku Karla Franza zaczynamy z całym Reiklandem, reszta prowincji to protektoraty tej samej krwi z opcją przyłączenia ich, jeśli religia Sigmara stanie się w nich dominującą (Talabecland winien zaczynać z dominującą wiara w Taala, Midennland i Nordland w Ulryka, południowe prowincje w Myrmidię). Celem gry było by przepoczwarzenie się w Imperium po zdobyciu w jakikolwiek sposób wszystkich prowincji za czasów Magnusa Pobożnego (a więc i Jałowej Krainy i Sylvanii). W przypadku arcy maga zaczynamy z Altdorfem, reszta prowincji sojusznicza, do wygranej wliczało by się także protektoraty.

    2. Gra zielonoskórymi. Zależnie od wybranego legendarnego lorda zaczynamy grę z jednym regionem na południu lub północy. Za Waaagh nie pojawia się niezależna armia sojusznicza, a przyłączamy ziemie sąsiedniego plemienia. Cel gry - zniszczenie/przejęcie wszystkich twierdz Krasnoludów i wszystkich hrabstw Imperium.

    3. Gra krasnoludami. Zaczynamy z jedną twierdzą na północy lub południu. Reszta twierdz jest albo naszymi protektoratami w przypadku Thorgrima, lub sojusznikami militarnymi w przypadku Ungrima. Cel gry to opanowanie całych gór (wliczając sojusze/protektoraty) i zniszczenie wszelkich plemion orków.

    4. Wampiry i nekromanci - zaczynamy z regionem zależnym od wybranego legendarnego lorda (Sylvania - von Carstein, Silver Pinnacle - Lahmia, Bretonnia - Krwawe Smoki, Pustkowie Nagasha - Strigoi, Góry Szare - Krell/liczmistrz, Las Cieni - Dieter Helsnicht), reszta rodów neutralna. Ale to by musiało być o wiele więcej legendarnych lordów niż 2. Cel gry - korupcja nekromancji w x prowincji.

    5. Chaos - zaczynamy z obozem hordy w lokalizacji zależnej od wybranego legendarnego lorda. Reszta w sojuszu obronnym. Cel gry - zniszczenie Imperium i korupcja chaosem x prowincji.

    To tak w kwestii marzeń o idealnej grze. Już wiadomo, że CA tak tego nie zrobi

  3. #1213
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Cytat Zamieszczone przez Asuryan Zobacz posta
    To tak w kwestii marzeń o idealnej grze. Już wiadomo, że CA tak tego nie zrobi
    Zawsze w odwodzie pozostają moderzy i ,co CA zepsuło być może im uda się naprawić
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  4. #1214
    Podczaszy Awatar Memnon[pl]
    Dołączył
    Aug 2009
    Lokalizacja
    Myślenice
    Postów
    618
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    46
    Otrzymał 85 podziękowań w 52 postach
    Kiedy życie Cię nie pieści,podnieś głowę w górę i zaciśnij pięści

  5. Użytkownicy którzy uznali post Memnon[pl] za przydatny:


  6. #1215
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Od teraz, gdy piszemy o nacjach i ich jednostkach to piszemy w tematach "Gra ...".

    Dzięki, Memnon - roster dodany do tematu "Gra Orkami"

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  7. #1216
    Chłop
    Dołączył
    Nov 2015
    Postów
    24
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    3
    Otrzymał 6 podziękowań w 4 postach
    Skąd pomysł, że ma być jedna frakcja nieumarłych? Na gameplay'u zielonoskórych widać, że jest co najmniej kilka frakcji, w tym chyba dwie na terenie Sylvani. Różnią się banerami. Podobnie z Krasnoludami - widać przynajmniej trzy "zestawy" banerów (inne kolory, inne znaki).

  8. #1217
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez Zunaboxe Zobacz posta
    Skąd pomysł, że ma być jedna frakcja nieumarłych? Na gameplay'u zielonoskórych widać, że jest co najmniej kilka frakcji, w tym chyba dwie na terenie Sylvani. Różnią się banerami. Podobnie z Krasnoludami - widać przynajmniej trzy "zestawy" banerów (inne kolory, inne znaki).
    Bannery wcale nie oznaczają, że będą one grywalne.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  9. #1218
    Asuryan
    Gość
    Co także nie oznacza, że nie będzie można nimi grac w ewentualnych modach.

  10. #1219
    sadam86
    Gość
    Lub też będzie je można zjednoczyć, niekoniecznie podbojami pod swym sztandarem.

  11. #1220
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    A ja się zastanawiam jak rozwiążą sprawę z ziemiami po wybranie różnych Legendarnych Lordów. Bo podane ziemie pasują tylko do jednego z nich. Wcześniej nie zwracałem na to uwagi ale teraz po namyśle, zaczęło mi to przeszkadzać (ta niewiadoma). Jeśli tereny są na stałe i będziemy rządzić tymi sami terenami bez względu na lorda to lipton, i z mojej wczuwki nici.
    Bo to jakby w odniesieniu do Roma2 wybrać Tyrana Syrakuz Hierona II lub Eumenesa I (Pergamon) i zaczynać w Atenach...

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

Strona 122 z 267 PierwszyPierwszy ... 2272112120121122123124132172222 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •