Wyszedł mod "Age of Petty Kings v.2.0", link poniżej:
http://www.moddb.com/mods/westeros-a...petty-kings-20
Wyszedł mod "Age of Petty Kings v.2.0", link poniżej:
http://www.moddb.com/mods/westeros-a...petty-kings-20
Kolejna odsłona moda: "Age of Petty Kings" - tym razem wersja już 3.0.
Główne zmiany:
- mapa poszerzona na północ,
- nowe grywalne frakcje: Dzicy i Nocna Straż,
- ponoć jakieś skrypty symulujące ataki na mur (spawn army)
- nowe budynki,
- nowy rejon bogaty w najemników (tanich i w dużej ilości) - Kamienne Stopnie,
- sporo nowych tytułów (typu "Lord of ...")
Link:
http://www.moddb.com/mods/westeros-a...eyond-the-wall
Zapowiada się ciekawie, więc pobrałem. Tak na szybko:
-sporo nacji
-własne jednostki, choć widywałem lepsze
-duża mapa
Spoiler:
Przede wszystkim główną cechą tego moda (i co sprawia, że teraz są powody do dalszej ekspansji) są okręgi rekrutacyjne, tzn. np. podbijając (wszystkie) ziemie Boltonów (gdy ród ten straci swoje prowincje macierzyste) dostajemy możliwość ich rekrutacji. Szczególnie ciekawym obszarem są Żelazne Wyspy, gdzie każda prowincja (wyspa) to jeden okręg rekrutacyjny, także dość szybko otrzymujemy dostęp do regionalnych jednostek
Warto podbijać też prowincje słabo rozwinięte, o niskich dochodach np. "Trzy Siostry" ; prowincje klanów górskich (na północ od Starków) ze względów na bardzo silne jednostki.
PS.
1. Grałem kilkadziesiąt tur Starkami w poprzedniej wersji i najciekawsza wg mnie jest rozgrywka frakcjami Północy - najwięcej różnorodności w roosterach. Dodatkowo główne frakcje - Starkowie, Boltonowie, Umberowie mają na starcie po 2 okręgi rekrutacyjne.
2. Zauważyłem, że (w poprzedniej wersji) główne frakcje - Starkowie, Arrynowie, Gardenerowie, Lannisterowie mają słabsze jednostki na starcie w porównaniu do ich oponentów i mogą dość szybko upadać...
3. Grając Starkami, Umberami itp. korzystajcie z piechoty z drugiego okręgu rekrutacyjnego tzn. mam na myśli - dla Starków - piechota z Wilczego Lasu ; dla Umberów - piechota z Karholdu - mają znacznie mniejsze koszty utrzymania...
4. Żelazne Wyspy z tego co widziałem na previewach wersji 3.0 mają jednostki z Rusichi
Ehhh ale podstawkowe modele i tekstury koni? Strasznie razi to w oczy podczas bitew, nawet bym pobrał moda i zerknął co tam namodzili ale to skutecznie odstrasza jeźdźca-pasjonata który do takich rzeczy przywiązuje największą uwagę.
A szkoda, bo jednostki wydają się mieć atrakcyjny wygląd.
Niech żyje Gwardia!
Jeźdźca obsesjonata*,nazywajmy rzeczy po imieniu
Na screenie widzę Eddarda Starka. Akcja moda rozgrywa się w okresie znanym z serialu?
Nie, jest to okres przed wykrystalizowaniem się Siedmiu Królestw, nawet przed przybyciem Valyrian, po prostu portrety generałów zaczerpnięto z serialu.
Choć ten sam autor już zaczął pracę nad nowym modem także z GoT. Jego akcja będzie się rozgrywała podczas wojny pięciu królów.
Co mnie tutaj boli. Mało jednostek u dzikich i Nocnej Straży. Rostery mogłyby być większe, ale póki co to najlepszy mod do Medka 2 o Westeros.
Ostatnio edytowane przez Rhaegrim ; 23-12-2015 o 16:57
"Madness you say! Do you fear me? Are you afraid of what I might do, of what I might say? What a fascinating reaction''
Widzę, że mod umożliwia prowadzenie kampanii hotseat. Grał ktoś w tym trybie? Nie ma z tym jakichś problemów?