Strona 134 z 267 PierwszyPierwszy ... 3484124132133134135136144184234 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 331 do 1 340 z 2664

Wątek: Dyskusja ogólna o Total War: Warhammer

  1. #1331
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Od shoguna CA robi to samo w bitwach, znaczy by były jak najszybsze, turbo jednostki (tak szybkiej piechoty to ja na oczy nie widziałem), błyskawiczne starcia jednostek i ich łamanie się, i dopiero po narzekaniach od klientów spowalnianie tego. Naprawdę mam nadzieje że tym razem zrobią na odwrót i starcia będą bardzo długie, niestety się nie zapowiada, oj nie.
    Mam nadzieje że si poradzi sobie z różnorodnością jednostek i specyfiką nacji. Czytaj w bitwie krasnoludami będzie starać się okupować wzgórza i z nich prowadzić intensywny ostrzał (utrzymywać pozycję). Zielonymi natychmiastowy atak ze wszystkich stron wszystkimi oddziałami (ustawienie jak w zasadzce).

    Jeśli chodzi o mapę kampanii to tu według mnie powinno być dużo lepiej, bo będzie mniej nacji, przez co będą mogli bardziej szczegółowo zaprogramować poczynania si, a nie tylko ogólnie jak w romku2. Choć na samą myśl o atomówkach, robi mi się nie dobrze (chyba najbardziej denerwujący mechanizm w Attyli).

    Co zaś się tyczy zajmowania miast, to jakoś to przeżyje, choć wolałbym móc zająć wszystko. Przy czym mogło by być to nie opłacalne. A widziałbym to w ten sposób. Jak ludzie zdobędą miasto krasnoludów to mogą przekształcić je tylko w kolonie karną (nie rozwijają go jak normalnej osady) ten typ osady zjada dużo jedzenia (jeśli system żywności zostanie użyty w młotku) i koszta w złocie, ale pozwalałoby to na wydobycie jakiegoś surowca. W tym aspekcie przedkładam pierwiastek TW ponad zgodność z zasadami świata.

    Co do zgodności z Lore to dla mnie powinno być to wyśrodkowane z grywalnością, realiami gry i tw. Przy czym wystarczy by ktoś w GW wpadł na pomysł odrodzonego sigmara który na czele wyprawy ludzi zamyka wrota chaosu i na północy będą mogli osiedlać się ludzie lub nowy imperator zaatakuje krasnoludy i zerwie park. Ja jestem zwolennikiem wolności, a TW zawsze mi pozwalały na dużo i nie lubię sytuacji gdy coś sobie umyśliłem a gra mi nie pozwala, bo nie.
    Lore w Młotku jest zmienne (o czym wie chyba każdy kto śledzi) więc chęć pełnej zgodności z czymś co jest płynne nie ma sensu. Najgorszy
    przykład tej zmienności to EoT, które wywołuje u mnie zgrzytanie zębów.
    Ostatnio edytowane przez Ituriel32 ; 25-01-2016 o 12:33

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  2. Następujących 3 użytkowników podziękowało Ituriel32 za ten post:


  3. #1332
    Asuryan
    Gość
    Zrezygnujcie w dyskusji z poruszania wątku o zajmowaniu całości/części terenów dla własnego dobra. To już nie prośba, a upomnienie (jeszcze bez punktów).

  4. Użytkownicy którzy uznali post Asuryan za przydatny:


  5. #1333
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach

    Kolejny Rally Point i już wiemy, że wydadzą filmik niedługo z katapultą Goblinów (w polskiej wersji charakterystyczna nazwa "Gleba - ŁAAA!!! - Gleba").

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  6. Użytkownicy którzy uznali post Arroyo za przydatny:


  7. #1334
    Podczaszy Awatar Memnon[pl]
    Dołączył
    Aug 2009
    Lokalizacja
    Myślenice
    Postów
    618
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    46
    Otrzymał 85 podziękowań w 52 postach
    Dokladnie nowy fim z nowej bitwy bedzie pod koniec lutego-w tym zobaczymy mase katapult i lucznikow.Zobaczymy co sie zmienilo od poprzednich wersji i jakich postepow dokonalo CA przez ostatnie kilka miesiecy.
    Kiedy życie Cię nie pieści,podnieś głowę w górę i zaciśnij pięści

  8. #1335
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Człowiek się prędzej śmierci doczeka niż ujawnią Sylvanie.
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  9. #1336
    Sara Temer
    Gość
    Spokojnie Chochliku, najpóźniej zobaczysz ją 28 kwietnia

  10. #1337
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez chochlik20 Zobacz posta
    Człowiek się prędzej śmierci doczeka niż ujawnią Sylvanie.
    Sprecyzowałbym. Człowiek prędzej się śmieci doczeka, niż frakcji śmierci

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  11. #1338
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Niby coś o orkach, ale zapowiedz kolejnej oskryptowanej bitwy historycznej jakoś mnie nie cieszy....
    O truposzach znowu nic.
    Napisałbym coś o dnie i tonie mułu, ale poco dostawać jakieś ostrzeżenia.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  12. #1339
    Asuryan
    Gość
    Decyzją większości z Załogi forum, zdejmuję zakaz poruszania wątku o zajmowaniu całości/części terenów.
    Tylko proszę o merytoryczną dyskusję, a nie okopanie się na swych pozycjach i nie zwracania uwagi na kontrargumenty.
    Oraz o nie sianie plotek typu "grając frakcją x nie będę mógł zaatakować frakcji y i jej pokonać", o czym w ogóle nie było żadnego znaku od CA.

  13. #1340
    Asuryan
    Gość
    Odświeżając ponownie otwarty (z pewnymi zastrzeżeniami) zamknięty wcześniej wątek dyskusji:

    Kolor niebieski (góry i Złe Ziemie) mogą okupować tylko krasnoludy i zielonoskórzy.
    Bez koloru reszta (poza Norsami i Wojownikami Chaosu).
    Wojownicy Chaosu nie mogą okupować regionów, stanowią zawsze hordę.
    Norsi mogą okupywać tylko regiony Norski (kolor szary)
    Każda frakcja może splądrować (złupić)c lub spustoszyć (całkowicie zniszczyć) każdy teren.
    Tyle wiemy od CA.
    Nie wiadomo co z kolorem zielonym (pomiędzy Norską a górami). Być może to teren obozowisk Wojowników Chaosu, którego nikt nie będzie mógł okupować.

    Może to i nieco sztuczne ograniczenie, ale w pełni oddające realia tegoż uniwersum. Lore, to nie tylko historia, ale także psychika poszczególnych ras. Twórcy starają się pójść na kompromis pomiędzy Total War (sand box, każdy może zaatakować każdego, złamać odwieczne sojusze czy z trudem zawrzeć nowy z odwiecznymi wrogami, np Imperium z Orkami) a Warhammer (daną rasą można zasiedlać tylko część prowincji). Na pełny sandbox nie pozwala im pewno licencja.
    Co do argumentu "a w poprzednich total war mogłem zająć wszystkie prowincje, mimo że nie było to zgodne z historią" - w poprzednich grach z serii mogliśmy grac tylko ludźmi przeciwko innym ludzkim państwom, w tym będziemy mogli grać różnymi rasami.
    Co do argumentu zamknięcia Bramy Chaosu - doprowadziło by to do zaniku magii. Naprawdę chcielibyście stracić możliwość rekrutacji sporej części jednostek, bohaterów i wierzchowców za możliwość osiedlenia się w Norsce? A może grać legendarnym lordem bez żadnej zdolności (w przypadku maga czy szamana)?

Strona 134 z 267 PierwszyPierwszy ... 3484124132133134135136144184234 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •