Strona 22 z 48 PierwszyPierwszy ... 12202122232432 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 211 do 220 z 471

Wątek: Dyskusja ogólna

  1. #211
    Ranga Stara Gwardia, która wyparowała podczas zmian Awatar Wielki Mistrz Malborka
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    3 167
    Tournaments Joined
    6
    Tournaments Won
    1
    Podziękował
    10
    Otrzymał 98 podziękowań w 83 postach
    Dzisiaj o 20 jest konkurs, który organizuję. Dodaj mnie do znajomych na steamie jeśli chcesz wziąć udział. Klanów jest sporo, kilka powstało już na Arenie ale niestety nie polskich. Z polskich klanów na wysokich tierach i poziomie aktualnie gra tylko SUNTZU.


    Gdy gram na niskich tierach widzę mnóstwo takich graczy. Z tym, że często nie zdają sobie sprawy z tego, że się mylą i dalej grają jakby grali przeciwko AI.
    Szukasz mocnej i wyluzowanej ekipy do gry w Total Wary? Zapraszam do SUNTZU! Napisz do mnie na steam.
    Odwiedź nasz kanał na YouTubie jeśli chcesz obejrzeć emocjonujące bitwy z Total Warów na najwyższym poziomie lub luźne zabawne materiały z udziałem naszych klanowiczów.
    Działacz i główny koordynator polskiej sceny multiplayer w Arenie Polskiej Społeczności Klanowej. Organizator Piątków z Areną co tydzień od 20:00.

  2. #212
    Chłop Awatar Miszak
    Dołączył
    Jan 2016
    Lokalizacja
    Wwa
    Postów
    13
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    To i ja dodam coś od siebie o tej części TW. (Opinia pisana z perspektywy 10h gry i max V tieru jednostek)

    PLUSY:
    1. "Przystępność"- wydaje mi się, iż jest to pierwsza z całej serii gra "easy to play, hard to master"
    2. Ciekawie zaprojektowane mapy, co pozwala na duże możliwości taktyczne oraz (póki co) zapewnia różnorodność bitew
    3. Gra wynagradza flankowanie/zmysł taktyczny
    4. Całkiem całkiem grafika
    5. Addicting factor- występuje syndrom "jeszcze jednej bitwy"

    Minusy:
    1. Często zdarzają się lagi serwerowe
    2. Problemy z balansem (vide z założenia defensywny Leoś zadający chore obrażenia)
    3. Brak możliwości sprawdzenia ilości bitew danym dowódcą oraz innych podsumowań profilu (jest ten jeden ekranik z WinRatio, ale jakiś on taki biedny)
    4. Marzą mi się bitwy "narodowe", ale z powodu nr 2 póki co byłoby to bez sensu
    5. Wydaje mi się (subiektywna opinia), że są zalążki pay2win vide jednostki premium

    PLUSO-MINUS: Friendly fire- z jednej strony, działa jak powinien. Kary są dotkliwe, coby ludzie mieli kaganiec ograniczający ich pomysły pt. "A strzelę, może coś zabije"

    Reasumując, odpalając tą część liczyłem się z tym, iż może to być free2play trash jakich wiele. Miło się zaskoczyłem już po paru bitwach, jednakże dużo do dopracowania zostało...

    Pozdrawiam

  3. #213
    Xeir
    Gość
    Ze tak trochę się przyczepie.

    1. "Przystępność"- wydaje mi się, iż jest to pierwsza z całej serii gra "easy to play, hard to master"
    No nie powiedział bym, wiele nowych osób przez pierwsze 4/5 gier nie wie o co chodzi w tej grze.

    4. Całkiem całkiem grafika
    Zaraz zlecą się fani nowszego typu grafiki i cie wysieją, uważaj z takimi opiniami w internecie w XXI wieku.

    ----
    1. Często zdarzają się lagi serwerowe
    Nigdy nie miałem laga serverowego, na te 800 czy te 900 gier. Crashe się zdarzały , przez pewien czas nawet musiałem grać na średnio-niskich bo coś było od serverów i miałem nie naturalny fps. Ale lagi od serverów nigdy

    3. Brak możliwości sprawdzenia ilości bitew danym dowódcą oraz innych podsumowań profilu (jest ten jeden ekranik z WinRatio, ale jakiś on taki biedny)
    Muszę to kiedyś przy okazji zaproponować.

    5. Wydaje mi się (subiektywna opinia), że są zalążki pay2win vide jednostki premium
    oj to panie kolego jest opinia na dyskusję dłuższa niż parę linijek.

  4. #214
    Chłop Awatar Miszak
    Dołączył
    Jan 2016
    Lokalizacja
    Wwa
    Postów
    13
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Jasne, że pozwolę- w końcu od tego jest forum, by dyskutować

    Ad. 1 Porównaj sobie przystępność tego tytułu z resztą serii TW- odchodzi Ci gospodarka, dyplomacja i cała otoczka "strategiczna". Ponadto kontrolujesz 3 jednostki, a nie 20 (lub więcej). Jest tak jak twierdzisz- pierwsze 4/5 gier początkujący nie wie o co chodzi, jednakże okres "przystosowania" jest znacznie krótszy niż w analogicznych tytułach.

    Ad. 4 Grafika- moim zdaniem rozsądny consensus pomiędzy grywalnością, a jakością. W przypadku jej podrasowania zmniejszyło by się grono graczy=śmierć gry multiplayer z powodu braku graczy.

    Ad. 5 Pay2win- To w każdej grze jest dyskusyjne

  5. #215
    Cześnik Awatar Defungor
    Dołączył
    Oct 2012
    Lokalizacja
    Bydgoszcz
    Postów
    229
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    48
    Otrzymał 33 podziękowań w 21 postach
    Dla mnie na razie jedyny minus tej gry to czekanie aż znajdzie mecz. Bo 2-3minuty to niestety za długo by czekać w lobby.

  6. #216
    Xeir
    Gość
    up@
    https://steamdb.info/app/227520/graphs/

    Strona do badania ile ludzików w grze, jak mniej niż te 1,2k to raczej proponuje niższe tiery szybciej , lepiej , fajniej.

  7. #217
    Chłop
    Dołączył
    Jan 2016
    Postów
    1
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach

    Kilka pytań

    Witam

    Gram w TWA od kilku dni i do tej pory jeszcze wiele nie wiem o tej grze.

    Bedąc fanem serii Rome Total war a w szczegolnosci wschidnich imperiów, skupilem sie na rozwijaniu Cynane ( uwielbiam gre miotającą konnica )
    Niestety gdy w koncu sie doskilowalem do pierwszej peonowej konnicy troche sie rozczarowalem. Z tego co napisali te oddzialy konne moga strzelac w czasie jazdy, niestety w czasie gry konnica ta dziala identycznie jak
    oddział lucznikow. Po wyborze celu oddział staje, nakierowuje sie na cel i dopiero strzela. Moze jest jakas kombinacja klawiszy ktora pozwala mi na tego typu zabawe. Bez tego granie konnica strzelajaca mija sie z celem....

    Czy zna ktos pelna klawiszologie ? Np czy jest mozliwosc zatrzymania danego rozkazu ?

    Czy istnieje mozliwosc wyboru mapy ktora sie bedzie grac?

    CO daja tzw Klany ?


    Proszę nie zakładać nowych tematów na tego typu pytania, po to jest dyskusja ogólna
    Sadam86

  8. #218
    Podczaszy Awatar mackoff
    Dołączył
    Aug 2013
    Postów
    773
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 116 podziękowań w 83 postach
    Cytat Zamieszczone przez 0gotay Zobacz posta
    Witam

    ...

    Czy zna ktos pelna klawiszologie ? Np czy jest mozliwosc zatrzymania danego rozkazu ?

    Czy istnieje mozliwosc wyboru mapy ktora sie bedzie grac?

    CO daja tzw Klany ?

    ...
    Cześć, miło jest mi powitać Ciebie na forum totalwar.org.pl

    Postaram się odpowiedzieć na Twoje pytania:

    Czy zna ktos pelna klawiszologie ?
    Nie znam odpowiedzi bo i pytanie wydaje się nieprecyzyjne, ale jeżeli szukasz sposobu na to aby strzelcy konni prowadzili ostrzał w czasie jazdy proponuje spróbować kliknąć rozkaz ataku z CTRL

    Np czy jest mozliwosc zatrzymania danego rozkazu ?
    Tak poprzez jednokrotne kliknięcie litery H na klawiaturze.


    Czy istnieje mozliwosc wyboru mapy ktora sie bedzie grac?
    Niestety na chwile obecną nie ma takiej możliwości - mapy są dobierane losowo do rozgrywki.

    CO daja tzw Klany ?
    Po raz kolejny mam wrażenie że pytanie nie jest precyzyjne. Generalnie gra w klanie jak i w każdej innej grupie daje dodatkowe możliwości współpracy a co za tym idzie radości płynącej z gry. Żadnych innych benefitów aktualnie twórcy gry nie przewidzieli
    Dołącz do grupy steam totalwar.org.pl i znajdź osoby do wspólnej gry: http://steamcommunity.com/groups/TotalWarOrgPL

    Zapraszamy także na serwer TeamSpeak 3 portalu pod adresem 178.217.186.86:11796 (bez hasła)

    ...oraz do polubienia strony na Facebook: https://www.facebook.com/totalwarorgpl

  9. #219
    Chłop
    Dołączył
    Jan 2016
    Postów
    6
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 3 podziękowań w 3 postach

  10. Użytkownicy którzy uznali post Marcus za przydatny:


  11. #220
    Xeir
    Gość
    Być może niedługo dowiemy się czegoś nowego. Bynajmniej nie jest to pewne.

    https://www.egx.net/rezzed/2016/developer-sessions

    Saturday 9th April
    5pm: The Creative Assembly GameJam. Join us as our hardworking teams present their final games. Who will impress our panel of expert judges and come out on top?
    https://gaming.youtube.com/watch?v=kPXUX2MCPHk

  12. Użytkownicy którzy uznali post Xeir za przydatny:


Strona 22 z 48 PierwszyPierwszy ... 12202122232432 ... OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Falcom Total War 3 : The Total Conquest
    By in forum Mody wszelakie
    Odpowiedzi: 81
    Ostatni post / autor: 02-01-2020, 13:39
  2. [Recenzje modów] Sicilia Total War (mod do Rome: Total War)
    By Arroyo in forum Archiwalne wiadomości
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 29-03-2014, 12:38
  3. Napoleon total war vs Empire total war
    By vinett in forum Napoleon: Total War
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 18-08-2011, 07:38

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Możesz edytować swoje posty
  •