Strona 136 z 267 PierwszyPierwszy ... 3686126134135136137138146186236 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 351 do 1 360 z 2664

Wątek: Dyskusja ogólna o Total War: Warhammer

  1. #1351
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Dość specyficzny pomysł, ale masz rację. Jednakże jestem niemal pewien, że przy Chaosie będzie działać to tak, że zniszczymy osadę, przeklniemy krainę mocą Chaosu i będziemy mogli stamtąd więcej wojsk rekrutować, bądź zwykłe mięso armatnie. I nie będą mogły je żadne siły odbudować (w sensie te miasto).

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  2. #1352
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Ja tam się boję że po 50 lub 100 turach nie będzie połowy miast na mapie, zwłaszcza na północy gdzie Chaos (horda) i Norska będą miały tylko opcje zniszcz i splądruj.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  3. #1353
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Chyba, że dojdzie opcja spaczenia - przekląć osadę jak 200 lat przed akcją gry zrobiono z Praag.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  4. #1354
    Asuryan
    Gość
    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    Mi się podoba takie rozwiązanie. Dodajmy, że zamknięcie Bramy Chaosu przyczyniłoby się też do upadku Wysokich Elfów czy Imperium - magowie obu ras są potężnymi jednostkami - np. Teclis od Wysokich Elfów, który posługuje się wyłącznie magią, gdy ją straci - nie ma szans przeżycia.
    To raz, a dwa Ulthuan po wyssaniu magi przez system menhirów, po prostu by zatonął. Tylko magia w nich zawarta i pochłaniająca część mocy z Bramy Chaosu utrzymuje go nad falami. Co zresztą podczas inwazji Groma Brzucha, mało nie skończyło się katastrofą, gdy zielonoskórzy zaczęli te menhiry niszczyć.

    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    Choć zastanawia mnie, czemu Imperium nie mogłoby okupować ziem Orków - jest na to jakieś wyjaśnienie w lore?
    Twierdze orków przypominają nieco kopce termitów i spora ich część to podziemne tunele. Niby można by je było zburzyć i wybudować w pobliżu jakąś warowną osadę, czy zamek - tylko że na to nie pozwala mechanika całej serii Total War. W takiej Attyli także nie mogliśmy zburzyć dla przykładu Tuesis czy Eildon w Kaledonii i wybudować sobie w tych regionach innych miast nad morzem. W Rome 2 tak samo w Sparcie wybudować portu.

    Cytat Zamieszczone przez chochlik20 Zobacz posta
    Zajmowanie terenów - jak rozumiem Sylvania należy do reszty? Co jest trochę dziwne moim zdaniem, bo truposze powinny podlegać innym zasadom.
    Tak, co jasno wynika z reszty tego artykułu, do którego dał linka Sadam. I moim zdaniem jest to nieco dziwne - bo Lahmie osiedliły się w byłej krasnoludzkiej twierdzy. Co prawda nie gramy Lahmiami, a von Carsteinami. Z drugiej strony jednak ma to swoją logikę - wampiry do egzystencji potrzebują dostępu do świeżej krwi, a do rozwoju (dalszej ekspansji) dostepu do trupów - z nekropolii, cmentarzysk czy pół bitewnych. Podejrzewam że Skaveni będą dorzuceni do krasnoludów i zielonskórych, co też jest trochę dziwne. Według mnie wraz z wampirami powinni móc okupowac wszystkie ziemie (poza Norską i Pustkowiem Chaosu).

    Cytat Zamieszczone przez chochlik20 Zobacz posta
    Zamknięcie Bramy Chaosu nie sądzę, aby spowodowało upadek jakieś rasy, bo żadna nie jest w 100% od niej uzależniona.
    Ależ jak najbardziej są - Wojownicy Chaosu, Wysokie Elfy, Skaveni, Wampirzy Hrabiowie. Zamknięcie ostatniej Bramy Chaosu przy wciąż działającym zaklęciu utrzymującym Ulthuan nad powierzchnią morza, spowoduje zanik całej magii, a gdy jej braknie - zatopienie wyspy. Co więcej, taka próba z góry skazana by była na niepowodzenie, armia prędzej by zmutowała niż dotarła by w pobliże samej Bramy, przynajmniej armia ludzka - i zasiliła szeregi Chaosu.

    Cytat Zamieszczone przez Seba Fallus III Wielki Zobacz posta
    Skoro podali informacje że Imperium mogę tylko splądrować zburzyć (czy jak to tam nazywają) a nie mogę ją podbić to działa to jak plądrowanie w Rome 2 czyli zdobywam miasto, pale a ono pozostaje przeciwnika. Więc nie mogę zniszczyć frakcji wroga. To dziękuję za taką grę że mam przeciwnika którego nie da się pokonać
    Już Ci inni odpowiedzieli. Splądrowanie - to inaczej złupienie bogactw osady. Choć samo łupienie może tez odbywać się poza nią (wtedy czerpiemy zyski z okolicy, a nie z samego miasta/twierdzy). Spustoszenie zaś, bo to najbardziej odpowiednie słowo - to całkowite zniszczenie regionu, jak w Attyli. Rasa, która może go okupować, za sporą cenę może je zasiedlić, ale koszta są naprawdę ogromne - wymienił je już Arroyo.

    Cytat Zamieszczone przez Seba Fallus III Wielki Zobacz posta
    Co do mapy. Robią te ten sam błąd co w Rome2 czyli "ładnie" wyglądające miasta na pół regionu. O tym już pisałem że to rozwiązanie psuje kilka innych fajnych rozwiązań jakie wprowadzili (forsowny marsz i łupienie) do tego jest krokiem wstecz w stosunku do Rome i Medival2 gdzie mogłem ominąć miasto z silnym garnizonem i wejsc w głąb wrogiego państwa co teraz jest niemożliwe nawet na równinach Medii i Partii
    Takimi krasnoludami czy zielonoskórymi jak najbardziej będziesz mógł to zrobić - pod ziemią. W ten sposób nawet będziesz mógł się przedostać na druga stronę łańcucha górskiego, nie korzystając z żadnej przełęczy. Pewno to samo będzie można zrobić Skavenami.

  5. #1355
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Wampirzy Hrabiowie jak najbardziej są uzależnieni od magii w 100%. Dlaczego? Bo to dzięki niej mogą tworzyć armie nieumarłych - bez niej są niczym więcej jak pojedynczym zagrożeniem.
    Wysokie Elfy również, o czym Asuryan wspomniał. Upadek Bramy Chaosu zatopiłby Ulthuan.
    Co do Lahmii, nie skreślajmy ich od razu. Być może będą osobną grupką Wampirów, a może i w DLC ktoś je dorzuci. Szkoda by było Tronu Sabatu i Neferaty tracić na rzecz samych Carsteinów
    Gdy jednak patrzę tak dalej na tę mapę to dalej nie rozumiem, czym jest ten zielony kolor. Czyżby chodziło o to, że Chaos tam będzie mocno oddziaływać i gdy jakakolwiek armia tam dojdzie to spadnie jej pasek posłuszeństwa wobec naszego królestwa i staną się siłami Mrocznych Bogów?

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  6. #1356
    Asuryan
    Gość
    Co do zielonego koloru możemy tylko sobie gdybać. Może być tak jak piszesz... a może miejsce gdzie demony nie podlegają niestabilności, którego nikt nie może okupować.

  7. #1357
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Dodam więcej - cała magia pochodzi z Chaosu. Zniszczenie Bram Chaosu pozbawi życia i nie-życia takie rasy: Chaos, Wysokie Elfy, Królów Grobowców, Wampiry. A odetnie od zaklęć choćby Skavenów.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  8. #1358
    Asuryan
    Gość
    No wampiry to by się w ładny proszek zamieniły. Przecież cały rytuał krwi stracił by swoją moc
    Leśne elfy też by nie miały wesoło, gdyby ściany ich domostw stworzonych z drzew za pomocą magii, nagle się rozplotły
    Mroczne by straciły Morathi i Malekitha.
    Ostatnio edytowane przez Asuryan ; 28-01-2016 o 00:33

  9. #1359
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Ja w sumie liczę na to że tereny wampirów dostępne dla każdej rasy, a truposze będą mogły zająć wszystko po za samą północą. Ich specjalną mechaniką bo mają jakąś mieć i ja bym chciał by działała jak religia w dodatku do roma1. Zasiedlić będą mogli od razu, ale lepsze budynki dopiero po przystosowaniu jej do potrzeb truposzy (znaczy ciemności i stada nietoperzy).
    Ostatnio edytowane przez Ituriel32 ; 28-01-2016 o 08:33

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  10. #1360
    Asuryan
    Gość
    Nie licz na to. W artykule jest opis kawałka kampanii wampirami. Po zniszczeniu Imperium (spełnieniu celu małego zwycięstwa), gracz wybrał plądrowanie ziem krasnoludzkich zamiast ich zniszczenia (o osiedleniu się tam nie było nawet mowy). Bardzo możliwe że korupcja nekromancją będzie działać tak jak opisujesz... bądź obniżać cenę jednostek.

Strona 136 z 267 PierwszyPierwszy ... 3686126134135136137138146186236 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •