Strona 159 z 267 PierwszyPierwszy ... 59109149157158159160161169209259 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 581 do 1 590 z 2664

Wątek: Dyskusja ogólna o Total War: Warhammer

  1. #1581
    Cześnik Awatar Bartolomeo
    Dołączył
    Dec 2015
    Postów
    300
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    62
    Otrzymał 58 podziękowań w 39 postach
    http://www.overclock3d.net/articles/...t_directx_12/1 Bardzo Good news!Warhamera nie zamierzam kupować bo to w ogóle nie mój klimat ale implementacja DX12 daje podstawy sądzić ze gra będzie lepiej wykorzystywać moc procesora co za tym idzie polepszy sie optymalizacja. Teraz musze tylko przeczekac "Erę Młota " do kolejnej historycznej odsłony.

  2. #1582
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    No to jak ma ktoś jeszcze jakieś pytania co do edycji jednostek z AB od razu odpowiem - 6-8 edycje. Także nie będzie rasy Undead, jest podział. Nie ma rasy jednej Chaosu, jest podział. Nie ma zakonów rycerskich poza Reikgwardią i Demigryfów. Nie ma wielu rzeczy, które mogłyby być znane ludziom, znającym 4-5 edycje.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  3. #1583
    Chłop Awatar Thomson2000
    Dołączył
    Aug 2014
    Lokalizacja
    Sosnowiec
    Postów
    34
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    10
    Otrzymał 1 podziękowanie w 1 poście
    Nie będzie Rycerzy Morra!? To kiepsko...

  4. #1584
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Rycerze Morra nigdy nie byli oficjalną jednostką to po raz. Oficjalnie są tylko takie zakony rycerskie:
    Rycerze Gwardii Reiklandu
    Rycerze Białego Wilka
    Rycerze Gorejącego Słońca
    Rycerze Panter
    Rycerze Wewnętrznego Kręgu na Demigryfach
    Wszelkie inne zakony z Call of Warhammer są fanowskim tworem i nie są zgodne z lore. To mniej więcej tak samo, jak tworzyć nowe army booki mimo tego, że GW rozwaliło uniwersum Age of Sigmar itd. - bez sensu. Pozdrawiam

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  5. #1585
    Asuryan
    Gość
    Ale wiesz Arroyo, że wymieniłeś teraz zakony rycerskie tylko samego Imperium? Z takiej Bretonni do tej listy dochodzą choćby:
    Rycerze Próby
    Rycerze Świętego Graala.

    W RPG-u, przynajmniej w 2 edycji, też jeszcze trochę zakonów rycerskich dochodzi.

  6. #1586
    Chłop Awatar Thomson2000
    Dołączył
    Aug 2014
    Lokalizacja
    Sosnowiec
    Postów
    34
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    10
    Otrzymał 1 podziękowanie w 1 poście
    W Warhammer Inwazja jest jednostka Rycerzy Morra a raczej Inwazja jest kanoniczna (przynajmniej tak myślę).
    11-3.jpg

  7. #1587
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Musiałbym zerknąć - nigdy nie słyszałem o tym

    Dobra, patrząc na 8 edycję to tylko te 5 zakonów Imperium ma, które wymieniłem. Gdyby CA robiło też na podstawie "Uniforms & Heraldry of the Empire", to mielibyśmy dodatkowo:
    Rycerzy Krwi Sigmara
    Rycerzy Czarnej Róży
    Rycerzy Gryfa
    Rycerze Wiekuistego Światła
    Rycerze Złamanego Miecza (przypadają na okres ŁAAAA!!! Gorbada)

    W 6 edycji AB Imperium są zaledwie wspominki o Rycerzach Złotego Lwa.
    W 1 edycji RPG'a jest jeszcze zakon Rycerzy Gorejącego Serca.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  8. #1588
    Podczaszy Awatar Memnon[pl]
    Dołączył
    Aug 2009
    Lokalizacja
    Myślenice
    Postów
    618
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    46
    Otrzymał 85 podziękowań w 52 postach
    Jak ktos nie moze spac to wlasnie zaczyna sie pokaz z San Francisco na twichu...
    Mam nadzieje ze bedzie lepszy niz pokaz Orcow

    Edit:
    Wrazenia po pierwszej qustowej bitwie-Vampiry VS Orcki.
    Jednostki,czary,mapa-bardzo fajnie i ladnie sie prezentuje.Natomiast bitwa to wielkie rozczarowanie-trwala zaledwie 12 minut.Znowu szybkie
    klikanie,kilkusekudnowe potyczki.Dadatkowo jezdzcy orcow-pomimo ze probowali flankowac wygladalo tak jakby AI gubilo sie na mapie i zapominalo o nich.
    Szarzowali po czym stawali w polu i czekali nie wiem na co.Dopiero po chwili stania znowu probowali cos tworzyc-srednio to wychodzilo.Zamierzenia dobre-gorzej z wykonaniem.
    Nie jestem zachwycony tym co widzialem.

    Edit 2:
    Szkoda czasu-ide spac.
    Druga bitwa-oczywiscie ta sama.Grala Joye-nawet z jej topornym,mozolnym i nieudolnym prowadzeniem wojsk wygrala bitwe.Bitwa znowu 12 min,do tego AI nie radzilo sobie zupelnie z oslona lucznikow a jazda orcow to juz w tej bitwie nie pokazala zupelnie niczego.
    Do tego tak szumnie zapowiadanje bitwy oblezniczej ma nie byc...
    Na 1,5 godz ogladania widzialem 2 razy ta sama bitwe-w obydwu przypadkach po 12 min.
    Ostatnio edytowane przez Memnon[pl] ; 16-03-2016 o 03:28
    Kiedy życie Cię nie pieści,podnieś głowę w górę i zaciśnij pięści

  9. #1589
    Podstoli Awatar Jsatrzab
    Dołączył
    Jun 2010
    Postów
    468
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    39
    Otrzymał 89 podziękowań w 59 postach
    No to doczekaliśmy się questowej bitwy Wampirów :] Warto było siedzieć do 2 w nocy :]

    PS Grave Guard <3
    Si vis pacem, para bellum

  10. #1590
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez Memnon[pl] Zobacz posta

    Edit:
    Wrazenia po pierwszej qustowej bitwie-Vampiry VS Orcki.
    Jednostki,czary,mapa-bardzo fajnie i ladnie sie prezentuje.Natomiast bitwa to wielkie rozczarowanie-trwala zaledwie 12 minut.Znowu szybkie
    klikanie,kilkusekudnowe potyczki.Dadatkowo jezdzcy orcow-pomimo ze probowali flankowac wygladalo tak jakby AI gubilo sie na mapie i zapominalo o nich.
    Szarzowali po czym stawali w polu i czekali nie wiem na co.Dopiero po chwili stania znowu probowali cos tworzyc-srednio to wychodzilo.Zamierzenia dobre-gorzej z wykonaniem.
    Nie jestem zachwycony tym co widzialem.

    Edit 2:
    Szkoda czasu-ide spac.
    Druga bitwa-oczywiscie ta sama.Grala Joye-nawet z jej topornym,mozolnym i nieudolnym prowadzeniem wojsk wygrala bitwe.Bitwa znowu 12 min,do tego AI nie radzilo sobie zupelnie z oslona lucznikow a jazda orcow to juz w tej bitwie nie pokazala zupelnie niczego.
    Do tego tak szumnie zapowiadanje bitwy oblezniczej ma nie byc...
    Na 1,5 godz ogladania widzialem 2 razy ta sama bitwe-w obydwu przypadkach po 12 min.
    Wyraźnie mówili - bitwy długości tych z Attyli. Zatem pozostaje czekać na to, aż ludzie zaczną żądać od CA narzędzi modderskich na AI. Osobiście mam nadal nadzieję, że będą pojedynki lordów/Legendarnych Lordów jak w Mark of Chaos, gdzie podczas nawalających się wojsk wrogi generał mógł spostrzec Twojego i zażądać walki 1vs1. Wtedy zmieniały się umiejętności na te do walki z bohaterami. Często przebieg takiego starcia decydował w Mark of Chaos o wygranej.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

Strona 159 z 267 PierwszyPierwszy ... 59109149157158159160161169209259 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •