Strona 15 z 40 PierwszyPierwszy ... 5131415161725 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 141 do 150 z 392

Wątek: Co będzie po Warhammer?

  1. #141
    Podstoli Awatar Jsatrzab
    Dołączył
    Jun 2010
    Postów
    468
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    39
    Otrzymał 89 podziękowań w 59 postach
    Tutaj nie chodzi o team i możliwość zrobienia gry, chodzi tylko i wyłącznie o pieniądze. Wydając dwie gry w jednym roku, nie dość, że ponosisz dużo większe wydatki. To biorąc pod uwagę, jak podobne do siebie są wszystkie Total Wary i jak wąskie jest ich grono odbiorców, zmniejszasz sumaryczną sprzedaż obu tytułów. Wydając grę regularnie co roku, nie dość że nie stwarzasz sobie konkurencji, to jeszcze masz regularne przychody (zakładając że gra się uda) i firma dobrze sobie radzi na giełdzie.
    Si vis pacem, para bellum

  2. #142
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Wszystko zależy głównie od tego jak sprzeda się młotek.
    a) słabo - to szybciej dostaniemy historyczny tw.
    b) dobrze - to raczej na nim się wtedy skupią.

    Przy czym są też inne czynniki np. ogólna kondycja SAGA.

    Dla mnie to obojętne bo ja i tak raczej kupiłbym wszystko.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  3. #143
    Zbanowany
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    532
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 5 podziękowań w 5 postach
    Medek 3 najprawdopodobniej będzie kolejnym historycznym. Dla mnie, w Medku 3 najważniejsze, aby występowały frakcje grywalne zakonów rycerskich, bez tego nie będzie klimatu średniowiecza, bo pozostałe frakcje istnieją ( odgrywając coraz większą rolę) w wiekach pózniejszych, z zakonami przeciwnie, po średniowieczu tracą swoją rację bytu.

  4. #144
    Wielki Kuń Awatar Lwie Serce
    Dołączył
    Mar 2012
    Lokalizacja
    Siodło rumaka
    Postów
    9 896
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    452
    Otrzymał 326 podziękowań w 212 postach
    Znowu dadzą Templariuszy, Joannitów, Krzyżaków, Santiago i tyle z tych zakonów. Na 90% oleją Lazarytów, Bożogrobców, Avis czy Alcantara. Statystyki jednostek znając życie też będą takie że ciężka jazda nie będzie potrafiła pokonać włóczników frontalną szarżą, więc nie rozumiem po co nastawiać się na kolejnego Medievala O, i zapomniałem o toporach jako oreżu, który znakomicie przebija zbroje, no przecież

    Niech żyje Gwardia!

  5. #145
    Konny falangita rakietowy
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    1 176
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    231
    Otrzymał 168 podziękowań w 115 postach
    W medivalu 2 kawaleria nie mogła pokonać włóczników? Przecież był to ten sam silnik co w rome ?

  6. #146
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Dziwne, bo ja rozbijałem konnymi włóczników bez problemu. Ale to nieważne, bo to temat o tym, co będzie po Warhammerze. A co po nim będzie? Pewno duży dodatek do Warha z Lustrią, Nowym Światem, Elfami i Jaszczuroludźmi, następnie kolejny duży dodatek z Południowymi Ziemiami, Górami Lamentu i (może) Cathay'em, czyli Skaveni, Królowie Grobowców, Królestwo Ogrów i może Legion z Pustkowi Azhorg. W międzyczasie coś historycznego. Choć już Warhammer mnie bardziej... "rajcuje"

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  7. #147
    Łowczy
    Dołączył
    Aug 2014
    Postów
    158
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    9
    Otrzymał 29 podziękowań w 23 postach
    Co może nam zaoferować Medieval III Total War czego nie zaoferowały nam poprzednie gry?

    Lepszą grafikę...

    STW zapoczątkował serię.
    RTW dał nam nową mapę kampanii, grafikę 3D i bogactwo jednostek.
    MTW II udoskonalił rozwiązania z poprzedniej części i stał się doskonałą podstawą pod liczne mody.
    ETW dał nam bitwy morskie i proch strzelniczy.
    NTW udoskonalił to co wyżej i dał kampanię online implementowaną także w patchu do ETW.
    STW II to ukłon w stronę poczatku serii, klimatyczna i dobrze wykonana gra, która wraz z dodatkiem dała frajdę rozgrywania bitew przy pomocy pierwszych pancerników czy wspierania swoich żołnierzy nowoczesną artylerią i bronią maszynową.

    Prawdę mówiąc ani Rome II Total War ani ATW nic szczególnego nam nie zaoferowały.

    Dopiero WTW będzie kolejną interesującą koncepcją. Nowe fantastyczne realia, magia, mnóstwo unikatowych jednostek, klimat... to będzie coś.

    Pytanie brzmi - co da nam MTW III? Nic... może to być coś ciekawego dla tych, którzy nie grali w pozostałe części serii.

    Jeśli seria ma się rozwijać to powinna:
    1) Poruszać nowe okresy historyczne.
    2) Opisywać je w mikroskali - ograniczając czas i miejsce konfliktu, ale za to przedstawiając go w sposób możliwie szczegółowy, wprowadzać nowe mechaniki.

    Rozwijając pkt 1) dla mnie oczywistą drogą, którą powinni pójść to XVII wiek - Europa wówczas kipiała od konfliktów. Ten okres mógłby wnieść do serii coś nowego i jednocześnie być podstawą do fajnych DLC.

    Np. po wydaniu gry przedstawiającej całą Europę i dającej możliwość rozgrywki na przestrzeni powiedzmy 100 lat, można byłoby pokusić się o DLC o konkretnych wojnach albo państwach np. o wojnie trzydziestoletniej, o obronie RON przed sąsiadami itd.
    "********* ***** ********** ******, *************" - Zbigniew Stonoga (cenzura na prośbę moderacji )

  8. #148
    Konny falangita rakietowy
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    1 176
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    231
    Otrzymał 168 podziękowań w 115 postach
    Jeżeli najbardziej różnorodna i wyrównana gama jednostek i grywalnych frakcji , dobra w końcu działająca dyplomacja ,nowy system rozbudowy prowincji, rekrutacji wojsk, przemarszów, polityki wewnętrznej,eventy gdzie podejmujemy decyzje, tradycje wojskowe, umiejętności jednostek i wodzów, agenci itd itp, to nic, to nie wiem czego ty oczekujesz

  9. #149
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Prawdę mówiąc ani Rome II Total War ani ATW nic szczególnego nam nie zaoferowały.

    Mów za siebie, mi się podobają te okresy historyczne, poza tym dużo nowości wprowadziły obie gry. Oczekujesz zbyt wiele wg mnie.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  10. Użytkownicy którzy uznali post Arroyo za przydatny:


  11. #150
    Troublemaker Awatar Nezahualcoyotl
    Dołączył
    Aug 2009
    Lokalizacja
    Hidden Castle
    Postów
    6 638
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    373
    Otrzymał 893 podziękowań w 599 postach
    Cytat Zamieszczone przez Jan z Czarnolasu Zobacz posta
    Dopiero WTW będzie kolejną interesującą koncepcją. Nowe fantastyczne realia, magia, mnóstwo unikatowych jednostek, klimat... to będzie coś.
    Wszystko to już było w "King Arthur":



    Cytat Zamieszczone przez Jan z Czarnolasu Zobacz posta
    Np. po wydaniu gry przedstawiającej całą Europę i dającej możliwość rozgrywki na przestrzeni powiedzmy 100 lat, można byłoby pokusić się o DLC o konkretnych wojnach albo państwach np. o wojnie trzydziestoletniej, o obronie RON przed sąsiadami itd.
    Samo Średniowiecze (jesli założymy że nastepny będzie Medieval3) daje nam również ogromny wachlarz możliwości do produkcji DLC i nabijania kasy:Krucjaty,Rekonkwista,Wojna 100 letnia,Inwazja mongolska,Związek Szwajcarski,ekspansja Zakonu Krzyżackiego lub Imperium Osmańskiego-to z tych że tak powiem najbardziej znanych a jesli zagadnienie rozszerzyć o wydarzenia o szczeblu krajowym mamy kolejne pakiety dodatków.
    Na przykładzie naszego kraju np:konflikty z Świętym Cesarstwem Rzymskim,Rozbicie dzielnicowe,Konflikty z Krzyżakami(Wielka Wojna,Wojna trzynastoletnia),etc...Temat moim zdaniem rzeka.


    In quexquichcauh maniz camanahuatl ayc pollihuiz yn iteno yn itauhca in Mexico-Tenochtitlan


    Jeśli avek to tylko z Indianką!
    *************************
    https://www.youtube.com/channel/UCo3...6M-C3c_Wc_57BQ

    *************************
    Był czas kiedy osobnika owego zwano @zajac.





Strona 15 z 40 PierwszyPierwszy ... 5131415161725 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •