Strona 166 z 267 PierwszyPierwszy ... 66116156164165166167168176216266 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 651 do 1 660 z 2664

Wątek: Dyskusja ogólna o Total War: Warhammer

  1. #1651
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Po zastanowieniu się to opcje kampanii online będziemy mieć mocno ograniczone, bo jest tylko 5 ras: Chaos, Imperium, Krasnoludy, Zieonoskurzy i Wampiry.
    Chyba najfajniej wypadnie współpraca Ludzi i brodaczy by ochronić świat.
    Zaś przeciw sobie to:
    Ludzie vs wampiry, a drugi to zieloni vs brodacze. Na przeszkodzie innym składom stoją możliwości przejmowania regionów.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  2. #1652
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    No tak, bo Chaos to z każdym się lać będzie raczej

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  3. #1653
    Łowczy
    Dołączył
    Aug 2014
    Postów
    158
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    9
    Otrzymał 29 podziękowań w 23 postach
    Cytat Zamieszczone przez Ituriel32 Zobacz posta
    Po zastanowieniu się to opcje kampanii online będziemy mieć mocno ograniczone, bo jest tylko 5 ras: Chaos, Imperium, Krasnoludy, Zieonoskurzy i Wampiry.
    Chyba najfajniej wypadnie współpraca Ludzi i brodaczy by ochronić świat.
    Zaś przeciw sobie to:
    Ludzie vs wampiry, a drugi to zieloni vs brodacze.
    Współpraca ludzi i brodaczy? Trochę schrofreniczna opcja, zważywszy na to, ze jak jakaś zła nacja zaatakuje jednocześnie Imperium i Brodaczy, to gracze będą na zmianę przejmowali kontrolę nad wojskami tej złej nacji i na płaszczyźnie strategicznej się wspierali, a taktycznie grali przeciwko sobie.

    Chyba jednak konfrontacja to lepsza opcja, a tutaj chyba najbardziej epicki i oczywisty jest konflikt na osi Imperium - Chaos.

    Chociaż najbardziej nie mogę się doczekać kampanii online, w której w końcu będę mógł odbić Ulthuan Dark Elfami

    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    Na koniec, zarządzam koniec offtopa, związanym z innymi grami niż Total War: Warhammer. Dalsze odchodzenie od tematu Warhammera: Total War będzie karane.
    Twoje groźby nie robią na mnie wrażenia. Nie dam się zastraszyć.
    "********* ***** ********** ******, *************" - Zbigniew Stonoga (cenzura na prośbę moderacji )

  4. #1654
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    W kampanii współpracy można oddać część jednostek w ręce drugiego gracza by się nie nudził. Drugi gracz nie dowodzi tam wrogą armią.

    Natomiast w opcji łep w łep walczą przeciw sobie.

    Ja jakoś do chaosu przez hordę mam takie mieszane podejście.
    Ostatnio edytowane przez Ituriel32 ; 25-03-2016 o 12:49

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  5. #1655
    Łowczy
    Dołączył
    Aug 2014
    Postów
    158
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    9
    Otrzymał 29 podziękowań w 23 postach
    Cytat Zamieszczone przez Ituriel32 Zobacz posta
    W kampanii współpracy można oddać część jednostek w ręce drugiego gracza by się nie nudził. Drugi gracz nie dowodzi tam wrogą armią.

    Natomiast w opcji łep w łep walczą przeciw sobie.

    Ja jakoś do chaosu przez chordę mam takie mieszane podejście.
    No ok, można oddać, ale czy po to rozgrywa się kampanię online, aby klepać durne AI? Dla mnie to niweluje główną zaletę koncepcji takiej kampanii, którą są bitwy z żywym i rozsądnym przeciwnikiem zamiast z głupim AI.
    "********* ***** ********** ******, *************" - Zbigniew Stonoga (cenzura na prośbę moderacji )

  6. #1656
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    To jest już kwestia indywidualnego podejścia.
    Mam kumpla z reala, co razem graliśmy w karciankę. I będziemy razem (jeśli kupi młotka i nowego kompa) bronic stary świat. A później się zamienimy i będziemy go bronic jeszcze raz. Dopiero później przyjdzie czas na grę przeciw sobie.

    Kooperacja jest dobra podczas gry z nowicjuszem i poznawaniu gry.



    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

    Część dyskusji została przeniesiona do innego tematu
    http://forum.totalwar.org.pl/showthr...952#post395952
    Ostatnio edytowane przez Ituriel32 ; 25-03-2016 o 14:59

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  7. #1657
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Bitwa o Altdorf, nieoskryptowana, jest już w temacie filmów. Zerknijcie. Mnie się bitwa podoba, ale.... znów to samo, jak chodzi o bramy :/

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  8. #1658
    Stolnik Awatar Aztec
    Dołączył
    Jan 2013
    Lokalizacja
    Góry Świętokrzyskie
    Postów
    1 148
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    35
    Otrzymał 44 podziękowań w 37 postach
    I znowu pierdoły, który niszczą mi przyjemność z rozgrywki... Tworzysz grę, skupiasz się na grafice i smaczkach z nią związanych, chcesz, żeby wyglądało to jak najbardziej realnie. Ale sprzęt oblężniczy jeździ sam, bo po co animacja pchania wież i taranów? Toć było to już od czasów Rome, po co się cofać? Może usuńmy obsługę dział, niech same strzelają? To samo tyczy się schodzenia z murów, zauważyliście jak piechota teleportowała się z murów na ulicę? Niby drobnostki, ale bolą najbardziej.

    I czy poziom miasta, który jest odzwierciedlony jedynie w obrażeniach zadawanych przez wieże to krok w dobrym kierunku? Nie możemy sobie poradzić z AI, w szczególności przy oblężeniach, uprośmy je do minimum.
    Popraw podpis

  9. #1659
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez Aztec Zobacz posta
    I znowu pierdoły, który niszczą mi przyjemność z rozgrywki... Tworzysz grę, skupiasz się na grafice i smaczkach z nią związanych, chcesz, żeby wyglądało to jak najbardziej realnie. Ale sprzęt oblężniczy jeździ sam, bo po co animacja pchania wież i taranów?
    Akurat sprzęt oblężniczy Wampirów jest prowadzony Mroczną Magią, a wojownicy z kolei są w wieży. Widzisz z kolei te wiatry z tyłu taranu? Właśnie, prowadzi je mroczna magia. Tu jest wyjaśnione. Co innego, gdyby u Imperium/Krasnoludów odwalili tak, że artyleria/machiny oblężnicze działałyby bez ludzi.

    Co do oblężeń - wiesz, tak samo, albo raczej podobnie, było w Warhammer: Mark of Chaos. Tam z kolei mieliśmy ataki albo z jednej, albo z dwóch stron. Ułatwienie, aczkolwiek bardzo przyjemne, gdyż AI myślało, potrafiło sobie poradzić.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  10. #1660
    Stolnik Awatar Aztec
    Dołączył
    Jan 2013
    Lokalizacja
    Góry Świętokrzyskie
    Postów
    1 148
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    35
    Otrzymał 44 podziękowań w 37 postach
    Ale założę się że to samo będzie u ludzi i innych nacji. Krasnali też zrozumiem, bo pewnie jakieś silniki parowe będą mieli, ale u ludzi i orków to już mogliby o animacje się postarać.

    EDIT:
    Zapomniałem również o samo pojawiających się drabinach. Accio Ladder
    Ostatnio edytowane przez Aztec ; 25-03-2016 o 18:23
    Popraw podpis

Strona 166 z 267 PierwszyPierwszy ... 66116156164165166167168176216266 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •