Zobaczymy, na razie nie wiadomo nic o tym. U Wampirów jest to ok, ale jeśli będzie to tak samo u Ludzi/Orków/Sług Chaosu/Krasnoludów, to już wtedy wg mnie będzie to głupota. Zobaczymy.
Zobaczymy, na razie nie wiadomo nic o tym. U Wampirów jest to ok, ale jeśli będzie to tak samo u Ludzi/Orków/Sług Chaosu/Krasnoludów, to już wtedy wg mnie będzie to głupota. Zobaczymy.
Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
"Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo
Kolejny film który wg mnie wychodzi na +. Fakt te drabiny z kieszeni trochę mnie zirytowały, ale z drugiej strony rozumiem dlaczego poszli w tą stronę. Sam fakt że oblegamy konkretne miejsce aż tak bardzo mi nie przeszkadza, dostaliśmy dosyć szeroką partie muru i spokojnie można podejść w kilku miejscach na raz, choć szkoda że tylko jedna brama. Chciałbym jeszcze zobaczyć jak to będzie wyglądać w jakichś mniejszych miastach.
Jeśli chodzi o jednostki to prezentują się naprawdę świetnie, choć irytuje mnie trochę podświetlenie banera zaznaczonych jednostek, wygląda tak jakoś niedbale no i przypomina indykator ucieczki z poprzednich TW.
Gandalf też wygląda świetnie in-game mam teraz straszny dylemat którego LL wybrać :]
Si vis pacem, para bellum
Drabiny "z kieszeni" pełnią rolę lin z kotwicami znanych z ETW czy NTW. Trochę szkoda że każda piechota będzie je mieć na swym wyposażeniu.
Na plus zasięg wieżyczek, już nie będzie można bezkarnie rozwalać z daleka artylerią murów.
W przypadku trupków te drabiny mają nawet sens, rozbierają kilku swoich ziomków i składają drabinę
Co do samego oblężenia, litościwie pomilczę...
Drabiny na wyposażeniu całej piechoty spowodują, że oblężenia będą bardziej dynamiczne, jak w Shogunie 2. Raczej mi to nie przeszkadza choć sam fakt tego że biorą się z powietrza jest trochę irytujący. Z drugiej strony zawsze mogą się wytłumaczyć że drabiny są magicznie budowane z kości leżących pod murami trupów :]
Zasięg wieżyczek też mi się podoba, aczkolwiek co do rozwalania murów to wątpię byśmy mogli rozwalać coś poza bramą i wieżami :[
Si vis pacem, para bellum
Ej Temer ale nie było tak źle
W sumie fajnie się to przedstawiało wizualnie a i AI nie zachowywało się jakoś strasznie głupio. Było mocno OK.
Mój poprzedni nick to Adrian15o
Wybacz,ale nie zgadzam sie z Toba.Bylo co najwyzej srednio.Darren robi wszystko zeby przegrac bitwe i to widac.Trzyma oddzialy pod murami tak zeby wieze wystrzelaly mu polowe armi,jazda stoi w polu i cierpliwie czeka na kule z wiez.Atak na mury tez jest az tak rozsiany ze szkoda slow.Atakuje na raty-bez zmasowanego ataku.Nawet po zajeciu morow nie atakuje reszty walczacych oddzialow na morach tylko schodzi nimi w dol i tam sobie czeka(co ma na celu chyba przymusowe przeciagniecie czasu bitwy)Miasto-z daleka pozornie duze-jest tak naprawde bardzo male.Max dwie ulice i masz punkt kontrolny-caly tyl-ktory sie pieknie prezentuje-to tylko tlo gdzie nie mozna wejsc wojskami.Prawdziwe naprawianie po angielsku-jak cos zle dziala lub nie dziala to sie wywala.
Bitwa trwala 15 minut-co jak na 2,5 tys po kazdej ze stron mnie nie satysfakcojune.Lepsze to niz 3 min walki 7 tys wojsk w Rome II-ale i tak czuc niedosyt.
Co do AI- nie jest az tak debilne-stara sie utrzymac brame i broni sie jakos w miare-i to jest akurat plus.Jednak nie potrafi sie ustawic do obrony- w trakcie wchodzenia na mury wampirow oddzaily zaczynaj sie dziwnie motac i z 2 oddzialow broniacych pozycji z reguly zostaje jeden a drugi gdzies spaceruje.A dwa-dlaczego AI nie ustawi na murach jednostek strzelajacych?Same wlucznie a strzelcy pod murami ustawieni tak iz nie robia zupelnie nic az do momentu walki na murach.A i wtedy pewno wystrzelaja tyle samo wroga co i swoich.
CA mowi iz tworzy najwieksza gre TW-ale jak narazie to poza duza roznica ras -jakos tej wielkosci nie widze...
Ostatnio edytowane przez Memnon[pl] ; 26-03-2016 o 02:04
Kiedy życie Cię nie pieści,podnieś głowę w górę i zaciśnij pięści
Jedyne co mi się podobało to to że wierze stracił, zaś cała reszta...
Jak by się postarał to zaraz wpadłby wszystkim do środka, gackami zablokowałby działa i gg.
Daje maks 8 minut i po robocie.
Prowadzący stracił 1/5 lub 1/4 od samych wież i dział.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Dodam jeszcze że prowadzący atakuje na bardzo małym odcinku i nawet nie spróbował przejąć drugiej bramy (nie bronionej), czy rozciągnąć obrońców i spróbować wpuścić konie. Przez to wszyła tylko jatka. Do tego nie poganiał strzelców w środku.
Strzelcy kompa stali w złym miejscu (trzymali odległość jakby byli w zwykłej bitwie) pod murami, zamiast na nich. SI spóźniło ich cofnięcie i za późno podesłało dodatkowe oddziały do pomocy.
Kto trzyma pół armii jako rezerwa? Tyle mieczy stało bezczynnie. 2-3 jednostki do ochrony dział a reszta powinna bronic murów. Jazda stojąca tylko placu... SI nie spróbowało wyjść nia za mury by spowolnić wroga (nie mówię o głupim jej straceniu), każda sekunda walki pod ostrzałem wież to mniej wroga na murach. Brak obrony uliczek.
Sam nie wiem kto pokazał się z gorszej strony SI czy prowadzący.
Ostatnio edytowane przez Ituriel32 ; 26-03-2016 o 08:24
Śmierć to Twoje przeznaczenie.
A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.
KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.
Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.
Zawiódł mnie wygląd Altdorfu - przecież to stolica Imperium. Liczyłem na odzwierciedlenie głównych miast Starego Świata przynajmniej na zasadzie odzwierciedlenia Kartaginy w Rome 2...
No ale powinniście wiedzieć że prowadzący nie pokazuje jak szybko wygrać bitwę czy coś. Pamiętam jak r2 wychodził i też była ,,bitwa''W tym wypadku chcieli najwidoczniej pokazać że AI coś tam potrafi w obronie plus parę nowinek jak te wieże. Połowicznie się udało.
Mój poprzedni nick to Adrian15o