Strona 175 z 267 PierwszyPierwszy ... 75125165173174175176177185225 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 741 do 1 750 z 2664

Wątek: Dyskusja ogólna o Total War: Warhammer

  1. #1741
    Konny falangita rakietowy
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    1 176
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    231
    Otrzymał 168 podziękowań w 115 postach
    Obejrzałem filmik nie będe powtarzał tego co reszta powiem tylko że zauważyłem najbardziej bezsensowną o żałosną rzecz totalne zaskoczenie 16:45 imperialny szermierz odeże jednoręcznym mieczem tak jak by bokserskim hakiem i rosły pokryty pełną zbroją wojownik chaosu wylatuje w powietrze jak przy ataku berserkerów z rome 1 parodia po prostu parodia

  2. #1742
    Zbanowany
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    532
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 5 podziękowań w 5 postach
    Z tego co widziałem w rosterach i z tego co wy piszecie, to najbardziej uniwersalną nacją jeśli chodzi o jednostki będą orkowie(bd. piechota +potwory+ różnorodna jazda) w porównaniu z innymi nacjami: imperium(słaba piechota, zróżnicowana jazda), krasnoludy( tylko zróżnicowana piechota), chaos( bd. piechota+potwory, bd. jazda- jednak mało typów), wampiry(przeciętna piechota+potwory+mało zróżnicowana jazda). Ciekawe tylko czy waagh umożliwi rozsądną grę orkami- tzn. czy trzeba będzie dużo walczyć. Co uniemożliwi dyplomację.

  3. #1743
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Orkowie wcale tak potężnej piechoty nie ma - tzn. są debeściaki i czarni orkowie, ale to nie daje nam gwarancji zwycięstwa. Strzelców ma cienkich.
    Imperium słabą piechotę i beznadziejne Wielkie Miecze nadrabia zdyscyplinowaniem i mocną jazdą. Krasnoludy mają i piechotę i artylerię dobrą, a do tego żyrokoptery dobre.
    Chaos ma mocną ciężką piechotę, ale nie są zdyscyplinowani. Wampiry z kolei mają świetną piechotę i potwory. Czarni rycerze to wręcz "czarny koń" tej nacji.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  4. #1744
    Zbanowany
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    532
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 5 podziękowań w 5 postach
    Orkowie mają trolle, czarnych orków, debeściaki, debeściaki dzikich orków; jeszcze mało?

  5. #1745
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Tak, bo artyleria i kawaleria może ich złamać z łatwością. Trolle z kolei są świetną potrawką dla Wielkich Mieczy. Giganci dla przewoźnych ark "HYSH".

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  6. #1746
    Zbanowany
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    532
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 5 podziękowań w 5 postach
    Artyleria wpierw musi w nich trafić, a kawaleria może zostać odciągnięta przez goblinów łuczników na wilkach lub pająkach, lub zablokowana przez debeściaków na dzikach. Trolle są szybsze niż wielkie miecze, więc z łatwością im umkną, poza tym rzygają kwasem, więc w bezpośredniej walce mogą wygrać.

  7. #1747
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Rasy rozbudowane i różnorodne.
    1. Orkowie szeroki wybór w piechocie, strzelcach, jeździe zwykłej, strzeleckiej i wózki. Średni w bohaterach monstrach i artylerii. Nacja najbardziej uniwersalna. Dobre położenie w dole mapy.
    2. Imperium przoduje w jeździe artylerii (maszyny) i bohaterach, czyli szeroko pojęte wsparcie. Średni wybór w piechocie i słaby w strzelach.

    Rasy ukierunkowane, posiadające strony bardzo silne i słabe (całkowity brak jakiegoś typu jednostki)
    3. Krasnoludy to w zasadzie tylko sporo piechoty, strzelców i artylerii. Brak jazdy, za to 2 latajki. Więc będzie to armii defensywna i raczej mało mobilna.
    4. Chaos. Piechota, jazda (jako całość) i potwory. W sumie słaby wybór bohaterów (a u osób bez dlc to już kaplica dla SI) Za to brak pieszych strzelców i tylko konni i jedno działo. Więc będzie to armia super ofensywna, nastawiona na atak. Zabezpieczenia systemowe dla SI: horda.
    5. Wampiry to w zasadzie tylko piechota, trochę koni i potworów (w tym latadła), Za to całkowity brak strzelców i artylerii. Zabezpieczenia systemowe dla SI: korupcja terenu.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  8. #1748
    Zbanowany
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    532
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 5 podziękowań w 5 postach
    Zapomniałem, o bardzo silnej jednostce orków- choć nie przewidywalnej; archanaroku, z tego co widziałem na filmiku, to to, że bardzo trudno go ubić, nawet kiedy dostał z artylerii dalej chodził, to chyba może być ta przeważająca jednostka wśród orków. Ciekawe, że w innych frakcjach nie ma tak odpornych potworów. W ogóle to chyba imperium ma najsłabszy roster, jakoś mnie nie przekonywują ci jezdzcy demigryfów, mogli dać jakąś lekką jazdę.
    Ciekawe kiedy pokażą inżynierów.

  9. #1749
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez royal1410 Zobacz posta
    Zapomniałem, o bardzo silnej jednostce orków- choć nie przewidywalnej; archanaroku, z tego co widziałem na filmiku, to to, że bardzo trudno go ubić, nawet kiedy dostał z artylerii dalej chodził, to chyba może być ta przeważająca jednostka wśród orków. Ciekawe, że w innych frakcjach nie ma tak odpornych potworów. W ogóle to chyba imperium ma najsłabszy roster, jakoś mnie nie przekonywują ci jezdzcy demigryfów, mogli dać jakąś lekką jazdę.
    Ciekawe kiedy pokażą inżynierów.
    1. Arachnarok jest jeden, wcale nie jest ogromną przewagą
    2. Czekaj na Krwawych Rycerzy dla Wampirów, to będziesz mieć równie odporne stwory.
    3. Krasnoludy nadrabiają dużą liczbą jednostek z bronią typową dla Khazadów.
    4. Imperium wcale nie ma słabego rosteru, prędzej pocięty - co do Rycerzy Wewnętrznego Kręgu na Demigryfach to jak mówiłem, winni być zaledwie dodatkiem w 8 edycji, a nie czymś, co na siłę zastępuje Rycerzy Gorejącego Słońca, Białego Wilka i Panter. Lekką jazdę mają - Rajtarów i Kirasjerów.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  10. #1750
    Zbanowany
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    532
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 5 podziękowań w 5 postach
    1. Jak to, przecież to zwykła jednostka, a nie wierzchowiec.
    2. Ma- moim zdaniem; piechota-poza wielkimi mieczami; dno; ciężka jazda- może i mocna, ale ja tej mocy w żadnej bitwie nie widziałem, poza tym w trakcie walki dość szybko pada.
    Rajtarzy, kirasjerzy to przede wszystkim jazda strzelecka, miałem na myśli taką bez broni miotanej.

Strona 175 z 267 PierwszyPierwszy ... 75125165173174175176177185225 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •