Strona 177 z 267 PierwszyPierwszy ... 77127167175176177178179187227 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 761 do 1 770 z 2664

Wątek: Dyskusja ogólna o Total War: Warhammer

  1. #1761
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Z tym, że szarżują i to dużo mocniej niż jazda do walki w zwarciu

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  2. #1762
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Lol...

    O sile jednostek można będzie gadać dopiero po premierze i przetestowaniu ich w praktyce.
    Ja mam nadzieje że te jednostki w obrębie jednej kategorii u jednej rasy będą się różnić w stopniu wystarczającym by rozważać użycie wszystkich, a nie tylko minimalnie w statystykach. Jak bym to widział? Na przykładzie zielonych.

    Łucznicy:
    -Łucznicy Orków - Normalna jednostka
    -Łucznicy Dzikich Orków - Lepszy pancerz
    -Łucznicy Goblinów - Mniejsza siła ataku od orków ale większa szybkość strzelania, strzały zwykłe i ogniste.
    -Łucznicy Nocnych Goblinów - Mniejsza siła ataku od orków ale większa szybkość strzelania, strzały zatrute i ogniste.

    Nie chciałbym by wyglądało to jak u rzymian w R2 gdzie mieliśmy multum jednostek piechoty różniących się minimalnie o parę punkcików w poszczególnych statystykach.
    Ostatnio edytowane przez Ituriel32 ; 09-04-2016 o 23:44

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  3. #1763
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    O sile jednostek można będzie gadać dopiero po premierze i przetestowaniu ich w praktyce.

    Odnośnie jednostek wolno gadać, bo robią na podstawie Warhammer Fantasy Battle, czyli bitewniaka.
    Ja od razu mówię przykładowo po tym, co w Call of Warhammer było - tam strzelcy Imperium z łatwością gromili zielonoskórych strzelców.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  4. #1764
    Podstoli Awatar Jsatrzab
    Dołączył
    Jun 2010
    Postów
    468
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    39
    Otrzymał 89 podziękowań w 59 postach
    Cytat Zamieszczone przez Ituriel32 Zobacz posta
    -Łucznicy Goblinów - Mniejsza siła ataku od orków ale większa szybkość szczelania, strzały zwykłe i ogniste.
    -Łucznicy Nocnych Goblinów - Mniejsza siła ataku od orków ale większa szybkość szczelania, strzały zatrute i ogniste.
    Nie chciałbym wyjść na grammar nazi ale "szybkość szczelania" :]

    Wracając do tematu, to każda armia ma swoje zalety i wady. CA tak ustawi statystyki i cenę jednostek aby gra była względnie wyrównana. Jeśli chodzi o magów to na pewno będą oni znaczącą siłą podczas walki. Jedno dobrze rzucone zaklęcie może przechylić szalę na nasza korzyść. Raczej bym sobie teraz nie zaprzątał głowy tym która armia jest lepsza/słabsza bo tak naprawdę to wszystko okaże się dopiero po premierze.
    Si vis pacem, para bellum

  5. #1765
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Powtórzę - oceniam rasy/nacje pod względem lore i jednostek z bitewniaka bez ich statystyk, bo nie znam zasad bitewniaka.
    Wracając - mam nadzieję, że będą na tyle dobre te statystyki jednostek, by dało się grać na multi. To dla mnie bardzo ważne, ale nie tak jak single (w tej części).

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  6. #1766
    Zbanowany
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    532
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 5 podziękowań w 5 postach
    A tak z innej beczki DLC z elfami/Lustria i ogrami to dwie kolejne części młotka, czy dodatki do pierwszej?

  7. #1767
    Podkomorzy
    Dołączył
    Jan 2013
    Postów
    1 790
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    271
    Otrzymał 153 podziękowań w 108 postach
    CA chce zrobić z młotka trylogię więc strzelam że kolejna część.
    Mój poprzedni nick to Adrian15o

  8. #1768
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Elfy + Lustria (Jaszczuroludzie) to 1 dodatek samodzielny, łączący się z podstawką (w sensie mapy). Drugi to Skaveni + Królestwa Ogrów.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  9. #1769
    Zbanowany
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    532
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 5 podziękowań w 5 postach
    Z tego co pisaliście to będą 3 części młotka, więc rozumiem,że pierwsza to stary świat z :
    I. Imperium
    II. Orkowie
    III. Chaosem
    IV. Krasnoludami
    V. Wampirami
    + inne nacje starego świata
    Druga część to:
    elfy+ Jaszczuroludzie+ inne nacje nowego świat
    Trzecia część to:
    Skaveni+Ogry+ inne nacje nowego świata

  10. #1770
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Trzecia część to prędzej:
    Skaveni + Królestwa Ogrów + nacje między Starym Światem, a Południowymi Ziemiami i rasy między Górami Krańca Świata, a Górami Lamentu/Nipponem.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

Strona 177 z 267 PierwszyPierwszy ... 77127167175176177178179187227 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •