Strona 182 z 267 PierwszyPierwszy ... 82132172180181182183184192232 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 811 do 1 820 z 2664

Wątek: Dyskusja ogólna o Total War: Warhammer

  1. #1811
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Ja uważam że multi na młotku nie będzie istnieć w takiej formie jak na poprzednich częściach. Będzie raczej do zabawy, niż do turniejowych zmagań.

    Choć zawsze mogę się mylić, nie doceniając chłopaków pracujących nad grą.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  2. Użytkownicy którzy uznali post Ituriel32 za przydatny:


  3. #1812
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez Ituriel32 Zobacz posta
    Ja uważam że multi na młotku nie będzie istnieć w takiej formie jak na poprzednich częściach. Będzie raczej do zabawy, niż do turniejowych zmagań.
    Dokładnie - to tylko gra, a nie bitewniak, który zasługiwał idealnie na turnieje

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  4. #1813
    Wojski Awatar bebecho
    Dołączył
    Feb 2012
    Postów
    73
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 24 podziękowań w 17 postach
    Zakładka equipment zarezerwowana była dla pułapek itp w Atylli, a ponieważ interfejs jest identyczny podejrzewam, że nie będzie tam takiej opcji. Stąd moja obawa, że te wszystkie fajne rzeczy, o których piszesz zarezerwowane są dla kampanii.

    Gra, która powstała na podstawie gry bitewnej, powinna mieć przynajmniej taki tryb multi, żeby zadowolić fanów gry bitewnej, a tak nie jest. Shogun 2 pokazał jak można pogodzić interesy graczy single i multi. Nie ma customizacji jednostek czy awatara, który idelanie pasuje do świata młotka, to jest bardzo słabe. CA strzela sobie w stopę wydając produkt oparty na grze multi w którym komponent multi jest tak generyczny. Nie wiem jak można pisać, że to tylko gra, a nie bitewniak. A bitewniak to co, malowanie ludzików, wycinanki...... Gra to gra powinna być dobra w każdym aspekcie.

    Nie pisz posta pod swoim postem w krótkim odstępie czasu. Zamiast tego używaj opcji "edytuj". Upomnienie. Posty połączyłem.
    Asuryan.
    Ostatnio edytowane przez Asuryan ; 14-04-2016 o 18:41 Powód: post pod postem w przeciągu doby

  5. #1814
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Ja też uważam że każdy tryb powinien być zrobiony jak najlepiej, po prostu nie wierzą w to że CA zrobi to dobrze, nie przy ich angielskich metodach pracy. Znaczy jak natrafisz na opór to wywal.
    Oblężenia są tego przykładem, ale tam może się to sprawdzić, bo coś nie widzę by si było mądrzejsze.

    Ja gram w karcianą wersje młotka i po każdej partii chcesz rewanżu.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  6. #1815
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez bebecho Zobacz posta
    Gra, która powstała na podstawie gry bitewnej, powinna mieć przynajmniej taki tryb multi, żeby zadowolić fanów gry bitewnej, a tak nie jest. Shogun 2 pokazał jak można pogodzić interesy graczy single i multi. Nie ma customizacji jednostek czy awatara, który idelanie pasuje do świata młotka, to jest bardzo słabe. CA strzela sobie w stopę wydając produkt oparty na grze multi w którym komponent multi jest tak generyczny. Nie wiem jak można pisać, że to tylko gra, a nie bitewniak. A bitewniak to co, malowanie ludzików, wycinanki...... Gra to gra powinna być dobra w każdym aspekcie.
    Gdyby chcieli pogodzić wszystkich graczy, to daliby po prostu jednostki od 4 do 8 edycji bitewniaka włącznie. Argumenty "nie ta edycja, kto w to gra, mamy 8 edycję" są dla mnie żałosne. Lubię to uniwersum i nie zdzierżyłbym, gdyby tylko 8 edycję dali. Pod względem fabuły gra przede wszystkim singlowa wg mnie jest.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  7. #1816
    Wojski Awatar bebecho
    Dołączył
    Feb 2012
    Postów
    73
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 24 podziękowań w 17 postach
    Moje odczucia są takie, że gra ich na ten moment przerosła, przesunięcie premiery nie jest przypadkowe, rozmienili się na drobne, Arena, Kingdoms, dlc do Atylli. Całą uwagę skupili na kampanii i oby była dobra na tyle, żeby kolejne części się sprzedały i był czas, żeby grę doszlifować. Nie mam wielkich oczekiwań, ale fajnie by było, żeby w tym kilkuletnim ciągu dlc, które nas czeka jedno poświęcone by było trybowi multi - customizajca jednostek, awatar, porządne rankingi i inne dodatkowe opcje multi, może coś dla klanów.

  8. #1817
    Cześnik Awatar ares354
    Dołączył
    Feb 2015
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    227
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 13 podziękowań w 11 postach
    W sumie to Arroyo ma rację. Patrząc na 8 edycję, i tylko ją, to fani Bretonni jej by nie dostali, i inny nacji których nie ma w 8 edycji. Myślę że ta gra, powinna być głównie pod singla, ze sporą ilością kampanii historycznych, no i oczywiście możliwością grania, wszystkimi rasami, nawet za lat kilka.

  9. #1818
    Chłop
    Dołączył
    Sep 2015
    Postów
    12
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    6
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    ares354
    Z Bretonnią to jest trochę inna sprawa. Frakcje jak Kislev czy Estalia miały swoje kodeksy i modele, ale na stronie Games Workshop były one już dość długo niedostępne. Za to kodeks Bretonni, jak i jej modele, można było normalnie kupić i były dopuszczane na wszelkich turniejach, w przeciwieństwie do frakcji wcześnej przeze mnie wymienionych.

  10. #1819
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Swoją drogą nowy filmik który nic nie pokazuje, a przyciąga uwagę.
    - Katedra wampirów wygląda świetnie, tak samo jak ta wielka wieża u Orków. Aż mnie boli że tylko minimalne ustawienia uciągnie mój komp (zdaje sobie sprawę że to jest podrasowane).
    - Znowu w śród grywalnych pokazują Bretonię.
    - Księstwa graniczne tez się pojawiają, ale tylko z nazwy.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  11. #1820
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez bukson98 Zobacz posta
    ares354
    Z Bretonnią to jest trochę inna sprawa. Frakcje jak Kislev czy Estalia miały swoje kodeksy i modele, ale na stronie Games Workshop były one już dość długo niedostępne. Za to kodeks Bretonni, jak i jej modele, można było normalnie kupić i były dopuszczane na wszelkich turniejach, w przeciwieństwie do frakcji wcześnej przeze mnie wymienionych.
    Estalia ma tylko fanowski AB. W trzeciej edycji były ze 2 jednostki tej frakcji. Kislev z kolei miał broszurkę imitującą AB w 6 edycji.
    Co do multi - nie mam nic przeciwko - sam gram w ten tryb, ale sądzę, że Warhammer TW nie będzie przyjazny dla graczy multi, choćby przez to, że jest dużo bardziej zaawansowaną grą niż byle TW, w którym nie mamy magii, jednostek latających etc. - za dużo do ogarniania jest dla przeciętnego gracza, tym bardziej multiplayerowca.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

Strona 182 z 267 PierwszyPierwszy ... 82132172180181182183184192232 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •