Strona 37 z 50 PierwszyPierwszy ... 27353637383947 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 361 do 370 z 498

Wątek: Megasubmod do BC 7 dyskusja i błędy

  1. #361
    Wojski Awatar Keramex
    Dołączył
    Nov 2013
    Postów
    49
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Jak zainstalować Megasubmod 2 jeżeli po podaniu ścieżki wyskakuje błąd nie masz uprawnień b zapisywać w...?

  2. #362
    Podkomorzy
    Dołączył
    Aug 2012
    Postów
    1 498
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 190 podziękowań w 121 postach
    Hej ho! Ktoś gra jeszcze w to

    Bo ja tak Gram i dopracowuję. Spolszczenie nadal odbiera ostatnie szlify - przywróciłem nazwę frakcji Chanat Połowców zamiast Konfederacja, poprawiłem opisy ukazujące się po śmierciach władców frakcji, podczas narodzin księżniczek i pojawienia się bohaterów, opisy wynalazków, wszelkie "rosyjskie" poprawiłem na "ruskie", a także jest ostateczna i poprawna wersja opisu działania money scriptu. Oprócz tego nastąpiło mnóstwo poprawek i obecnie właściwie pozostały do poprawki opisy pojawiające się na początkach tur, z opisami danych dat. No ale tego chyba nigdy się nie zrobi, bo jest tego bardzo dużo.

    Ponadto zrobiłem 3 zmiany w descr_strat.txt: poprawiona data śmierci Bolesława Krzywoustego i dopisane 2 portrety gienków, których grafiki już były, ale zapomniałem zrobić poprzednio odpowiednich wpisów, przez co się nie pojawiały w grze. Mongołowie dostali 5 mln złotych monet, przez co będą szaleć. Dodane dżihady, usunięte wszystkie cechy "prec" z EDU (wszystkie 6 jednostek, które to miały), które dawały jednostce możliwość rzucania oszczepów przed bitwą. Jednak działanie tej cechy pozostawia wiele do życzenia w Medku drugim, więc to wywaliłem. Poprawiłem kolejnych kilka błędów w plikach moda przy pomocy programów do tego stworzonych.

    Ponadto być może natrafiłem na trop, dlaczego AI ich nie rekrutuje księży. Poza tym nie odpuściłem krewkim Bułgarom i skończyłem przerabiać skrypt bulgar revolt Tak, tak Będzie ostry, bardzo ciekawy skrypt z buntem przeciw Bizantyjskim włodarzom. Biorę się za testy i jak rekrutowanie księży przez AI zadziała i rewolta Bułgarów, to sprezentuję Wam trzecią odsłonę Megasubmoda

    Rewolucji może nie będzie, ale wiele osób narzekało, że brak księży powoduje, że mod ten jest niegrywalny. Jeśli uda się to poprawić, to będzie gitara. No a w połączeniu z buntem Bułgarów będzie dużo ciekawiej. Zastanawiam się też, czy nie dać więcej kasy Bułgarom Nadwołżańskim i Litwie - te obie nowe frakcje szybko padają.
    "Ludzie, którzy dla odrobiny bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność" Benjamin Franklin

  3. Następujących 2 użytkowników podziękowało wino za ten post:


  4. #363
    Wielki Kuń Awatar Lwie Serce
    Dołączył
    Mar 2012
    Lokalizacja
    Siodło rumaka
    Postów
    9 896
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    452
    Otrzymał 326 podziękowań w 212 postach
    O, fajnie że coś dalej działasz. Ja pogrywam czasem ale w 6.3 z Megasubmodem, własną muzą i statystykami jednostek, no i fajnie jest bardzo Na 7 się raczej nie przestawię, niektóre jednostki tak okropnie tam wyglądają że aż się odechciewa grać hehe.

    Niech żyje Gwardia!

  5. #364
    Stolnik Awatar exar
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    840
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    12
    Otrzymał 16 podziękowań w 10 postach
    Zainstalowałem bc7 pograłem chwile i wróciłem do 6.3. Muszę jednak pochwalić, że muzyczkę świetną dodałeś do nowego megasubmoda. Obecnie jednak zagrywam się w moda 1648, poza tym lada dzień ma ujrzeć światło dzienne beta Tsardoms Total War z przepięknymi jednostkami bizantyjczyków i nie tylko.

  6. #365
    Podkomorzy
    Dołączył
    Aug 2012
    Postów
    1 498
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 190 podziękowań w 121 postach
    Muza jak muza, za wiele nowego tam nie ma

    P.S. byłaby szansa, żebyś dostosował swe dzieło z nowym roosterem pod BC 6.3, tak by działał w BC 7?
    "Ludzie, którzy dla odrobiny bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność" Benjamin Franklin

  7. #366
    Stolnik Awatar exar
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    840
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    12
    Otrzymał 16 podziękowań w 10 postach
    Nie potrafię na dzień dzisiejszy odpowiedzieć, czasy gdy mogłem większość czasu wolnego poświecić na granie, czy dłubanie w nich niestety się skończyły. Ale nie mówię tez nie, bo po tym co zobaczyłem jaki roster bizantyjczyków przygotowała ekipa Tsardoms, pomyślałem by poprosić ich o możliwość umieszczenia tych jednostek w nowym submodzie, więc może zabiorę się za nowego romanoi.

    http://www.twcenter.net/forums/showt...W-Roman-Empire

  8. #367
    Podkomorzy
    Dołączył
    Aug 2012
    Postów
    1 498
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 190 podziękowań w 121 postach
    Pisałem też do HellVarda i marko1805, jak znajdziecie wszyscy czas to może uda się pokonać megasubmoda do BC 6.3 i zrobić coś lepszego z BC 7. U mnie też z czasem gorzej, ale coś tam grzebię czasem
    "Ludzie, którzy dla odrobiny bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność" Benjamin Franklin

  9. #368
    Szambelan Awatar Araven
    Dołączył
    Jan 2011
    Postów
    11 948
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    401
    Otrzymał 277 podziękowań w 235 postach
    Wróciłem nieco do Bellum, 7.0 bardzo stabilne a spolszczenie czad. Muszę pobrać to najnowsze. Ten mod od Tsardoms ma czadowe jednostki, na takich bym Bizancjum i Gruzją pograł.

  10. #369
    Podkomorzy
    Dołączył
    Aug 2012
    Postów
    1 498
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 190 podziękowań w 121 postach
    Zaraz wrzucę najnowsze spolszczenie, ma mnóstwo poprawek.

    No właśnie stabilność BC 7 jest zajebista. Poprawiłem teraz z myślą o kolejnym megasubmodzie kolejne błędy w plikach i jest stabilny jak skała. Dlatego fajnie by było go dopracować. Hellvard skupił się na swoim modzie, no ale zobaczymy jak chłopaki nie dadzą rady pogrzebać przy BC 7 to spróbuję ogarnąć temat przerzucania modeli jednostek z innych modów i może sam poprzerzucam. Muza mnie wk... to ogarnąłem i zrobiłem nową, spolszczenie dopracowałem, jednocześnie znajdując błędy z przecinkowymi księżniczkami, skrypt Bulgar Revolt ogarnąłem (chociaż na skryptach też się nie znałęm), więc może i przerzucanie modeli ogarnę, zobaczymy. Jak to mówią - potrzeba matką wynalazków Co prawda nic nie wynajduję, ale potrzeba wymusza na mnie grzebanie przy BC i uczenie się grzebania przy modowaniu
    "Ludzie, którzy dla odrobiny bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność" Benjamin Franklin

  11. #370
    Stolnik Awatar exar
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    840
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    12
    Otrzymał 16 podziękowań w 10 postach
    Jak wygląda w BC 7 spam armii? Gdzieś natrafiłem na info od któregoś z forumowiczów, że występuje ale nie jest jakiś szczególnie duży.

Strona 37 z 50 PierwszyPierwszy ... 27353637383947 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •