RC/RR - Real Combat Real Recruitment
System ustalania statystyk jednostek a także rekrutacji, wymyślony przez Point Blacka i zaimplementowany pierwotnie w SS ale obecnie wiele modów z niego korzysta, chociażby Tsardoms. Na włoskim forum do Bellum też ktoś podjął się przerobienia edu pod ten system, chodzi jednak o BC6.3.
tutaj masz ten system, chyba najnowszy 2.0
https://drive.google.com/file/d/0B_Y...ew?usp=sharing
W BC7 jest jakiś Recruitment Mod v.3.0.1, jest jakiś podział jednostek od zwykłych do profesjonalnej elity. Ale to chyba nie to
"Ludzie, którzy dla odrobiny bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność" Benjamin Franklin
Hej witam!
zainstalowalem megasubmoda, i jestem w 40tej turze. Za pozno zorientowalem sie, ze bardzo bym chal uaktywnic nowe portrety z megasubmoda. Czy jest to mozliwe? Jak uaktywnic Megasubmoda zeby dodac jeszcze te portrety, czy musze go na nowo zainstalowac? Ale wtedy chba moje save´s by przepadly co?
Dziekuje z gory za pomoc!
Podczas instalacji magsubmoda podaj jakiś katalog, inny nić gra (np. D:\1). Zaznacz, że chcesz tylko portrety i zainstaluj. Potem w tym katalogu będziesz miał katalog z portretami (UI chyba się nazywa) - skopiuj go do katalogu Bellum, wszystko nadpisując.
Jednak najpierw zrób kopię obecnego katalogu, w razie jakby nie zadziałało z obecnymi save'ami. Bo tego czy z nimi zadziała nie wiem - musisz sprawdzić sam
"Ludzie, którzy dla odrobiny bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność" Benjamin Franklin
Dziekuje za pomoc, wszysto sie zgadza. Dokladnie tak zrobilem. Moge potwierdzic ze dziala z starymi save´ami.
Wszyscy maja nowe pyski
Dzieki wino!
Cześć wino,
co słychać na froncie pracy nad nową wersją megasubmoda?
Jak mam czas to gram, bo chcę dwie rzeczy sprawdzić - przerobiłem skrypt Bulgar Revolt tak by działał, bo miał mnóstwo błędów, przez które nie mógł działać poprawnie, przy okazji go mocno przerobiłem i dopakowałem tak, by był nazwijmy to "interaktywny". W sensie takim, że w zależności od decyzji wielkiego Basileusa sytuacja związana z roszczeniami braci Asen będzie się zmieniać. I to nie tylko przy pierwszej decyzji, ale także w trakcie dalszych wydarzeń. Słabo się znam na skryptach, ale przy pomocy specjalnie stworzonych programów do weryfikowania poprawności skryptów mam nadzieję, że wszystko przebiegnie ok. Jeśli tak, to skrypt będzie imho bombowy
Druga sprawa to ci nieszczęśni księżą, których AI nie chce rekrutować. Sprawdzam jedną rzecz, która mam nadzieję pomoże.
Jak te dwie rzeczy zatrybią, to może pomęczę się z przeniesieniem niektórych modeli jednostek z innych modów (chyba że Ty lub HellVard macie ochotę i czas to byłoby miodzio) i będzie trzeba wypuszczać trzeciego megaska Najbardziej martwią mnie ci księża, jak nie zadziałają to jest wielka śmierdząca dupa :/
W każdym razie póki co poprawiłem kolejne babole Italieńców, 43 tura Bizancjum i ZERO CTD a log czysty jak łza, sprawdzam po każdej rozgrywce. Także stabilny jak skała. Jakby się te rzeczy o których wspomniałem dało zrobić to będzie mod kompletny - takie BC 8
No ale nie chcę robić wielkich nadziei, bo co z tego wyjdzie to się dopiero okaże.
"Ludzie, którzy dla odrobiny bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność" Benjamin Franklin
Świetnie się zapowiada wino, chętnie przeniosę tamte jednostki do Twojego nowego submoda.
No słuchaj, jakbyś przeniósł to rewelka W takim razie dokończę sprawdzanie (choć z czasem na granie słabo, więc pewnie trochę to jeszcze potrwa) i odezwę się, podeślę pliki które będą podstawą megasubmoda 3 i mógłbyś działać
"Ludzie, którzy dla odrobiny bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność" Benjamin Franklin