Strona 197 z 267 PierwszyPierwszy ... 97147187195196197198199207247 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 961 do 1 970 z 2664

Wątek: Dyskusja ogólna o Total War: Warhammer

  1. #1961
    Łowczy
    Dołączył
    Aug 2014
    Postów
    158
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    9
    Otrzymał 29 podziękowań w 23 postach
    Cytat Zamieszczone przez royal1410 Zobacz posta
    A będzie coś takiego jak tradycje dla oddziałów jak w R2?
    Tradycje armii to według mnie słaba opcja. Bo czym jest armia? Ani to dowódca, ani to suma tworzących jej oddziałów, bo dowódca może zostać wymieniony, wszystkie oddziały także, ale tradycje armii zostają. Lepiej dobrze dopracować to co już w warhammerze battlu jest albo było w przeszłości, zamiast powielać niezbyt udane rozwiązania.

    Np. kwestia magicznych sztandarów dla oddziałów, sztandarów armijnych albo możliwości wykupowania dowódcom niektórych oddziałów magicznych broni lub zbroi w celu wzmocnienia potencjału takiego oddziału.
    "********* ***** ********** ******, *************" - Zbigniew Stonoga (cenzura na prośbę moderacji )

  2. #1962
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Akurat też jestem za odejściem od tradycji armii.
    Powodu jak wyżej plus to że przy napakowanym generale armia taka byłaby nie do zatrzymania, a tu jeśli dobrze zrozumiałem dowódcy i agenci mają nie umierać ze starości. Zwłaszcza że wydaje mi się że na jakimś obrazku był pokazany ll z ponad 20 (lub 30) poziomem.
    Ostatnio edytowane przez Ituriel32 ; 06-05-2016 o 15:04

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  3. #1963
    Zbanowany
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    532
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 5 podziękowań w 5 postach
    E tam, przynajmniej były jakieś zróżnicowania dla jednostek, jednak to co proponuje jan też jest dobre. Ja bym widział to tak oddział osiąga odpowiedni poziom i daję mu się nową zdolność, magiczną broń czy zwiększa statystyki. Ciekawe jak odwzorują belki doświadczenia.

  4. #1964
    Łowczy
    Dołączył
    Aug 2014
    Postów
    158
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    9
    Otrzymał 29 podziękowań w 23 postach
    Cytat Zamieszczone przez royal1410 Zobacz posta
    E tam, przynajmniej były jakieś zróżnicowania dla jednostek, jednak to co proponuje jan też jest dobre. Ja bym widział to tak oddział osiąga odpowiedni poziom i daję mu się nową zdolność, magiczną broń czy zwiększa statystyki. Ciekawe jak odwzorują belki doświadczenia.
    Ciekawą opcją jak dla mnie będą asasyni Mrocznych Elfów i Skavenów. Idea battlowa jest taka, ze kupuje się takiego bohatera i na początku bitwy można go wystawić ukrytego w jednym z oddziałów. W czasie walki taki asasyn się ujawnia i wzmacnia potencjał oddziału wyprowadzając swoje ataki.

    W figurkowym battlu z różnych względów to nie działało i poza dużymi towarzyskimi bitwami dla funu, w których wystawiało się wszystko z nadmiaru dostępnych punktów, nigdy ich nie wystawiałem. I nie widziałem, aby ktokolwiek grający Mrocznymi Elfami ich wystawiał, a już na pewno nie w rozpiskach, którymi chciałoby się coś ugrać. Jak ze Skavenami nie wiem. Przyczyny były dwie. Pierwsza taka, ze asasyni w praktyce nie byli jakoś szczególnie morderczy i można było wykorzystać punkty na lepsze jednostki, a druga taka, ze bitwy turniejowe były na jawnych rozpiskach i trudno było kogokolwiek zaskoczyć takim rozwiązaniem.

    No, ale w komputerowym Warhammerze będzie to na pewno ciekawa opcja, aby wystawić stosunkowo słaby oddział włóczników i ukryć wśród nich wymaksowanego asasyna, aby z zaskoczenia zrobił niespodziankę przeciwnikowi, który zaatakuje taki oddział. Klimatyczny i fajny motyw zarówno do kampanii singlowej, jak i kampanii online i bitew online.

    W Rome II tradycje były nawet spoko opcją, aby urozmaicić rozgrywkę, spersonalizować zwłaszcza rzymskie legiony. To było nawet fajne mieć legiony o różnych nazwach, które same w sobie niosą jakąś wartość. W Warhammerze tych możliwości urozmaicenia rozgrywki jest tyle, że tradycje są niepotrzebne. Wszystko by się zaczęło nawarstawiać.
    "********* ***** ********** ******, *************" - Zbigniew Stonoga (cenzura na prośbę moderacji )

  5. #1965
    Zbanowany
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    532
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 5 podziękowań w 5 postach
    No dobra, ale magiczne przedmioty wzmacniające oddziały byłyby super, a o tym ni widu ni słychu. Nawet nie ma czy będą belki doświadczenia dla oddziałów.

  6. #1966
    Łowczy
    Dołączył
    Aug 2014
    Postów
    158
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    9
    Otrzymał 29 podziękowań w 23 postach
    Cytat Zamieszczone przez royal1410 Zobacz posta
    No dobra, ale magiczne przedmioty wzmacniające oddziały byłyby super, a o tym ni widu ni słychu. Nawet nie ma czy będą belki doświadczenia dla oddziałów.

    W battlu opcję wykupowania takich przedmiotów mieli tylko przywódcy regimentów Wysokich Elfów i Mrocznych Elfów, więc może zaaplikują tą opcję w jednym z dodatków.

    Generalnie grę czekają dwa duże rozszerzenia, więc obstawiam, że będą one wprowadzały jakieś nowości nie tylko w kwestii mapy i dostępnych nacji, ale i nowości mechaniczne.

    Inną ciekawą opcją, którą mogą zaaplikować to runy na machinach krasnoludów. Z tego co pamiętam to w battlu na ich działach czy innych machinach mogą być wykute runy, które dają różne efekty np. zwiększają celność, siłę, generują obrażenia od ognia itd. To też jest opcja, którą być może z czasem wdrożą. Jest duże pole do urozmaiceń mechanicznych.
    "********* ***** ********** ******, *************" - Zbigniew Stonoga (cenzura na prośbę moderacji )

  7. #1967
    Chłop
    Dołączył
    Aug 2015
    Postów
    37
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    18
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    "druga wnosząca poprawki do Systemu Okupacji Regionalnej." - Czyli już zaplanowali coś nie dokończyć?

  8. #1968
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Nie. Druga opcja ma wyłączyć ograniczenia, czyli każdą* rasą może podbić i zająć każdą osadę.
    * Poza chaosem i innymi hordami.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  9. Użytkownicy którzy uznali post Ituriel32 za przydatny:


  10. #1969
    Podstoli Awatar Jsatrzab
    Dołączył
    Jun 2010
    Postów
    468
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    39
    Otrzymał 89 podziękowań w 59 postach
    Jeśli chodzi o sztandary to przed jedną z bitew Joey przeciąga jakiś sztandar na którąś jednostkę, więc jakiś tam system sztandarów istnieje. Jeśli chodzi o magiczne bronie itp to może to być zaimplementowane na zasadzie ulepszania broni/zbroi z poprzednich Total Warów czyli po prostu budujesz w prowincji kuźnie (czy coś takiego) i możesz ulepszać jednostki. Jeśli chodzi o runy to albo zrobią to właśnie jako specjalny budynek który pozwala ulepszać jednostki, albo pominą tą opcję i jedynie Runemaster jako bohater w bitwie będzie ulepszał okoliczne jednostki jak to widać na drugim gameplayu Darrena.
    Si vis pacem, para bellum

  11. #1970
    Zbanowany
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    532
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 5 podziękowań w 5 postach
    Być może wszystkie nowe elementy, upodabniające do RPG- jednostki, będą przeze mnie mile widziane. Najlepiej gdyby dali podwyższanie umiejętności, broni, statystyk, poprzez przyrost doświadczenia.

Strona 197 z 267 PierwszyPierwszy ... 97147187195196197198199207247 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •