Strona 220 z 267 PierwszyPierwszy ... 120170210218219220221222230 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 2 191 do 2 200 z 2664

Wątek: Dyskusja ogólna o Total War: Warhammer

  1. #2191
    Chłop Awatar sebus12321
    Dołączył
    Feb 2010
    Lokalizacja
    ...
    Postów
    26
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Cytat Zamieszczone przez Defungor Zobacz posta
    Według mnie zawsze miasta z murami były OP, małym garnizonem liczącym 5 oddziałów mogliśmy powstrzymać pełną flagę, to było idiotyczne. Teraz przynajmniej nie ma takich problemów, po prostu ludzie teraz płaczę bo AI daje im w dupę na otwartym polu, kiedy i tak komputer ma ogromną przewagę. Total War i tak jest banalną grą a wy chcecie ją jeszcze łatwiejszą, a najlepiej to chcecie od razu dostać garnizon który nie przegra z kompem .
    Nie chodzi, że ktoś dostaje w dupe, ja nie traktuje tej gry na tyle poważnie, żeby przejmować się czy komp mnie pokona czy nie, nawet się cieszę jak widzę dobra zachowania AI na polu walki, po prostu dla mnie ten system jest skopany, obleganie miasta to w pewnym sensie jakies wydarzenie, trzeba sie przygotować i zebrać odpowiednie oddziały a tutaj to starczy albo napierdzielać w jeden mur i patrzec na wielkie miasto, które zostaje dal nas niedostępne albo rozwalic komputer w polu, w mieście, które daje wiele możliwości komputer mógłby zablokować ulice i na prawdę długo się bronic albo i wybronić, tyle.
    "Historia będzie dla mnie łaskawa, ponieważ zamierzam ją napisać."

  2. #2192
    Chłop
    Dołączył
    May 2016
    Postów
    6
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Najbardziej mnie irytuje to że po rozbudowaniu budynku garnizonowego w osadzie w której przed chwilą nie można było prowadzić walk to nagle z tej osady tworzy się wielkie miasto, mogliby się zdecydować z jednej strony nie dają możliwości walk w małych zabudowaniach a z drugiej strony pozwalają na wzniesienie murów w tejże osadzie których nie powstydziłaby się stolica, oblężenie takiej osady (Z rozbudowanym garnizonem) ma się nijak do tego co prezentuje mapa kampanii.

  3. #2193
    Chłop Awatar sebus12321
    Dołączył
    Feb 2010
    Lokalizacja
    ...
    Postów
    26
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Ogólnie można mieć wrażenie, że gra jest przeznaczona do młodszego odbiorcy niż zwykle, wszystkie te uproszczenie i absurdalne pomysły jak drabiny z kosmosu, wielkie mury z niczego czy żołnierze teleportujący się na mury
    "Historia będzie dla mnie łaskawa, ponieważ zamierzam ją napisać."

  4. #2194
    Podstoli Awatar Jsatrzab
    Dołączył
    Jun 2010
    Postów
    468
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    39
    Otrzymał 89 podziękowań w 59 postach
    Wszystkim narzekającym polecam zebrać się, założyć firmę i zrobić własną grę, albo znaleźć takie rozwiązanie aby AI działało w wąskich uliczkach i rozległych miastach. Przez lata wszyscy narzekali na AI, a CA zarzekało się że będzie lepiej i z gry na grę nie było żadnych popraw. Teraz gdy w końcu, opracowali solidny działający system, to wielki płacz że uproszczenia.

    Mury nie biorą się znikąd tylko z solidnego projektu budowlanego, który swoje kosztuję i trochę się buduje. Żołnierze zamiast walczyć między domami wśród cywilów, wychodzą wojsku na przeciw, by dać cywilom czas na ewakuacje - prawdziwie bohaterska postawa. Taki np Superman mógłby z nich wziąć przykład, zamiast walczyć z Zodem w mieście i mordując tysiące cywilów...
    Si vis pacem, para bellum

  5. Użytkownicy którzy uznali post Jsatrzab za przydatny:


  6. #2195
    Cześnik Awatar Bartolomeo
    Dołączył
    Dec 2015
    Postów
    300
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    62
    Otrzymał 58 podziękowań w 39 postach
    Płacimy za ich produkty i mamy prawo narzekać. Fajny mieli pomysł z mniejszymi osadami w R2 i At ale dlaczego nie bylo murów? Ja poszedł bym o krok dalej i wprowadził opcję zmieniania osady w twierdzę , znany system z M2.Niestety zamiast popracować nad oblężeniami CA pompuje w Pr i marketing.

  7. #2196
    Chłop Awatar sebus12321
    Dołączył
    Feb 2010
    Lokalizacja
    ...
    Postów
    26
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Ale po co taki ironiczny ton z twojej strony ? Ja piszę co mi się nie podoba, jeśli ci się podoba to nie trać czasu na pisanie ze mną tylko graj . Ale jak już tak irocznicznie piszesz to jakie masz wytłumaczenie na teleportujących się żołnierzy ? Wieże, które same się przemieszczają i drabiny wyciągane z kieszeni, a może drabiny działają podobnie jak ant-man ? hmm

    Cytat Zamieszczone przez Bartolomeo Zobacz posta
    Płacimy za ich produkty i mamy prawo narzekać. Fajny mieli pomysł z mniejszymi osadami w R2 i At ale dlaczego nie bylo murów? Ja poszedł bym o krok dalej i wprowadził opcję zmieniania osady w twierdzę , znany system z M2.Niestety zamiast popracować nad oblężeniami CA pompuje w Pr i marketing.
    Otóż to, CA nie wklada już w te gry serca jak przy starszych tytułach i to najbardziej boli, nie czuć klimatu total war, czuć smak komerchy i robienia tego do coraz mniej ambitnego odbiorcy.

    Nie pisz post pod postem. Jest opcja "Edytuj post". Upomnienie. Arr.
    Ostatnio edytowane przez Arroyo ; 28-05-2016 o 07:58
    "Historia będzie dla mnie łaskawa, ponieważ zamierzam ją napisać."

  8. #2197
    Zbanowany
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    532
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 5 podziękowań w 5 postach
    Nie grałem i dobrze, że nie kupiłem, jeśli tak jest z oblężeniami...
    ... Mogę sobie wytłumaczyć samo poruszające się wieżę oblężnicze- popychane wiatrami magii, drabiny z "kieszeni"- było już w Empire i Napciu- swoją drogą ciekawy ten rozwój technologiczny z drabinami, widzę bardzo szybki postęp w technologi budowania drabin; mury tylko dla najwyżej rozwiniętych mniejszych miast(nie będących stolicami regionów)- po co budować mury, kiedy podczas wrogiej inwazji i tak wszyscy chronią się za murami stolicy prowincji; Ale nie mogę zrozumieć jednego: dlaczego w wspaniale zaprojektowanych dużych miastach jest tylko jeden mur i od razu obrona strefy kontroli- przynajmniej tak to przedstawiacie. Nawet w Kings Arthur były ciekawsze oblężenia poprzez punkty kluczowe w różnych częściach twierdz. Nie mówiąc już o Medku 2, tam to się szczególnie przydawało np. przeciw Mongołom. Dla mnie powód jest prosty: twórcy- CA uznali, że: po co tworzyć nowe utrudnienia w obleganiu stolic regionów, jeśli można pominąć najlepsze rozwiązanie w kwestiach oblężniczych i już jest trudniej....

  9. #2198
    Stolnik Awatar marko1805
    Dołączył
    Feb 2012
    Postów
    908
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    31
    Otrzymał 121 podziękowań w 78 postach
    Teraz gdy w końcu, opracowali solidny działający system, to wielki płacz że uproszczenia.
    Tak z ciekawości na czym polega ten solidnie działający system? Bo mnie się wydaje, iż AI w bitwach jest nadal głupie jak było dotychczas( opinie opieram na postawie obserwacji osób grających w to coś). No chyba ,że brak oblężeń w pomniejszych osadach uznamy jako postęp.
    https://picasaweb.google.com/lh/photo/nozvxNxHhuIVK9-6uWBM2RcxicG_SBK_B29mfu3dapE?feat=directlink

    Si vis pacem, para bellum

    "Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości"

  10. #2199
    Cześnik Awatar Bartolomeo
    Dołączył
    Dec 2015
    Postów
    300
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    62
    Otrzymał 58 podziękowań w 39 postach
    Ostatnie fajne oblężenia pamietam z M2 na modzIe BC.Piękne było to że twierdze mialy dwa pierścienie murów, zawsze można bylo zamknąć się w cytadeli i bronić sie do ostatniego. W R2 stworzyly piękny model Kartaginy ale przyjemność ze zdobywania jej byla raczej wątpliwa. W pierwszych wersjach gry wystarczało podejść do bramy oddziałem Welitow i rzucić parę Mołotowów Dość mile były oblężenia w S2 , moze nie zbyt realistyczne ale jedank jakoś bardziej epickie niż w R2 i At, szczególnie na max lev zamkach.

  11. #2200
    Pan Koala Awatar Shay Ruan
    Dołączył
    Dec 2012
    Lokalizacja
    Afryka, pierwsze drzewo z prawej
    Postów
    1 666
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    189
    Otrzymał 126 podziękowań w 91 postach
    Wszystkim narzekającym polecam zebrać się, założyć firmę i zrobić własną grę, albo znaleźć takie rozwiązanie aby AI działało w wąskich uliczkach i rozległych miastach. Przez lata wszyscy narzekali na AI, a CA zarzekało się że będzie lepiej i z gry na grę nie było żadnych popraw. Teraz gdy w końcu, opracowali solidny działający system, to wielki płacz że uproszczenia.

    Mury nie biorą się znikąd tylko z solidnego projektu budowlanego, który swoje kosztuję i trochę się buduje. Żołnierze zamiast walczyć między domami wśród cywilów, wychodzą wojsku na przeciw, by dać cywilom czas na ewakuacje - prawdziwie bohaterska postawa. Taki np Superman mógłby z nich wziąć przykład, zamiast walczyć z Zodem w mieście i mordując tysiące cywilów...
    Śmieszne tłumaczenia. Każdy kto kupił ten badziew ma prawo narzekać. CA nie potrafi zaprogramować ai wiec wycina z gry elementy, które mogą sprawiać mu największe problemy. Genialne rozwiązanie. Jeśli postawa graczy się nie zmieni i dalej będą kupować taki syf to nigdy nie zobaczą dobrej gry.

    "Nie jest umarłym ten, który spoczywa wiekami, nawet śmierć może umrzeć wraz z dziwnymi eonami"


Strona 220 z 267 PierwszyPierwszy ... 120170210218219220221222230 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •