Strona 223 z 267 PierwszyPierwszy ... 123173213221222223224225233 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 2 221 do 2 230 z 2664

Wątek: Dyskusja ogólna o Total War: Warhammer

  1. #2221
    Zbanowany
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    532
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 5 podziękowań w 5 postach
    1. To może pośrednio, bo głównie służą do wyrobienia sobie opinii co gry, a pózniej do jej ewentualnego kupna.
    2. Ależ tak powinno być, obrońcy od zawsze, ponosili mniejsze straty niż atakujący. Mi się to w Medku 2 podobało, że o wiele większą armię dało się powstrzymać garstką obrońców. Co zresztą jest bardziej zgodne z praktyką historyczną- wiem,wiem lore fantasty; ale to jednak wynalazek naszych przodków, te oblężenia,nie?
    3. Więc po co piszesz o konkurencji, skoro, ona nic nie wniosła do WoT?
    4. I znam kolejny powód by jej- w tej chwili; nabyć...

  2. #2222
    Stolnik Awatar marko1805
    Dołączył
    Feb 2012
    Postów
    908
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    31
    Otrzymał 121 podziękowań w 78 postach
    Zamieszczone przez marko1805Tak z ciekawości na czym polega ten solidnie działający system? Bo mnie się wydaje, iż AI w bitwach jest nadal głupie jak było dotychczas( opinie opieram na postawie obserwacji osób grających w to coś). No chyba ,że brak oblężeń w pomniejszych osadach uznamy jako postęp.



    A tu kolejny inteligent który nawet potrafi z fusów wywróżyć jakie AI jest w grze w której nie grał. Może zacznij dorabiać z wróżbitą Maciejem
    Nie bardzo rozumiem ten atak na mą osobę, nie wiem ile Ty masz lat, ale kłania sie zdecydowanie czytanie ze zrozumieniem, gdzie tu widzisz wróżenie z fusów. Zadałem proste pytanie, jeśli się mylę udowodnij to , jeśli nie masz w tej materii nic mądrego do powiedzenia po co zabierasz głos?

    Bez TW rynek strategi był by znacząco ograniczony, zresztą to tylko twoja ocena bo raczej większości się podoba. Odnośnie modów masz rację, nie mam wiedzy kompletnej by się wypowiadać w kwestii programowania, ale raczej odnosiłem się do modów które "poprawiają" AI według ich twórców, i raczej one nic nie wnosiły nowego, a nawet czasem były gorsze od podstawki.
    Dla Twej wiedzy ,gdyż widzę iż masz mglistą wiedzę o modowaniu od Empire AI zarówno na mapie kampanii jak i w bitwach jest niemodowalne, "specjaliści" z CA zablokowali tę możliwość . Jest możliwość pewnej ingerencji w zachowanie komputera przez edycje plików "db" ale jest o jedynie namiastka i z tego korzysta spora część moderów ze sporym powodzeniem patrząc na niektóre poważne mody.
    Ostatnio edytowane przez marko1805 ; 28-05-2016 o 13:04
    https://picasaweb.google.com/lh/photo/nozvxNxHhuIVK9-6uWBM2RcxicG_SBK_B29mfu3dapE?feat=directlink

    Si vis pacem, para bellum

    "Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości"

  3. Użytkownicy którzy uznali post marko1805 za przydatny:


  4. #2223
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Ja tylko tak napiszę że jakby palisady i mury nic nie dawała, to człowiek darował by sobie ich stawianie.
    Ja jeszcze w młotka nie grałem, ale dla mnie gry z logo TW już jakiś czas temu przestały być innowacyjne czy rewelacyjne, teraz są to bardzo miłe (dla mnie) zjadacze czasu.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  5. #2224
    Asuryan
    Gość
    Mnie tam gra pomimo swych uproszczeń strasznie wciągnęła. Dopadł mnie syndrom "jeszcze jedna tura".

  6. #2225
    Stolnik Awatar Aztec
    Dołączył
    Jan 2013
    Lokalizacja
    Góry Świętokrzyskie
    Postów
    1 148
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    35
    Otrzymał 44 podziękowań w 37 postach
    Oglądałem parę filmików z gry, (sam nie posiadam, bo nie zamierzam grać na minimalnych ustawieniach) i rzuciła mi się w oczy jedna rzecz, która dla mnie jako fana przyglądania się z bliska walce jest niezwykle irytująca. Gdzie do cholery są animację przeładowywania broni i dział?
    Popraw podpis

  7. #2226
    Podstoli Awatar Jsatrzab
    Dołączył
    Jun 2010
    Postów
    468
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    39
    Otrzymał 89 podziękowań w 59 postach
    Człowiek sobie wstanie bladym świtem o 14, a tu już 3 strony takiego hejtu, że od samego czytania rozbolała mnie głowa. Jako że naskrobaliście aż tyle to nie chce mi się cytować, więc będę odpowiadał ogólnie.

    @marko1805 - Solidnie działający system został opisany na, którejś konferencji developerskiej parę miesięcy temu polecam obejrzeć (był linkowany w temacie z filmikami o ile dobrze pamiętam)

    @zajac - Nie zapomniałem, to było pierwsze lepsze uzasadnienie dlaczego żołnierze mieli by porzucić nieufortyfikowane miasto i bić się w polu. Jako odpowiedź na wszelkie zarzuty że taka postawa nie ma sensu.

    @royal1410 - Czytanie twoich postów sprawia, że jestem za przymusową eutanazją (@Arroyo tak wiem, było warto). "Płace wymagam" nie dość, że nie płacisz, to nawet jeśli to nie jest Kickstarter czy inne IndieGoGo gdzie nijako współfinansujesz produkt. Kupujesz gotowy projekt, który przed premierą został opisany na wszelkie możliwe sposoby pokazywany przez dziesiątki godzin i to przez samych producentów(za co należą się ogromne brawa). Jako klient masz prawo ocenić produkt, masz prawo krytykować błędy, ale krytykowanie całego systemu, który działa tak jak to sobie CA wymyśliło i działa zgodnie z tym co CA mówiło i pokazywało przed premierą to zwykłe Cebulactwo.

    @narzekający na SI - Programowanie to zwykłe pisanie kodu na podstawie różnorakich diagramów, coś jak składanie mebli z IKEI. Problemem SI nie jest programowanie, tylko brak nowej-lepszej koncepcji SI. Ciągle korzysta się z tych samych rozwiązań, bo po prostu nie ma nic lepszego. To jest problem nie tylko CA, ale całej branży. Do samodzielnej SI nam jeszcze trochę brakuje, więc jeśli ktoś z was ma pomysł na technologie, która pozwoli lepiej imitować SI a jest porównywalnie zasobożerna, to każda firma przyjmie was z otwartymi rękami, a na patentach zarobicie miliardy.

    Sam bym wolał epickie oblężenia ogromnych zamków, ale jeśli mam wybierać między gwałceniem SI przy stosunku sił 1/10 w wielkim zamczysku, a nieraz nawet wyrównaną walką na jego wycinku to w ciemno wybiorę to drugie rozwiązanie.

    Daruj sobie takie chamskie wypowiedzi w stosunku do użytkowników. Shay
    Ostatnio edytowane przez Shay Ruan ; 28-05-2016 o 15:42
    Si vis pacem, para bellum

  8. #2227
    Chłop
    Dołączył
    Sep 2014
    Postów
    18
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Panowie gram krasnoludami i mam spory problem walczac z orkami. Ich lucznicy uciekaja pd moich topornikow i ich caly czas obijaja na odleglosc. Jaka jest najlepsza taktyka na to?

    A co do gry. Czulem, ze to nie moj klimat i szczerze musze powiedziec ze bardziej wciagnela mnie attila

    Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka

  9. #2228
    Podkomorzy Awatar Chaak
    Dołączył
    May 2011
    Postów
    1 844
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    262
    Otrzymał 254 podziękowań w 191 postach
    Ja w nich z artylerii strzelałem jak jednostki do walki wręcz zwarły się z moimi, a tych bardziej opornych dobijałem kusznikami albo thunderersami. Później żyrokoptery się tym zajmowały.

    A co do oblężeń to mi zupełnie nie przeszkadzają, bo w większości przypadków lecą z automatu, jakoś nigdy nie lubiłem tego elementu gry w żadnej z części.

    寧我負人,毋人負我。
    曹操

  10. #2229
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Chyba najbardziej z klimatu młotka wybija mnie na filmikach (bo jeszcze nie mogę grać) ten nieszczęsny człowieczy doradca.
    Nie mam pojęcia kto wpadł na tak fatalny pomysł cięcia kosztów... Przecież przy 5 rasach to nie byłby chyba jakiś wielki problem dać jako gadającą głowę ich przedstawiciela. Zwłaszcza u Zielonych bym się z tego cieszył, zwłaszcza że zrobili materiał z komentarzem w wykonaniu goblina.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  11. Następujących 3 użytkowników podziękowało Ituriel32 za ten post:


  12. #2230
    Chłop
    Dołączył
    Sep 2014
    Postów
    18
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Cytat Zamieszczone przez Chaak Zobacz posta
    Ja w nich z artylerii strzelałem jak jednostki do walki wręcz zwarły się z moimi, a tych bardziej opornych dobijałem kusznikami albo thunderersami. Później żyrokoptery się tym zajmowały.

    A co do oblężeń to mi zupełnie nie przeszkadzają, bo w większości przypadków lecą z automatu, jakoś nigdy nie lubiłem tego elementu gry w żadnej z części.
    No niestety jestem jeszcze na poczatku i nie mam dostepu do lepszych jednostek. To jest jakas masakra dogonic tych lucznikow


    Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka

Strona 223 z 267 PierwszyPierwszy ... 123173213221222223224225233 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •