Strona 30 z 368 PierwszyPierwszy ... 2028293031324080130 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 291 do 300 z 3671

Wątek: DLC/FLC/Legendarni Lordowie - spekulacje, dyskusja.

  1. #291
    Podkomorzy Awatar Chaak
    Dołączył
    May 2011
    Postów
    1 844
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    262
    Otrzymał 254 podziękowań w 191 postach
    Ja tam bym z LL chciałbym zobaczyć Wulfrika Wędrowca i jego maruderów Khorna rzucanych na plecy przeciwnika, ale raczej Chaos ma już komplet lordów.
    A z tych bardziej realnych to mam nadzieję na szybkie zakony dla Imperium, bo budynki już mamy gotowe w sumie.

    寧我負人,毋人負我。
    曹操

  2. #292
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Sądzę, że prędzej w DLC Norski będzie

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  3. #293
    Łowczy
    Dołączył
    Aug 2009
    Lokalizacja
    Koszalin
    Postów
    131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    3
    Otrzymał 4 podziękowań w 4 postach
    Moje osobiste typy na DLC (oczywiście, w ramach obecnej mapy; pomijam to co trafi się po rozszerzeniu mapy [a jak docelowa mapa będzie wyglądać jest już znane - wygrzebano w plikach gry ]):

    1. Bretonia - z oczywistych względów.
    2. Wood Elfy.
    3. Skaven.

    Powyższe nacje zagospodarują przede wszystkim zachodnią cześć mapy, która obecnie leży odłogiem i nawet nie ma sensu (a nawet i czasu) się tam wybierać.

    4. Kislev - swego czasu mieli swoja odrebną armię w bitewniaku, lore jest dość spory, a i pozycja startowa dość interesująca, więc jak znalazł na kolejną nację.

    I to tyle jeśli o pewniaki idzie w moim przekonianiu.

    5. Ogry - ale to tylko w formie zbliżonej do hordy albo analogicznie do Orków, obecna mapa terenu królestswa Ogrów nie obejmuje. Lokalizacja startowa - góry na wschodzie.
    6. Beastmen - też jako horda, w sojuszum z Chaosem. Lokalizacja startowa jest problematyczna, gdyż nacja ta głównie powiązana jest z lasami. Duże skupiska niby w okolicach Bretoni mieszkają, wiec może tam?

    I nacje, w których pojawienie się wątpię:

    7,8,9. - Estalia, Border Princes, Tilea - zasadniczo by się przydały celem zagospodarowania południowo-zachodniej części mapy, ale wątpię w to. Znikomy lore, szczątkowo obecne w bitewniaku, tak naprawdę to CA musiałoby te nacje na potrzeby gry stworzyć, czego pewnie licencja od GW nie obejmuje.
    10. Demony Chaosu - kalka do obecnego Chaosu, a poza tym byłaby to raczej sztucznie funkcjonująca armia, widziałbym raczej jako uzupełnienie Chaosu.
    11. Armie Chaosu poświęcone poszczególnym bogom - prawdopodobnie zbyt mało róznorodne by wprowadzić do gry z jednej strony, a z drugiej patrz pkt 10.

    Inne:

    12. Mousillon - jako alternatywna lokalizacja startowa dla Vampirów z nowym legendarnym lordem.
    13, 14 - pomniejsze klany Orków/Kransoludów z lordami jako alternatywne lokalizacje startowe.

    Obecne problemy geolokalizacyjnego TWW widzę w tym, że:
    1. Najbardziej wyekspoatowanym terenem w grze jest obszar Imperium, gdzie w zasadzie dochodzi do styku 4 z 5 obecnych nacji (poza krasnoludami), gdy znaczna część mapy jest nieużywana (cały Zachód i w zasadzie północ).
    2. Spore ograniczenia wnosi tu sam bitewniak, tam po prostu problem tego, gdzie dochodzi do starcia między armiami nie istnieje (a lore'm można manipulować). Gdy dojdzie do poszerzenia mapy w kolejnych częściach, to prawda jest taka, że Tomb Kingsi raczej nie bedą mieli sposobności powalczyć z kimkolwiek innym niż Orkowie i Krasnoludy (którzy i tak są dość daleko od ich startowej lokalizacji), a sam Nowy Świat będzie dość pustawy (obejmuje tylko Dark Elfy i Lizardmen), no chyba, że zostanie zapełniony Beastmen, Chaosem i alternatywnimi lokalizacjami innych nacji (głównie mam tu myśli Vampiry i Imperium), z High Elfami gdzieś pomiędzy jednym, a drugim.

  4. #294
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Elfy + Jaszczury będą w 1 dużym dodatku, a Skaveni + Ogry w drugim. Więc z Twoich typów należy usunąć od razu Leśne Elfy i Ogry i Skavenów. Z kolei Bretka za darmo będzie.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  5. Użytkownicy którzy uznali post Arroyo za przydatny:


  6. #295
    Łowczy
    Dołączył
    Aug 2009
    Lokalizacja
    Koszalin
    Postów
    131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    3
    Otrzymał 4 podziękowań w 4 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    Elfy + Jaszczury będą w 1 dużym dodatku, a Skaveni + Ogry w drugim. Więc z Twoich typów należy usunąć od razu Leśne Elfy i Ogry i Skavenów. Z kolei Bretka za darmo będzie.
    To w zaistniałej sytuacji nie ma czego dodawać, bo w praktyce wyczerpano już nacje, jakie przewiduje bitewniak.

    Na obecnej mapie z nowych frakcji (poza tymi, które wskazałeś, że mają się pojawić w innym czasie) dodać można tylko Kislev i Beastmen. Co skłania do refleksji, iż potencjalne DLC ograniczyć sie mogą tylko do nowych jednostek/lordów, ew. alternatywch lokalizacji startowych obecnych nacji. Z racji uśmiercenia WFB zastanawia mnie, jak dalece CA może ingerować w lore? Bo jeśli niespecjalnie (a znając GW - tak właśnie jest), to nie ma co sobie złudzeń robić na wiele nowych frakcji.

    Skąinąd info o tym, co będzie w którym znacznym dodatku to jest oficjalne? Mi tylko znana jest pełna, docelowa mapa, która wskazywałaby na to, iż nalezy się spodziewać jeszcze Tomb Kingsów (bo po co innego wielka pustyna na południu? nacji Araby raczej CA niewprowadzi) i Chaos Dwarfy (bo w zasadzie ma mapa zostać rozszerzona o część tzw. Darklands), a Nowy Świat już został powyżej omówiony.

  7. #296
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Przypominam, że Arabia była w Warmasterze, Krasnoludy Chaosu są w Tamurkhan (oficjalny), a do tego mamy fanowskie frakcje Eliassona (Estalia, Kislev - rozwinięty bardziej niż w bitewniaku oraz Norskę), a Tilea jest jako Psy Wojny.

    A skoro GW i tak już zniszczyło uniwersum End Times'em i Age of Sigmar. Więc nic nie stoi na przeszkodzie, by dodać fanowskie AB.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  8. #297
    Asuryan
    Gość
    Cytat Zamieszczone przez Arnold Zobacz posta
    I nacje, w których pojawienie się wątpię:

    7,8,9. - Estalia, Border Princes, Tilea - zasadniczo by się przydały celem zagospodarowania południowo-zachodniej części mapy, ale wątpię w to. Znikomy lore, szczątkowo obecne w bitewniaku, tak naprawdę to CA musiałoby te nacje na potrzeby gry stworzyć, czego pewnie licencja od GW nie obejmuje.
    Akurat Tilea jest bardzo dobrze opisana w dodatku Dogs of Wars do 5 edycji bitewniaka. Spokojnie można by dać własny roster:

    LL: Borgio Oblężyciel / Lucrezzia Belladonna / Lorenzo Lupo

    - Braganza's Besiegers (kusznicy z pawężami)
    - Voland's Venators (średnia kawaleria)
    - Leopold's Leopard Company (pikinierzy)
    - Bronzino's battery of galloper guns (lekkie działa zaprzężone do koni)
    - Marksmen of Miragliano (doskonali kusznicy)
    - Vespero's Vendetta (pojedynkowicze, uzbrojeni w miecz i sztylet z płaszczem przerzuconym przez ramię traktowanym w walce wręcz jako tarcza)

    Tylko że na obecnej mapie w grze Tilea jest bardzo okrojona (samo Miragliano i Luccini). Brak Sartosy, Remas, Tobaro, Trantio, Pavony, Verezzo, Monte Castello (które też mają swoje słynne oddziały). To już nawet Bretonnia została lepiej odzwierciedlona w grze, mimo że połączyli zupełnie odrębne diukostwa w pary.

  9. Użytkownicy którzy uznali post Asuryan za przydatny:


  10. #298
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Do tego wycinając wielu lordów np. Diuka Tankreda nie zastałem chyba i diuka z jeszcze jednego diukostwa.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  11. #299
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Ja po zastanowieniu się wytypowałem nacje w ten sposób (* to moje pewniaki):
    - Bretonia jako darmowa jako przeciwwaga dla imperium. (Będzie się też łączyć z drugą grupa).
    - Północ - Czyli Norska*, Kislev* i demony chaosu (opcjonalnie) - Nie wyobrażam sobie by zostawili tak dużo terenu bogatego w regiony tak słabo zagospodarowanego, teraz tylko chaos może się tam bawić.
    - Zachód - CZyli Estalia i Tilea - Przydały by się obie (ze zmianami na mapie dodającymi nowe regiony), ale tu mogą poczekać na ten drugi duży dodatek pudełkowy.
    - Księstwa graniczne - ja bardzo bym je chciał, ale kampania nimi byłaby bardzo hardkorowa, chyba tylko Kislev miałby gorzej.
    - Zwierzoludzie* - Będzie to kolejna horda i w zależności od tego jak będą planowa kolejne dlc to mogą dać ich wszędzie, ale spodziewam się ziem bretonii.
    - Szczurki i Leśne Elfy - to pewniaki w następnych częściach.

    Problemem mojej wizji jest południe w którym zostaną tylko zieloni + Księstwa i brodacze. Ale to zobaczy się jak powiększą mapę.


    @)Arnolda mógłbyś dać linka do tego infa co wygrzebali w plikach?

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  12. #300
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Na Księstwa Graniczne bym nie liczył. Demony Chaosu to dla mnie pewniak jako DLC do pierwszego samodzielnego dodatku. Zwierzoludzie z kolei jako FLC do tego dodatku

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

Strona 30 z 368 PierwszyPierwszy ... 2028293031324080130 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •