Strona 8 z 16 PierwszyPierwszy ... 678910 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 71 do 80 z 160

Wątek: Gra Wampirami (w tym również von Carsteinowie)

  1. #71
    Zbanowany
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    532
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 5 podziękowań w 5 postach
    Mnie tam bardziej interesują jednostki. Co do przydatności jednostek wcześniej opracowanych, to chyba we wszystkich strategiach jest tak (niestety). Opracowujesz nowe stare do lamusa, albo jako mięso armatnie. I wez tu inwestuj w ich doświadczenie-w pierwszych okresach jeszcze,jeszcze, a pózniej.

  2. #72
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez Defungor Zobacz posta
    Nie opłaca się budować żadnej taniej jednostki, morale w Warhammerze jest tragiczne i tylko elitą jako tako da się grać.
    Z tym, że tutaj mowa o single'u, nie o multi, a to jest różnica

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  3. #73
    Chłop Awatar Eftar
    Dołączył
    May 2016
    Postów
    9
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 1 podziękowanie w 1 poście
    Wampiry raczej nie mają dyscypliny. A jeśli nawet to nie zauważyłem tego. Walczą jak ja chce.

  4. #74
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Zamiast dyscypliny mają spętanie. Działa jak dyscyplina z tym, że jak padnie dyscyplina to zaczynają odnosić obrażenia.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  5. #75
    Zbanowany
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    532
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 5 podziękowań w 5 postach
    W bitwach na singlu opłaca się rekrutować black coach.

  6. #76
    Chłop
    Dołączył
    Dec 2015
    Postów
    9
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 1 podziękowanie w 1 poście
    Cytat Zamieszczone przez royal1410 Zobacz posta
    W bitwach na singlu opłaca się rekrutować black coach.
    No właśnie, a jak go używać? raz wystawiłem go do walki z chaosem i poległ z kretesem

  7. #77
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Royal po raz kolejny zadał innymi słowy głupie pytanie, przez co prosi się o osta
    Czarny powóz jest cienki. Do rydwanów Chaosu na pewno się nie umywa.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  8. #78
    Asuryan
    Gość
    Dla wampirów bardzo przydatna jest teleportacja na miejsce bitew zadaniowych. 5 000 kasy (mrocznej magii) to nie jest dużo, ale gdyby nie Arroyo to sam bym jej sam chyba nigdy nie odkrył Już mam unikalny miecz Manfredem i jedną bitwę o zbroje za sobą.

  9. #79
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    W sumie to krótkie słowo o agentach można by wkleić do 1 posta.

    Mannfredem gra się bardzo przyjemnie. Szybko podbija się obie bogate Sylwanie. A później wybiera się na spokojnie kierunek ekspansji. Dobre jest też to że 1 inwazja mija nas bokiem, dopiero na drugą trzeba się mocniej przygotować.

    Chyba największą wadą truposzy jest to że po przegranej bitwie w zasadzie cała armia idzie do piachu. Brak też globalnej rekrutacji (do której się już przyzwyczaiłem) utrudnia werbowanie elitarnych jednostek. Natomiast jak mamy w prowincje miejsce epickiej bitwy, to można w turę wystawić pełna armie słabych i średnich jednostek.

    Kemmler (Mod na lokalizacje który dodaje 2gich LL do innej klanu) niestety ma dużo gorzej. Na wyższych poziomach trudności pewna wojna na start z Manfredem która paraliżuje wczesną rozgrywkę bo można tylko się bronić (podstawowymi jednostkami nie mamy co marzyć o pokonaniu garnizonu Drakenhofu).
    Ostatnio edytowane przez Ituriel32 ; 14-06-2016 o 11:44

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  10. #80
    Asuryan
    Gość
    Ale tu już piszesz o modzie, a nie o czystej wersji.

Strona 8 z 16 PierwszyPierwszy ... 678910 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •