Strona 134 z 176 PierwszyPierwszy ... 3484124132133134135136144 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 331 do 1 340 z 1753

Wątek: Potop Total War

  1. #1331
    Wojski Awatar [EotH]ZiggyDeMiki
    Dołączył
    Jan 2015
    Postów
    94
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    20
    Otrzymał 3 podziękowań w 3 postach
    A Polsce dać choć trochę więcej kasy ?

  2. #1332
    Cześnik
    Dołączył
    Dec 2009
    Postów
    250
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    43
    Otrzymał 51 podziękowań w 38 postach
    Jedyne co się mi rzuca w oczy, to niestety jednostki, które w porównaniu do tych z OiM 2 wyglądają blado. Nie wiem jak się Rosjanom udało przenieść tekstury z Mount&Blade, ale to chyba najlepiej wyglądające jednostki jeżeli chodzi o mody do Medievala 2.
    Podpinam się pod słowa Wonsza, rooster Anglików na początku to bieda, możecie dodać jednostki z moda o angielskiej wojnie domowej do nich ?
    Wszystkie jednostki z OiM2 są zaimplementowane w nowej wersji, powiem nawet więcej: w ich modzie jest więcej jednostek graficznie poprawionych (np. z moda FKoC) a nie są obecne w ich EDU (sprawdzam po kolei jednostki z battle_models). W naszym modzie będą one wszystkie, tak aby zachować jak największą różnorodność
    Jednocześnie część jednostek Attyli np. jazda polska (głównie jako sumplementowi) czy piechota wybraniecka, łanowa itp., kozacy, jednostki szeklerskie, wołoskie, greckie czy z Bałkanów są wciąż obecne.
    RON, Moskwa, Siedmiogród, Hetmanat to frakcje z najbardziej rozległymi roosterami.

    Brakuje tylko pancernych z prawdziwego zdarzenia - w jednostce Attyli jest zbyt dużo słabo opancerzonych jeźdźców, natomiast w przypadku jednostki z OiM2 - jazdy kozackiej - to jest już trochę anachroniczna pd względem uzbrojenia, pod koniec 17 wieku łuki pełniły już rolę raczej tylko reprezentacyjną. Idealna by tu była jednostka o skinach jazdy kozackiej z OiM2 a uzbrojona w broń palną i rohatynę....

  3. #1333
    Chłop
    Dołączył
    Jul 2016
    Postów
    2
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Witam.Jestem zupełnie zielony w sprawach wgrywania modów do gier (nie hejtujcie mnie )Próbowałem już kilka razy wgrywać tego moda ale niestety ne udało się
    Moje pytanie brzmi:Co zrobić po wypakowaniu moda w folderze mods?Co włączyć,zmienić abym mógł grać w ulubionym przeze mnie okresie?

  4. #1334
    Cześnik Awatar goro496
    Dołączył
    Feb 2014
    Postów
    258
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    26
    Otrzymał 91 podziękowań w 40 postach
    Musisz kliknąc na Plik wsadowy Windows
    Jest pod nazwą Executable i gra powinna się uruchomić

  5. #1335
    Chłop Awatar polski76
    Dołączył
    Oct 2015
    Postów
    25
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    3
    Otrzymał 2 podziękowań w 1 poście
    kolego a masz wersje normalna mtw2 czy na steam

  6. #1336
    Chłop
    Dołączył
    Jul 2016
    Postów
    2
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Cytat Zamieszczone przez polski76 Zobacz posta
    kolego a masz wersje normalna mtw2 czy na steam

    Mam na Steamie.Spróbowałem sposobem który radził mi kolega powyżej ale jak włączam plik wsadowy windows to jest komunikat że "są problemy" i wyłącza się.
    Jest również problem ze znalezieniem pliku Kingdoms.exe

    Macie jakieś pomysły?

  7. #1337
    Chłop Awatar polski76
    Dołączył
    Oct 2015
    Postów
    25
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    3
    Otrzymał 2 podziękowań w 1 poście
    kolego to tak nie pojdzie ja tez mam steam. musisz wkleic wszystko do pliku z gra. u mnie to Steam-SteamApps-common-Medieval ll Total Ware-mods. i tam zmien nazwe na jeden z oryginalnych modow ja zmienilem na americas. a americas na americas org. i odpalaj gre z poziomu steam gdzie mozesz wybrac jaka chcesz gre . i odpal mod americas. u mnie to dziala z kazda modyfikacja.

  8. #1338
    Moderatorzy Lokalni Awatar Piter
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    3 306
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    73
    Otrzymał 179 podziękowań w 145 postach
    Cytat Zamieszczone przez Mlavius Zobacz posta
    Mam na Steamie.Spróbowałem sposobem który radził mi kolega powyżej ale jak włączam plik wsadowy windows to jest komunikat że "są problemy" i wyłącza się.
    Jest również problem ze znalezieniem pliku Kingdoms.exe

    Macie jakieś pomysły?

    Znajdź sobie plik Kingdoms.exe i wgraj do folderu gry.

  9. #1339
    Chłop Awatar MisterKali
    Dołączył
    Jan 2013
    Postów
    36
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 1 podziękowanie w 1 poście
    Panowie mam 2 pytania, jedno do twórców moda a drugie do wszystkich forumowiczów:

    1) czy da się w miarę szybko naprawić błędy związane z bitwami przeciw Moskwie? prowadzenie kampanii z Caratem może skutecznie obrzydzić grę :/ (choć i tak warto spróbować)
    2) czy każdy z was ma tak, że jak strzela z armat, dział itd pociskami wybuchowymi, to efektu nie widać a sama załoga artylerii zabija się przy strzale?

  10. #1340
    Chłop Awatar polski76
    Dołączył
    Oct 2015
    Postów
    25
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    3
    Otrzymał 2 podziękowań w 1 poście
    Cytat Zamieszczone przez MisterKali Zobacz posta
    Panowie mam 2 pytania, jedno do twórców moda a drugie do wszystkich forumowiczów:

    1) czy da się w miarę szybko naprawić błędy związane z bitwami przeciw Moskwie? prowadzenie kampanii z Caratem może skutecznie obrzydzić grę :/ (choć i tak warto spróbować)
    2) czy każdy z was ma tak, że jak strzela z armat, dział itd pociskami wybuchowymi, to efektu nie widać a sama załoga artylerii zabija się przy strzale?
    Kolego mam tak samo. Musimy czekać na ostateczną wersje.

Strona 134 z 176 PierwszyPierwszy ... 3484124132133134135136144 ... OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Falcom Total War 3 : The Total Conquest
    By in forum Mody wszelakie
    Odpowiedzi: 81
    Ostatni post / autor: 02-01-2020, 13:39
  2. [Recenzje modów] Sicilia Total War (mod do Rome: Total War)
    By Arroyo in forum Archiwalne wiadomości
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 29-03-2014, 12:38
  3. Napoleon total war vs Empire total war
    By vinett in forum Napoleon: Total War
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 18-08-2011, 07:38

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •