Strona 57 z 368 PierwszyPierwszy ... 747555657585967107157 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 561 do 570 z 3671

Wątek: DLC/FLC/Legendarni Lordowie - spekulacje, dyskusja.

  1. #561
    Zbanowany
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    532
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 5 podziękowań w 5 postach
    Mogliby- w którymś z patchów zwiększyć czas trwania bitew.

  2. #562
    Podstoli Awatar Krwawy_Baron
    Dołączył
    Jul 2014
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    447
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    65
    Otrzymał 50 podziękowań w 43 postach
    Mam pytanie - czy wchodzący w FLC dla Chaosu lord Sarthorael Wszechwidzący nie jest przypadkiem tym samym ptaszorem jednookiego dziadka-doradcy, którego Tzeench nasyła na Nas w kampanii?

  3. #563
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Tak, to ten sam koleś.

    A co do royala - może jeszcze frytki do tego? O ile wiem, to przedłużenie czasu trwania bitew jest niemożliwy już w tej części. Raczej czekaj na kolejnego TW i miej nadzieję, że tam będą dłuższe bitwy.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  4. #564
    Podstoli Awatar Krwawy_Baron
    Dołączył
    Jul 2014
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    447
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    65
    Otrzymał 50 podziękowań w 43 postach
    Hm, skoro tak to ciekawi mnie jak twórcy zamierzają rozwiązać problem dostępności Sarthoraela w kampanii... Zdobędziemy go po tym jak go pokonamy, czy też nie będzie on w ogóle dostępny do najęcia? O tym przekonamy się jutro.

    Royal1410- zwolnij trochę z tym spamem swoich pytaniań, bo biorąc pod uwagę w jakim tempie odbiłeś od około 100 postów do tych 426 to do końca roku będziesz miał ich więcej, niż wszyscy użytkownicy tego forum razem wzięci. Co zaś do Twojego pytania - obawiam się, że w coraz to nowszych Total Warach bitwy będą coraz krótsze, dlaczego? Seria Total War jest strategią dosyć angażującą, a wielu ludzi gra wieczorami po 8, a często nawet i więcej godzinach roboty + czasem przeznaczonym na czynności domowe. Im krótsze bitwy, tym gracz szybciej zakończy kampanię i przejdzie do następnej. Wtedy gra mu się nie znudzi, a jak przejdzie wszystkie kampanie to szybciej kupi DLC z nową nacją. Jeżeli nie wyjdzie jakiś mod do Warhammera, który zrebalansuje walkę to nie licz na dłuższe bitwy.

  5. Użytkownicy którzy uznali post Krwawy_Baron za przydatny:


  6. #565
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Gdy pobijemy Sarthoraela wpadnie nam achievka nowa o tym i wtedy dostaniemy go w custom battles i multiplayer.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  7. Użytkownicy którzy uznali post Arroyo za przydatny:


  8. #566
    Chłop
    Dołączył
    Dec 2013
    Lokalizacja
    Gdańsk
    Postów
    39
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    29
    Otrzymał 10 podziękowań w 6 postach
    Cytat Zamieszczone przez Krwawy_Baron Zobacz posta
    Co zaś do Twojego pytania - obawiam się, że w coraz to nowszych Total Warach bitwy będą coraz krótsze, dlaczego? Seria Total War jest strategią dosyć angażującą, a wielu ludzi gra wieczorami po 8, a często nawet i więcej godzinach roboty + czasem przeznaczonym na czynności domowe. Im krótsze bitwy, tym gracz szybciej zakończy kampanię i przejdzie do następnej. Wtedy gra mu się nie znudzi, a jak przejdzie wszystkie kampanie to szybciej kupi DLC z nową nacją. Jeżeli nie wyjdzie jakiś mod do Warhammera, który zrebalansuje walkę to nie licz na dłuższe bitwy.
    Wydaje mi się, że mody od Radiousa wpływały na szybkość toczenia bitew, gdyż był tam rebalans morale, czyli było ciężej łamać jednostki, a co za tym idzie bitwa sama trwała dłużej.

  9. #567
    Zbanowany
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    532
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 5 podziękowań w 5 postach
    Dobra, dobra. Oprócz wersji - której nikt nie skomentował. Miałbym jeszcze jedną zachciankę. Mianowicie, jeśli gra obejmuje stary świat, to z założenia powinni dać jak najwięcej frakcji które nie występują na innych kontynentach tzn. ludzkich: Kisielv, Tilea itd. Ale to chyba kolejna utopia?

  10. #568
    Podstoli Awatar Krwawy_Baron
    Dołączył
    Jul 2014
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    447
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    65
    Otrzymał 50 podziękowań w 43 postach
    Cytat Zamieszczone przez royal1410 Zobacz posta
    Dobra, dobra. Oprócz wersji - której nikt nie skomentował. Miałbym jeszcze jedną zachciankę. Mianowicie, jeśli gra obejmuje stary świat, to z założenia powinni dać jak najwięcej frakcji które nie występują na innych kontynentach tzn. ludzkich: Kisielv, Tilea itd. Ale to chyba kolejna utopia?
    Kislev kiedyś na pewno dojdzie grywalny, kiedyś podrzucałem w tym wątku linki o ukrytych w encyklopedii TW:Warhammer wpisach na temat Kislevu. Jeżeli przeciek o DLC jest prawdziwy, to najprawdopodobniej Kislev dojdzie jako jedna z nacji udostępnionych wraz z dodatkiem skupionym na Chaosie, zwłaszcza że to państwo to swoiste przedmurze cywilizacji i jest pierwszą linią obrony przed wyznawcami mrocznych bogów - plus do tego wielu ludzi jest "podjaranych" wizją kawalerii na niedźwiedziach bojowych (mimo że w materiałach oficjalnych miśka ujeżdża tylko Car Borys). Możliwe że Tilea dojdzie jako ludzka nacja grywalna wraz z dodatkiem o Elfach i Jaszczuroludziach, zwłaszcza że z tego co pamiętam to ma unikalny budynek w swej stolicy, nie wspominając o oficjalnym Army Booku.

  11. #569
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Tyle, że w Kislevie w oficjalnym rosterze nie ma jakiegokolwiek oddziału z niedźwiedzimi jeźdźcami, jedynie "Sfora niedźwiedzi" - coś jak Ogary Chaosu. Jedynym ujeżdżającym niedźwiedzia panolkiem jest ojczulek Lodowej Królowej Kateriny.
    A z kolei co do Tilei to mają niby "Dogs of War" Armybooka, ale musieliby oprzeć swą armię tylko na rosterze najemników jak Strzelcy z Miragliano czy Republikańska Gwardia Ricco.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  12. #570
    Podstoli Awatar Krwawy_Baron
    Dołączył
    Jul 2014
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    447
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    65
    Otrzymał 50 podziękowań w 43 postach
    Wiesz to wcale nie jest takie bezsensowne - wśród podstawowych jednostek Tilea miałaby mięcho armatnie, a resztę najmowaliby w oddzielnym okienku tak jak Wampiry wskrzeszają nieumarłych - przy czym tutaj byłyby te wykokszone jednostki, które fajnie gdyby działały na podobnej zasadzie co najemnicy w Culture Packu do Rome II "Piraci i Najeźdźcy" - najemników bralibyśmy za grosze, ale koszty utrzymania byłyby stosunkowo wysokie.

Strona 57 z 368 PierwszyPierwszy ... 747555657585967107157 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •