Strona 58 z 368 PierwszyPierwszy ... 848565758596068108158 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 571 do 580 z 3671

Wątek: DLC/FLC/Legendarni Lordowie - spekulacje, dyskusja.

  1. #571
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Chodziło mi raczej o to, że ci "najemnicy" byliby jedyną armią tej frakcji, innej nie mają, o ile mi wiadomo. W czasach samego Borgio Oblężyciela, blisko aktualnego czasu gry, praktycznie swoje bitwy wygrywał tylko najemnikami.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  2. #572
    Podstoli Awatar Krwawy_Baron
    Dołączył
    Jul 2014
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    447
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    65
    Otrzymał 50 podziękowań w 43 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    Chodziło mi raczej o to, że ci "najemnicy" byliby jedyną armią tej frakcji, innej nie mają, o ile mi wiadomo. W czasach samego Borgio Oblężyciela, blisko aktualnego czasu gry, praktycznie swoje bitwy wygrywał tylko najemnikami.
    Wiesz, nie miałem nigdy w swoich rękach "Dogs of War" więc nie wiem jak dokładnie wygląda sytuacja tileańskiej zbrojeniówki, tym niemniej z logicznego punktu widzenia - jakieś poborowe chłopstwo czy milicję powinni oni mieć, chociaż by po to aby zamykać bramy miejskie

  3. #573
    Zbanowany
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    532
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 5 podziękowań w 5 postach
    No dobrze, a jak oceniacie dodanie grywalnych nacji np. Któreś z księstw elektorskich?

  4. #574
    Podstoli Awatar Krwawy_Baron
    Dołączył
    Jul 2014
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    447
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    65
    Otrzymał 50 podziękowań w 43 postach
    Poza niezależnym Marienburgiem (dobrze pamiętam, czy jakoś inaczej nazywa się ta frakcja?) wszystko inne jest częścią Imperium, które w TW:Warhammerze ograniczone jest do domeny cesarza więc jeśli jakieś szanse na Hochland czy Ostmark są, to są one stosunkowo niewielkie - zwłaszcza że jednostki to kopiuj/wklej od domeny Karla Franza

  5. Użytkownicy którzy uznali post Krwawy_Baron za przydatny:


  6. #575
    Zbanowany
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    532
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 5 podziękowań w 5 postach
    Szkoda, bo czym więcej frakcji nacji tym gra ciekawsza.

  7. #576
    Podstoli Awatar Krwawy_Baron
    Dołączył
    Jul 2014
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    447
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    65
    Otrzymał 50 podziękowań w 43 postach
    Niekoniecznie - w Rome II wkurzał przesyt nacji greckich, podczas gdy nie było kilku istotnych frakcji barbarzyńskich: Eduów, Lugiów, Cherusków czy Kaledończyków oraz orientalnych: Medii Atropatene, Numidii oraz Saby - jeśli idzie o poszczególne księstwa imperialne, gameplay w nich byłby kalką od Imperium, przy czym dodatkowo byłyby braki w jednostkach i legendarnych lordach.

  8. #577
    Zbanowany
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    532
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 5 podziękowań w 5 postach
    To może i tak. Ale w Romie było kilka frakcji kopiuj, wklej np. Nerwiowie. Dla mnie w Warhammerze zaskoczyła mnie inność jeśli chodzi o jednostki. Dlatego, jeśli uzupełnią rostery już istniejących frakcji to dla mnie bomba. I mam tutaj na myśli głównie jednostki, ale pozostałe postacie też mogłyby się pojawić.

  9. #578
    Podstoli Awatar Krwawy_Baron
    Dołączył
    Jul 2014
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    447
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    65
    Otrzymał 50 podziękowań w 43 postach
    Tylko że dodanie grywalnych księstw imperialnych czy bretońskich mijałoby się trochę z domyślnym celem gry Imperium i Bretonnią, które co prawda muszą tylko wypełnić swoje cele i powstrzymać Chaos, ale nie jako przy okazji gracz jednoczy te państwa z rozbicia dzielnicowego.

  10. #579
    Podkomorzy Awatar Chaak
    Dołączył
    May 2011
    Postów
    1 844
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    262
    Otrzymał 254 podziękowań w 191 postach
    Z frakcji ludzkich chciałbym Arabię zobaczyć. Jeśli dostaniemy Tomb Kingów to tereny arabskie też powinny się załapać. Poza tym Arabia występowała w którymś z oficjalnych bitewniaków GW (tym z mniejszymi figurkami i większymi armiami, nie pamiętam nazwy), także będzie na czym oprzeć rooster.
    Do tego marzy mi się Cathay, ale na praktycznie nie ma na niego szans. Chyba nigdy się Chińczyków w serii TW nie doczekam.

    寧我負人,毋人負我。
    曹操

  11. #580
    Asuryan
    Gość
    Cytat Zamieszczone przez Krwawy_Baron Zobacz posta
    Wiesz, nie miałem nigdy w swoich rękach "Dogs of War" więc nie wiem jak dokładnie wygląda sytuacja tileańskiej zbrojeniówki, tym niemniej z logicznego punktu widzenia - jakieś poborowe chłopstwo czy milicję powinni oni mieć, chociaż by po to aby zamykać bramy miejskie
    Jakiś tam drabów do zamykania bram miejskich pewno mają - do zamykania bram, pilnowania porządku w mieście, a nie walk poza nim. Armia republik tileańskich składa się z najemników.

Strona 58 z 368 PierwszyPierwszy ... 848565758596068108158 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •