Strona 74 z 368 PierwszyPierwszy ... 2464727374757684124174 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 731 do 740 z 3671

Wątek: DLC/FLC/Legendarni Lordowie - spekulacje, dyskusja.

  1. #731
    Zbanowany
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    532
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 5 podziękowań w 5 postach
    Coś takiego:
    New Content Team – Total War: WARHAMMER DLC and Free-LC

    Having recently released ‘Call of the Beastmen’, one of our best-selling Total War DLCs to date, the New Content Team are just now launching ‘The Grim & The Grave’ today (likely to hit after 4pm BST).

    It’s still a very busy time in the team, as they pull out all the stops to fulfil our vision of lots of free-LC and DLC content to support the huge trilogy of WARHAMMER titles we have planned. In fact, across the various members of the team, three different DLC and Free-LC releases are at different stages of development with design work underway, concept art being created or animations being put together.

    And that’s not to mention the very early planning and conversations we are having around an early adopter bonus and the DLC and free content plans for the second WARHAMMER game.

  2. #732
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Nie jest dobrze gdy tak słabe i drogie dlc jest jednym z najlepiej sprzedających się dlc. Inną sprawą jest chyba fakt że pokazuje to że młotek sam w sobie jest chyba ich największym sukcesem kasowym.

    A nawiązując do posta nad moim to: 1 zespół zajmuje się leśnymi elfami, drugi bretką, a trzeci Lord pakiem dla zielonych i brodaczy. Lub bretka i elfami zajmuje się jeden zespół, lordpkiem drugi, a trzeci zajmuje się następnym dlc.
    Ostatnio edytowane przez Ituriel32 ; 01-09-2016 o 13:30

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  3. Użytkownicy którzy uznali post Ituriel32 za przydatny:


  4. #733
    Zbanowany
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    532
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 5 podziękowań w 5 postach
    Może, więc po dwóch następnych Warhammerach kupią licencje na kolejne kilka odsłon i pokażą np. bitwy morskie.

  5. #734
    Wojski
    Dołączył
    Sep 2013
    Postów
    93
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 17 podziękowań w 8 postach
    Do bitw morskich musieliby kupić dodatkową licencje.
    Inna sprawa, że tytuł na tyle dobrze się sprzedaje, że kto wie... może się pokuszą o nią i w 2-3 części trylogii dodadzą bitwy morskie.

    A tak na marginesie, skoro Warhammer ma być podzielony na 3 części, dostaliśmy jedną, to jakie są dwie pozostałe? Mówicie o Lustrii i elfach, ale to sporo na raz. Raczej obstawiałbym 2 część nowy świat/lustria, 3 część królestwo elfów. Bo jeśli dadzą lustrie i elfy jednocześnie to co z ostatnią częścią? Arabia to za mało, na kitaj raczej też bym nie liczył.

  6. #735
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Są dwie teorie w sprawie 3 części.
    1. Stawia na Chaos rozity na poszczególnych bogów. A dodatkowo duże zmiany w mechanikach pozostałych ras.
    2. Stawia że w 3 części mają być Szczurki i ogry.

    A licencja na bitwy morskie jest chyba i tak potrzebna do części z elfami.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  7. #736
    Asuryan
    Gość
    3 część to Królestwo Ogrów i Skaveni. Było już o tym kilka razy wspominane.

  8. #737
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez Kijkowaty Zobacz posta
    Do bitw morskich musieliby kupić dodatkową licencje.
    Inna sprawa, że tytuł na tyle dobrze się sprzedaje, że kto wie... może się pokuszą o nią i w 2-3 części trylogii dodadzą bitwy morskie.

    A tak na marginesie, skoro Warhammer ma być podzielony na 3 części, dostaliśmy jedną, to jakie są dwie pozostałe? Mówicie o Lustrii i elfach, ale to sporo na raz. Raczej obstawiałbym 2 część nowy świat/lustria, 3 część królestwo elfów. Bo jeśli dadzą lustrie i elfy jednocześnie to co z ostatnią częścią? Arabia to za mało, na kitaj raczej też bym nie liczył.
    Nie, nie jest to za dużo. Całość to zachód (tj. Ulthuan, Naggaroth i Lustria), drugi dodatek z kolei to albo Skaveni i Ogry - czyli południe i wschód, albo Chaosu na części.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  9. #738
    Podstoli Awatar Krwawy_Baron
    Dołączył
    Jul 2014
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    447
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    65
    Otrzymał 50 podziękowań w 43 postach
    Południe (nie liczę tego co mamy - czyli ziem należących do Zielonoskórych) nie jest zbytnio przerobione przez Games Workshop poza Królami Grobowców - zdaje się że o Arabii jest tylko wspomniane w jakimś scenariuszu do bitewniaka, a póki CA nie zajmie się mniejszymi nacjami takimi jak Kislev czy Tilea to nie za bardzo wiemy na ile mogą sobie pozwolić z rozwijaniem "pobocznych regionów" (czy będą ortodoksyjni czy też pozwolą sobie np. na własnych legendarnych lordów/tych z nieoficjalnych army booków). Bo nie wyobrażam sobie zdobywania El Haikk gdzie Araby mieliby przypisaną armię Tomb Kingsów bądź Imperium. Przypuszczam, że jeśli Arabia się pojawi to co najwyżej jako zarys wybrzeża z portami handlowymi (takimi jak w Empire czy Napoleonie). Jeżeli zaś mapa będzie poszerzona o północ i wschód to na korzyść tej ewentualności przeważają Krasnoludy Chaosu jako potencjalne DLC - w końcu pojawili się w 4 lub 5 edycji WFB.

  10. #739
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez Krwawy_Baron Zobacz posta
    Południe nie jest zbytnio przerobione przez Games Workshop poza Królami Grobowców - zdaje się że o Arabii jest tylko wspomniane w jakimś scenariuszu do bitewniaka, a póki CA nie zajmie się mniejszymi nacjami takimi jak Kislev czy Tilea to nie za bardzo wiemy na ile mogą sobie pozwolić z rozwijaniem "pobocznych regionów" (czy będą ortodoksyjni czy też pozwolą sobie np. na własnych legendarnych lordów/tych z nieoficjalnych army booków). Bo nie wyobrażam sobie zdobywania El Haikk gdzie Araby mieliby przypisaną armię Tomb Kingsów bądź Imperium. Przypuszczam, że jeśli Arabia się pojawi to co najwyżej jako zarys wybrzeża z portami handlowymi (takimi jak w Empire czy Napoleonie). Jeżeli zaś mapa będzie poszerzona o północ i wschód to na korzyść tej ewentualności przeważają Krasnoludy Chaosu jako potencjalne DLC - w końcu pojawili się w 4 lub 5 edycji WFB.
    Akurat o Południowych Ziemiach trochę wiemy:
    1. Znajdują się tam zepchnięci do prymitywnego życia Jaszczuroludzie
    2. Dzicy Orkowie
    3. Skaveni
    4. Królowie Grobowców i Arabia
    5. Dawna forteca Krasnoludów - Karak Zorn.
    Ogółem trochę tam jest do dodania, a GW trochę już i tak poruszyło w poszczególnych Army Bookach. Co do rostera Arabian - posłużyć się mogą na ten przykład Warmaster - Armies.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  11. #740
    Podstoli Awatar Krwawy_Baron
    Dołączył
    Jul 2014
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    447
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    65
    Otrzymał 50 podziękowań w 43 postach
    Wiesz Arroyo, nie twierdzę że południe to jedna wielka dziura, biała plama na mapie WH. I mówiąc o południu mam na myśli to dalsze południe - z Arabią i dalej - te tereny raczej nie wejdą - najbardziej wysunięta na południe będzie moim zdaniem Nehekhara- i to możliwe, że nie cała.

Strona 74 z 368 PierwszyPierwszy ... 2464727374757684124174 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •