Dobra jako że testy już się kończą (prawda?) To czas podzielić się relacją z rozgrywki i opinią.
1. Na pewno trzeba przedłużyć termin rozgrywania tur, bo w momencie gdy dwóch graczy walczy ze sobą i mają po 2 ataki to są to już 4 bitwy, a to tylko jeden gracz, a wiadomo będzie ich sporo + bunty itp Czyli masa bitew.
1. Cała idea kampanii jest na dobrej drodze, klimatyczne teksty, wcielanie się w Królów,Wodzów, no i świetne wprowadzenia turowe przez Niesa. Przyznaję się że ja akurat pisałem tylko wynik, ale czuję że mógłbym też się pobawić w jakieś lepsze teskty
3. Niestety w tej kampanii brakowało bardziej rozbudowanej rozgrywki i mam tu na myśli ekonomię. Według mnie kampania bez tego czynnika straci na aktywności na dłuższą metę, a jak dobrze wiemy ma to być długa kampania. Sam zacząłem odczuwać powiew monotonni i nudy już od koło 6,7 tury. Brak większego planu, gra polegała wyłącznie na wysyłaniu ataków z nadzieją że wygra się bitwę i to wszystko, a z ekonomią można by nie wysyłać ataku po przez np umocnienie któreś prowincji, zainwestowanie w coś, przygotowania funduszy na wojnę, bitwę itp.
Na razie to mi przychodzi do głowy i z mojego punktu widzenia potrzebna jest ekonomia aby rozgrywka nabrała koloru, ale to tylko moja opinia.
Piszcie co wy sądzicie o testowej kampanii.





