Strona 35 z 40 PierwszyPierwszy ... 253334353637 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 341 do 350 z 397

Wątek: Bellum Crucis 7 MIITW zgłaszanie błędów i problemów

  1. #341
    Chłop
    Dołączył
    Aug 2014
    Postów
    17
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    4
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    A czy może fakt, że zmieniam nazwę pliku medieval2.exe na kingdoms.exe robi jakąś różnicę? Robię dlatego tak, że po odpaleniu bellum crucis ten szuka pliku kingdoms.exe i bez niego nie chce odpalić gry.

  2. #342
    Szambelan Awatar Araven
    Dołączył
    Jan 2011
    Postów
    11 948
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    401
    Otrzymał 277 podziękowań w 235 postach
    Bellum jak 95% nowszych modów wymaga dodatku Kingdoms 1.5, na Medku II jak poszło jakimś cudem to ctd pewne, co masz u siebie.

  3. #343
    Chłop
    Dołączył
    Aug 2014
    Postów
    17
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    4
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Ale ja mam dodatek Kingdoms tylko, że nie miałem kingdoms.exe tylko do każdego z dodatku osobne exe, nie wiem czy rozumiesz.

  4. #344
    Szambelan Awatar Araven
    Dołączył
    Jan 2011
    Postów
    11 948
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    401
    Otrzymał 277 podziękowań w 235 postach
    A Ty masz legalne to Kingdoms? Bo kampanie są 4 ale plik kingdoms.exe tylko jeden. I jaką kampanię czy moda się nie wybiera to plik kingdoms.exe jest zawsze jeden.

    Jak mod go szuka to zwykle oznacza błędną instalację albo pirata.

  5. #345
    Podkomorzy
    Dołączył
    Aug 2012
    Postów
    1 498
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 190 podziękowań w 121 postach
    Czytając poradniki do traitsów i ancillariesów dowiedziałem się, żeby unikać połączeń non wraz z >=. Lepiej zastępować je zwyczajnie coś tam < . I właśnie jednym z 3 ostatnich błędów jakie chyba pojawiają się w logu BC jest błąd gdzie zastosowano właśnie ten nie do końca poprawnie działający warunek. Dlatego jak ktoś będzie odpalał nową kampanię to prośba czy mógłby sprawdzić, czy to pomoże (bez obawy, w najgorszym wypadku nadal ta cecha nie zadziała, tak jak obecnie, gra się nie powinna wysypać).

    Wystarczy podmienić w pliku export_descr_ancillaries.txt (jest on w katalogu data w Bellum) w 2 linijkach, nr 32333 i 32342 (o ile nie grzebaliście w tym pliku i jest to plik z megasubmoda ostatniego). Te przy kingmaker1 i kingmaker2.

    and not FatherTrait Factionleader >= 1


    na

    and FatherTrait Factionleader < 1

    jest to cecha jaką zyskuje władca po objęciu tronu, a nigdy nie zadziałała w BC. Jest to 20% szansa na zdobycie pozytywnej (Prawa ręka władcy, +1 Władza) lub 40% negatywnej (Nieudolny doradca, -2 Władza) cechy.

    Oprócz tego błędu jest jeszcze coś takiego:

    Trigger processing error in <devastation_cav_living_on_land>
    PercentageUnitCategory needs a living character with an army.
    when testing <PercentageUnitCategory> condition

    ale to już na twc widziałem że ktoś pisał, że to błąd Medievala i nie da się z tym nic zrobić, z resztą jest to bardziej info, niż błąd i

    Script execution error for <inc_counter>, at line 13072, in mods/BellumCrucis7/data/world/maps/campaign/custom/Ufficiale/campaign_script.txt:
    Counter esilio doesn't exist

    a to już babol który trzeba naprawić, ale ja mam za słabego skila. Wiem tylko, że najpierw trzeba zadeklarować counter, bo się do niego potem odwoływać, a tu tego właśnie nie ma.

    Pojawiły mi się też błędy podczas prac nad bulgar revolt, ale straciłem zapał, bo jak chciałem to zrobić dość ciekawie i w miarę historycznie, to się okazało, że w BC 7 już dodali braci Asen (od nich zaczął się bunt) i cały misterny plan...
    "Ludzie, którzy dla odrobiny bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność" Benjamin Franklin

  6. #346
    Chłop
    Dołączył
    Dec 2015
    Postów
    5
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Witam, mam problem z włączeniem BC 7 na Windowsie 10. Reinstalowałem grę, dodatek i sterowniki karty graficznej, zmieniałem poziom UAC i nadal nic, wie ktoś jak pomóc ?

  7. #347
    Podczaszy Awatar buger13
    Dołączył
    Aug 2010
    Lokalizacja
    Polska
    Postów
    690
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    37
    Otrzymał 34 podziękowań w 20 postach
    Cytat Zamieszczone przez Piotrek31 Zobacz posta
    Witam, mam problem z włączeniem BC 7 na Windowsie 10. Reinstalowałem grę, dodatek i sterowniki karty graficznej, zmieniałem poziom UAC i nadal nic, wie ktoś jak pomóc ?
    Pytanie czy masz wersję pod Steam
    Jeśli tak zastosuj poniższy sposób instalacji.
    U mnie działa też ma Win10.

    Gdyby ktoś miał problem, o to sposób instalacja modów pod steam na przykładzie BellunCrucis7 .
    1. Grę koniecznie instalujemy na innym dysku niż systemowy C:.
    U mnie to:
    D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Medieval II Total War
    2. Przed wrzuceniem modów koniecznie przynajmniej raz odpalamy samą grę.
    3. Wgrywamy mod koniecznie w ...\Steam\steamapps\common\Medieval II Total War\mods

    Przykładowa ścieżka.
    D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Medieval II Total War\mods
    ----Teraz instalujemy submody np. Megasubmod 2.0 (Nie wymagane)----
    4. Kopiujemy plik medieval2.exe na pulpit i zmieniamy jego nazwę na kingdoms.exe.
    5. Następnie z pulpitu kopiujemy plik kingdoms.exe do folderu z plik medieval2.exe.
    6. Grę odpalamy z pliku bat znajdującego się w folderze z modem np. BellumCrucis7.bat(bądź z utworzonego skrótu na pulpicie).
    I cieszymy się grą.

    "Energia umysłu jest esencją życia". - Arystoteles

  8. Użytkownicy którzy uznali post buger13 za przydatny:


  9. #348
    Chłop
    Dołączył
    Dec 2015
    Postów
    5
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Wielkie DZIĘKI, gra się włączyła.

  10. #349
    Chłop
    Dołączył
    Jul 2015
    Postów
    23
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 1 podziękowanie w 1 poście
    Witam, mam problem z bugiem przy zmianie tury, wywala mnie do pulpitu. Jest to już 424 tura i tym bardziej chciałbym to naprawić. Mam czystą wersję Bellum Crucis 7.0. Próbowałem jak na razie użyć toggle_fow, i cofałem się do zapisów sprzed 10 tur i próbowałem to przeklikać. Bardzo proszę o pomoc.

  11. #350
    Szambelan Awatar Araven
    Dołączył
    Jan 2011
    Postów
    11 948
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    401
    Otrzymał 277 podziękowań w 235 postach
    Najpierw Spróbuj zmienić text na oryginalny. Usuń map.rwm odpal zapis rusz jakiegoś agenta, zapisz i zakończ turę, kombinuj tez z togle-Fow i cofaniem się do tyłu. Automatyczne zapisy czasem powodują bugi.

Strona 35 z 40 PierwszyPierwszy ... 253334353637 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •