Strona 44 z 50 PierwszyPierwszy ... 344243444546 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 431 do 440 z 498

Wątek: Megasubmod do BC 7 dyskusja i błędy

  1. #431
    Chłop
    Dołączył
    Oct 2012
    Postów
    41
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    To czekam na 1270 r.

    Zarówno Francja jak i Aragonia mają Almohadów za sąsiadów - Ci ostatni mają ostatnie 3 prowincje w Hiszpanii.

    EDIT: Czemu Anglicy po zajęciu Genui mogą szkolić w niej Genueńskich kuszników, a Wenecja już nie?
    Ostatnio edytowane przez Lectre ; 30-08-2016 o 17:31

  2. #432
    Cześnik Awatar Cadet3377
    Dołączył
    Sep 2011
    Lokalizacja
    Ostroleka
    Postów
    221
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    32
    Otrzymał 7 podziękowań w 5 postach
    Panowie jakąś inną strone do pobrania Megasubmoda bo ta co jest to mi nie działa wiesza się przeglondarka jakieś błędy skryptu mi wyskakuje przy pobieraniu nie wiem co sie dzieje

  3. #433
    Podkomorzy
    Dołączył
    Aug 2012
    Postów
    1 498
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 190 podziękowań w 121 postach
    Nie ma innej strony, ta z mediafire działa na bank, coś masz schrzanione.
    "Ludzie, którzy dla odrobiny bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność" Benjamin Franklin

  4. #434
    Szambelan Awatar Araven
    Dołączył
    Jan 2011
    Postów
    11 948
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    401
    Otrzymał 277 podziękowań w 235 postach
    Wino miałbyś natchnienie i czas by zedytować EDB do Megasubmoda. Cos na wzór RR/RC w Last Kingdoms, albo chociaż mocne ograniczenie rekrutacji, by Cytadele i najwyższe poziomy budynków wojskowych dawały elitę. Obecnie dostępnośc elity jest szybko bardzo duża. Powinna być wolniejsza rekrutacja znacznie niż jest i mniej jednostek dostępnych.

  5. #435
    Podkomorzy
    Dołączył
    Aug 2012
    Postów
    1 498
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 190 podziękowań w 121 postach
    Hmm, no nawet kiedyś sam to zaproponowałem W sumie czas bym miał, a natchnienie? No z tym jest różnie. Jeszcze nigdy nie grzebałem na poważnie w EDB, jedynie drobne zmiany robiłem, więc siądę na dniach, obczaję co i jak i dam znać.

    Tylko czy jest sens? Jak tu http://forum.totalwar.org.pl/showthr...l=1#post413146 poprosiłem o sprawdzenie jednej rzeczy to nikt się nie odezwał. Czy ktoś w BC jeszcze gra? Poświęcę mnóstwo czasu dla 3 osób... średnio mi się chce.
    "Ludzie, którzy dla odrobiny bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność" Benjamin Franklin

  6. #436
    Chłop
    Dołączył
    Apr 2015
    Postów
    9
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    BC jest mega, ja gram albo grałem, bo mi się znów studia zaczynają.

  7. #437
    Chłop
    Dołączył
    Sep 2016
    Postów
    10
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 1 podziękowanie w 1 poście
    Wygląda na to, że Megasubmod to to samo co Gladius Divinae Iustitiae. Mam więc pytanie: czy udało się wyedytować polskie jednostki, by usunąć z nich XX wiecznego orła?
    Np. dismounted polish nobled czy ee jav militia, ee spearmen, polish nobles.

  8. #438
    Podkomorzy
    Dołączył
    Aug 2012
    Postów
    1 498
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 190 podziękowań w 121 postach
    GDI to moje dzieło, tzn. w sensie instalki, bo zawartość to już różne osoby miały wkład Analogicznie z megasubmodem. Orzeł niestety jest XX wieczny tu i tam.
    "Ludzie, którzy dla odrobiny bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność" Benjamin Franklin

  9. #439
    Chłop
    Dołączył
    Sep 2016
    Postów
    10
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 1 podziękowanie w 1 poście
    Szkoda z tymi orłami. Na razie nie wiem jak to zmienić, ale pozmieniałem mechanikę gry w innych miejscach. Może ci się będzie widziało przydatne do moda:

    - 2 turns / 2 hp (wszystko rekrutuje się 2 tury, poza najemnikami z planszy, więc koniec z masami woja wszędzie) / (wszystko ma przynajmniej 2 hp więc bitwy są dłuższe, a strzelcy nie wybijają wrogów od razu)
    - min_sea_height -2406.782 / -1000 (brak walk w strasznie wysokich górach, jak sądzę)
    - max_land_height 4700.272 / 3000
    - mine_resource x2 (kopalnie przynoszą dochód na sensownym poziomie)
    - free_upkeep_forts 10 (warto budować forty za te 5.000)
    - free_upkeep bonus 2-4-6-8-10 to all cities levels (not castles) - miasta służą do utrzymywania wojska, zamki do szkolenia
    - factor name="SOF_DISTANCE_TO_CAPITAL" <pip_modifier value="0.5"/> to 0.25 - łatwiej budować imperium, ludki się nie burzą, że stolica odległa
    - factor name="SPF_TAX_RATE_PENALTY"> <pip_modifier value="1.0"/> 1.2
    - factor name="SPF_TAX_RATE_BONUS"> 1.0 to 1.4 more penalty to high taxes
    - factor name="SOF_TAX_PENALTY"> <pip_modifier value="1.0"/> na 1.4 ludki nie lubią wysokich podatków, trudniej postawić wszystkie miasta na maksa z podatkami, a ludzi mniej się rodzi
    - factor name="SOF_TURMOIL"> <pip_modifier value="1.0"/> 1.2 <castle_modifier value="0.5"/> 0.6 - więcej zamieszania z przejmowaniem miast jak sądzę
    - factor name="SOF_RELIGIOUS_UNREST" <pip_modifier value="0.5"/> 0.6 <castle_modifier value="0.5"/> 0.6 - różnice religijne nabierają znaczenia
    - factor name="SIF_TRADE"> <pip_modifier value="0.7"/> 0.8 <castle_modifier value="0.5"/> 0.6 więcej znaczenia handlu, ale zmniejszyłem znaczenie podatków
    - factor name="SIF_MINING"> <pip_modifier value="1.0"/> 1.2 (kopalnie przynoszą dochód na sensownym poziomie)

    Chciałem osiągnąć coś w przybliżeniu podobnego do średniowiecza, ale na razie testuję te wartości.

  10. #440
    Moderatorzy Lokalni Awatar Piter
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    3 306
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    73
    Otrzymał 179 podziękowań w 145 postach
    Jak to strzelcy nie wybijają od razu, strzelcy i tak byli kiepscy w bellum, rekrutacja przez 2 tury nic nie zmieni, darmowego utrzymania jednostek nie będzie potrafić wykorzystać AI- jest to sztuczne ułatwienie dla gracza i to wielkie ułatwienie.

Strona 44 z 50 PierwszyPierwszy ... 344243444546 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •