Strona 94 z 368 PierwszyPierwszy ... 44849293949596104144194 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 931 do 940 z 3671

Wątek: DLC/FLC/Legendarni Lordowie - spekulacje, dyskusja.

  1. #931
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Ta bitwa trochę zwiększyła moją chęć na grę brodaczami, ten niebieski wariant kolorystyczny podoba mi się. Choć szczerze to wolałbym Karak Kadrin, niż ten niebieski karak.

    Natomiast wygląd samego LL Belegara, meh.

    Co nie zminia faktu że teraz przez dłuższy czas będę grać zielonymi:
    - Skarsnik bez modów jak zostanę na pozycji startowej i walczyć będę z ludźmi.
    - Brodacz.
    - Skarsnik idzie K8S.
    - Wurrzag.
    - Tu mam nadzieje że już wszystkie moje mody będą zaktualizowane.

    Mam nadzieje że teraz CA utrzyma ten poziom dla dlc. Bo ta zawartość jest zacna. Szkoda mi zwierzaków które poświęcone w imię większych zysków.


    - - - - - - - - - - -

    A tak z innej paczki to ciekawe czy wzmocnią choć trochę okoliczne frakcje. Bo jak na modach próbowałem różnych nacji to słabo to wyglądało w porównaniu do nacji głównych.
    Ostatnio edytowane przez Ituriel32 ; 14-10-2016 o 07:40

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  2. #932
    Podstoli Awatar Krwawy_Baron
    Dołączył
    Jul 2014
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    447
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    65
    Otrzymał 50 podziękowań w 43 postach
    Cytat Zamieszczone przez Ituriel32 Zobacz posta
    A tak z innej paczki to ciekawe czy wzmocnią choć trochę okoliczne frakcje. Bo jak na modach próbowałem różnych nacji to słabo to wyglądało w porównaniu do nacji głównych.
    Wystarczy aby Bretonnia weszła do pierwszej ligi - wtedy powinna się skończyć dominacja Estalii i Imperium w tamtym rejonie. Jeśli idzie o balans to wolałbym aby pierw zajęli się Norską, bo to co wyprawiają Skaelingowie/Vargowie (zależy kto, kogo pożre) to powinny robić hordy Chaosu, które jak przebiją się przez Ostland to już jest dobrze.

    Teraz czekamy na bitwę Skarsnika. Ciekawe czy jak już Skaveni dojdą do gry, to jak bardzo zmieni się sytuacja startowa Goblina- w końcu o Karak Osiem szczytów, rywalizuje jeszcze rasa Skavenów prócz duetu zieloni-brodacze.

  3. #933
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Problemem Bretki są słabe garnizony, a dokładniej to że jest to nacja konna. A niestety podczas walki o mury jeźdźcy są raczej średnio przydatni.

    Co do Norski i Skaelingów tu problemem jest rozbudowa osad SI i wytyczne podczas ataku.
    Znaczy się SI atakuje tylko wtedy gdy jest pewne wygranej, i z zasady omija silnie bronione miasta. A niestety komp nie stawia murów, a armiami łazi bez celu.
    Dlatego te najazdy są aż tak dotkliwe dla innych nacji.

    Do moich miast nawet nie podchodzą.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  4. #934
    Podstoli Awatar Krwawy_Baron
    Dołączył
    Jul 2014
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    447
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    65
    Otrzymał 50 podziękowań w 43 postach
    Cytat Zamieszczone przez Ituriel32 Zobacz posta
    Problemem Bretki są słabe garnizony, a dokładniej to że jest to nacja konna. A niestety podczas walki o mury jeźdźcy są raczej średnio przydatni.
    Ale jak by w garnizonach osad bez murów byli rycerze, to trochę lepiej by to wyglądało - póki co są tam sami wieśniacy i Yeomeni.

  5. #935
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Grałem na jakimś modzie który zwiększał garnizony o jedną lub dwie jednostki. To już trochę pomogło Bretce, ale nie tak jak innym nacją.

    Ogólnie Bteronia powinna mieć albo większe te garnizony (więcej piechoty i łuków) i/lub z lepszych jakościowo jednostek. Tylko problem jest taki że lepsze jednostki to chyba tylko sama konnica?


    W sumie to ja czekam na aktualizacje która dodawała by bohaterów do garnizonu. Choć pewnie się tego nie doczekamy.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  6. #936
    Łowczy
    Dołączył
    Aug 2009
    Lokalizacja
    Koszalin
    Postów
    131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    3
    Otrzymał 4 podziękowań w 4 postach
    Cytat Zamieszczone przez Ituriel32 Zobacz posta
    Ogólnie Bteronia powinna mieć albo większe te garnizony (więcej piechoty i łuków) i/lub z lepszych jakościowo jednostek. Tylko problem jest taki że lepsze jednostki to chyba tylko sama konnica?
    A co to za problem dodać spieszone wersje kawalerii? Ot, taka elitarna piechota. Może nie do końca lore-friendly, ale z racji balansu - pożądane. Np. niech dadzą spieszoną w wersji 2-handed i S&S.

  7. #937
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Plan flc chyba doczeka się zmiany.


    Czyżby szykowało się więcej jednostek dzikich orków. Te nowe flc tyczy się tylko brodaczy i zielonych.
    * CA daje chwilowo sprzeczne informacje więc przyjmijmy że to będą jakieś jednostki. Jakie dokładnie zobaczymy na stemie.
    Ostatnio edytowane przez Ituriel32 ; 14-10-2016 o 14:19

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  8. Użytkownicy którzy uznali post Ituriel32 za przydatny:


  9. #938
    Szambelan Awatar Il Duce
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    7 688
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    163
    Otrzymał 384 podziękowań w 264 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arnold Zobacz posta
    A co to za problem dodać spieszone wersje kawalerii? Ot, taka elitarna piechota. Może nie do końca lore-friendly, ale z racji balansu - pożądane. Np. niech dadzą spieszoną w wersji 2-handed i S&S.
    To jest problem dlatego bo ta nacja z założenia ma mieć słabą piechotę. Tak samo jak krasie nie mają kawalerii albo chaos czy trupy dobrych strzelców. I to nie kwestia jak to ująłeś "lore friendly" tylko unikalnego stylu gry,jak chcesz grać zrównoważoną nacją to graj Imperium,jak wybierasz Bretonnię to szykuj się że większość roboty musisz zrobić kawalerią.
    Keep your friends rich and your enemies rich and wait to find out which is which.

  10. Użytkownicy którzy uznali post Il Duce za przydatny:


  11. #939
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Problem jest tu innego rodzaju.

    Człowiek w przypadku Bretonii sobie poradzi z tymi ograniczeniami, ale Si już nie. Ja w romku2 nigdy nie widziałem by komp spieszył oddział jazdy, wolał szarżować na moje włócznie czy hoplitów. Bohaterowie mogli by pomóc np. paladyn jest dość twardy i to on mógł coś zdziałać.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  12. #940
    Podstoli Awatar Krwawy_Baron
    Dołączył
    Jul 2014
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    447
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    65
    Otrzymał 50 podziękowań w 43 postach
    Tylko mam wrażenie, że w Warhammerze włócznicy cofnęli się do epoki Rome:Total War - nie są już tak zabójczy dla jazdy, choć owszem wciąż są groźni. Zresztą ile tych włóczników jest? 2 jednostki w Imperium (nie licząc halabard), jedna u Zielonoskórych i szkieletory z włóczniami u Wampirów. Chaos i Krasnoludy w ogóle ich nie mają (jeśli pominiemy halabardników w Chaosie). Dodanie nowych jednostek kawaleryjskich i wrzucenie jednostek Knights of the Realm w garnizony (nie pamiętam jak się w polskiej wersji nazywają) powinno rozwiązać problem, tym bardziej na mapie kampanii gdzie komputer na autowalkach liczy tylko statystyki i liczebność jednostek.

Strona 94 z 368 PierwszyPierwszy ... 44849293949596104144194 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •