Strona 41 z 61 PierwszyPierwszy ... 31394041424351 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 401 do 410 z 608

Wątek: Divide and Conquer - Wersja 2.2 wydana!

  1. #401
    Chłop
    Dołączył
    Aug 2009
    Lokalizacja
    Galicja
    Postów
    44
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    A czy kolega byłby w stanie sypnąć jakąś wskazówkę, w jaką stronę ma iść rework Vale of Anduin? Interesowałaby mnie również kwestia wykorzystania motywu Błękitnych Magów, wspomniana w poprzednich postach. Jak mniemam, miałoby to dotyczyć w jakiś sposób Variagów? Z góry dzięki za odpowiedź!
    Doceniam robotę moderów przy DaC, obecna wersja w zasadzie spełnia moje oczekiwania. Przydałoby się po prostu dodawanie kolejnych skryptów do kampanii.

  2. #402
    Cześnik Awatar KrystianBorys
    Dołączył
    Jun 2010
    Postów
    284
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    6
    Otrzymał 53 podziękowań w 34 postach
    Chodzi głównie o jednostki. Przede wszystkim o te z Eotheod w nazwie.
    Błękitni czarodzieje będą w dalszej przyszłości. Głównie naprawa błędów. Zauważcie że Variagowie biorą teraz czynny udział w wojnie.
    Skrypt ataku Umbaru na Lindon będzie rozbudowany.

  3. #403
    Wojski
    Dołączył
    Jul 2015
    Postów
    86
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    7
    Otrzymał 2 podziękowań w 2 postach
    Krystian a myśleliście by zrobić takie dodatkowe jednostki jak weteranie z ostgiliath czy coś podobnego ? i mogli by być rekrutowani jedynie w ostgiliath

  4. #404
    Ostatni Smok Awatar Rhaegrim
    Dołączył
    Jun 2012
    Lokalizacja
    Strych pośrodku niczego.
    Postów
    1 653
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    63
    Otrzymał 47 podziękowań w 35 postach
    Ale po co jak taka jednostka już jest?
    Nie lepiej pasuje określenie, rekrutowani wyłącznie w określonych osadach?

    Do tego nazwy własne piszemy z wielkiej litery, plus to jest Osgiliath a nie Ostgilah
    "Madness you say! Do you fear me? Are you afraid of what I might do, of what I might say? What a fascinating reaction''

  5. #405
    Wojski
    Dołączył
    Jul 2015
    Postów
    86
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    7
    Otrzymał 2 podziękowań w 2 postach
    No jeju no ! musisz się czepiać poprostu zawsze byłoby coś co urozmaica grę pod względem nowych jednostek . Wgl wczoraj oglądałem Hobbita wojna 5 armii i tam widziałem bardzo ciekawe wyposażenie dowódcy legionu angmaru. Zbroja lepsza niż ci co mają wojownicy legionu Angmaru i duża glewia Fajnie to w filmie wyglądało

  6. #406
    Cześnik Awatar KrystianBorys
    Dołączył
    Jun 2010
    Postów
    284
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    6
    Otrzymał 53 podziękowań w 34 postach
    Są pikinierzy z Osgiliath. Łucznicy - weterani z Osgiliath byli, może teraz ich już nie ma. Byli na pewno w wersji 0.52.
    Moim zdaniem Gondor i tak ma zbyt dużo oddziałów. Ująłbym im chociaż jeden oddział i dałbym go np. dla Dali. Miałem pomysł na oddział dla nich. Małe balisty - skorpiony, idealne do niszczenia trolli i wrogiej artylerii. Może nazwijmy je "Czarne Strzały"

  7. #407
    Wojski
    Dołączył
    Jul 2015
    Postów
    86
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    7
    Otrzymał 2 podziękowań w 2 postach
    Miałoby to sens Bo dale ogolnie tak troche bida I też według mnie dale powinno mieć konice generalską bo jak grałem to mieli tylko łuczników

  8. #408
    Cześnik Awatar KrystianBorys
    Dołączył
    Jun 2010
    Postów
    284
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    6
    Otrzymał 53 podziękowań w 34 postach
    Cytat Zamieszczone przez Patrykovsky Zobacz posta
    Miałoby to sens Bo dale ogolnie tak troche bida I też według mnie dale powinno mieć konice generalską bo jak grałem to mieli tylko łuczników
    To dobrze, że mają łuczników. Tak ma być.

  9. #409
    Wojski
    Dołączył
    Jul 2015
    Postów
    86
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    7
    Otrzymał 2 podziękowań w 2 postach
    Ale moim osobistym powinien być podział na kawalerie/łuczników bo nie oszukujmy się kawaleria generalska potrafi zrobić więcej niż Ci łucznicy

  10. #410
    Cześnik Awatar KrystianBorys
    Dołączył
    Jun 2010
    Postów
    284
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    6
    Otrzymał 53 podziękowań w 34 postach
    Cytat Zamieszczone przez Patrykovsky Zobacz posta
    Ale moim osobistym powinien być podział na kawalerie/łuczników bo nie oszukujmy się kawaleria generalska potrafi zrobić więcej niż Ci łucznicy
    Kawaleria generalska potrafi zmieść całą armię bez używania innych oddziałów, dzięki czemu możesz przejść całą kampanię tylko i wyłącznie nimi. To nie jest dobre ani fajne. Z tego powodu większość frakcji ma nerfa na oddziały straży przybocznej.

Strona 41 z 61 PierwszyPierwszy ... 31394041424351 ... OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Submod Divide and Conquer wersja pod TA. 3.2
    By Arovist in forum Divide and Conquer
    Odpowiedzi: 56
    Ostatni post / autor: 28-02-2014, 13:54
  2. Lands to Conquer Gold
    By in forum Mody wszelakie
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 08-12-2013, 17:48
  3. DAC map dla Third Age 3.2 v2.0 beta wydana
    By lukaszcbc in forum Divide and Conquer
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-12-2013, 15:11
  4. Radious No Dust Mod !!!! - Pierwsza Modyfikacja Wydana!
    By Salvo in forum Mody uzupełniające
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 01-01-1970, 01:00

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •