EPISOD V
EPISOD V
Nie wiem jaka broń będzie użyta w trzeciej wojnie światowej, ale czwarta będzie na maczugi.
Albert Einstein
Dwa Epizody 6 i 7
+ mała bitwa kosmiczna w pirackim wydaniu
Nie wiem jaka broń będzie użyta w trzeciej wojnie światowej, ale czwarta będzie na maczugi.
Albert Einstein
Dokładnie oznacza to:
eXplore (eksploracja), eXpand (ekspansja), eXploit (eksploatacja) i eXterminate (eksterminacja)
W najbliższą niedzielę będziemy kontynuować rozgrywkę. Dotychczasowy materiał filmowy wyczerpałem
Nie wiem jaka broń będzie użyta w trzeciej wojnie światowej, ale czwarta będzie na maczugi.
Albert Einstein
Wiecie może czy dużo będzie zmieniać dodatek Utopia w grze i czy warto na starcie go kupować?
Jam jest Defungor, Pierwszy co Żubra wypił, Władca Pastwisk i Żubrów Wszystkich, Zrodzony z Puszki Wielkiej, Przyjaciel Wszystkich Prażubrów, Jedyny Gazowany i Niepasteryzowany, Obrońca Pijanych, Pogromca Trzeźwych.....
Łącznie z dodatkiem Utopia wejdzie patch 1.5 który zmienia całkowicie mechanikę gry. Cześć zmian będzie dostępnych w patchu 1.5 cześć niestety po kupieniu dodatku UTOPIA
https://forum.paradoxplaza.com/forum...rchive.882950/
Pod tym linkiem masz listę tego co się zmieni w grze po 6 kwietnia 2017
Nie wiem jaka broń będzie użyta w trzeciej wojnie światowej, ale czwarta będzie na maczugi.
Albert Einstein
Już niedługo - mam nadzieję że do końca czerwca - ukaże się nowe DLC do Stellaris - Ancient Relics. Story Pack.
W grze dojdą nowe dwie rasy Prekursorów – każda z nich będzie posiadała charakterystyczne dla siebie anomalie, dojdzie możliwość prowadzenie wykopalisk archeologicznych z których będziemy mogli wydobyć relikty dające bonusy dla naszej nacji. W grze pojawi się nowy rodzaj zasobu – pomniejsze artefakty – dzięki którym wzmocnimy nasze imperium. Dodatkowo wraz DLC wejdzie patch który zmieni sposób zarządzania sektorami, poprawi funkcjonalność Ring Worldów i Habitatów, część super konstrukcji będzie dostępna przez badania. Tak więc zmian będzie sporo jak na dodatek story pack - nic tyko czekać na oficjalne potwierdzenie daty wydania
Nie wiem jaka broń będzie użyta w trzeciej wojnie światowej, ale czwarta będzie na maczugi.
Albert Einstein
Na promocji Steamowej właśnie jest i mam pytanie. Jest sens kupić gołą wersję i grać bez dodatków czy któreś są niezbędne, żeby się dobrze bawić?
Ogólnie gry Paradox maja podział DLC na tak zwane duże DLC, wnoszące coś istotnego do gry, oraz dodatki małe które dodają tylko elementy typu wydarzenia dodatkowe, czy grafiki.
W Stellaris jest podobnie jak w CK2 i eu4.
W tej serii żadne te dodatki nie są wymagane aby poznać grę, tylko dodatkowo wzbogacają ją o dodatkowe elementy, a sens kupowania ich jest wtedy, gdy interesuje Cię dany kierunek rozwoju społeczności, czy granie konkretnym rodzajem cywilizacji np. robotami, cyborgami, korporacją, itp. (bo jeżeli nie masz zamiaru nimi grać, nie ma sensu kupować tego na starcie, gdyż większość elementów od strony "komputera i NPC", jest zawartych w patchach. Po prostu DLC umożliwiają Ci rozgrywkę np. robotami, ale i bez nich te roboty będą jako NPC).
Większość dodatków nie jest must have w przypadku niektórych modów pobranych do gry z Workshop, np osobiście lubię grać w moda Star Trek
https://steamcommunity.com/sharedfil.../?id=688086068 który tylko wymaga podstawki do tego aby działać, z drugiej jednak strony przyznaje że duże DLC są ciekawym urozmaiceniem rozgrywki i osobiście nie żałuje zakupu ich.
Pozwolisz, że poniżej podział zrobię wg. tego czy coś istotnego dodają dane DLC:
Duże dodatki dodające inny rodzaj ras, czy typ rozgrywki:
Stellaris: Synthetic Dawn Story Pack - dodaje grywalne roboty / maszyny jako grywalne od początku gry, czy pójście w kierunku cybernetyzacji posiadanej społeczności (w tym zmiany genetyczne)
Stellaris: Utopia - dodaje megastruktury, stacje mieszkalne i tak jak powyżej miałeś zmiany genetyczne związane z cybernetyką, tak tutaj masz transcendencje i moce psioniczne, oraz na początku gry można wybrać Umysł Zbiorowy
Stellaris: MegaCorp - dodaje jako grywalne Megakorporacje... czyli jest tu nastawienie typowo na ekonomię i handel (w tym niewolnikami)
Ogólnie te 3 DLC bym uznał za najbardziej zmieniające grę, wraz z DLC którego dodałem poniżej czyli Apocalypse. Ogólnie mam tylko problem z DLC MegaCorp bo cena jest wysoka w stosunku do tego co moim zdaniem on dodaje (roboty były ciekawsze dla mnie, oraz na starcie tańsze jako DLC, więc tu mam problem typu cena do tego co dany dlc daje, ale jest to ocena subiektywna, gdyż osobiście lubię grać społecznością typu cyber i ten dlc po prostu wykorzystuje intensywnie).
DLC dodające grywalne jednostki nowe, czy dodatkowe "NPC", lub eventy wpływające na rozgrywkę:
Stellaris: Apocalypse - dodaje okręty typu tytan, kolosa (można zniszczyć nim całą planetę), poprawia piractwo, dodatkowe ścieżki rozwoju wykorzystujące jednostki jedności
Stellaris: Leviathans Story Pack - dodaje głównie na mapie enklawy (takie NPC, które troszeczkę ułatwiają rozgrywkę, lub z czasem mieszają w niej)
Stellaris: Distant Stars Story Pack - dodaje technologie , zasoby, eventy, itp
W podobnym tonie jak powyższe będzie też najnowsze DLC Stellaris: Ancient Relics Story Pack, czyli relikty, artefakty, technologie, itp
Oraz DLC dodający inny wygląd ras, okrętów, itp:
Stellaris: Humanoids Species Pack
Stellaris: Plantoids Species Pack