Strona 132 z 368 PierwszyPierwszy ... 3282122130131132133134142182232 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 311 do 1 320 z 3671

Wątek: DLC/FLC/Legendarni Lordowie - spekulacje, dyskusja.

  1. #1311
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Ta edycja komputerowa (cała trylogia młota) to może być taki przysłowiowy liść w twarz, i może GW się obudzi (znaczy jak poczuje zastrzyk pieniędzy).

    A bretka ma nową unikalną mechanikę. łowy na Legendarnych Za zabicie ll można dostać specjalne cechy (rycerskość) i jeśli dobrze usłyszałem to każdy LL daje inną.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  2. #1312
    Podstoli Awatar Krwawy_Baron
    Dołączył
    Jul 2014
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    447
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    65
    Otrzymał 50 podziękowań w 43 postach
    Cytat Zamieszczone przez Il Duce Zobacz posta
    Trochę się rozpędziłeś,najpierw niech chociaż ogłoszą ten Kislev,potem będzie można ewentualnie myśleć o kolejnych ludzkich frakcjach. Chyba,że ludzi wydadzą w formie znanej z wcześniejszych tytułów czyli jedno dlc będzie zawierało kilka frakcji(w co szczerze wątpię).
    Pomarzyć i pospekulować można

    Cytat Zamieszczone przez Il Duce Zobacz posta
    Ale taki rycerz raczej nie pozwoliłby "chamowi" na tak niehonorowe praktyki
    Cśśś... rycerze nie muszą o wszystkim wiedzieć

    No ale co by o Kislevie nie powiedzieć, aż chciałoby się tą nację rozbudować. Kto wie ile smaczków z dziejów Rzeczpospolitej można by wówczas przemycić

  3. #1313
    Zbanowany
    Dołączył
    Oct 2016
    Postów
    59
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    8
    Otrzymał 9 podziękowań w 9 postach
    Samo strzelanie z łuku, czy trebusza już jest niehonorowe, to czy groty są maczane w oleju, czekoladzie czy zmarłych na ospę wieśniakach nie robi już wielkiej różnicy :]

  4. #1314
    Cześnik Awatar ares354
    Dołączył
    Feb 2015
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    227
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 13 podziękowań w 11 postach
    @Arroyo

    Z tym RGP nie chodzi Ci czasem o Real of the Ice Queen ?

    @Il Duce

    Naprawdę w świecie Warhammer absurdem wydaje Ci się jednostka niedźwiedzi ruszająca do boju z treserem, ale kompletnie nie masz nic przeciw 3 chłopom z Bretonni którzy udając konia prowadzą zwłoki Rycerza jaką relikwię do boju? Naprawdę ?

    Jak może wyglądać Kislev ze znanych Mi źródeł:

    AB 6

    1. Bojar czyli dowódca drużyny Kozaków. 2. Kozacy jako łucznicy i od biedy piechota z toporami.
    3. Ungol czyli Konni łucznicy. 4. Jednostka kawalerii z kopiami. 5. Legion Gryfa.

    Lordowie to Katarzyna i Tzar Borys

    Dodając jednostki z Warmaster: 1. Rycerstwo ale to chyba odnosi się Jazdy z AB. 2.Łucznik jako jednostka ale chyba inna niż Kozacy. 3. Piechota z toporami(bez łuków) mogą robić za tych z AP. 4. Jednostka Niedźwiedzi. 5. Wóz bojowy. 6. Szaman(Czarodziej) Niedźwiedzie są podzielone na piechotę oraz "mount"alternatywne dla konia, używa Generał, Bohater i Szaman (nie wiem jakie jest polskie określenie).

    Czyli AB i Warmaster daje 9 jednostek frakcji Kislev, 2 Legendarnych Lordów, jednego maga, jednego generała czyli Bojara. Czyli na dobry początek jest piechota podstawowa, jazda z dwóch poziomów plus jazda strzelnicza, piechota specjalna czyli Niedźwiedzie, Mag i Bojar jako zwykli Lordowie, coś jak artyleria czyli Wóz bojowy znany z XVIII wieku lub bardziej podobne do tych używanych w wojnach Husyckich.

    Z tego na pewno pełnej frakcji nie skleją bo jednostek jest za mało. Arroyo wymienił kilka jednostek, jest też "fanowski" AB z którego czerpali twórcy moda Call of Warhammer i o dziwo są tam jednostki które gdyby CA przedyskutowała sprawę z GW, mogły by trafić do gry bo pasują dla Kislevu ale to już nie moja kwestia.

  5. #1315
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Ten wczorajszy filmik jakiś słaby wyszedł. Nic ciekawego tam nie pokazali. Ja wiem że oni specjalnie grają tam jak łamagi (by każdy myślał że zagra lepiej), ale to była lekka przesada.

    Z rzeczy wartych uwagi są dwie.
    - Specjalne cechy za zabicie konkretnych lordów. Mówili to w momencie w którym pobili głównego LL zwierzaków.
    - Jeśli dobrze widziałem farmy są powiązane z młynem. Stawiasz 1 poziom farm, ale by go ulepszyć do 2giego musisz wybudować młyn.

    W wolnym mieście widziałem normalne dodatkowe mury (znaczy 3 stopniowe), więc możliwe że to stolica Bretka jest specjalnie potraktowana.
    Ostatnio edytowane przez Ituriel32 ; 24-02-2017 o 07:43

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  6. #1316
    Szambelan Awatar Il Duce
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    7 688
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    163
    Otrzymał 384 podziękowań w 264 postach
    Naprawdę w świecie Warhammer absurdem wydaje Ci się jednostka niedźwiedzi ruszająca do boju z treserem, ale kompletnie nie masz nic przeciw 3 chłopom z Bretonni którzy udając konia prowadzą zwłoki Rycerza jaką relikwię do boju? Naprawdę ?
    Tak,bo jakkolwiek głupio to wygląda bierze się z przesądów,wiary i kultury,do tego chyba naprawdę te zwłoki mają jakieś magiczne właściwości dzięki pani jeziora więc ma to jakieś sensowne uzasadnienie a niedźwiedzie latające luzem jako jeden oddział? No błagam.
    Keep your friends rich and your enemies rich and wait to find out which is which.

  7. #1317
    Podczaszy Awatar Memnon[pl]
    Dołączył
    Aug 2009
    Lokalizacja
    Myślenice
    Postów
    618
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    46
    Otrzymał 85 podziękowań w 52 postach
    Czepiacie sie logiki w swiecie fantasy-tj Warhhamer?Do tego doszukujecie sie czegos logicznego przy pracy angielskiego studia CA?Przeciez CA nie potrafi logicznie myslec nawet przy historycznych grach a gdzie dopiero przy fantasy-tutaj dopiero ma pole do popisu...
    No dajcie spokoj panowie....
    Kiedy życie Cię nie pieści,podnieś głowę w górę i zaciśnij pięści

  8. #1318
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez Memnon[pl] Zobacz posta
    Czepiacie sie logiki w swiecie fantasy-tj Warhhamer?Do tego doszukujecie sie czegos logicznego przy pracy angielskiego studia CA?Przeciez CA nie potrafi logicznie myslec nawet przy historycznych grach a gdzie dopiero przy fantasy-tutaj dopiero ma pole do popisu...
    No dajcie spokoj panowie....
    Nie zauważyłem, by ktokolwiek tu się czepiał logiki w Warhammerze. Bardziej czepiamy się tego, co uważamy za oficjalne, co za fanowskie, co za idealnie wpisane w klimat gry, a co psujące ów klimat.
    Z kolei co do rosteru Bretonnii to tu i tak nie ma większych zarzutów, jeśli na pewno to była właśnie połączona robota GW i CA. Z drugiej strony wątpię, by CA sięgnęło po fanfica 8 edycji Bretki, co krąży w necie

    https://forums.totalwar.com/discussi...e-patch-notes/ Nowości, a wśród nich szaman Zwierzoludzi z Magią Cienia.

    ares, bingo - chodzi mi właśnie o Królestwo Królowej Lodu
    Ostatnio edytowane przez Arroyo ; 24-02-2017 o 13:48

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  9. #1319
    Szambelan Awatar Turek
    Dołączył
    Apr 2011
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    2 043
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    323
    Otrzymał 525 podziękowań w 321 postach
    Ogromny buff dla dzikich orków i zwierzoludzi w patchu

    // Korzystając z popularności tego wątku chciałbym zachęcić do wzięcia udziału w turnieju multiplayer w Warhammera, który odbędzie się po wyjściu Bretonii. (patrz link po prawej i banner na dole) ---> http://forum.totalwar.org.pl/forumdi...%C5%84ca-Czasu
    Coś się kończy, coś się zaczyna.

  10. #1320
    Cześnik Awatar ares354
    Dołączył
    Feb 2015
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    227
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 13 podziękowań w 11 postach
    No błagam, niestety czy Ty chcesz czy nie, w Warmasterze tak jest. I jeśli kiedyś Kislev wejdzie to jest duże prawdopodobieństwo że ta jednostka zawita. Poza tym jaka jest logika prowadzić trupa Rycerza z Gralem na koniu za którego robi 3 chłopów z Bretonni jeśli oddział żywych Rycerzy Grala uczestniczy w tej samej bitwie?. Czepiasz się niedźwiedzi na siłę w uniwersum Warhammera, trochę to dziwne. Według wszelkiej logiki ludzie nie mają siły woli by dosiadać Smoków, ale Karl Franz jest taką osobą, jedyną w imperium.

Strona 132 z 368 PierwszyPierwszy ... 3282122130131132133134142182232 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •