Strona 143 z 368 PierwszyPierwszy ... 4393133141142143144145153193243 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 421 do 1 430 z 3671

Wątek: DLC/FLC/Legendarni Lordowie - spekulacje, dyskusja.

  1. #1421
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Niestety nadal nic. CA w ogóle miało dawno już dać nową listę "planów rozwoju" gier z TW.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  2. #1422
    Chłop
    Dołączył
    Sep 2016
    Postów
    38
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 1 podziękowanie w 1 poście
    mam nadzieje że w tym roku będzie bo czekać do 2018 bez dodatków to tak ciężko

  3. #1423
    Łowczy
    Dołączył
    Oct 2015
    Postów
    126
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    10
    Otrzymał 15 podziękowań w 10 postach
    Cytat Zamieszczone przez SaperHeart Zobacz posta
    Jeżeli chodzi o ogólny zysk GW jaki teraz notuje to głównym źródłem będą licencje jakie firma sprzedała na rzecz gier komputerowych. Póki co 3 trafione tytuły i 4 który też może się okazać strzałem w 10, mogą przynieść taki zysk jakiego GW w swojej karierze nie odnotowało.
    W tym samym roku GW zakończyło współpracę z FFG. Przez kilka lat FFG wypuszczało planszówki i karcianki pod logiem WFB, W40k i Talisman.

    News z wczoraj:
    http://www.belloflostsouls.net/2017/...ames-2017.html

    Age of Sigmar na czwartym miejscu najlepiej sprzedających się gier bitewnych. To olbrzymi sukces po shitstormie z okolic premiery. Na najbliższe miesiące zgodnie z plotkami zaplanowano steampunkowe krasnoludy, dwa odłamy elfów i Slaanesha. To przyciągnie nowych graczy.

    Myślę, że warto już uspokoić się z całą tą sytuacją. Kto chce Stary Świat, ten ma dziesiątki książek, army booków, gier planszowych, wideo, żeby się nim nacieszyć i bardzo wiele jeszcze powstanie. Zanim licencja Age of Sigmar zacznie wypierać WFB minie pewnie jeszcze z 10 lat.

  4. #1424
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Moje przypuszczenia są takie że Boris i czerwony diuk, zostaną kiedyś dodani do głównej kampanii bo to jest za duży potencjał.
    U diuka unikalna pozycja w bretonni, a u Borisa to jednostki Ulryka.

    Ungrim pewnie też zostanie przeniesiony do Karak Kadrin, ale to dopiero po rozszerzeniu mapy na wschód czyli najpewniej dopiero w 3 części.

    Jak dla mnie w drogiej części dostaniemy Elfy wysokie i mroczne, jaszczurki i szczurki. Skawenów dlatego że lepiej nadają się do dlc. Jako że mają system klanowy i spokojnie może do nich wyjść 2 lord paki gdzie każdy będzie mieć unikalną pozycje startową.
    Zaś do TK by pasował raso-pak, a później dodanie 1 LL (z osobną lokalizacją) jako flc.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  5. #1425
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Do Królów Grobowców również pasuje podział na kilka unikatowych pozycji startowych.

    Żeby nie było niepopartych czymkolwiek dowodów na to:
    Settra w Khemri by władał
    Nekaph z Settrą i Khatepem w Khemri
    Khalida w Lybaras (ucięło nazwę na prawym dolnym rogu mapy)
    Arkhan Czarny w swojej siedzibie na południe od Khemri
    Apophas w Numas
    Ramhotep w Quatar

    Dodam, że Królowie Grobowców mają swoją magię Nehekhary, ale korzystają też z kilku z 8 magii Imperium np. światło, śmierć. Idąc więc tym tokiem myślenia uważam, że Królowie Grobowców nie będą w formie Race Packa, a w podstawowej wersji III części.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  6. #1426
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Ja wiem że TK mają osobne miasta i ich władców, ale patrząc na obecny wygląd mapy (ten obszar pod złymi ziemiami) to tak jakoś ciasno mi sie tu wydaje. Już całkowitym milczeniem pominę fakt że te tereny powinny być dużo mocniej wypchnięte ku zachodowi.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  7. #1427
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Ituriel, pamiętaj jednak, że mogą te deski usunąć, więc wcale nie będzie wtedy tak "ciasno"...

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  8. #1428
    Podczaszy Awatar SaperHeart
    Dołączył
    Jan 2017
    Postów
    540
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 140 podziękowań w 92 postach
    Pytanie brzmi: jak CA zamierza rozwiązać problem z podbijaniem miast krasnoludów/orków, bo rozumiem, że w waszym zamyśle TK mogliby zajmować normalne tereny VC, Imperium itp. Ze Skavenami sprawa będzie prosta, ponieważ zrobią ich na wzór WE. IMO powinni coś zrobić z tym zdobywaniem Twierdz itp. ponieważ te tereny pozostają puste.

  9. #1429
    Szambelan Awatar Turek
    Dołączył
    Apr 2011
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    2 043
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    323
    Otrzymał 525 podziękowań w 321 postach
    Fajne byłyby takie górskie grobowce
    Coś się kończy, coś się zaczyna.

  10. #1430
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez SaperHeart Zobacz posta
    Pytanie brzmi: jak CA zamierza rozwiązać problem z podbijaniem miast krasnoludów/orków, bo rozumiem, że w waszym zamyśle TK mogliby zajmować normalne tereny VC, Imperium itp. Ze Skavenami sprawa będzie prosta, ponieważ zrobią ich na wzór WE. IMO powinni coś zrobić z tym zdobywaniem Twierdz itp. ponieważ te tereny pozostają puste.
    Nie zrozumiałem za bardzo pytania. Królowie Grobowców raczej będą mogli podbijać ziemie żywych i Wampirów. Skaveni to raczej również górskie, bo o ile pamiętam to zwykłe tereny mogliby niszczyć. Zostają jeszcze Ogry, które będą mogły burzyć tereny normalne, a górskie zdobywać. Tak mi się przynajmniej wydaje.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

Strona 143 z 368 PierwszyPierwszy ... 4393133141142143144145153193243 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •