Strona 144 z 368 PierwszyPierwszy ... 4494134142143144145146154194244 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 431 do 1 440 z 3671

Wątek: DLC/FLC/Legendarni Lordowie - spekulacje, dyskusja.

  1. #1431
    Łowczy
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    114
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 16 podziękowań w 11 postach
    Ciekawe jak zrobią z Wysokimi Elfami i Mrocznymi Elfami.

    Według lore Mrocznym Elfom powinno zależeć na zajęciu Ulthuan, ale już Wysokie Elfy nie mają żadnego powodu aby zająć miasta Mrocznych Elfów w Naggaroth - bo po co mieliby się osiedlać w tak niegościnnym, zimnym i mrocznym miejscu?

    Ciekaw jestem jak opracują w grze rywalizację tych ras. Wydaje się, że rozgrywka zwłaszcza Mrocznymi Elfami będzie ciekawa. Czy uwzględnią w ich ekonomii rolę niewolników oraz korsarstwa? Niewolnicy mogliby stać się jednym z zasobów. Czy implementują okręty, mimo braku możliwości ręcznego rozgrywania bitew? Całkiem fajnym rozwiązaniem byłoby choćby danie możliwości atakowania miast portowych bezpośrednio z morza, desantując się korsarzami wewnątrz murów.

    O ile łatwo o opracowanie ciekawej rozgrywki Mrocznymi Elfami, to znacznie większe wyzwanie stanowią Wysokie Elfy. Jak stworzyć ciekawy gameplay w głównej kampanii tą nacją? Jaki mógłby być ich ofensywny cel? Według mnie warto byłoby w jakiś sposób oddać ich niewielkie zasoby ludnościowe w taki sposób, aby straty ich faktycznie bolały.

  2. #1432
    Chłop
    Dołączył
    Nov 2015
    Postów
    24
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    3
    Otrzymał 6 podziękowań w 4 postach
    Na potrzeby TK przydałoby się pozwolić im podbijać twierdze krasnoludów/orków. Inaczej TK będzie dzielić pustkowie spalonych twierdz od głównej areny zmagań. Skaveni mogliby zapożyczyć mechanikę od Krasnoludów/Orków - nie widzę ich władających miastami ludzkimi. Nie mam natomiast pomysłu jak mogłaby zostać rozwiązana kwestia Pod-Imperium.

  3. #1433
    Chłop
    Dołączył
    Mar 2017
    Postów
    37
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 2 podziękowań w 2 postach
    Cytat Zamieszczone przez Zunaboxe Zobacz posta
    Nie mam natomiast pomysłu jak mogłaby zostać rozwiązana kwestia Pod-Imperium.
    Dwuwarstwowe miasta, Skaveni bijący się o podziemia miast, bez bezpośredniej ingerencji w górną warstwę (poza psuciem wskaźników), obecność mieszkańców na górze dawałaby bonusy za odpadki, ale wiązałaby się z ryzykiem, że w końcu zejdą pozbyć się balastu własnego rozwoju.

  4. #1434
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez Izabelin Zobacz posta
    Ciekawe jak zrobią z Wysokimi Elfami i Mrocznymi Elfami.

    Według lore Mrocznym Elfom powinno zależeć na zajęciu Ulthuan, ale już Wysokie Elfy nie mają żadnego powodu aby zająć miasta Mrocznych Elfów w Naggaroth - bo po co mieliby się osiedlać w tak niegościnnym, zimnym i mrocznym miejscu?

    Ciekaw jestem jak opracują w grze rywalizację tych ras. Wydaje się, że rozgrywka zwłaszcza Mrocznymi Elfami będzie ciekawa. Czy uwzględnią w ich ekonomii rolę niewolników oraz korsarstwa? Niewolnicy mogliby stać się jednym z zasobów. Czy implementują okręty, mimo braku możliwości ręcznego rozgrywania bitew? Całkiem fajnym rozwiązaniem byłoby choćby danie możliwości atakowania miast portowych bezpośrednio z morza, desantując się korsarzami wewnątrz murów.

    O ile łatwo o opracowanie ciekawej rozgrywki Mrocznymi Elfami, to znacznie większe wyzwanie stanowią Wysokie Elfy. Jak stworzyć ciekawy gameplay w głównej kampanii tą nacją? Jaki mógłby być ich ofensywny cel? Według mnie warto byłoby w jakiś sposób oddać ich niewielkie zasoby ludnościowe w taki sposób, aby straty ich faktycznie bolały.
    Hmm.. sądzę, że Wysokie Elfy mogłyby śmiało podbić ziemie Mrocznych Elfów, gdyż i tak mają już doświadczenie do zamieszkiwania nieprzyjemnych miejsc np. w Lustrii czy Arnheim w Nowym Świecie (odsyłam TUTAJ). Podbój tego terenu przez HE to nie problem zatem. Pytanie raczej, co ze Starym Światem. Czy możemy się spodziewać sandboxowej "rekolonizacji" Starego Świata przez Wysokie Elfy. Mroczne Elfy raczej będą miały buffy do piractwa i atakowania okrętów ludzkich i Wysokich Elfów.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  5. #1435
    Chłop
    Dołączył
    Nov 2015
    Postów
    24
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    3
    Otrzymał 6 podziękowań w 4 postach
    Cytat Zamieszczone przez TypowyNoob Zobacz posta
    Dwuwarstwowe miasta, Skaveni bijący się o podziemia miast, bez bezpośredniej ingerencji w górną warstwę (poza psuciem wskaźników), obecność mieszkańców na górze dawałaby bonusy za odpadki, ale wiązałaby się z ryzykiem, że w końcu zejdą pozbyć się balastu własnego rozwoju.
    Ale z kim się biją? Może lepiej niech zakładają posterunek jak WE (coś w rodzaju wejście do Pod-Imperium).

    Jeżeli Leśne Elfy mają powód by podbić cały Stary Świat, to nie widzę przeciwwskazań dla ich mrocznych i wysokich kuzynów. Pytanie czy ci będą mogli zdobyć ich las lub skonfederować.

    Trudniej chyba będzie uzasadnić ekspansję Jaszczuroludzi

  6. #1436
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Jaszczuroludzie mogliby odzyskiwać utracone miasta-świątynie, a przy tym skonfederować odizolowane miasta-świątynie z Południowych Ziem.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  7. #1437
    Chłop
    Dołączył
    Mar 2017
    Postów
    37
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 2 podziękowań w 2 postach
    Cytat Zamieszczone przez Zunaboxe Zobacz posta
    Ale z kim się biją? Może lepiej niech zakładają posterunek jak WE (coś w rodzaju wejście do Pod-Imperium).
    Z innymi frakcjami Skavenów, które zajmowałyby cenne podmiasta. W ten sposób można by ująć warstwowość świata bez użerania się z dodatkową mapą. Posterunki to pójście na łatwiznę, WE już je mają, fajnie by było gdyby jednak te mniej typowe frakcje miały swoje własne unikalne mechaniki.

  8. #1438
    Podczaszy Awatar SaperHeart
    Dołączył
    Jan 2017
    Postów
    540
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 140 podziękowań w 92 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    Nie zrozumiałem za bardzo pytania. Królowie Grobowców raczej będą mogli podbijać ziemie żywych i Wampirów. Skaveni to raczej również górskie, bo o ile pamiętam to zwykłe tereny mogliby niszczyć. Zostają jeszcze Ogry, które będą mogły burzyć tereny normalne, a górskie zdobywać. Tak mi się przynajmniej wydaje.
    Pytanie dosyć proste. Jeżeli przyjrzysz się dokładnie pozycji jaką by mieli TK to byś zauważył, że byliby otoczeni tylko przez tereny należące do Krasnoludów lub Orków. Dlatego za bardzo mi się nie widzi jak TK zajmują ich Twierdze. CA musiało w takim przypadku dodać w ich lokacji VC i Arabie lub ulokować ich bliżej ludzkich krain. Fajnym pomysłem byłoby im danie podobnej mechaniki jak mają WE, tylko z tą różnicą, że z podbitych ziem tworzyliby grobowce.

  9. #1439
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Nie do końca. Pamiętaj, że Królowie Grobowców mają swoją słynną flotę, którą napadają nierzadko wybrzeża Bretki czy innych królestw. Wydaje mi się zatem, że TK będą dążyć do wyeliminowania Wampirów jako sługusów ich wroga za życia - Nagasha - a także wyeliminowanie Ludzi, bo i tak nadal mają zapędy do wojny z innymi frakcjami ludzkimi. Z Arabią mają na pieńku, w sumie Arabowie sami uważają Ożywieńców za zmorę południa.
    Więc idąc lorem to TK mogłoby podbijać miasta żywych (Ludzi) i Wampirów. Najwyżej oddzielałby te ziemie pas pustkowi, ale bezpieczna droga morska.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  10. #1440
    Podstoli Awatar Krwawy_Baron
    Dołączył
    Jul 2014
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    447
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    65
    Otrzymał 50 podziękowań w 43 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    Wiem za to z pewnego źródła, że ponoć Kislev jest robiony właśnie.
    Na wstępie sorry za odkop

    @Arroyo
    Oczywiście nie wnikam skąd masz tą informację, ale czy to Twoje źródło jest wiarygodne? . Może to być oczywiście fake-news, ale z drugiej strony pamiętam gdy na parę miesięcy przed zapowiedzią Age of Charlemagne do Attyli był przeciek (zdaje mi się że nawet Heir of Carthage na youtubie zrobił wówczas o tym filmik), że CA robi dodatek z Karolem Wielkim. I co? Potwierdziło się.

    Co do wspomnianego wcześniej Nagasha, jeżeli już się pojawi, to ja bym go widział w trybie hordy. A na południu jakaś horda by się przydała bo Krasnoludy lub Zieloni Grimgora beztrosko opierają wschodnie i południowe granice na krańcach mapy.

    A co do Tomb Kingsów - przecież zawsze można pozwolić im na zajmowanie tylko niektórych prowincji górskich (mam tu na myśli Złe ziemie w posiadaniu Zielonoskórych). Nie trzeba im od razu umożliwiać zdobywania jakiegoś tam Zhufbaru. No a tak swoją drogą, ciekawe czy ich prowincje będą pustynnieć tak jak zmienia się środowisko pod wpływem różnego spaczenia

Strona 144 z 368 PierwszyPierwszy ... 4494134142143144145146154194244 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •