Strona 145 z 368 PierwszyPierwszy ... 4595135143144145146147155195245 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 441 do 1 450 z 3671

Wątek: DLC/FLC/Legendarni Lordowie - spekulacje, dyskusja.

  1. #1441
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Po przemyśleniu sądzę, że Nagash nie pojawi się bez wprowadzenia TK. W końcu (o ile podepniemy End Times: Nagash do gry) to Nagash musiałby mieć armię Nieumarłych (tj. Wampiry + TK), a nie tylko Wampirów.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  2. #1442
    Podczaszy Awatar SaperHeart
    Dołączył
    Jan 2017
    Postów
    540
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 140 podziękowań w 92 postach
    @Krwawy_Baron
    CA musi coś zrobić z rejonem Krasnoludów i Orków, ponieważ jest on bez jajeczny tak jak to miejsce miało w przypadku Brettoni przed wprowadzeniem WE. Praktycznie w 90% Krasnoludy biją Orków i potem mamy spam Armii Dwarfowych na nasze tereny. Nie wpomne o Beastmenach, którzy praktycznie do 30 tury zostają wymazani z powierzchni mapy na tym terenie.

    @Arroyo
    Powoli dochodzisz do podobnych wniosków co Ja Bez TK raczej nie zobaczymy Nagasha.

    Są już jakieś przecieki, info na temat "An Old Friend" czy CA nadal milczy ?

  3. #1443
    Łowczy
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    114
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 16 podziękowań w 11 postach
    Spam Armii Dwarfowych
    Mi osobiście brakuje w TWW u krasnoludów, leśnych elfów (a w dłuższej perspektywie także zapewne u wysokich elfów i dark elfów) czegoś takiego jak "Manpower". Rasy te charakteryzują się tym, ze są nieliczne, w związku z czym brakuje mi w kampanii takiego poczucia, ze te oddziały są cenne, że nie można sobie pozwalać na zbyt duże straty itd. Zamiast tego możemy rekrutować tyle ile mamy pieniędzy, a przez system autouzupełniania nie opłaca się nawet toczyć większości bitew, w których klikamy autoresolve - straty przecież same się zregenerują, więc nie mają zasadniczego znaczenia.

    Bardzo podobała mi się kampania bodajże Berberami (na południe od Kartaginy) w modzie Rome Total Realism na vh//vh na największej liczebności regimentów. Po pewnym czasie zorientowałem się, ze moje miasta mają jakąś minimalną liczbę ludności i musiałem kombinować i obniżać podatki, aby przyśpieszyć wzrost demograficzny, aby przybyło mi do miasta kolejne 200 ludzi i abym mógł powołać nowy oddział. I najfajniejsze było to, że przez bardzo długi czas obrona przed kompem powodowała straty, które całkowicie niwelowały wzrost ludności, więc stałem w miejscu. I to było fajne. Wszystkie bitwy musiałem rozgrywać sam, nie tylko dlatego, że nie miałem przewagi bo czasem mogłem i mieć - przede wszystkim dlatego, aby minimalizować straty. Dopiero jak udało mi się jakimś fartem zdobyć duże miasto sąsiadujące ze stolicą Kartaginy to gospodarka dostała kopa i było już z górki.

    W nowych grach serii przez bardzo wygodną regeneracje oddziałów na przyjaznych terytoriach i brak czynnika ludności, straty de facto przestały mieć jakieś znaczenie dopóki w oddziale przetrwa chociaż paru łepków.

    Nie mówię, żeby dodawali od razu ludność w miastach, bo to byłoby zbyt trudne do wdrożenia w świecie fantasy, ale mogliby chociaż pobawić się w dodanie dla niektórych ras nowego zasobu "man power", który powoli by przyrastał co turę w zależności od liczby miast i poziomu ich rozwoju, a także w wyniku rozwiązywania oddziałów - jednocześnie powoływanie oddziałów i ich regeneracja powodowałyby spadek manpower. Chodzi o to, aby oddać jakoś problemy demograficzne takich krasnoludów oraz sprawić, że strata armi by bolała.

  4. #1444
    Podczaszy Awatar SaperHeart
    Dołączył
    Jan 2017
    Postów
    540
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 140 podziękowań w 92 postach
    @Izabelin
    Dobrze prawisz. Dodatkowo, nie powinno być sytuacji, że jak zabije LL to za jakiś czas on się odradza. Aktualnie rozgrywam kampanie VC (grając Vladem) i co 3-4 tury muszę znowu zabijać Ungrima, White Dwarfa lub Thogrima. Co by było tego mało to unikalne jednostki komputer werbuje co turę. Uważam, że CA powinno albo wprowadzić bardziej realistyczna sytuacje ekonomiczna w grze tak aby nie można było by robić co turę spamu jednostek albo zwiększyć koszt tych jednostek tak aby maksymalnie dałoby się mieć dwie Armię...nie wiem jak jest na innych trybach ale na Legendzie jest to irytujące. BTW, trzeba przyznać, że pod tym względem TWW jest bardzo uproszczony. Osobiście bardzo mi się podobało rozwiązanie jakie było w Medievalu II pod tym względzie. Ekonomia i rozwój miast były kluczowymi decyzjami od jakich zależały nasze osiągnięcia. Niestety w TWW mamy zbyt prostą drabinke, od której i tak za wiele nie zależy, ponieważ niektórych budynków wcale nie musimy budować.

  5. #1445
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    W zasadzie na wszystkie legendarne regimenty powinien być nałożony czas wymagany do ponownego ich zwerbowania. Bo raz miałem armie złożona tylko z nich i grałem bitwę, rozwiązywałem wszystkie i zaraz werbowałem je jeszcze raz.

    A co do Old friend, to cykl wydawania dlc przy młotku w uproszczeniu wychodzi 1,5/2 miesiące, więc pierwsze informacje najwcześniej mogły by się pojawić dopiero na koniec tego miesiąca.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  6. #1446
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    A jednak jest jakieś info, że będzie info za dwa tygodnie:

    We’re back at EGX Rezzed this year! We’ll be a part of SEGA’s line-up, sharing an exciting and exclusive look at what’s next for the Total War: WARHAMMER series with a Creative Assembly hosted Dev session at 4pm on Friday 31st March. Any fans of TW: WARHAMMER shouldn’t be missing this. Tickets on sale here: https://www.egx.net/rezzed/tickets

    We’ll also have our recruitment team looking for any talented new starters and experienced industry professionals for a range of opportunities at our UK studio. Attendees will also be able to find some of our talented team at the UKIE Careers Bar talking about their careers and experience.

    We hope we’ll see you there!

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  7. #1447
    Łowczy
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    114
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 16 podziękowań w 11 postach
    Te regimenty z DLC strasznie ułatwiają rozgrywkę bo np. grając Imperium można operować mniejszymi armiami i powoływać elitarne regimenty natychmiast w razie zagrożenia.

  8. #1448
    Szambelan Awatar Turek
    Dołączył
    Apr 2011
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    2 043
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    323
    Otrzymał 525 podziękowań w 321 postach
    No, no, no. Taka zapowiedź nie wyglada mi na skromnego lorda jako old friend, a przynajmniej jako race pack albo zapowiedz Warhammera 2

  9. #1449
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Ja stawiam na Młota2, a dokładniej na podanie/potwierdzenie czego będzie dotyczył i wyznaczenie daty premiery.

    Plus jakieś dlc.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  10. #1450
    Podczaszy Awatar SaperHeart
    Dołączył
    Jan 2017
    Postów
    540
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 140 podziękowań w 92 postach
    Cytat Zamieszczone przez Ituriel32 Zobacz posta
    We’re back at EGX Rezzed this year! We’ll be a part of SEGA’s line-up, sharing an exciting and exclusive look at what’s next for the Total War: WARHAMMER series with a Creative Assembly hosted Dev session at 4pm on Friday 31st March. Any fans of TW: WARHAMMER shouldn’t be missing this. Tickets on sale here: https://www.egx.net/rezzed/tickets

    We’ll also have our recruitment team looking for any talented new starters and experienced industry professionals for a range of opportunities at our UK studio. Attendees will also be able to find some of our talented team at the UKIE Careers Bar talking about their careers and experience.

    We hope we’ll see you there!
    Jak Ja wytrzymam do tego 31...przecież to jest 18 dni...

Strona 145 z 368 PierwszyPierwszy ... 4595135143144145146147155195245 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •