Strona 23 z 35 PierwszyPierwszy ... 13212223242533 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 221 do 230 z 345

Wątek: Gwint (gra karciana)

  1. #221
    Szambelan Awatar Il Duce
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    7 688
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    163
    Otrzymał 384 podziękowań w 264 postach
    Trafiłem parę razy na talie nastawione na pożeranie i szczerze to dla mnie to nie jest nic specjalnego. Jest to dość mocna talia ale na pewno nie nazwałbym jej op,zwłaszcza kiedy dysponujemy rozdarciem czy bombą. Op to dla mnie na ten moment jest talia Skellige nastawiona na wskrzeszanie,to dopiero jest mocna rzecz. Buff dla KP mile widziany jako,że gram głównie tą nacją,może wreszcie Redzi sprawią,że medycy polowi będą bardziej grywalni bo na ten moment to najgorsi medycy w grze i dla mnie osobiście - marnowanie miejsca w talii.(zwłaszcza kiedy się gra na rębaczy i temerską,za duże prawdopodobieństwo wskrzeszenia akurat tych kart z cmentarza). Ale przede wszystkim to liczę na ogromny nerf dla krowiego truchła,to jest tak nie zbalansowana karta,że brak mi słów.
    Keep your friends rich and your enemies rich and wait to find out which is which.

  2. #222
    Podczaszy Awatar Nikczemnik
    Dołączył
    Mar 2016
    Lokalizacja
    Centrum dowodzenia Watykanem
    Postów
    771
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    280
    Otrzymał 109 podziękowań w 70 postach
    Jak dla mnie krowie truchło jest zbalansowane. Można sobie z nim radzić atrapą, piorunen alzura i innymi blokadami ( tasak,egan + jednostki zadające obrażenia ).

  3. #223
    Szambelan Awatar Il Duce
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    7 688
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    163
    Otrzymał 384 podziękowań w 264 postach
    Nie ma to jak zużyć srebrną kartę żeby zneutralizować jedną brązową(oponent wciąż ma dwa truchła w talii) albo użyć karty zadającej 7 obrażeń na truchło o wartości 1 gdzie przeciwnikowi wciąż zostaje karta o wartości 4 po jego stronie...Nie,krowie truchło nie jest zbalansowane,może i by było gdyby zabijało jednostki w danym rzędzie o sile mniejszej niż dajmy na to 4 ale nie kiedy brązowa karta potrafi zdjąć przeciwnikowi 16 punktów w postaci dwóch kart po 8,to dla mnie jest chore po prostu.
    Keep your friends rich and your enemies rich and wait to find out which is which.

  4. Użytkownicy którzy uznali post Il Duce za przydatny:


  5. #224
    Pampa
    Gość
    Potwierdzam, jak na brązową kartę jest OP. Coś takiego mogłoby być złotą.

  6. #225
    Szambelan Awatar Il Duce
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    7 688
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    163
    Otrzymał 384 podziękowań w 264 postach
    Dokładnie,złota albo co najmniej srebrna,bo to czasem jest lepsze niż pożoga a jest jako brązowa karta i do tego w trzech sztukach...
    Keep your friends rich and your enemies rich and wait to find out which is which.

  7. #226
    Agent Mossadu Awatar Marat
    Dołączył
    Aug 2009
    Lokalizacja
    Uć ( woj. Uckie )
    Postów
    4 371
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    43
    Otrzymał 89 podziękowań w 43 postach
    Być może trafiasz na ludzi którzy nie potrafią tymi nekkerami grać, a w tej talii po to masz ekkimy, żeby zjadać nadwyżkę i wstawiać do innego rzędu, co utrudnia granie pogodą i dbomb. Zresztą bombę możesz użyć raz, a potwory pierwszą rundę zaczynają wiedźmiami za 22 pkt. No i jest jeszcze Kejran, który może sprzątnąć najsilniejsze jednostki przed bombą + Grot i Imlerith robią niezły przemiał punktowy. Ja po 70 grach tą talią w przedziale miejsc 100-7000 mam ciągle 80% wr.

    A truchłu bym po prostu dał możliwość ściągnięcia tylko jednej jednostki. Ciągle mocne na samotne 10+ ( wspomniane wyżej ekkimy czy też jakiegoś mistrza mistrzów ze Skellige ) ale już przy graniu kilku jednostek na rząd nie tak efektywne.
    Ksiądz Dominik, hetmanem będąc, uciekł w trawę
    I ze strachu nasrał w portki, osrał i buławę...

    "Paszkwil od chłopiąt dworskich" o księciu Dominiku Zasławskim.

  8. #227
    Cześnik Awatar NiemiłosiernySamarytanin
    Dołączył
    Oct 2016
    Postów
    315
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    27
    Otrzymał 43 podziękowań w 32 postach
    https://www.playgwent.com/pl/tournament już na becie startują turnieje z niezłą pulą 100 tys $, strach pomyśleć jak pełna wersja zawojuje e-sport.

  9. #228
    Szambelan Awatar Il Duce
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    7 688
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    163
    Otrzymał 384 podziękowań w 264 postach
    Cytat Zamieszczone przez Marat Zobacz posta
    Być może trafiasz na ludzi którzy nie potrafią tymi nekkerami grać, a w tej talii po to masz ekkimy, żeby zjadać nadwyżkę i wstawiać do innego rzędu, co utrudnia granie pogodą i dbomb. Zresztą bombę możesz użyć raz, a potwory pierwszą rundę zaczynają wiedźmiami za 22 pkt. No i jest jeszcze Kejran, który może sprzątnąć najsilniejsze jednostki przed bombą + Grot i Imlerith robią niezły przemiał punktowy. Ja po 70 grach tą talią w przedziale miejsc 100-7000 mam ciągle 80% wr.

    A truchłu bym po prostu dał możliwość ściągnięcia tylko jednej jednostki. Ciągle mocne na samotne 10+ ( wspomniane wyżej ekkimy czy też jakiegoś mistrza mistrzów ze Skellige ) ale już przy graniu kilku jednostek na rząd nie tak efektywne.
    Zapomniałem odpowiedzieć z tego wszystkiego - Ty zły człowieku,zapeszyłeś,zacząłem trafiać na bardziej ogarniętych "pożeraczy" i dostawać łomot . Jako,że wchodzi pozycjonowanie truchło na pewno dostanie nerfa,pytanie tylko na jaką skalę.

    Co do turnieju to kwota jak na betę kosmiczna,ale trudno sie dziwić skoro jest tak duże zainteresowanie tą grą. Mam nadzieję,że wspomniane wyżej pozycjonowanie jeszcze bardziej ją ulepszy zamiast zepsuć dotychczasową frajdę(przeplataną wybuchami wściekłości po seriach porażek )
    Keep your friends rich and your enemies rich and wait to find out which is which.

  10. #229
    Agent Mossadu Awatar Marat
    Dołączył
    Aug 2009
    Lokalizacja
    Uć ( woj. Uckie )
    Postów
    4 371
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    43
    Otrzymał 89 podziękowań w 43 postach
    Siewca będzie zmieniony, polecam ten temat, zmiany spisane po angielskim streamie:

    http://gwentify.com/upcoming-positio...-future-patch/

    Co prawda w środę był polski stream i przez ten jeden dzień doszło do kolejnych zmian, ale z grubsza pokazuje to w jaką stronę idą twórcy.

    Siewca ma teraz 6 punktów, ale będzie się odpalał po 2 turach ( o ile rozumiem, odpali po ruchu osoby atakowanej, więc mamy więcej czasu na odpowiedź ) nie wiem czy nie będzie działał tylko na jedną jednostkę. Ogólnie sporo zmian, w tym te mniej istotne jak możliwość komunikacji z przeciwnikiem, poprzez 6 komentarzy wypowiadanych przez Geralta.
    Nową kartą must have w każdej talii wydają się kajdany z dwimerytu, które będą teraz blokować/odblokowywać umiejętności specjalne kart.
    Nerf dla tych dwóch najbardziej OP talii tego patcha, czyli krasnoludów oraz nekkerów. Pierwszym znerfiono medyków oraz nie moga już przechodzić na obie rundy. Nekkerom natomiast odebrano status roju, więc nie użyjemy na nich gniazda potworów. Całkiem sensowne nerfy, które nie robią z dnia na dzień obu talii niegrywalnymi, da się coś z tego wskrzesić jeszcze, choć pewnie pojawi się coś bardziej OP.
    No i duży nerf dla Morkvarga w Skellige, teraz po zablokowaniu jego umiejętności, blokada będzie również działać na cmentarzu - jak na moje oko, wypada z użytku ta karta w topowych deckach.
    Ksiądz Dominik, hetmanem będąc, uciekł w trawę
    I ze strachu nasrał w portki, osrał i buławę...

    "Paszkwil od chłopiąt dworskich" o księciu Dominiku Zasławskim.

  11. #230
    Szambelan Awatar Il Duce
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    7 688
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    163
    Otrzymał 384 podziękowań w 264 postach
    Dodam od siebie parę uwag :

    - nerf dla wiedźminów,niezbyt duży ale już nie wchodzą za tyle siły ile poprzednio(oberwało się też wiedźmom)
    - nerf dla Yen klątwy,w tej chwili ta karta jest kompletnie do niczego o ile dobrze rozumiem jej nową umiejętność
    - ogromny nerf dla Cahira,i w sumie słusznie,jeżeli przeciwnik spasował to nie można użyć jego specjalnej umiejętności, w zamian potężny buff dla emisariusza
    - nerf dla Skellige poza Dzikiem Morskim, którego posiadam więc w sumie się cieszę ;p
    - nerf dla bomby, dla mnie jak na srebrną kartę nie jest już taka mocna i lepiej wziąć ze dwa kajdany
    - buff dla KP a konkretnie ich machin,to może być bardzo op talia na ten moment

    Oprócz tego zmiany działania wielu innych kart ale nie będę się już dalej o tym wszystkim rozpisywał,wymieniłem wyżej to co najważniejsze i najbardziej rzucające się w oczy z mojego punktu widzenia. Tylko,że skoro Morkvargowi można tak zablokować umiejętność to oznacza, że także Olgierdowi. Krowie truchło dostało w sumie nerfa, bo teraz mamy o turę więcej na reakcję więc to na plus choć liczyłem na coś dalej idącego. Choć poczekajmy jeszcze na listę zmian wydaną przez Redów, bo pewnie będzie kilka różnic względem tego co wstawiłeś.
    Ostatnio edytowane przez Il Duce ; 17-03-2017 o 14:17
    Keep your friends rich and your enemies rich and wait to find out which is which.

Strona 23 z 35 PierwszyPierwszy ... 13212223242533 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •